Denkt terug aan:quote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC was er laatst een rotten.com reeks.
Ik ook al poos niet meer, laatste keer was geloof op op http://ride2die.com/ ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Type rottenplaatjes heb ik al jaaaren niet gezien gelukkig, op enkele uitzondeirngen na misschien...
Ik heb dat toen heeel snel uitgezet na het eerste ranzige, daarna beschrijvingen gelezen van wat er verder gebeurd... en dat is al misselijkmakendquote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste 3 seconde van 2girls1cup gezien (toen de hype begon en er niet bij werd omschreven wat er nou te zien was), toen had ik wel in de gate waar 't over zou gaan.
Jammer dat ik die gemist heb. We gingen op school vaak mensen shockeren daarmee... die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In GC was er laatst een rotten.com reeks.
Ik let er meestal wel op. Maar op die 41.000 posts zal er vast wel iets tussendoor geglipt zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je post. Ik weet dat er een aantal bekenden van me ook op Fok komen. Het maakt me niet uit... je moet alleen voorzichtig zijn met wat je op het forum gooit. Ik zet er sowieso geen privacygevoelige informatie neer. En wat ik verder in topics post is soms serieus, en soms ook juist bedoeld om de boel een beetje op te stoken of om mensen te zieken, dus het waarheidsgehalte daarvan is vaak ook nogal dubieus
.
Nee?quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb op IRC de meest ranzige plaatjes en filmpjes voorbij zien komen.. Op een gegeven moment ben ik maar gestopt met klikkenals ik aan het woord lemon denk.... Naja jullie weten het wss wel
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen hequote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust niet. Serieuze shit bespreek ik wel met vrienden, en niet via een forum. En al helemaal de reacties die je hier krijgt, die zijn toch wel voorspelbaar. Natuurlijk heb ik ook wel eens een R&P-topic geopend waar een kern van waarheid in zat, maar ik kijk wel uit om er al te serieus in te worden.
En toch, ja, kan het helpenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen he
Volgens mij ging het over ouder worden. Paar jaar terug vond ik m'n onbezorgde leventje van toen wel prima, fuck ouder worden. Dus toen ging ik even daar tegenaan schoppenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
R&P, daar zou ik dus nooit een topic openen he
Volgens mij valt lemonparty in de tubgirl-categorie hier. Kijk maar uitquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die post ik dan wel in men tentamenperiode
*visualiseert*quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denkt terug aan:
- platte man rechuit op/om rails
- Neger met bijl in zijkant van hoofd
- Stuk wang + snor op vliegdekschip na helicopterongeluk
etc
Ja. Ook al eens van Goatse gehoord?quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lemon, was dat van die oude opaatjes? Had H_M 't laatst ook al over.
De beschrijving was ook voldoende voor mijquote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb dat toen heeel snel uitgezet na het eerste ranzige, daarna beschrijvingen gelezen van wat er verder gebeurd... en dat is al misselijkmakend
En ik heb best een sterke maag normaliter...
Jupquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lemon, was dat van die oude opaatjes? Had H_M 't laatst ook al over.
Dat heeft met opensperren te maken tochquote:
Oei, en ik heb nog niet alles teruggelezenquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
hohohohohohoHOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO
LOST begint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |