Klopt, en nu met Locke en Linus...quote:Op zondag 20 april 2008 21:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?
Dan is vanavond afl. 6, die wil ik nog een keer zien
Ik heb een collega die lijkt op Linusquote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt, en nu met Locke en Linus...
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
oh noesquote:Op zondag 20 april 2008 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb een collega die lijkt op Linus
Ja, maar jij bent ook gewoon raar.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!quote:
Leukquote:
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?quote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Als je het invult als studiereisontwijkend gedrag, dan wel jaquote:Op zondag 20 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?quote:Op zondag 20 april 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerking
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebtquote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In de winter dacht ik:
NEC degradeert
Vitesse gaat failliet
Dus een 2009 zonder beide clubs
uitjes all over the placequote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVVquote:
*Op de kast klimtquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebt
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbijquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVV.
Ik ben ooit nog eens daar geweest met van de businesstickets. Dik grappig... buffet van tevoren...gratis drinken enzo. Eén volwassene, drie pubers, we hebben ons helemaal de tering gezopen daarquote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |