Mooiquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe of mijn schoonzusje heeft hier zitten lezenof mijn broer heeft er iets van gezegd.. We zijn al naar de bios geweest vanmiddag en nu kwam ze net ook even kletsen enzo
Dus het is weer helemaa oke
Ik ben er laatst geweest met Businesstickets van AZquote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog eens daar geweest met van de businesstickets. Dik grappig... buffet van tevoren...gratis drinken enzo. Eén volwassene, drie pubers, we hebben ons helemaal de tering gezopen daar.
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je postquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gelukkig heb ik geen vrienden/familie op Fok! zitten*, je weet maar nooit wat ze tegenkomen..![]()
*Hoop ik...
Inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen familie op Fok! zitten*, je weet maar nooit wat ze tegenkomen..![]()
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wélk nummer.quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Men mp3 speler wil een bepaald lied niet op zich hebben ofzokan alles ernaar toe kopieren behalve die
De sjonnies - even aan m'n moeder vragenquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wélk nummer.
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenquote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je voorzichtiger zijn met wat je post. Ik weet dat er een aantal bekenden van me ook op Fok komen. Het maakt me niet uit... je moet alleen voorzichtig zijn met wat je op het forum gooit. Ik zet er sowieso geen privacygevoelige informatie neer. En wat ik verder in topics post is soms serieus, en soms ook juist bedoeld om de boel een beetje op te stoken of om mensen te zieken, dus het waarheidsgehalte daarvan is vaak ook nogal dubieus
.
Dat nummer is niet van De Sjonnies, maar van Bloemquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De sjonnies - even aan m'n moeder vragen
Dat is kracht van een forum, de schat aan (oude) informatiequote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen...
Weet ik, maar de sjonnies hebben ook een uitvoeringquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat nummer is niet van De Sjonnies, maar van Bloem.
Annemarieeeeeeeeeeeeee
Ja, maar niet persoonsgebonden dan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is kracht van een forum, de schat aan (oude) informatie.
Dat doe ik bewust niet. Serieuze shit bespreek ik wel met vrienden, en niet via een forum. En al helemaal de reacties die je hier krijgt, die zijn toch wel voorspelbaar. Natuurlijk heb ik ook wel eens een R&P-topic geopend waar een kern van waarheid in zat, maar ik kijk wel uit om er al te serieus in te worden.quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenMaar ik heb hart op m'n tong opzich en ben open en eerlijk dus boeiend opzich als iemand het leest, ik doe me toch nooit anders voor.
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen...
Ze kunnen 't wel afsluiten, maar 't blijft een database, dus dan zou 't alleen voor nerds beschikbaar zijnquote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, maar niet persoonsgebonden dan.
Dat scheelt al, het is nu gewoon te makkelijk, iemand kan je herkennen en met 1 klik vanalles doorspitten.quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze kunnen 't wel afsluiten, maar 't blijft een database, dus dan zou 't alleen voor nerds beschikbaar zijn.
snap je nu waarom ik meerdere accounts heb?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja ik ben soms zo dom om 'diepe shit' te gaan postenMaar ik heb hart op m'n tong opzich en ben open en eerlijk dus boeiend opzich als iemand het leest, ik doe me toch nooit anders voor.
Wat ik wel stom vind is dat Fok! weigert de optie te bieden je posthistorie uit te schakelen... staat volgens mij niks boeiends in maar mocht je een kansloze treffen die tot 2 jaar terug gaat zoeken kan ie hier en daar ms wat vinden wat ie kan aangrijpen.
50 euro, dat valt toch wel mee? Als je daarmee alles functionerend hebt?quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik meerdere accounts heb?![]()
mehhlijstje samenstellen en et geld vliegt de deur weer uit
![]()
0455 blokset mbx80/mtx80r/ns1 80cc ¤12,50
0584 MBX80 80cc immitatie diameter: 50mm ¤20
0567 1L blokolie kroon oil ¤7
090401 remblokset achter alle types met trommelrem keramisch carbon ¤13
Dat is de consequentie en juist ook de kracht van een forum. En als je het inderdaad niet wilt, moet je persoonlijke info onder een kloon proppenquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat scheelt al, het is nu gewoon te makkelijk, iemand kan je herkennen en met 1 klik vanalles doorspitten.
Ik snap niet zo waarom fok geen optie bied om de directe link naar je geschiedenis uit te schakelen.
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klonen is toegestaan, en je kiest er zelf voor om een account te linken aan je persoontje IRL.
Eigenlijk moet ik ook al een jaar nieuwe voorvorkkeerringen en olie, kost 30 euro extra. Busjes voor het Prolink systeem kan ik gratis laten draaien, helaas zelf geen beschikking tot draaibank meer. En dan moet ik de tank + kappen nog netjes maken enzo.... gekocht als schadebrommerquote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
50 euro, dat valt toch wel mee? Als je daarmee alles functionerend hebt?
Ik moet binnenkort ook weer voor een beurtje + APK. Dat zal wel op zo'n 200 euro uit komen, en dan moet ik nog op reis.
Feit blijft dat iedereen 't toch echt zelf gedaan heeft. Alle pubers kunnen opeens een volwassen account aanmaken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.
maar goed beetje offtopic dit
Maar hiermee slinger je een Internetbrede discussie aan. Ik bedoel, dat is het gevaar: alles is terug te vinden. Kijk maar eens naar alle amateurnaaktfotografie die er te vinden is, die pubers er zelf in hun ontwetendheid op zetten. Als ze daar later op terug kijken...quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja maar fok bestaat alweer 9 jaar ofzo... genoeg mensen gok ik die naief zijn geweest paar jaar terug, er nu spijt van hebben en er bijna niks meer aan kunnen doen. Ikzelf heb in huidige posthistorie niks bijzonders staan, maar vooral bij pubertjes die ouder worden kan je niet echt zeggen van 'tja zo werkt het op een forum' Privacy hoort nr1 te zijn bij een bedrijf. En Fok kan mensen toekomen maar weigert het.
maar goed beetje offtopic dit
Ah nee... Je neemt je ouders toch niet mee daar naartoe hè? Ik vind dat echt zo'n ballententquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders zijn ook niet echt slim.. ik zou ze nog een keer mee uit eten nemen.. maar dat willen ze dus aankomende week doen.. Maar heb eik net de wasmachine betaaldHeb laatst wel extra veel geld naar men spaarrekening gezet maar beter doen we het als het salaris net gestort is ofzo
We gaan wel naar Mr Jacksn dat weten ze ook en hebben ze vrede mee
Hebben er tijdens het verhuizen ook gegeten.. Man wat een verschil was dat.. Of ik er met mijn ouders eet of met vriendinnen.
Naja die verdienen het hoorquote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hiermee slinger je een Internetbrede discussie aan. Ik bedoel, dat is het gevaar: alles is terug te vinden. Kijk maar eens naar alle amateurnaaktfotografie die er te vinden is, die pubers er zelf in hun ontwetendheid op zetten. Als ze daar later op terug kijken....
quote:
Jij bent ook gewoon een preuts zeikwijfquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die verdienen het hoorEr wordt zat gewaarschuwd en kom op je kan ook wel zelf een beetje nadenken.. Ik heb daar iig zelf nooit aan meegewerkt
Wij hebben echt heerlijk gegeten toen daar.. was echt goed!quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah nee... Je neemt je ouders toch niet mee daar naartoe hè? Ik vind dat echt zo'n ballentent.
Toch maar eens een toegang vragenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga voor de grap maar eens in KPD kijken ofzo, welke users daar foto's van hun eigen tieten, kutjes en weet ik veel allemaal niet posten. Als die ooit een link naar hun eigen persoon bekend maken kun je lachen.
Ja goed, maar in hoeverre kun je van pubers verwachten dat ze die waarschuwingen op waarde schatten? Net alsof je zelf als 15-jarige opstandige krentenbol zo goed naar je ouders en hun goedbedoelde adviezen luisterdequote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die verdienen het hoorEr wordt zat gewaarschuwd en kom op je kan ook wel zelf een beetje nadenken.. Ik heb daar iig zelf nooit aan meegewerkt
Die "geef je bloot" reeks iddquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Ga voor de grap maar eens in KPD kijken ofzo, welke users daar foto's van hun eigen tieten, kutjes en weet ik veel allemaal niet posten. Als die ooit een link naar hun eigen persoon bekend maken kun je lachen.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een preuts zeikwijf.
Ik heb toch altijd nee kunnen zeggenquote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, maar in hoeverre kun je van pubers verwachten dat ze die waarschuwingen op waarde schatten? Net alsof je zelf als 15-jarige opstandige krentenbol zo goed naar je ouders en hun goedbedoelde adviezen luisterde.
Ik vind het echt helemaal niks. Als je een beetje betaalbaar maar wel lekker wil eten kun je beter naar Qke-leQ gaan. Voor-, hoofd-, nagerecht en drankjes, ben je voor zo'n 30 euro pp klaar maar heb je wel prima gegeten. Wel een iets andere prijscategorie dan Mr Jacks, moet ik toegevenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben echt heerlijk gegeten toen daar.. was echt goed!
Of we gaan naar de steakboot:D:D:D:D onbeperkt schransen
In dat geval: maak mij maar deelgenoot van jouw wijsheidquote:
Zie men postgeschiedenis, het topic "Stop stopkindersex.com" ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nee kunnen zeggen
Je komt er ook dingen tegen waardoor je er nooit meer wilt terugkomen... daarom ben ik al jaar ofzo niet in zulke topics geweestquote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
In het gewaagde userfoto topic kom je ook dingen tegen waarvan je denkt ow mén daar wil ik wel een frikandel speciaal mee eten zeg nou nou nou die durft
Bij Mr Jacks ben je inderdaad de helft kwijt.. Hebben er toen met 5 man voor 65 euro gegeten. Das geen geld.. En het smaakte goed.. en het gaat maar om het gebaar.. Heb echt geen geld voor iets duurders atm...quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Als je een beetje betaalbaar maar wel lekker wil eten kun je beter naar Qke-leQ gaan. Voor-, hoofd-, nagerecht en drankjes, ben je voor zo'n 30 euro pp klaar maar heb je wel prima gegeten. Wel een iets andere prijscategorie dan Mr Jacks, moet ik toegeven.
In GC was er laatst een rotten.com reeksquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je komt er ook dingen tegen waardoor je er nooit meer wilt terugkomen... daarom ben ik al jaar ofzo niet in zulke topics geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |