Valt mee, dat hebben we amper gedaan in het weekendquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
Oke nou gelijk een tvp dan![]()
Heb alleen geen zin het vorige topic bij te lezen.. maar ik gok dat er vooral catanposts in staan?
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondquote:Op zondag 20 april 2008 20:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deden ze dan allemaal met die frikandellen speciaal?
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrijquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
bwegh, nog 1 weekje werk en dan rust, paar dagen niks
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tof
Dus je zit nu in een warm Madrid?Voor hoelang nog?
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadelquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat ik 10 jaar geleden leuk vondspelen met eten
Die frikandel heeft zijn hoofd iig wel zon beetje helemaal gezien ....
quote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik een biertje pakken. En nog even nagenieten van m'n twee meest recente Catanoverwinningen
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
ow, 9 uur al weeren ik ga weer niet op tijd naar bed want LOST komt
en het woord geil kwam ook vaak voorbijquote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah hij werd dus gezwaffeld door de frikadel
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Welke aflevering? En hoe laat ook alweer?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar me haute couture want me haute couture is o zo duur
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereisquote:Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
nog 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij, 1 dagje werken, 6 dagen vrij
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?quote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2220 u @ Net 5, aflevering weet ik niet precies, ik meen 3 of 4 van nieuwe seizoen
En was gewoon voor een half jaar dan oid?quote:Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nja, echt warm is t op t moment niet. Ook niet koud, maar wel grijsen ik begreep dat jullie vandaag zon hadden.
Maar tof is het hier wel.
30 juni vlieg ik weer naar Nederland
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegdquote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog vijf dagen tentamens, drie dagen werken/studie, één dag vrij, drie dagen werken, weekend vrij, tien dagen werken/studie, en dan eindelijk: studiereis
Je zou er toch Italiaans van maken?quote:Op zondag 20 april 2008 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En was gewoon voor een half jaar dan oid?
Ik ga met m'n studie denk ik ook wel half jaartje spanje doen, heb ook spaans als 3e taal
Kopenhagenquote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nice, waarheen? (heb je vast al 3x gezegd)
Klopt, en nu met Locke en Linus...quote:Op zondag 20 april 2008 21:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vorige week was toch de aflevering met Desmond?
Dan is vanavond afl. 6, die wil ik nog een keer zien
Ik heb een collega die lijkt op Linusquote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt, en nu met Locke en Linus...
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
oh noesquote:Op zondag 20 april 2008 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb een collega die lijkt op Linus
Ja, maar jij bent ook gewoon raar.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
edit, en mikkie ik zit nu pas op p2![]()
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!quote:
Leukquote:
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?quote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Als je het invult als studiereisontwijkend gedrag, dan wel jaquote:Op zondag 20 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je zit te SOGgen, klopt dat?
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer janken. Wat ben je toch ook een aanstellert!.
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?quote:Op zondag 20 april 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ik had ook een stukje ui in men ogen denk ik, normaal ben ik niet zo gauw nat van zon opmerking
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebtquote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In de winter dacht ik:
NEC degradeert
Vitesse gaat failliet
Dus een 2009 zonder beide clubs
uitjes all over the placequote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook geswaffeld met een frikandel?
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVVquote:
*Op de kast klimtquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat jij echt nérgens verstand van hebt
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbijquote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Nacompetitie toch? Ik vind Excelsior wel een grap... in de laatste ronde voorbij gegaan door VVV.
Ik ben ooit nog eens daar geweest met van de businesstickets. Dik grappig... buffet van tevoren...gratis drinken enzo. Eén volwassene, drie pubers, we hebben ons helemaal de tering gezopen daarquote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ze 't redden. De superboeren horen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |