kleine moeite om dat even te googlen:quote:
quote:Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.
De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.
In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.
Succesquote:Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn(dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar
)
lief dat je mij ook aanmoedigtquote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
ow ja jij bent natuurlijk ook Saskiaquote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoordequote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
netjes hoorquote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde![]()
Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinishten ik binnen het uur
(ongetraind en geblesseerd
)
Dat dus...quote:Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
Wat knapquote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde![]()
Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinishten ik binnen het uur
(ongetraind en geblesseerd
)
Wow!quote:Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwartBeetje ongelukkige foto
Ik strompelquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef freecell het volgende:
Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!
Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
Dat dusquote:
Zeer waarschijnlijk fibromyalgie maar met die stempel kom ik op dit moment niet verder zoals de revalidatiearts ook zei. Hopelijk gaat het me lukken om beter met stress om te gaan en zal het misschien wel wat beter met me gaan.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is balen johWat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor
Sterkte ermee!
Had dat dan ff gezegd, druifquote:Op maandag 21 april 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.
Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was.Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen.quote:
Mag ik 3 mei wel buiten roken?quote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen.Speltip 63: ken je eigen lijf.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
Studentikoosquote:Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen.Ik weer.
![]()
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
Ach, ik was wel onder de indruk.quote:Op maandag 21 april 2008 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
30? Dat geloof ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ik was wel onder de indruk.Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
![]()
Maar je was nog wel heel lief.![]()
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.quote:
Mijn imagoquote:Op maandag 21 april 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
quote:Op maandag 21 april 2008 16:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Minstens een jaar of twee he?
Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?
Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
Volgens mij moet je nu echt héél tevreden zijn, of niet? Zou ik wel zijn in ieder geval!quote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag
euhm bijna iedereen fit. schoonzus had vanavond 40 graden koorts, en is naar de arts gegaan, weet nog niet hoe dat is afgelopen. maar vriendje is wel helemaal ok, morgen gewoon weer gaan werken en zo.quote:Op maandag 21 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Holy moly GB, wat een vakantieVoelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?
Wanneer gaan jullie 'over'?
Oh, oeps, ik heb je inderdaad niet gezien, had echt m'n 'blik op oneindig' geloof ikquote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaagJe stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool
ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn
Arme Faat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen mededieëters en globetrotters
Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...
Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYCquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:15 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Kwakveense, wat zie je er goed uit!![]()
Owja, en gecondoleerd.Wel kutnieuws zo onderweg.
Ik voel me trouwens slank.Ook wel eens lekker.
Hebben jullie nog shoptips voor de VS? Qua eten ga ik iig voor de salades.
Kreta, daar staan de bossen momenteel lekker in de hensquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen mededieëters en globetrotters
Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...
Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYC
Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederlandquote:
NYCquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog nooit in NYC geweest. En volgens mij staan Levi's bij mij ook niet zo goed. Lee past wel goed trouwens.
Nog duurder?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederland)
Allebei prachtig bezongen door Old Blue Eyesquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 6 volle dagen.
Veel te weinig natuurlijk, maar ik heb ook nog 3,5 dagen in Chicago.Dus dat maakt wel iets goed.
Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten inquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog duurder?Weet je wat Diesel betaalt voor die broeken in China??
Heb ooit een doc gezien over zo'n fabriek waar die spijkerbroeken gemaakt werden. De fabriek vangt ongeveer $4.20 per broek.
Dat wel, maar da's toch eigenlijk triest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten in!!
Sneller opeten danwel kleinere stukken kopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je met (behoorlijk belegen) kaas aan moet die heel snel hard wordt?
Ik heb hem nu buiten de koelkast (als je hem er in legt, is hij echt niet meer te snijden) en goed verpakt in hiushoudfolie. Hij wordt nog stééds harder per keer dat ik hem gebruik.
En is er ook een huismiddeltje om hem weer zacht te krijgen?
om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
GB, wat een vakantie zegHopelijk knapt iedereen weer op.
Kwak, geconcoleerd met je oom
Faat, Kreta is echt leuk! Waarom zie je zo op tegen het reizen? Sterkte dan maar met je vakantie
Ben vandaag nog maar thuis gebleven, voel me iets beter maar heb beroerd geslapen.
Oja, freecell, je brief is er
Hij staat niet in de koelkastquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sneller opeten danwel kleinere stukken kopen
Maar eh, dit probleem ken ik niet eigenlijkStaat je koelkast te koud?
Ja in principe wel. Hij wordt altijd wel iets steviger door vochtverlies, maar niet zo hard dat het niet meer te snijden is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij staat niet in de koelkast
En ik doe er ongeveer anderhalf of twee weken mee, dat moet een kaas toch aankunnen?
Dank je voor de tip, maar dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, uurtje voor het aansnijden uit de koelkast
Mja, ik heb het normaal ook in tupperware, maar dit stukje was iets groter en pastte net niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de trucEn bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.
Vliegen is ook niets aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de trucEn bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.
Faat, hou je niet van vliegen, of gewoon niet van vakantie? Biecht: stiekem vind ik vliegen ook stom. Behalve als je leuk uitzicht hebt. Maar ik reis liever met de trein
Nee hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kaas juist fijner snijden als ie stevig is
Leuke trui Freecell, aan de voorkant zie je er nog steeds niks van
quote:Laat je windjes gaan
HARDERWIJK - Niet iedereen geeft het toe, maar we laten allemaal wel eens een wind. Zo laat 70 procent van de Nederlanders een wind in de buurt van de partner.
Ruim 40 procent houdt zich niet in als de kinderen in de nabijheid zijn. Dat blijkt dinsdag uit een representatief onderzoek van het tijdschrift gezondNU.
In de buurt van vrienden laat 14 procent zijn winden gaan en in het openbaar vervoer gunt 12 procent zijn scheetjes de vrijheid. Volgens gezondNU kunnen we onze winden ook beter niet inhouden. Dat leidt namelijk tot uitstulpingen van de darmen en de giftige darmgassen kunnen door opname in de bloedbaan klachten als vermoeidheid en hoofdpijn veroorzaken.
Van de respondenten weet 30 procent dat een windje alles zegt over het eetgedrag. Scheetjes die naar rotte eieren ruiken, komen bij 40 procent van de ondervraagden voor. Deze geur wijst op een slechte eiwitvertering als gevolg van een overschot aan dierlijke eiwitten.
Gisting in de darmen leidt tot zurig ruikende windjes. Dit kan onder meer ontstaan door een overvloed aan koolhydraten en het eten van fruit na de maaltijd.
Ook het geluidsvolume van de scheet onthult veel. Een zachte wind duidt op een vetverteringsprobleem. Hard klinkende winden komen voor bij een slechte koolhydraatvertering.
Op de vraag wat men doet als in de rij voor de kassa opeens een scheet komt opborrelen, blijkt dat 80 procent die inhoudt. 16 Procent laat hem stiekem gaan, 14 procent loopt even weg en 13 procent laat de wind zo zachtjes mogelijk ontsnappen.
De helft van alle Nederlanders doet overigens niets om winden te vermijden. Ruim 20 procent ontwijkt voorafgaand aan bijvoorbeeld een vergadering bepaald voedsel dat scheten kan veroorzaken, zoals uien en bruine bonen. 10 Procent mijdt deze voedingsmiddelen constant.
Van de respondenten neemt 6 procent preventief medicijnen tegen winden en 4 procent probeert zo rustig mogelijk te eten. Want wie gehaast eet en slecht kauwt, bezorgt zijn darmen overwerk, aldus gezondNU.
(ANP)
Had het net ook ergens gelezen... geloof op nu.nl.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef teigan het volgende:
Dit wist ik nog niet, maar ik vind het wel eens grappig om te weten..
Komt van www.ad.nl
[..]
80+16+14+13= 123%quote:Op de vraag wat men doet als in de rij voor de kassa opeens een scheet komt opborrelen, blijkt dat 80 procent die inhoudt. 16 Procent laat hem stiekem gaan, 14 procent loopt even weg en 13 procent laat de wind zo zachtjes mogelijk ontsnappen.
Vertel me in hemelsnaam wat dat woord isquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..
ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...
Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef teigan het volgende:
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.
ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.
Dan klopt je username niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan,
Hoe wilde je dát dan doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef rene90 het volgende:
Even aangepast:)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef rene90 het volgende:
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef teigan het volgende:
[..]
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
docent scheikunde, voor de bovenbouw.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
[..]
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressivequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:00 schreef rene90 het volgende:
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Ja, inderdaad, dat was wel tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
hihi... had ik al verteld dat ik mijn tentamen C-programmeren toch gehaald heb?Heb een 5.6
En volgens mij heeft de docente me nog gematst ook.
![]()
Zo is dat, niemand kijkt later meer naar dat cijferquote:
Jeetje, da's niet fijn! Ik heb die hele molen vorig jaar mei gehad toen ik uit Hongkong terugkwam. Ook verdenking van longontsteking/vogelgriep/legionella... Gelukkig bleek het uiteindelijk een fikse keelontsteking en bovenste luchtwegontsteking. Ik hoop dat je schoonzusje er snel bovenop komt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.
Broekie!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Goed jaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!
Kwakveense, nog gecondoleerd
Ik ben ongesteld en voel me ook zoEn ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Zou ik doen! Het laat je taille totaal niet uitkomen, zonde gewoon...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
Linkje, linkje, linkjequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef Miss_S het volgende:
Er was hier toch een linkje geplaatst om te kunnen zien welke kleding bij jouw figuur past
helemaal correct haha, geen kids hoor pff, heb wel een vriendin sinds kort die echt kinderen wilt (nu nog niet gelukkig) maar nu nog maar geen kinderen, eerst lekker opleiding afmaken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:19 schreef kwakveense het volgende:
rene was volgens mij als stage een groep kids aan t begeleiden in iets van koken, toch?
(zelfs ik voel me nu oud... en ik ben uit 83)
yppy: t bel;angrijkste bij zingen is toch dat je er lol in hebt. er zijn koren van zoveel niveaus... ik zou echt iedereen wel op een koor willen praten...t is zó fijn om samen muziek te maken
Ik heb ook zo'n soort jurkje, ookal ben ik een zandloperquote:Op woensdag 23 april 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Gave motor MoBlo! Wel een flink grote! Hoeveel cc is 'ie?
@Kwak: jammer dat ik de link/foto gemist heb van je jurkje. Ik ben ook een cello.Op die site met kleding voor "cello's" staat zo'n gaaf jurkje.
![]()
[ afbeelding ]
Baal er nog steeds van dat ze niet in NL leveren.![]()
Ik wil heel graag zo'n jurkje... al zou ik niet weten wanneer ik het moet dragen.
oja, de link: http://www.littlewoodsdir(...)o?page=landinghtml97
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat een mooi jurkjejeetje, zelfs ik vind 't mooi
@motor: de motor is even hoog als mn huidige, éxact even hoog, maar het gaat meer om 't gewicht en de handelbaarheid (hij is 50 kilo zwaarder, afgetankt en al)
dus ja, het is best een groot ding, 1100 ccmaar wel ideaal voor vakanties en zulks
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef kwakveense het volgende:
@ troel: ik googelde op kleur en kledingadvies en kreeg zoveel links dat ik niet weet welke ik moet posten voor je...
@ levi: als je t nog wilt zien (ter info van wat staat een cello niet, en doet haar lijken op een vierkantje) kun je opLinkje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kijken (even in spoiler tags zodat mn achternaam niet meteen open en bloot op t net staat
dat jurkje is mooooi! maar ik denk dat ik daar te dikke schouders voor heb. ze zijn niet breed namelijk (vrij smal zelfs) maar nog wat te vettig voor een haltertop... en mn rug zeker. dat kan pas over een kilo of 8 vind ik zelf (je begint bij mij nu net weer een beetje sleutelbeen te zien, de schouderdefinitie is next hoop ik...
oh mn uitslag voor t weegrondje van woensdag op weg naar de tachtig is 83.8 ..... jeeeej!!! eindelijk onder de 84. nu daar blijven...
Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.
![]()
Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje.Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 23-04-2008 11:09:12 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Troel: ik weet een winkel in Delft waar je zowel kleur- als stijladvies kunt boeken. Maar ik weet niet of je zin hebt om daarheen te gaan?
Bomen en bos is dat echt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee Troel, kun je niks vinden via internet?
hmmm het was .com niet .nl *blont*quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Linkje werkt niet.Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.
![]()
Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje.Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.
![]()
Leuk!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, als het goed is krijgen de mensen vandaag het verhuiskaartje (behalve als je in den haag woont, met die tnt stakingen), en ik ben heel erg benieuwd wat iedereen ervan vind(rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus
)
Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, ik weet wel een goed make-upadvies in Utrecht (Douglas aan de Vredenburg, afdeling Mac)
Heb 't nu wél gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm het was .com niet .nl *blont*
ik laat m nog wel even staan. in spoilertags vind ik t niet zo erg...
oh ik denk dat t ook vast wel mooi zal staan bij je. je bent een stuk minder spekkig dan ik hoor!!!
ik wil vanalles kopen door die littlewoods site, maar ik doe t niet... grrrrrrrr....
Nou ze ligt beneden op de bank, haar bed is ookal naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, wat een monster (als in groot, niet als in lelijk, MB
Wel stoer!
ymme, wat een pech voor je schoonmoeder. Misschien kan ze over een paar dagen met zo'n hoes onder de douche? Informeer eens bij de apotheek.
Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendigquote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef rene90 het volgende:
plastic zak, en de oude "ptt-elastieken" dan moet het gaan lukken hoor.En gewoon kruipen zoals vroeger de trap op haha, en op je bips de trap weer af.
handig als je teveel gezopen hebt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendig
Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestelquote:Op woensdag 23 april 2008 11:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestelDie pigmentpotjes mogen van mij wel kleiner overigens, die krijg ik in geen 100 jaar op.
je bent niet de enige...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
Ik ben echt zo'n cosmetica-kneus... ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Zullen we het dan maar weer gewoon over poep hebben?quote:
Daar kan ik tenminste over meepraten.quote:
Arnhem- Utrecht is toch niet zo heel ver reizen? Met de trein prima te doen, naar mijn idee.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik heb toen der tijd, door middel van Lush ruilen, kennis gemaakt met de mac.
Jammer dat je hier in de buurt niet kan kopen. Als mijn pigmenten op zijn, tja dan zijn ze op.
En ik heb geen creditkaart, dus bestellen online gaat voor mij niet op.
wel het riempje vastmaken dan hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
handig als je teveel gezopen hebt.En waarschijnlijk -dan- ook heel amusant.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer gewoon over poep hebben?![]()
Maar jij woont toch bij Arnhem in de buurtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:10 schreef ymme het volgende:
Volgens mij is het in Arnhem niet te verkrijgen.
Toen der tijd, praat ik over 3 jaar geleden, was het alleen bij de bijenkorf in Amsterdam te verkrijgen
Eindhoven ook? Dan ga ik even kijken waar jullie het in vredesnaam over hebben...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij woont toch bij Arnhem in de buurt? Da's iets meer dan een uurtje reizen naar Utrecht. Ook is het inmiddels in Rotterdam en Maastricht te koop.
En nu ga ik shoppen. Goed voor de lijn
Ik woon 25 km van Arnhem vandaan ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij woont toch bij Arnhem in de buurt? Da's iets meer dan een uurtje reizen naar Utrecht. Ook is het inmiddels in Rotterdam en Maastricht te koop.
En nu ga ik shoppen. Goed voor de lijn
Gelukkig gaat het overquote:Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef freecell het volgende:
Nou, ik ben aan één kant heel blij en aan de andere kant weer niet
Vanmorgen bij de verloskundige geweest.
Goed nieuws:
- Groeit goed (baarmoeder zit al tot mijn navel!)
- Hartje was meteen goed te horen
- Spartelt lekker
- Ik zit perfect met mijn gewichten mijn voedingspatroon is uitstekend zo.
Minder:
- Bloeddruk is 110/50 (het was me al opgevallen. Zelfs soms duizelig als ik gewoon zit)
- Zwangerschaps-ischias
Ik vond het al raar dat mensen niet méér piepten over die lage rugpijn, pijn in je heupen en in je benen. Blijkt het er niet bij te horen
Voordeel dat ik dit nu weet is dat ik nu van mezelf niet meer krampachtig mijn "auwe!" in hoef houden als ik opsta of iets dergelijks.
Zal qltel binnenkort die kant op sturenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
(rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus)
`quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal qltel binnenkort die kant op sturen
je bent nog nooit in Utrecht geweest?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik woon 25 km van Arnhem vandaan ja.
Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over reizen naar Utrecht
Misschien wel een idee om dat eens te gaan doen.
En voor je het weet zijn ze zeveneneenhalfquote:Op woensdag 23 april 2008 14:50 schreef Troel het volgende:
Ja, de tijd gaat snel en als je net zo bent als ik zou je willen dat de tijd nog sneller zou gaan (is dat trouwens normaal tijdens een zwangerschap?)
En als je dan je kindje in je armen hebt dan kan je niet wachten totdat ze hun sprongetjes maken, maar o wee als ze te snel gaan, dat is ook weer niet leuk, want dan zijn ze zo weer het huis uit. Makkelijk is het niet hoor, ouders zijn
Neh, niet echt. Wel doorverwezen naar een chiropractor voor verlichting, maar ik weet het nog niet echt of ik dat ga doen. Zit ik meteen aan mijn eigen risico en de kans dat het niet helpt is vrij groot.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
freecell, goed om te horen dus, en wel jammer van de ischias. Is daar nou nog iets aan te doen?
Toevallig vorig jaar, 2 nachtjes met mijn vriend.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent nog nooit in Utrecht geweest?
naja, Utrecht is toch wel een uitzonderlijk Nederlands knooppunt hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Toevallig vorig jaar, 2 nachtjes met mijn vriend.
Maar voor te shoppen ga ik eigenlijk meestal alleen naar Arnhem en Doetinchem.
Maar om speciaal naar Utrecht te gaan voor oogschaduw
Oh, en is het zo raar, als ik in bepaalde steden nog nooit geweest ben?
Ken lang nog niet, heel Nederland hoor. Ook geen behoefte aan.
De binnenstad is haske leuk. De rest is niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
Van Utrecht heb ik toch vooral het station gezien en de jaarbeurs
Veel verder ben ik ook nooit gekomen
Bij deze raad ik het je aan!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
Van Utrecht heb ik toch vooral het station gezien en de jaarbeurs
Veel verder ben ik ook nooit gekomen
Noem es een stad waarbij dat anders is dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De binnenstad is haske leuk. De rest is niet zo bijzonder.
45 tot 60 min met auto of trein, dus valt wel meequote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij deze raad ik het je aan!
Woon je ver van Utrecht?
Kom je? Tof!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, ik geloof dat ik jou maandag weer zie, leuk!
Lijn gaat niet super... vooral chagrijnig van het feit dat ik de hele dag op mn gat zit
Ik weet eigenlijk niet of één behandeling genoeg is, maar één behandeling is wél 70,-quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef teigan het volgende:
freecell, je kan het natuurlijk altijd een keertje proberen, of is 1 behandeling niet genoeg?
ik ga morgen op sollicitatiegesprek, gisteren brief gestuurd, en vandaag al een telefoontje, dus ik ben heel benieuwd.
Eindhovenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noem es een stad waarbij dat anders is dan?
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eindhoven
Freecell, ja, ik denk het wel, maar goeie kans dat ik de sauna oversla.
Dat geloof ik best. Maar ik heb ze nog niet gevonden. En het winkelcentrum van EIndhoven is echt stom en sfeerloos. Vind ik dan. De koopgoot in Rotterdam trouwens ookquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft hèle leuke plekjes als je ze weet te vinden
Ik misschien ook welquote:Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eindhoven
Freecell, ja, ik denk het wel, maar goeie kans dat ik de sauna oversla.
Je moet ook niet gaan winkelen in Eindhovenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar ik heb ze nog niet gevonden. En het winkelcentrum van EIndhoven is echt stom en sfeerloos. Vind ik dan. De koopgoot in Rotterdam trouwens ook
Mja, even kijken wat die knie van mij doet, maar ik durf niet zo goed met open, geirriteerde huid te gaan zwemmen, laat staan in de sauna...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik misschien ook welMijn bloeddruk is zo laag dat ik het éven ga proberen, maar er waarschijnlijk na 2 minuten weer uit ben
Gelukkig hebben ze ook een hip zwembad
Laten we een drankmeet plannenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan winkelen in Eindhoven
In Eindhoven moet je gaan stappen
... want zonder drank is dat niet te doen?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Pandorah het volgende:
Drankmeet? Met whiskey? Ik ben van de partij. Gaan we daarna naar Ad Visser toe
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
... want zonder drank is dat niet te doen?
Ik heb in Reykjavik samen met M een fles goedkope whisky geledigd in een avond. Ik krijg daar altijd zo'n hoofdpijn van
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check. FAITHYYYYYYYYYYY!!!! ZUIPMEET!
OMG, wis dat stukje tape nog even voor mequote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga mee, neem mijn fototoestel en videocamera mee.
Vergeet niet te vertellen dat het gezelschap ook bijzonder leuk was.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:58 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zomaar! Tip: veel flessen rose drinken met zijn allen voordat je naar Ad V. gaat. Dan is het te doen
.
Pontjes steken de rivier over, wat kosten ze?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef ObviousClone het volgende:
Ik moet nog wat pontjes kwijt. TVP
Taalnaziquote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pontjes steken de rivier over, wat kosten ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |