Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappigquote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en jullie maken me nieuwsgierig.
Quote voor banquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappig.
Ik lig er echt altijd dubbel omquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh, zit niet zo te zeiken en ga gewoon naar meatspin.com. Het is eigenlijk best grappig.
Zou er eigenlijk ook een vrouwelijke versie van zijn? Dat je van die pannenkoektieten door het beeld ziet zwaaien in een rondje? En dan met die muziek eronder?quote:
Maak ereenquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Zou er eigenlijk ook een vrouwelijke versie van zijn? Dat je van die pannenkoektieten door het beeld ziet zwaaien in een rondje? En dan met die muziek eronder?
Zie nou wel.quote:Op zondag 20 april 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, was dat nou alles. Anti-climax.
Juh.. Heb em ooit wel es 2.5k spins aan laten staanquote:
Daar hebben we andere nerds voor hèquote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak ereen![]()
Ik zie 't helemaal voor me![]()
.
Ik had er net na 300 spins wel weer genoeg vanquote:Op zondag 20 april 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh.. Heb em ooit wel es 2.5k spins aan laten staan
Maar als je dan het hele lied gaat luisteren is dat weer een beetje jammer
quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga men bedje in.. Nog even de Donald Ducklezen en dan slapen
quote:Op zondag 20 april 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Even tussendoor: Sophia Bush =.
[ afbeelding ]
Voor wanneerquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik moet nog steeds m'n POP afmaken
quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef LastRequest het volgende:
Ow en ik wilde op nog 2 dingen reageren...
Op de weebl & bob filmpjes, deze is ook geweldig:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/eggsong
(Nee ik weet niet hoe je zo'n mooie thumbnail maakt)
Succes, ik ga slapenquote:
Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollegequote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Latersch.
Verplichte projecturen op maandagochtend is zo killing he
Ik heb ook nog verplichte uren @10e en 11e uurquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollege.
Thanks en welterustenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
DJKoster zoiets had ik wel begrepen ja, hij staat ook op YT.. oh wacht, dan kun je natuurlijk gewoon een van de embedcodes gebruiken?I'm so smart en ik studeer nog wel multimedia...
Maar goed ik ga ook slapen, succes met je POP H_M!
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist dat ik niet aan een nieuwe serie had moeten beginnen. Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil ook nog een volgende aflevering kijken.
Ik ging uiteindelijk pas om drie uur slapenquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalen
S1, E6quote:Op maandag 21 april 2008 09:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke episode ben je nu?
Nope, ik moet 'm nog even vertellen hoe 'ie z'n PM aan moet zettenquote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je het nu niet via die Scotty dan?
De hele fles? Lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon een hele fles zooi erin gooien en wachten, 't stinkt enorm en je moet er niet dicht in de buurt komen (slecht voor je enzo) maar toen wij de douche voor de zoveelste keer verstopt hadden werkte 't wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |