quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
wat onnodig weerquote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is zo besloten tussen de modjes.. gewoon ineens overgeplaatst
We hebben gestreden maar het had geen zin meer
En toch heb ik je daar nooit zien posten geloof ik en hier nu welquote:Op zondag 20 april 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
tja die fok-autoriteiten doen wel vaker een beetje vreemd.
Het boeit ook verder niet, maar in UVT was zo lekker dichtbij, voor STA moet ik zo'n afstand afleggen
Ik zit volquote:Op zondag 20 april 2008 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
teeeveeepeee
supertjesmeet zo Yashaa?
Of dat nou zo positief punt is....quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef -Mellow- het volgende:
ik was hier overigens heul lang niet geweest. jullie gaan hard intussen
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
Dat laatste valt wel mee, als ze dat spelen posten ze niet veelquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
ik 5 daagjes school en dan 10 dagen vakantiequote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nog 3 daagjes naar school.. Wss eind van de week ff essay beetje aanpassen en dan ook vakantie
ja, waarom niet?quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Of dat nou zo positief punt is....
Jij bent in september begonnen gewoon toen met je HBO?quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet nog 4 dagen deze week.. en zit middenin project.. met een groepje waarvan de helft geen zak uitvoert.. ik heb echt geen zin! Blegh.. kinderachtige lui zitten er ook op HBO.
En ik zit nog te twijfelen of ik vanavond richting Nijmegen ga of nog een nachtje bij mams&paps blijf. Hmmmmmmm
Dat lijkt me zeer frustrerend.. Om tussen al die noobs te zitten enzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja communicatie & multimedia design.. en inderdaad, ik denk dat als je in feb begint dat wat minder is. Maarja door het semestermodel zit nu iedereen uit alle leerlagen door elkaar, waardoor ik ook bij lui zit die voor het eerst iets doen, terwijl ik bijna klaar ben. Het irritantst zijn de mensen die tot nu toe alles gehaald hebben door mee te liften met anderen, en dat nu weer van plan zijn.. En daar heb ik geen zin in haha.
quote:
Duidelijke afspraken maken, als ze niet presteren, waarschuwen, nog niet presteren mag je ze uit de groep gooienquote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja communicatie & multimedia design.. en inderdaad, ik denk dat als je in feb begint dat wat minder is. Maarja door het semestermodel zit nu iedereen uit alle leerlagen door elkaar, waardoor ik ook bij lui zit die voor het eerst iets doen, terwijl ik bijna klaar ben. Het irritantst zijn de mensen die tot nu toe alles gehaald hebben door mee te liften met anderen, en dat nu weer van plan zijn.. En daar heb ik geen zin in haha.
Ben jij ook student trouwens?quote:
quote:
Tofquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja. Ik doe Mediterrane Studies, normaliter aan het Radboud, tegenwoordig op de Complutense in Madrid.
Tada, mijn probleemquote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Duidelijke afspraken maken, als ze niet presteren, waarschuwen, nog niet presteren mag je ze uit de groep gooien
En met hele lage score @ peerassessment komen ze ook niet ver
Werkt misschien alleen niet als het meerendeel van de groep meelift![]()
Haha, go get them girlquote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tada, mijn probleem![]()
Maar goed, ga zo de agenda opstellen voor vergadering van morgen.. en dan zal ik ze eens even aanpakken
Lekker belangrijk, je hoeft niet met iedereen vrienden te zijnquote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik verkas morgen misschien van groepje, zal me niet in dank afgenomen wordenMaar is nog niet zeker
Klopt, maar daarom heb ik nog wel geen zin natuurlijk in gezeik en dat mensen me misschien zwart gaan maken enzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn.
Valt mee, dat hebben we amper gedaan in het weekendquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondquote:Op zondag 20 april 2008 20:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deden ze dan allemaal met die frikandellen speciaal?
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrijquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tof
Dus je zit nu in een warm Madrid?Voor hoelang nog?
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadelquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondspelen met eten
Die frikandel heeft zijn hoofd iig wel zon beetje helemaal gezien ....
quote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik een biertje pakken. En nog even nagenieten van m'n twee meest recente Catanoverwinningen
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
ow, 9 uur al weeren ik ga weer niet op tijd naar bed want LOST komt
en het woord geil kwam ook vaak voorbijquote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadel
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar me haute couture want me haute couture is o zo duur
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereisquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrij
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?quote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoen
En was gewoon voor een half jaar dan oid?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsen ik begreep dat jullie vandaag zon hadden.
Maar tof is het hier wel.
30 juni vlieg ik weer naar Nederland
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegdquote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereis
Je zou er toch Italiaans van maken?quote:Op zondag 20 april 2008 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En was gewoon voor een half jaar dan oid?
Ik ga met m'n studie denk ik ook wel half jaartje spanje doen, heb ook spaans als 3e taal
Kopenhagenquote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegd)
Klopt, en nu met Locke en Linus...quote:Op zondag 20 april 2008 21:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?
Dan is vanavond afl. 6, die wil ik nog een keer zien
Ik heb een collega die lijkt op Linusquote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt, en nu met Locke en Linus...
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
oh noesquote:Op zondag 20 april 2008 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb een collega die lijkt op Linus
Ja, maar jij bent ook gewoon raar.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!quote:
Leukquote:
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?quote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Als je het invult als studiereisontwijkend gedrag, dan wel jaquote:Op zondag 20 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?quote:Op zondag 20 april 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerking
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebtquote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In de winter dacht ik:
NEC degradeert
Vitesse gaat failliet
Dus een 2009 zonder beide clubs
uitjes all over the placequote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVVquote:
*Op de kast klimtquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebt
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbijquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVV.
Ik ben ooit nog eens daar geweest met van de businesstickets. Dik grappig... buffet van tevoren...gratis drinken enzo. Eén volwassene, drie pubers, we hebben ons helemaal de tering gezopen daarquote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbij
Mooiquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe of mijn schoonzusje heeft hier zitten lezenof mijn broer heeft er iets van gezegd.. We zijn al naar de bios geweest vanmiddag en nu kwam ze net ook even kletsen enzo
Dus het is weer helemaa oke
Ik ben er laatst geweest met Businesstickets van AZquote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog eens daar geweest met van de businesstickets. Dik grappig... buffet van tevoren...gratis drinken enzo. Eén volwassene, drie pubers, we hebben ons helemaal de tering gezopen daar.
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je postquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gelukkig heb ik geen vrienden/familie op Fok! zitten*, je weet maar nooit wat ze tegenkomen..![]()
*Hoop ik...
Inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen familie op Fok! zitten*, je weet maar nooit wat ze tegenkomen..![]()
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wélk nummer.quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Men mp3 speler wil een bepaald lied niet op zich hebben ofzokan alles ernaar toe kopieren behalve die
De sjonnies - even aan m'n moeder vragenquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wélk nummer.
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenquote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je post. Ik weet dat er een aantal bekenden van me ook op Fok komen. Het maakt me niet uit... je moet alleen voorzichtig zijn met wat je op het forum gooit. Ik zet er sowieso geen privacygevoelige informatie neer. En wat ik verder in topics post is soms serieus, en soms ook juist bedoeld om de boel een beetje op te stoken of om mensen te zieken, dus het waarheidsgehalte daarvan is vaak ook nogal dubieus
.
Dat nummer is niet van De Sjonnies, maar van Bloemquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De sjonnies - even aan m'n moeder vragen
Dat is kracht van een forum, de schat aan (oude) informatiequote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen...
Weet ik, maar de sjonnies hebben ook een uitvoeringquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat nummer is niet van De Sjonnies, maar van Bloem.
Annemarieeeeeeeeeeeeee
Ja, maar niet persoonsgebonden dan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is kracht van een forum, de schat aan (oude) informatie.
Dat doe ik bewust niet. Serieuze shit bespreek ik wel met vrienden, en niet via een forum. En al helemaal de reacties die je hier krijgt, die zijn toch wel voorspelbaar. Natuurlijk heb ik ook wel eens een R&P-topic geopend waar een kern van waarheid in zat, maar ik kijk wel uit om er al te serieus in te worden.quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenMaar ik heb hart op m'n tong opzich en ben open en eerlijk dus boeiend opzich als iemand het leest, ik doe me toch nooit anders voor.
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen...
Ze kunnen 't wel afsluiten, maar 't blijft een database, dus dan zou 't alleen voor nerds beschikbaar zijnquote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, maar niet persoonsgebonden dan.
Dat scheelt al, het is nu gewoon te makkelijk, iemand kan je herkennen en met 1 klik vanalles doorspitten.quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze kunnen 't wel afsluiten, maar 't blijft een database, dus dan zou 't alleen voor nerds beschikbaar zijn.
snap je nu waarom ik meerdere accounts heb?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenMaar ik heb hart op m'n tong opzich en ben open en eerlijk dus boeiend opzich als iemand het leest, ik doe me toch nooit anders voor.
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen... staat volgens mij niks boeiends in maar mocht je een kansloze treffen die tot 2 jaar terug gaat zoeken kan ie hier en daar ms wat vinden wat ie kan aangrijpen.
50 euro, dat valt toch wel mee? Als je daarmee alles functionerend hebt?quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik meerdere accounts heb?![]()
mehhlijstje samenstellen en et geld vliegt de deur weer uit
![]()
0455 blokset mbx80/mtx80r/ns1 80cc ¤12,50
0584 MBX80 80cc immitatie diameter: 50mm ¤20
0567 1L blokolie kroon oil ¤7
090401 remblokset achter alle types met trommelrem keramisch carbon ¤13
Dat is de consequentie en juist ook de kracht van een forum. En als je het inderdaad niet wilt, moet je persoonlijke info onder een kloon proppenquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat scheelt al, het is nu gewoon te makkelijk, iemand kan je herkennen en met 1 klik vanalles doorspitten.
Ik snap niet zo waarom fok geen optie bied om de directe link naar je geschiedenis uit te schakelen.
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klonen is toegestaan, en je kiest er zelf voor om een account te linken aan je persoontje IRL.
Eigenlijk moet ik ook al een jaar nieuwe voorvorkkeerringen en olie, kost 30 euro extra. Busjes voor het Prolink systeem kan ik gratis laten draaien, helaas zelf geen beschikking tot draaibank meer. En dan moet ik de tank + kappen nog netjes maken enzo.... gekocht als schadebrommerquote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
50 euro, dat valt toch wel mee? Als je daarmee alles functionerend hebt?
Ik moet binnenkort ook weer voor een beurtje + APK. Dat zal wel op zo'n 200 euro uit komen, en dan moet ik nog op reis.
Feit blijft dat iedereen 't toch echt zelf gedaan heeft. Alle pubers kunnen opeens een volwassen account aanmaken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.
maar goed beetje offtopic dit
Maar hiermee slinger je een Internetbrede discussie aan. Ik bedoel, dat is het gevaar: alles is terug te vinden. Kijk maar eens naar alle amateurnaaktfotografie die er te vinden is, die pubers er zelf in hun ontwetendheid op zetten. Als ze daar later op terug kijken...quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.
maar goed beetje offtopic dit
Ah nee... Je neemt je ouders toch niet mee daar naartoe hè? Ik vind dat echt zo'n ballententquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders zijn ook niet echt slim.. ik zou ze nog een keer mee uit eten nemen.. maar dat willen ze dus aankomende week doen.. Maar heb eik net de wasmachine betaaldHeb laatst wel extra veel geld naar men spaarrekening gezet maar beter doen we het als het salaris net gestort is ofzo
We gaan wel naar Mr Jacksn dat weten ze ook en hebben ze vrede mee
Hebben er tijdens het verhuizen ook gegeten.. Man wat een verschil was dat.. Of ik er met mijn ouders eet of met vriendinnen.
Naja die verdienen het hoorquote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hiermee slinger je een Internetbrede discussie aan. Ik bedoel, dat is het gevaar: alles is terug te vinden. Kijk maar eens naar alle amateurnaaktfotografie die er te vinden is, die pubers er zelf in hun ontwetendheid op zetten. Als ze daar later op terug kijken....
quote:
Jij bent ook gewoon een preuts zeikwijfquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die verdienen het hoorEr wordt zat gewaarschuwd en kom op je kan ook wel zelf een beetje nadenken.. Ik heb daar iig zelf nooit aan meegewerkt
Wij hebben echt heerlijk gegeten toen daar.. was echt goed!quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah nee... Je neemt je ouders toch niet mee daar naartoe hè? Ik vind dat echt zo'n ballentent.
Toch maar eens een toegang vragenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga voor de grap maar eens in KPD kijken ofzo, welke users daar foto's van hun eigen tieten, kutjes en weet ik veel allemaal niet posten. Als die ooit een link naar hun eigen persoon bekend maken kun je lachen.
Ja goed, maar in hoeverre kun je van pubers verwachten dat ze die waarschuwingen op waarde schatten? Net alsof je zelf als 15-jarige opstandige krentenbol zo goed naar je ouders en hun goedbedoelde adviezen luisterdequote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die verdienen het hoorEr wordt zat gewaarschuwd en kom op je kan ook wel zelf een beetje nadenken.. Ik heb daar iig zelf nooit aan meegewerkt
Die "geef je bloot" reeks iddquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Ga voor de grap maar eens in KPD kijken ofzo, welke users daar foto's van hun eigen tieten, kutjes en weet ik veel allemaal niet posten. Als die ooit een link naar hun eigen persoon bekend maken kun je lachen.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een preuts zeikwijf.
Ik heb toch altijd nee kunnen zeggenquote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, maar in hoeverre kun je van pubers verwachten dat ze die waarschuwingen op waarde schatten? Net alsof je zelf als 15-jarige opstandige krentenbol zo goed naar je ouders en hun goedbedoelde adviezen luisterde.
Ik vind het echt helemaal niks. Als je een beetje betaalbaar maar wel lekker wil eten kun je beter naar Qke-leQ gaan. Voor-, hoofd-, nagerecht en drankjes, ben je voor zo'n 30 euro pp klaar maar heb je wel prima gegeten. Wel een iets andere prijscategorie dan Mr Jacks, moet ik toegevenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben echt heerlijk gegeten toen daar.. was echt goed!
Of we gaan naar de steakboot:D:D:D:D onbeperkt schransen
In dat geval: maak mij maar deelgenoot van jouw wijsheidquote:
Zie men postgeschiedenis, het topic "Stop stopkindersex.com" ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nee kunnen zeggen
Je komt er ook dingen tegen waardoor je er nooit meer wilt terugkomen... daarom ben ik al jaar ofzo niet in zulke topics geweestquote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
In het gewaagde userfoto topic kom je ook dingen tegen waarvan je denkt ow mén daar wil ik wel een frikandel speciaal mee eten zeg nou nou nou die durft
Bij Mr Jacks ben je inderdaad de helft kwijt.. Hebben er toen met 5 man voor 65 euro gegeten. Das geen geld.. En het smaakte goed.. en het gaat maar om het gebaar.. Heb echt geen geld voor iets duurders atm...quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Als je een beetje betaalbaar maar wel lekker wil eten kun je beter naar Qke-leQ gaan. Voor-, hoofd-, nagerecht en drankjes, ben je voor zo'n 30 euro pp klaar maar heb je wel prima gegeten. Wel een iets andere prijscategorie dan Mr Jacks, moet ik toegeven.
In GC was er laatst een rotten.com reeksquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je komt er ook dingen tegen waardoor je er nooit meer wilt terugkomen... daarom ben ik al jaar ofzo niet in zulke topics geweest
Denkt terug aan:quote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC was er laatst een rotten.com reeks.
Ik ook al poos niet meer, laatste keer was geloof op op http://ride2die.com/ ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Type rottenplaatjes heb ik al jaaaren niet gezien gelukkig, op enkele uitzondeirngen na misschien...
Ik heb dat toen heeel snel uitgezet na het eerste ranzige, daarna beschrijvingen gelezen van wat er verder gebeurd... en dat is al misselijkmakendquote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste 3 seconde van 2girls1cup gezien (toen de hype begon en er niet bij werd omschreven wat er nou te zien was), toen had ik wel in de gate waar 't over zou gaan.
Jammer dat ik die gemist heb. We gingen op school vaak mensen shockeren daarmee... die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC was er laatst een rotten.com reeks.
Ik let er meestal wel op. Maar op die 41.000 posts zal er vast wel iets tussendoor geglipt zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je post. Ik weet dat er een aantal bekenden van me ook op Fok komen. Het maakt me niet uit... je moet alleen voorzichtig zijn met wat je op het forum gooit. Ik zet er sowieso geen privacygevoelige informatie neer. En wat ik verder in topics post is soms serieus, en soms ook juist bedoeld om de boel een beetje op te stoken of om mensen te zieken, dus het waarheidsgehalte daarvan is vaak ook nogal dubieus
.
Nee?quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb op IRC de meest ranzige plaatjes en filmpjes voorbij zien komen.. Op een gegeven moment ben ik maar gestopt met klikkenals ik aan het woord lemon denk.... Naja jullie weten het wss wel
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen hequote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust niet. Serieuze shit bespreek ik wel met vrienden, en niet via een forum. En al helemaal de reacties die je hier krijgt, die zijn toch wel voorspelbaar. Natuurlijk heb ik ook wel eens een R&P-topic geopend waar een kern van waarheid in zat, maar ik kijk wel uit om er al te serieus in te worden.
En toch, ja, kan het helpenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen he
Volgens mij ging het over ouder worden. Paar jaar terug vond ik m'n onbezorgde leventje van toen wel prima, fuck ouder worden. Dus toen ging ik even daar tegenaan schoppenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen he
Volgens mij valt lemonparty in de tubgirl-categorie hier. Kijk maar uitquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die post ik dan wel in men tentamenperiode
*visualiseert*quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denkt terug aan:
- platte man rechuit op/om rails
- Neger met bijl in zijkant van hoofd
- Stuk wang + snor op vliegdekschip na helicopterongeluk
etc
Ja. Ook al eens van Goatse gehoord?quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lemon, was dat van die oude opaatjes? Had H_M 't laatst ook al over.
De beschrijving was ook voldoende voor mijquote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb dat toen heeel snel uitgezet na het eerste ranzige, daarna beschrijvingen gelezen van wat er verder gebeurd... en dat is al misselijkmakend
En ik heb best een sterke maag normaliter...
Jupquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lemon, was dat van die oude opaatjes? Had H_M 't laatst ook al over.
Dat heeft met opensperren te maken tochquote:
Oei, en ik heb nog niet alles teruggelezenquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
hohohohohohoHOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO
LOST begint![]()
hehehe GMTA ik was alleen even een plaatje erbij aan het zoeken en men moeder kwam zeggen dat het uit eten deze week toch niet goed uit kwamquote:
Ben je daar echt nog van onder de indruk? Misschien dat ik afgestompt ben ofzo, maar ik kan daar echt probleemloos naar kijken. Het is helemaal niet dat ik er op kick ofzo, maar ik krijg er geen ongemakkelijk gevoel van.quote:
Rellen op Fok, zo kansloos altijdquote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rel vandaag![]()
http://fok.gmta.nl/
Foto's gaan nog wel, maar bij filmpjes gaat het inderdaad snel uit bij mij. (ik kijk al weg als ik een naald in iemand zijn arm zie gaanquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je daar echt nog van onder de indruk? Misschien dat ik afgestompt ben ofzo, maar ik kan daar echt probleemloos naar kijken. Het is helemaal niet dat ik er op kick ofzo, maar ik krijg er geen ongemakkelijk gevoel van.
Dat krijg ik alleen bij mensen die bewust automutileren. En dan echt in de lompe categorie: vingers afsnijden, hun eikel afsnijden, zonder verdoving hun penis 'splitten'. Het toppunt was een kerel die iets in de tattoo-categorie liet zetten. geen tattoo, ook geen brandmerken wat tegenwoordig zo hip is, maar hij liet zich letterlijk fileren. Een enorme afbeelding liet ie zonder verdoving op z'n rug uitsnijden en het vel weghalen. Dat is één van de weinige dingen die ik niet af gekeken heb.
Echt hè.quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rel vandaag![]()
http://fok.gmta.nl/
Naalden heb ik geen problemen mee, maar zo gauw het enigszins humane pijngrenzen voorbij gaat haak ik af. Mensen die bij hun volle verstand zonder verdoving hun eikel eraf snijden, daar kan ik echt niet bijquote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Foto's gaan nog wel, maar bij filmpjes gaat het inderdaad snel uit bij mij. (ik kijk al weg als ik een naald in iemand zijn arm zie gaan)
Zullen we dat anders aan Martin over laten?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we gelijk de eerste ban in STA te pakken.
Je spreekt er echt als een expert overquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat muziekje wel grappig eigenlijk.
Ik niet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we gelijk de eerste ban in STA te pakken.
Nee dankjequote:Meatspin.com is a site that only shows a flash movie of a guy getting anal from another guy. The catch? His penis is doing a complete circular roatation.
You spin me right round baby, right round,quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je spreekt er echt als een expert over.
Wilde ik net gaan zeggen, het muziekje was echt pakkendquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Meatspin/wowomg stelt toch geen reet voor. Ik vind dat muziekje wel grappig eigenlijk
.
Ik moest belofen dat ik nóóit meer zoiets zou postenquote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zullen we dat anders aan Martin over laten?
Kijk dan... als je durft..quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en jullie maken me nieuwsgierig.
Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappigquote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en jullie maken me nieuwsgierig.
Quote voor banquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappig.
Ik lig er echt altijd dubbel omquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappig.
Zou er eigenlijk ook een vrouwelijke versie van zijn? Dat je van die pannenkoektieten door het beeld ziet zwaaien in een rondje? En dan met die muziek eronder?quote:
Maak ereenquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Zou er eigenlijk ook een vrouwelijke versie van zijn? Dat je van die pannenkoektieten door het beeld ziet zwaaien in een rondje? En dan met die muziek eronder?
Zie nou wel.quote:Op zondag 20 april 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, was dat nou alles. Anti-climax.
Juh.. Heb em ooit wel es 2.5k spins aan laten staanquote:
Daar hebben we andere nerds voor hèquote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak ereen![]()
Ik zie 't helemaal voor me![]()
.
Ik had er net na 300 spins wel weer genoeg vanquote:Op zondag 20 april 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh.. Heb em ooit wel es 2.5k spins aan laten staan
Maar als je dan het hele lied gaat luisteren is dat weer een beetje jammer
quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga men bedje in.. Nog even de Donald Ducklezen en dan slapen
quote:Op zondag 20 april 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Even tussendoor: Sophia Bush =.
[ afbeelding ]
Voor wanneerquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik moet nog steeds m'n POP afmaken
quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef LastRequest het volgende:
Ow en ik wilde op nog 2 dingen reageren...
Op de weebl & bob filmpjes, deze is ook geweldig:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/eggsong
(Nee ik weet niet hoe je zo'n mooie thumbnail maakt)
Succes, ik ga slapenquote:
Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollegequote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Latersch.
Verplichte projecturen op maandagochtend is zo killing he
Ik heb ook nog verplichte uren @10e en 11e uurquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollege.
Thanks en welterustenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
DJKoster zoiets had ik wel begrepen ja, hij staat ook op YT.. oh wacht, dan kun je natuurlijk gewoon een van de embedcodes gebruiken?I'm so smart en ik studeer nog wel multimedia...
Maar goed ik ga ook slapen, succes met je POP H_M!
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist dat ik niet aan een nieuwe serie had moeten beginnen. Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil ook nog een volgende aflevering kijken.
Ik ging uiteindelijk pas om drie uur slapenquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalen
S1, E6quote:Op maandag 21 april 2008 09:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke episode ben je nu?
Nope, ik moet 'm nog even vertellen hoe 'ie z'n PM aan moet zettenquote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je het nu niet via die Scotty dan?
De hele fles? Lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon een hele fles zooi erin gooien en wachten, 't stinkt enorm en je moet er niet dicht in de buurt komen (slecht voor je enzo) maar toen wij de douche voor de zoveelste keer verstopt hadden werkte 't wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |