abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58175111
... en dat terwijl Bruin brood gezonder is

Fok!Dieetclub #245 - Zonnig clubje

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
pi_58175163
Hihi, grappige TT

De wittebroodsweken komen hier nu wel héél erg dichtbij. Nog maar 2 nachtjes slapen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 12:23:33 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58175177
Klinkt erg leuk, Levi

Fannetje, dat schiet al heel hard op ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58175179
waarom heet dat eigenlijk zo
pi_58175302
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef Miss_S het volgende:
waarom heet dat eigenlijk zo
kleine moeite om dat even te googlen:
quote:
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.

De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.

In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.
Ja doei.
pi_58175478
tvptje:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58175550
Ik herhaal mijn vraag: Levi, laat die foto's eens zien, alsjeblieft?
pi_58175751
Klinkt als een geweldig vrijgezellenfeestje Levi! Ben benieuwd naar de foto's
pi_58175878
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 13:13:45 #10
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58176164
Goedemorgen dames!
Druk geweest de afgelopen par dagen, dus heb veeeel gemist... Heb de puf niet om alles helemaal bij te lezen, dus dan maar de laatste pagina van het vorige topic
Was afgelopen vrijdag wezen wandelen, en merkte de dag erna hoe slecht het met mijn wandelconditie gesteld is... Spierpijn en vreselijk last van mijn rug, terwijl de wandeling niet eens zo heel ver was (11 km). (was trouwens wel een erg mooie wandeling op de Veluwe) Verder alles eet-technisch goed hier Vanmiddag lekker asperges bij de lunch, had er zo'n zin in!

Liejannuhh en Isa: veel succes!!

En leuk levi, dat vrijgezelenfeestje!

Oeh, en ik las iets over een meet binnenkort! Lijkt me erg gezellig, ik kan alleen nooit dat meet topic vinden, wil iemand een linkje posten??
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 20 april 2008 @ 13:32:06 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58176556
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58176786
ik begin 1 mei met afvallen. Begint nu aardig uit de hand te lopen.
  zondag 20 april 2008 @ 14:03:34 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_58177221
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
disclaimer
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 14:12:50 #14
43556 miss_dynastie
pi_58177456
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
Succes
pi_58177842
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
  zondag 20 april 2008 @ 14:33:34 #16
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58178022
Bla.

[ Bericht 94% gewijzigd door Q_Orianka op 20-04-2008 14:45:07 ]
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 20 april 2008 @ 16:10:27 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180664
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
ow ja jij bent natuurlijk ook Saskia naja ook succes dan maar haha (weet niet waarmee)

maar ik ben dus geweest en heb Lianne en Isa niet gespot, maar het was ook heeeeel erg druk maar leuk sfeertje.
Heb mezelf ook voorgenomen om volgend jaar ook mee te lopen.

en bedankt, maar ik moet eigenlijk naar de kapper, het zit al niet meer zo goed de laatste 2 weken ... wordt een beetje te lang

hebben net besloten om straks chinees te halen veel zin in... niet gezond, maar moet een keertje kunnen... eet verder eigenlijk heel gezond, dus zou geen probleem moeten zijn om chinees te eten...
pi_58180681
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 16:19:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180962
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
netjes hoor knap dat je het toch gehaald hebt j
ik ga volgend jaar ook een poging doen , was toch wel een enorm leuk sfeertje daar ....
pi_58181450
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
Dat dus...
Was vanmiddag weg, vandaar dat ik niet reageerde. Eerst naar het DAFmuseum geweest in Einhoven en daarna gewandeld bij een kasteeltje in de tuinen (in Geldrop). Zijn fotolocaties aan het screenen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 16:53:19 #21
43556 miss_dynastie
pi_58182042
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat knap
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 17:03:38 #22
13151 crew  Rewimo
pi_58182296
Goed gedaan allebei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58183079
Netjes gefeliciteerd:D

Ik gaat nu maar even simpele macaroni maken, blikje gepelde tomaten in de blender, knoflookje erin, wat smack, en macaroni, was vergeten boodschappen te doen. Wie wilt ook meeeten:P?
Top 5 China producten
pi_58183119
tof dames

het was iig prachtig weer
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 17:54:08 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58183365
Super, dames
pi_58183835
Goed gedaan, dames!
pi_58183956
Jaaa, volgend jaar met z'n allen!! Je kan het dus gewoon ongetraind uitlopen We wachten alleen al de hele tijd op de uitslagen en die zijn er nog steeds niet
pi_58184063

Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwart Beetje ongelukkige foto
  zondag 20 april 2008 @ 18:47:11 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58184474
Wow dames, ontzettend goed
Whehe Isa, een beetje ongelukkig? Nee maar knap gedaan!

Hier druk met werken dus ik ga morgenochtend wel updaten qua gewicht, geen idee hoe ik nu zit.

Doei
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58184488
Onze buit

Liejannuh

Isa

Onze gekregen t-shirts:

pi_58184802
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwart Beetje ongelukkige foto
Wow! Ik zie er best slank uit zo rennend.
pi_58184818
Je bènt ook heel slank
  zondag 20 april 2008 @ 19:30:28 #33
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58185494
Hartstikke goed gedaan dames!
Ik had het je ongetraind niet na gedaan isa, dus super knap!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 20 april 2008 @ 19:32:34 #34
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58185547
Zelfs rennend zien jullie er super uit Volgend jaar doe ik wel mee
pi_58185632

Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!

Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
  zondag 20 april 2008 @ 19:52:12 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_58186028
Die Ben en Jerry's kreeg je als je de boel uitliep of hebben jullie die gewoon zelf gehaald?

Maar super gelopen hoor dames!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58186324
Jeetje, wat een stapel ijs zeg!

Maareh, netjes gedaan dames, en Isa, ik hoop dat je nu niet je blessure verergerd hebt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58186392
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef freecell het volgende:

Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!

Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
Ik strompel morgen kan ik denk ik helemaal niet meer lopen. We wachten nog steeds op de uitslagen online Dat mag er nu toch wel een keer staan...

En die B&J's kreeg je als je de run uitliep Heeeeel attent dus. En ook bananen, sinaasappelpartjes, water etc.
  zondag 20 april 2008 @ 20:20:37 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58186770
Wat waren jullie snel! Echt goed! En al dat ijs. Volgend jaar loop ik ook mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58187270
wat gaaf

gefeliciteerd, en idd, volgend jaar doe ik ook mee
Ja doei.
pi_58187343
Yeah! Leuk! Mega-hardloopmeeting!
Er is bij mij in het dorp trouwens ook een leuke loop: Westlands Mooiste. En ik ga misschien wel de Kadeloop doen in Schipluiden. Die schijnt ook erg leuk te zijn.
pi_58187582
Lianne en Isa, echt super goed zeg! En wat een mooie tijden!!

Loopt er iemand in oktober mee bij de Eindhovense Marathon? Wil daar de 6km doen.
***Levi was here***
pi_58187750
Indien ik niet op vakantie ben, wil ik daar best 6 km komen rennen.
Isa gaat ook mee.
  zondag 20 april 2008 @ 21:03:04 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58187914
Seau... net terug van het sporten.... motorsporten
Flink aan mijn motor gehangen om met 110 km/u nog die bochten door te komen... tempo lag hoog iig

Wel erg genoten in ieder geval... kan alleen maar goed zijn zo heen en weer bewegen op je motor
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 20 april 2008 @ 21:03:30 #45
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58187924
Verkeerde topic

[ Bericht 85% gewijzigd door -Splash- op 20-04-2008 21:19:55 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58189041
Over sporten mag je het hier best hebben

Isa, Liejannuh, wat lekker dat jullie zo goed gelopen hebben Ik heb nog wel even in gedachten aangemoedigd hoor

Heb vandaag ook een beetje gemotorsport Het was zulk mooi weer en aangezien mijn mamma vorige week haar motorrijbewijs heeft gehaald wilde ik haar lekker laten toeren op mijn motor
Eind april komt als het goed is haar eigen spiksplinternieuwe motor binnen, maar tot die tijd mag ze de mijne lenen om even lekker los te gaan.
  maandag 21 april 2008 @ 03:49:33 #47
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58195314
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Je bènt ook heel slank
Dat dus En jij ook, trouwens, Isa. Goed gedaan hoor!

Hier is het de eerste dag na een schoolvakantie. Dan ben ik altijd een beetje "bleeeehh". En op maandagmorgen is het in ons sportzaaltje zo vreselijk druk dat ik daar niet eens aan begonnen ben. Oudste heeft een 'lange' dag op school, dus tussen het ophalen en in bed stoppen van de jongste en het ophalen van de oudste kan ik vast wel even rennen.

Voor die tijd nog even 'grote' boodschappen doen, allerlei schoolspul regelen, langs de bieb..... aaahhh, ik wil vakantie!
pi_58195337
geweldig! mmm, hoop dat ik ooit meeloop... al is het voor dat lekkere ijs!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58195632
We hebben, heel schandalig, gisteren 7 bakjes ijs opgegeten (kleintjes en gedeeld )
En we hebben ook nog een niet te volgen Bollywoodfilm gekeken (was wel 'Nederlands' ondertiteld, maar mijn Nederlands was niet slecht genoeg om dat echt te begrijpen...).

Ik loop overigens vrij normaal

Hey, Gaoxing, kom je ooit nog eens in Nederland? Kom eens naar een meeting En succes/sterkte/veel plezier vandaag
pi_58195683
7 bakjes?
Fijn dat je normaal loopt!
pi_58196129
Jeetje 7 bakjes, maar ik kan het mij ook wel voorstellen hoor, je blijft erin eten als je niet oppast.

Ik ben vrij vandaag, en zit te denken wat ik ga doen... Zoveel ideeën, maar wat zal ik nou eens doen. Ik wilde naar de bieb, boeken halen over kleding maken, is de bieb 2 weken dicht, en die hier in de buurt heeft denk ik niet wat ik zoek...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 08:42:42 #52
13151 crew  Rewimo
pi_58196308
O, nou snap ik waarom jullie liepen IJS!!!

Ik vond al dat mijn fysio zo'n Nederlands klinkende naam had. Is dus ook een Nederlander. Wel handig. Ik was alleen minder blij met wat ie deed

En ik ben ziek De keelpijn heeft doorgezet, compleet met snotneuzen, niesbuien en voor de afwisseling maar weer eens bronchitis. Ik lag gisteren al om 7 uur plat maar door de koorts heb ik vreselijk onrustig geslapen. Vandaag dus maar thuisblijven.
pi_58196719
Beterschap Rewimo:) komt goed, hopelijk voor de meivakantie weer beter.

Hmmmmm...ik ben beetje in de wolken:p heerlijk gevoel(A)
Top 5 China producten
pi_58196893
TVP
pi_58197162
Ymme, gaat het goed met je dieet?

Rewimo, jeetje, je blijft wel kwakkelen.... Heeft dat te maken met bepaalde tekorten? Het is behoorlijk balen dat je zo vaak ziek bent!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:07:15 #56
13151 crew  Rewimo
pi_58197580
Geen idee, CF, ik denk het niet. Waarschijnlijk heeft de griepgolf me te pakken nu hij eindelijk overgewaaid lijkt op het werk. En ik ben helaas erg vatbaar voor bronchitis.
pi_58197603
ontzettend grote beterschaps-anti-kwakkel-gets-wat-naar-knuffel voor Rewimo

't zit je niet écht mee
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:22:07 #58
13151 crew  Rewimo
pi_58197872
Tnx

Ik heb wat gezondheid betreft echt een mindere periode inderdaad. Voor de rest gaat het gelukkig allemaal goed
pi_58197954
OW jakkes, dezelfde griep als die ik de week voor mijn afstuderen te pakken had
Beterschap, meid. Het is bijna zomer, dan gaat het vast beter. Of moet je eerst het hooikoortsseizoen nog door?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:32:36 #60
13151 crew  Rewimo
pi_58198055
Nee, hooikoorts heb ik gelukkig niet. Maar goed ook, hier midden op het platteland
pi_58198235
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.

Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was. Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 10:43:10 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58198238
beterschap Rewimo

Mijn spieren gaan waarschijnlijk niet meer over we gaan er aan werken om het beter beheersbaar te maken. Dus de keer pak je leven maar weer op is erg makkelijk maar heel moeilijk uit te voeren.

Nu mag ik eerst naar een psycholoog een paar keer en dan mijn revalidatie doelen op gaan stellen. Dat is nog best lastig want ik heb alleen maar te grote stappen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:57:08 #63
13151 crew  Rewimo
pi_58198482
Levi, rook is inderdaad heel vervelend als je astmatisch bent, ik blijf ook altijd een paar dagen na-hoesten.

bubsel, dat is balen joh Wat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor Sterkte ermee!
pi_58198488
Bubseltje, wat vervelend zeg, hopelijk kan je jezelf wat kleine doelen stellen.

Rewimo, beterschap
  maandag 21 april 2008 @ 11:27:03 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58199177
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is balen joh Wat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor Sterkte ermee!
Zeer waarschijnlijk fibromyalgie maar met die stempel kom ik op dit moment niet verder zoals de revalidatiearts ook zei. Hopelijk gaat het me lukken om beter met stress om te gaan en zal het misschien wel wat beter met me gaan.
pi_58199326
Met mijn dieet gaat het goed.
Ik ben sinds vorige week vrijdag ook aan de praat met een persoon die mij kan helpen. Ik zie alleen de negatieve dingen op dit moment. Hij gaat mij helpen met ook de positieve dingen in het leven te zien.

er is de afgelopen 2 weken weer van alles gebeurt. En ik trek het niet langer.
Maar goed, de lijn gaat nog steeds super/. POSITIEF dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 12:01:49 #67
13151 crew  Rewimo
pi_58199959
Goed dat je hulp hebt gezocht, ymme. En fijn dat het met de lijn wel goed gaat
  maandag 21 april 2008 @ 12:03:18 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_58199994
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.

Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was. Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
Had dat dan ff gezegd, druif
disclaimer
pi_58200099
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Had dat dan ff gezegd, druif
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen. Speltip 63: ken je eigen lijf.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:09:05 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_58200124
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik dacht dat 't wel mee zou vallen. Speltip 63: ken je eigen lijf.
Mag ik 3 mei wel buiten roken?
disclaimer
pi_58200140
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mag ik 3 mei wel buiten roken?
Tuurlijk.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:11:57 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_58200170
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
disclaimer
pi_58200238
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
Goed plan!

Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen. Ik weer.
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:17:22 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_58200275
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed plan!

Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen. Ik weer.
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
disclaimer
pi_58200369
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
Ach, ik was wel onder de indruk. Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
Maar je was nog wel heel lief.
***Levi was here***
pi_58200378
Rewinmo succes Klinkt absoluut weer eens niet prettig.

Ik heb pijn in mijn heupen, rug en bekken, omdat ik de hele ochtend heb staan dweilen en stofzuigen
Onze schoonmaakster was ziek, de cliënten waren rustig en het was héél smerig in de huizen van de cliënten. Dus toen hebben we maar even aangepakt met z'n tweeën.

En nu ben ik dood

Gelukkig ben ik morgen overdag vrij en heb ik vanmiddag alleen maar mijn oppas-uk, dus ik kan even bijkomen
  maandag 21 april 2008 @ 12:27:37 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_58200457
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, ik was wel onder de indruk. Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
Maar je was nog wel heel lief.
30? Dat geloof ik niet
disclaimer
pi_58200473
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

30? Dat geloof ik niet
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:30:06 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_58200499
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
Mijn imago
disclaimer
pi_58200515
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn imago
Volgende keer gaan we gewoon proberen wat er gebeurt als je zoveel cola drinkt.
***Levi was here***
pi_58201229
Een dikke knuffel voor Rewimo en Bubsel, heel vervelend als je lijf niet doet wat je zou willen
En ymme, wat geweldig van je dat je hulp hebt gezocht! Positief proberen te denken is gewoon domweg heel moeilijk als er heel veel tegenzit, maar er zijn altijd wel dingen in je leven di ewel positief zijn Probeer je juist daar op te focussen.

Freecell, heel bewonderingswaardig dat jullie zijn gaan schoonmaken, dat kom je denk ik bijna nergens meer tegen Petje af. En shit dat je nu dus dood bent, hopenlijk gaat de pijn snel voorbij.

Ik heb overigens spieren in mijn bovenbenen, kont en rug En ik voel mijn heup niet Whaaaaaa!!
(en onze tijden staan op http://www.hoogeveensecascaderun.nl/ en mijn nettotijd was 58:14, dus onder het uur en dat was de 389ste plaats van de 449 vrouwen Ik vind het nog heel knap van mezelf dat ik geblesseerd en ongetraind sneller was dan 70 anderen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 13:15:39 #82
13151 crew  Rewimo
pi_58201307
Is zeker knap, Isa

Bankhangen is helemaal niet zo vervelend als je niet lekker bent. Allemaal "saaie" BBC-programma's waarbij je alleen maar hoeft te kijken en niet na te denken
  Licht Ontvlambaar maandag 21 april 2008 @ 13:23:27 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58201454
Hoi Een beterschap voor alle zieken en/of spierpijn hebbenden. En een dikke proficiat voor eenieder die hardgelopen heeft

Ik ben vandaag weer 'echt' begonnen... Drie jaar geleden de eerste succesvolle poging (waarvan er nu nog steeds ruim 18 weg zijn), leek me een leuk idee om er nog zo'n serie achteraan te plakken

Van het weekend geen internet gehad thuis. Isa's kamer en de overloop van behang ontdaan... En Isa's kamer gedeeltelijk opnieuw behangen en het ander deel gestructuurd. Ik voel spieren op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58201890
Ik had na het skaten spierpijn in mijn billen, die spieren waren het skaten duidelijk niet meer gewend.
  maandag 21 april 2008 @ 14:40:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58203161
Sjeen, zet hem op!

Hier gaat het nog steeds supergoed.
Ik blijf dat altijd zo raar vinden, maanden lang denk je elke ochtend 'en nu is het klaar' en vervolgens geef je een paar uur later toch toe, en nu kan ik zonder moeite overal vanaf blijven, ik beweeg lekker veel, ben lekker bezig, heerlijk!
Voordeel is ook wel dat het een beetje sneeuwbalt, alles gaat goed, en dan vind ik het zonde om te gaan vreten want ik heb toch net een stuk gelopen etc. etc.

Ik ga over 2 weken weer met softbal beginnen!
Zie er wel tegenkop, want mijn conditie is nog steeds prut, maar goed... je moet ergens weer beginnen.
Ben vanmorgen lopend naar de gemeente gegaan en heb zo mijn dagelijkse wandeling weer gehad.
Vanavond lekker zwemmen, en daar ga ik op de fiets heen.

Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
pi_58203509
Isa, wat goed dat je je heup niet voelt
Zou het dan toch beter gaan?

Ik zit hier te posten met een klein knulletje op schoot, maar eigenlijk wil ik wel even een uurtje slapen. Gelukkig komt TARA zo thuis, mag hij even gastouder spelen, ga ik even op de bank
  maandag 21 april 2008 @ 16:49:49 #87
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58205561
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
Minstens een jaar of twee he?

Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?

Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
  Licht Ontvlambaar maandag 21 april 2008 @ 16:52:11 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58205617
iets tussen de 10 en 15 kilo... voorlopig is het streven onder de 80. Als dat gehaald is, ga ik naar een nieuw streefgewicht kijken.

Mooie start hoor, 7 kilo in drie weken!
  maandag 21 april 2008 @ 17:46:53 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58206491
succes Sjeen het gaat je vast lukken ik moet ook onder de 80 kg... wat weeg je nu?

vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag

straks nog trainen (volleybal) en denk dat ik van8 echt heeeeeel erg goed kan slapen....
nu weer aan aantal dagen werken.
  maandag 21 april 2008 @ 17:55:57 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58206653
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:49 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Minstens een jaar of twee he?

Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?

Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
Het had me zo'n 20 kilo gescheeld denk ik.
Je gaat goed joh!
pi_58207890
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag
Volgens mij moet je nu echt héél tevreden zijn, of niet? Zou ik wel zijn in ieder geval!

Ik zit aan mijn toetje: een decaf cappuccino, lekker!
Vandaag bij het eten trouwens als drinken een grote kan koud water met een uitgeperste limoen erdoor. Dat is óók erg lekker! (ik vind het heerlijk, maar de meeste mensen vinden een hele limoen te veel )
pi_58209897
BE en Gaoxing: goed bezig Grappig vind ik dat, BE, dat jij dat ook hebt. Ineens is de knop om, ofzo...

En Sjeen, veel succes. En blijf lekker koken en eten!
pi_58210621
Ik heb een afspraakje met Walturrr En heb vies gegeten. Heb besloten mijn voorraadkast wat te legen en niet alles is even lekker.
pi_58210931
*meldt zich ook in de ziekenboeg*
Ik heb voor de tweede keer in vier weken keelontsteking. Mijn tandvlees doet ook een beetje mee, m'n neus zit verstopt (hooray for xylometazoline!), ik hoest weer lekker en ik ben moe. En ik heb slecht geslapen door een of andere irritante mug die het op mijn oor had voorzien. Nu kan ik heel goed tegen muggenbeten, alleen niet tegen dat gezoem!

Ik heb net een cornetto op. Lekker hoor. Jammer dat het pak leeg is, ik kom eigenlijk altijd maar net op gang met 1 zo'n klein ijsje =P
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 21:08:36 #95
13151 crew  Rewimo
pi_58211262
Welkom in de ziekenboeg, Maeghan Hoop trouwens dat ie nu vol is hoor.

Ik ben niet zo van cornetto's, te veel vanilleijs. Die bakjes van Liejannuh en Isa trekken mij veel meer Maar ik heb geloof ik pas 2x B&J gegeten.
pi_58213343
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaag

Je stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn

Ja doei.
pi_58214120
avond iedereen,

ben vandaag eindelijk teruggekomen van de vakantie (die ietsjes langer duurde dan gepland). op zich was de vakantie in centerparcs super, het huisje was super mooi, met oa een ps3 amerikaanse koelkast, 4 badkamers, en super groot (mag ook wel voor 12 personen) maar de vakantie zelf was ietsjes minder geslaagd. dat begon al op de vrijdag ervoor, toen kreeg ik van mijn moeder te horen dat mijn schoonzus (die ook mee ging) een dubbele oorontsteking had, maar ze zou wel gewoon mee gaan.

maandag zijn we naar duitsland gereden en de eerste dag was heel gezellig, 's avonds samen met mijn zus en zwager nog wat wezen drinken, en mijn zus belachelijk zitten maken omdat ze met een dubbele tong ging praten na een half glas bier dat was grappig, totdat ze het de volgende dag nog had. dus toch maar met haar naar de dokter gegaan op dinsdag, en ze had een fikse agina. woensdag overdag ging alles goed, was supergezellig, totdat ik midden in de nacht ging overgeven. waarschijnlijk griep of zo, dus de donderdag was ik in het huisje gebleven.

de nacht van donderdag op vrijdag begint mijn vriend in ene met het overgeven, van elf uur 's avonds tot 3 uur 's nachts, met diaree erbij. het werd na een tijd zo erg dat hij kramp in zijn vingers en voeten kreeg, dus maar de "nacht"dokter gebeld. die had aangegeven dat als hij 1000 mg (of zoiets) asprine binnen hield het goed zou gaan, en anders moest hij naar het ziekenhuis. die 1000 mg moest dan in 2 keer verdeelt worden, 20 minuten na de eerste keer de volgende dosis. de eerste ging er nog in, de tweede dosis kwam er direct weer uit. dus wij zaten om half 5 's nachts in het ziekenhuis in winterberg (het was ongeveer half uur rijden met daglicht als je de weg kende en de auto begreep, wat mijn vader beide niet deed ) daar ging een infuus mijn vriendje in, en werd zijn vocht weer een beetje op pijl gebracht. en weer terug naar het huisje. maar ja, we moesten er vrijdag om half 11 uit zijn. dus we hebben een weekeind bijgeboekt in een ander huisje (die van ons was al bezet voor het weekeind) en ik, vriendje, mijn paps en mams, en zus en zwager samen met kids zijn gebleven tot zondag. vrijdag ging nog niet super met vriendje, maar zaterdag ging redelijk en zondag heeft hij zelfs de 3,5 uur naar deventer terug gereden.

vandaag zijn we dan van deventer naar rotterdam gereden, en we zijn nu sinds vanmiddag eindelijk weer thuis.

ik heb trouwens vandaag ook de verhuiskaartjes geschreven, ook naar iedereen die in het adreslijstje staat, in de hoop dat de adressen niet verandert zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_58214354
Holy moly GB, wat een vakantie Voelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?

Wanneer gaan jullie 'over'?
pi_58214508
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Holy moly GB, wat een vakantie Voelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?

Wanneer gaan jullie 'over'?
euhm bijna iedereen fit. schoonzus had vanavond 40 graden koorts, en is naar de arts gegaan, weet nog niet hoe dat is afgelopen. maar vriendje is wel helemaal ok, morgen gewoon weer gaan werken en zo.

euhm de sleuteloverdracht is op 29 april, en dat is ook de datum die we op het kaartje gezet hebben maar we hopen binnen anderhalve week over te zijn. jouw adres stond er trouwens niet tussen, ik kan wel een soort van kaartje naar je sturen via de pm als je dat wil. (ook voor anderen die geen adres hebben gegeven)
  † In Memoriam † maandag 21 april 2008 @ 23:13:05 #100
43556 miss_dynastie
pi_58214971
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaag

Je stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn

Oh, oeps, ik heb je inderdaad niet gezien, had echt m'n 'blik op oneindig' geloof ik
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:42:35 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58217210
dag allemaal,

kwak is weer in da house!

Vanmiddag om 13 uur teruggekomen uit Slovenië, en alweer een generale repetitie voor de volgende tournee achter de rug..pffff. nu wacht ik tot de was klaar is zodat ik m op kan hangen.

Slovenië was tof, veel gelachen, heel hard gerepeteerd en geconcerteerd, me verbaasd over het bizarre schema (ontbijt 7.30, warme lunch 14.00, diner 23.00 uur) en ben heel heel erg moe. Kreeg halverwege het weekend het telefoontje dat mn oom is overleden, die ziek was, dus dat was wel een dieptepuntje. Iedereen ging feesten die avond omdat we niet door waren naar de finale en er dus bier gedronken kon worden zonder dat het onze kansen zou verpesten, maar ik was verdrietig, doodmoe en had overal pijn van de hele dag lopen en staan dus ben alleen naar t hostel gegaan. daar kwam de echte klap, en gelukkig belde er toen een vriendinnetje terug na een smsje, half uur gebeld, en daarna ging t beter. maar gisteravond wilde ik echt alleen maar naar huis toe...

vrijdag is de crematie dus ik ga wat later naar de volgende tournee. kan met mnouders meereizen die op vakantie gaan naar engeland om er even uit te zijn.

slovenië was wel goed voor de lijn!! niet veel gegeten want t was niet lekker en op zulke rare tijden dat ik er niet veel mee kon sowieso... het menu was vieze sla drijvend in dressing, met bruine bonen erdoor, soepjes en vlees met vlees erover en vlees erbij... heb wel te veel ijsjes gegeten maar de weegschaal gaf vanmiddag fijne getallen aan... ben benieuwd naar woensdag...

ik lees hier over ziekenboegen...hoop dat jullie je snel wat beter voelen allemaal!

veel meer heb ik even niet te vertellen. ohja. ik ben nu officieel een dom blondje, want ik heb mn ipod in de bus laten liggen (nadat ik tegen iedereen had geroepen dat ze niks moesten vergeten)... morgen dus naar t hoofdkantoor van de busmaatschapij om hem op te halen als ze m gevonden hebben na mn telefoontje..... duhhh...

illustratie van blondheid: kwak showt (met mede-koorleden, verwijderd wegens privacy enzo) haar rode-concertlippenstift voor de foto, maar dit is wel ongeveer the degree of ditziness van hoe ik me vanmiddag voelde of meer

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 22 april 2008 @ 02:57:49 #102
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58218375
Jeetje gothic-blackie, wat een vakantie! Dat moet je niet al te vaak doen zo.... Ik hoop dat je schoonzus ok is.

Kwakveense, gecondoleerd. Fijn dat je toch het nodige plezier hebt gehad in Slovenie. Wat zingen jullie?

Isa, wie is Walturrrrr?
pi_58218984
gothic-blackie, dat klinkt als een niet zo fijne vakantie, hopelijk zijn jullie allemaal weer snel opgeknapt.

Kwakveense, gecondoleerd, en het eten in Slovenië klinkt inderdaad niet echt aantrekkelijk.
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:34:47 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_58219052
Heftige uitstapjes g-b en kwak! !
En tsja, Oosteuropees voedsel
disclaimer
pi_58219333
Wow! Kwakveense, wat zie je er goed uit!
Owja, en gecondoleerd. Wel kutnieuws zo onderweg.

Ik voel me trouwens slank. Ook wel eens lekker.
Hebben jullie nog shoptips voor de VS? Qua eten ga ik iig voor de salades.
pi_58219371
Je gaat over een week die kant uit toch Liejannuh?

Ik heb net nog even een sinaasappel gepakt naast mijn brood, en nu zit ik vol! Het was ook een mega sinaasappel.

Ik ga lekker op tijd naar school, ik heb gisteren achter een vacature aangebeld, en ik ben helemaal enthousiast. Voor mijn gevoel ben ik al haast aangenomen op die telefoongesprekken. Nu dus nog even een goede brief schrijven, en hopen dat er ook echt wat uitkomt.
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:34:19 #107
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_58219523
Goedemorgen mededieëters en globetrotters

Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...

Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:49:01 #108
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58219689
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:

Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...

Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
Arme Faat.
Vind je reizen zo erg? Wel dapper dat je dan naar Kreta gaat!
Kreta lijkt me wel heel leuk en 2 weekjes zon en mooie omgeving is toch ook wel een gaaf vooruitzicht?
***Levi was here***
pi_58219713
kwak is mooi

@gb: jemig, wat balen zeg

@kwak: gecondoleerd

@Liejannuh: ik en shoptips? maar ben wel heel jaloers op je doe je foto's maken? veel?
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:55:27 #110
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58219792
Kwak, gecondoleerd!

Lianne: gewoon veel kopen, de dollar staat zo laag... vooral sneakers, die zijn daar sowieso al vaak goedkoper en nu zeker. Ik wil ook shoppen in de VS. Toen ik er was in aug 2001 was alles stervens duur, dollar was toen Fl. 2.62 (E 1,19 dus... en nu E 0,60 ) .
***Levi was here***
pi_58219984
Ik ga heel veel foto's maken. En ook wat filmpjes denk ik.

En ik ben alvast aan het verzinnen wat ik mee ga nemen. Ik zit nu op het volgende lijstje:
- 1 broek
- 1 rok
- 1 paar schoenen
- 2 tshirts
- 1 trui
- sportkleding
- ondergoed
De rest koop ik daar.

Ow, en Faat, Kreta is ontzettend leuk joh! Lekker 's avonds aan de boulevard wat drinken enzo. Gaat helemaal goed komen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:13:00 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_58220062
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:15 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Kwakveense, wat zie je er goed uit!
Owja, en gecondoleerd. Wel kutnieuws zo onderweg.

Ik voel me trouwens slank. Ook wel eens lekker.
Hebben jullie nog shoptips voor de VS? Qua eten ga ik iig voor de salades.
SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYC
Salades kun je vaak vinden in bakeries, maar vraag om weinig dressing anders krijg je slasoep. En misschien is dit achterhaald en ben je al eerder in NYC geweest

Ben je al eerder in NYC geweest?
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:13:28 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_58220066
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:

Kreta, daar staan de bossen momenteel lekker in de hens
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:17:19 #114
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58220143
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYC
***Levi was here***
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:19:05 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_58220175
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederland )
disclaimer
pi_58220268
Ik ben nog nooit in NYC geweest. En volgens mij staan Levi's bij mij ook niet zo goed. Lee past wel goed trouwens.
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:29 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_58220329
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog nooit in NYC geweest. En volgens mij staan Levi's bij mij ook niet zo goed. Lee past wel goed trouwens.
NYC
Als je budget je lief is moet je trouwens niet in een restaurant met bediening gaan zitten. En ga naar het Metropolitan Museum, de afdeling met kerkelijke kunst is een enorme aanrader. En naar de Trump Tower, al is het alleen maar voor de overdaad aan goud en de inpandige waterval. En doe een rondje om het Reservoir. En loop bij avond over de Washington Bridge.
Hoeveel dagen heb je?
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:30:06 #118
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58220394
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederland )
Nog duurder? Weet je wat Diesel betaalt voor die broeken in China?? Heb ooit een doc gezien over zo'n fabriek waar die spijkerbroeken gemaakt werden. De fabriek vangt ongeveer $4.20 per broek.
***Levi was here***
pi_58220403
Ik heb 6 volle dagen.
Veel te weinig natuurlijk, maar ik heb ook nog 3,5 dagen in Chicago. Dus dat maakt wel iets goed.
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:31:16 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_58220415
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 6 volle dagen.
Veel te weinig natuurlijk, maar ik heb ook nog 3,5 dagen in Chicago. Dus dat maakt wel iets goed.
Allebei prachtig bezongen door Old Blue Eyes
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:31:48 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_58220426
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nog duurder? Weet je wat Diesel betaalt voor die broeken in China?? Heb ooit een doc gezien over zo'n fabriek waar die spijkerbroeken gemaakt werden. De fabriek vangt ongeveer $4.20 per broek.
Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten in !!
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:36:38 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58220496
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten in !!
Dat wel, maar da's toch eigenlijk triest.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 09:58:58 #123
13151 crew  Rewimo
pi_58220914
GB, wat een vakantie zeg Hopelijk knapt iedereen weer op.

Kwak, geconcoleerd met je oom

Faat, Kreta is echt leuk! Waarom zie je zo op tegen het reizen? Sterkte dan maar met je vakantie

Ben vandaag nog maar thuis gebleven, voel me iets beter maar heb beroerd geslapen.

Oja, freecell, je brief is er
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:08:04 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_58221072
Ik dacht echt gisteren iets op het nieuws te horen over branden op Kreta
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 10:18:36 #125
13151 crew  Rewimo
pi_58221258
Fannetje, wat een prachtig weer hebben jullie vandaag! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben, heel veel plezier en geluk samen!
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:20:48 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_58221300
Owja, Fannetje! Veel pelzier en maak er een mooi feestje van!
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:30:25 #127
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58221510
fannetje!!! geniet vandaag!!

faat: laat je niet kisten hoor, het wordt vast leuk in kreta. reizen kan idd. stressvol zijn, mij helpt het om van te voren me in te prenten dat alles misschien wel anders gaat lopen dan ik denk of wil en dat dat een spannend avontuur is (ben een beetje neurotisch en ander sgeniet ik nergens van als t spontaan gebeurt)

@allemaal: dank voor de condoleances (en de foto complimentjes )

vandaag is mijn dagje om mn huis weer op orde te krijgen en schoon te maken en alle achterstallige mail af te handelen etc...
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:37:56 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58221602
ohja, in amerika: als je geen last met de douane wilt, zorg dan dat je garantiebewijzen etc. alvastnaar huis opstuurt per post, en dat er al muziek op je nieuwe mp3 speler staat ofzo, en kleren dragen en in de vuile was meenemen of aantrekken etc.

niet dat ik een voorstander ben van het foppen van overheden....
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 april 2008 @ 11:09:08 #129
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58222296
Ik ben weer eens vergeten hier te posten en was jullie dus weer eens kwijt

Hier gaat het met lijnen slecht, maar verder supergoed. Vriendje en ik vinden elkaar na een major relatiedip weer lief, de zon schijnt, ik heb volgende week vakantie, ga ergens anders werken. Ikke is wel blij

En vriendje en ik zijn ook lekker vakantieplannen voor de zomer aan het maken. Als het goed is gaan we 2,5 week samen weg! Woei! Ik ben al sinds 1999 niet langer dan een week op vakantie geweest!
pi_58222394
Fannetje, geniet vandaag en héél veel plezier
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:17:24 #131
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58222458
Ach is dat vandaag? Heel veel plezier Fannetje, en heel veel geluk, natuurlijk
pi_58222551
Weet iemand hier trouwens wat je met (behoorlijk belegen) kaas aan moet die heel snel hard wordt?

Ik heb hem nu buiten de koelkast (als je hem er in legt, is hij echt niet meer te snijden) en goed verpakt in hiushoudfolie. Hij wordt nog stééds harder per keer dat ik hem gebruik.
En is er ook een huismiddeltje om hem weer zacht te krijgen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:24:23 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_58222623
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je met (behoorlijk belegen) kaas aan moet die heel snel hard wordt?

Ik heb hem nu buiten de koelkast (als je hem er in legt, is hij echt niet meer te snijden) en goed verpakt in hiushoudfolie. Hij wordt nog stééds harder per keer dat ik hem gebruik.
En is er ook een huismiddeltje om hem weer zacht te krijgen?
Sneller opeten danwel kleinere stukken kopen
Maar eh, dit probleem ken ik niet eigenlijk Staat je koelkast te koud?
disclaimer
pi_58222646
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
GB, wat een vakantie zeg Hopelijk knapt iedereen weer op.

Kwak, geconcoleerd met je oom

Faat, Kreta is echt leuk! Waarom zie je zo op tegen het reizen? Sterkte dan maar met je vakantie

Ben vandaag nog maar thuis gebleven, voel me iets beter maar heb beroerd geslapen.

Oja, freecell, je brief is er
om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.
pi_58222695
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sneller opeten danwel kleinere stukken kopen
Maar eh, dit probleem ken ik niet eigenlijk Staat je koelkast te koud?
Hij staat niet in de koelkast
En ik doe er ongeveer anderhalf of twee weken mee, dat moet een kaas toch aankunnen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:29:10 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_58222730
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij staat niet in de koelkast
En ik doe er ongeveer anderhalf of twee weken mee, dat moet een kaas toch aankunnen?
Ja in principe wel. Hij wordt altijd wel iets steviger door vochtverlies, maar niet zo hard dat het niet meer te snijden is.

Nou heb ik ooit in een kaaswinkel gewerkt, maar met dit euvel kan ik je niet helpen
disclaimer
pi_58222866
Freecell, uurtje voor het aansnijden uit de koelkast
pi_58223144
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, uurtje voor het aansnijden uit de koelkast
Dank je voor de tip, maar dan blijf ik bezig En ik ben niet altijd een uur voor het eten thius. Vanaf nu gewoon weer mijn andere kaas die ik altijd heb, daar had ik het minder mee

Even mijn trui spammen hoor

Ik vind het echt een geniale trui. En ik voel me er nu eindelijk bol genoeg voor
pi_58223203
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de truc En bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.

Faat, hou je niet van vliegen, of gewoon niet van vakantie? Biecht: stiekem vind ik vliegen ook stom. Behalve als je leuk uitzicht hebt. Maar ik reis liever met de trein
pi_58223320
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de truc En bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.
Mja, ik heb het normaal ook in tupperware, maar dit stukje was iets groter en pastte net niet.
Misschien toch maar eens een echte kaasbak kopen
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:59:40 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_58223361
ik vind kaas juist fijner snijden als ie stevig is
Leuke trui Freecell, aan de voorkant zie je er nog steeds niks van
disclaimer
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:03:09 #142
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58223442
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.

Faat, hou je niet van vliegen, of gewoon niet van vakantie? Biecht: stiekem vind ik vliegen ook stom. Behalve als je leuk uitzicht hebt. Maar ik reis liever met de trein
Vliegen is ook niets aan. Het is gewoon een noodzakelijk kwaad om daar te komen waar je graag heen wilt. Vakantie vind ik echt geweldig, daar heb ik die paar uur afzien wel voor over.
***Levi was here***
pi_58223443
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kaas juist fijner snijden als ie stevig is
Leuke trui Freecell, aan de voorkant zie je er nog steeds niks van
Nee hè?
Ik vind het ook echt te grappig En dan zie ik die zijkant foto en dan denk ik: maar er zít wel iets!
Van bovenaf (mijn standpunt zeg maar) zie je het ook minder dan van de zijkant hoor. Ik ben dus elke keer weer geshockeerd door mijn spiegelbeeld en bijvoorbeeld deze foto.
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:08:04 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58223551
mooie buik hoor freecell!

kaas...brrr... ik heb geen kaastips...ik ontwijk kaas, sorry!

@ gaoxing: ik zing meestal klassieke muziek in de koren waar ik zing. dit was een projectkoor, het nederlands studenten kamerkoor (jaargang 2007), dat weer opnieuw bij elkaar geroepen werd voor dit concours.we zonge voornamelijk 20e eeuwse muziek (simeon ten holt, bernard vn beurden) in de vrije ronde, en verplichte werken (brahms gallus en iets sloveens) in de verplichte ronde...
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:46:58 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_58224381
Tupperware kaasbak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:52:13 #146
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58224490
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:46 schreef Troel het volgende:
Tupperware kaasbak
Hema kaasbak
***Levi was here***
pi_58224555
Freecell, leuke trui hoor..
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2008 @ 13:07:30 #148
43556 miss_dynastie
pi_58224806
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hema kaasbak
Die heb ik ook
pi_58224931
Ik krijg van de kaasboer nog een extra zakje voor om de kaas, en die werkt perfect...

Bakjes worden hier toch uiteindelijk nooit gebruikt..
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:13:49 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_58224960
Albert Heijn verpakkingen ftw
disclaimer
pi_58225102
Dit wist ik nog niet, maar ik vind het wel eens grappig om te weten..
Komt van www.ad.nl
quote:
Laat je windjes gaan
HARDERWIJK - Niet iedereen geeft het toe, maar we laten allemaal wel eens een wind. Zo laat 70 procent van de Nederlanders een wind in de buurt van de partner.

Ruim 40 procent houdt zich niet in als de kinderen in de nabijheid zijn. Dat blijkt dinsdag uit een representatief onderzoek van het tijdschrift gezondNU.

In de buurt van vrienden laat 14 procent zijn winden gaan en in het openbaar vervoer gunt 12 procent zijn scheetjes de vrijheid. Volgens gezondNU kunnen we onze winden ook beter niet inhouden. Dat leidt namelijk tot uitstulpingen van de darmen en de giftige darmgassen kunnen door opname in de bloedbaan klachten als vermoeidheid en hoofdpijn veroorzaken.

Van de respondenten weet 30 procent dat een windje alles zegt over het eetgedrag. Scheetjes die naar rotte eieren ruiken, komen bij 40 procent van de ondervraagden voor. Deze geur wijst op een slechte eiwitvertering als gevolg van een overschot aan dierlijke eiwitten.

Gisting in de darmen leidt tot zurig ruikende windjes. Dit kan onder meer ontstaan door een overvloed aan koolhydraten en het eten van fruit na de maaltijd.

Ook het geluidsvolume van de scheet onthult veel. Een zachte wind duidt op een vetverteringsprobleem. Hard klinkende winden komen voor bij een slechte koolhydraatvertering.

Op de vraag wat men doet als in de rij voor de kassa opeens een scheet komt opborrelen, blijkt dat 80 procent die inhoudt. 16 Procent laat hem stiekem gaan, 14 procent loopt even weg en 13 procent laat de wind zo zachtjes mogelijk ontsnappen.

De helft van alle Nederlanders doet overigens niets om winden te vermijden. Ruim 20 procent ontwijkt voorafgaand aan bijvoorbeeld een vergadering bepaald voedsel dat scheten kan veroorzaken, zoals uien en bruine bonen. 10 Procent mijdt deze voedingsmiddelen constant.

Van de respondenten neemt 6 procent preventief medicijnen tegen winden en 4 procent probeert zo rustig mogelijk te eten. Want wie gehaast eet en slecht kauwt, bezorgt zijn darmen overwerk, aldus gezondNU.

(ANP)
pi_58225635
Oohohhh, dit gaat een gesprek over poep worden
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:42:53 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58225693
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef teigan het volgende:
Dit wist ik nog niet, maar ik vind het wel eens grappig om te weten..
Komt van www.ad.nl
[..]

Had het net ook ergens gelezen... geloof op nu.nl.

Verbaas me wel over deze alinea:
quote:
Op de vraag wat men doet als in de rij voor de kassa opeens een scheet komt opborrelen, blijkt dat 80 procent die inhoudt. 16 Procent laat hem stiekem gaan, 14 procent loopt even weg en 13 procent laat de wind zo zachtjes mogelijk ontsnappen.
80+16+14+13= 123%
***Levi was here***
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:50:23 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_58225890
Die 16 procent die hem stiekem laat gaan kan dat wel doen door de wind zo zachtjes mogelijk te laten ontsnappen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58226014
Hélemaal vergeten Fannetje een mooie dag te wensen

Fijne dag Fannetje geniet ervan
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:52:37 #156
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58227275
hihi... had ik al verteld dat ik mijn tentamen C-programmeren toch gehaald heb? Heb een 5.6 En volgens mij heeft de docente me nog gematst ook.
***Levi was here***
pi_58227571
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..

ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...

Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:10:52 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_58227669
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..

ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...

Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
Vertel me in hemelsnaam wat dat woord is
Het komt namelijk in mijn ogen vreemder over om er een tweede versie achteraan te sturen
disclaimer
pi_58227784
Ik had er nog open sollicitatie staan, terwijl ik nu gewoon solliciteerde nav een advertentie.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:17:57 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_58227859
auw
disclaimer
pi_58227900
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.

ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.
pi_58227972
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?

Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan, ach ik voel me fijn, heb een vriendin gevonden na 2 jaar weer dus ben errrrg blij. En me broek komt ook wijder te zitten dus misschien is het gewoon spierweefsel haha, altijd positief denken.

Nou morgen me laatste stagedag met me 8 kinderen, als iemand nog iets leuks weet om te maken hoor ik het van harte, zelf leek fonduen me erg leuk is alleen best al snel prijzig en tja, is een budget van 20 euro voor ze 10-en. Of kaasfondue, of rijsttafeltje, alleen tja een rijsttafeltje uitvoeren is misschien wat lastig maar ik hoor het wel als iemand iets leuks weet:)
Top 5 China producten
pi_58228023
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef teigan het volgende:
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.

ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.

Ach laat wel zien dat je oplossingsgericht kan denken en niet dat je het constateert, en er verder niks mee doet
Top 5 China producten
pi_58228091
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:

Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan,
Dan klopt je username niet meer
pi_58228133
Even aangepast:)
Top 5 China producten
pi_58228164
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef rene90 het volgende:
Even aangepast:)
Hoe wilde je dát dan doen?
pi_58228207
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
Top 5 China producten
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:35:32 #168
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58228254
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef rene90 het volgende:
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
***Levi was here***
pi_58228262
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
pi_58228317
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef teigan het volgende:

[..]

het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
Top 5 China producten
pi_58228578
Iemand die een geboortenjaar heeft van 1990, daar voel ik mij ook oud bij hoor
pi_58228687
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
[..]

Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
docent scheikunde, voor de bovenbouw.
pi_58228895
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Top 5 China producten
pi_58229069
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:00 schreef rene90 het volgende:
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
pi_58229776
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
Ja, inderdaad, dat was wel tof.
Zitten we in die vlammetjes te staren, mompelt er iemand iets dromerigs over roet en de kleur van de vlam, kwám er toch een professioneel verhaal uit!
En nog heel goed te volgen ook!
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:53:35 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58230177
Ah, moeilijke materie

Hier alles goed, gewoon goed, alles lekker.. Fijn is dat

Kus, kus
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 17:32:04 #177
13151 crew  Rewimo
pi_58230978
rene90, is chocoladefondue misschien nog een idee voor je kids? Of wil je niet op de snoeptoer met ze?

qltel heeft vandaag ook skates gekocht Kunnen we met de hele familie skaten. Alleen nog even wachten op zijn beschermers
pi_58231086
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
hihi... had ik al verteld dat ik mijn tentamen C-programmeren toch gehaald heb? Heb een 5.6 En volgens mij heeft de docente me nog gematst ook.
gehaald is gehaald

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:35 #179
13151 crew  Rewimo
pi_58231114
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef motorbloempje het volgende:

gehaald is gehaald

Zo is dat, niemand kijkt later meer naar dat cijfer Gefeliciteerd!
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:48:32 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58231390
Beterschap voor de zieken.

Leuk dat je zingt kwakveense. En daarmee op reis gaat. In mijn 11 jarige koor-zang-carriere kwam ik nooit verder dat het voorlezen van gedichtjes tijdens de kerstvieringen.

Hoe was het Fannetje? Vertel!!!!!!!!!!! En foto's!!!!!!!! Hoe laat waren jullie in de Efteling? Ik heb staan kijken bij de parkeerplaats, maar jullie niet voorbij zien komen.

Wat goed Levi, dat tentamen is binnen.

Leuke trui freecell, hadden ze in mijn tijd nog niet.

CF: hoe is het nu met je knie? Was die nou open gegaan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_58231461
Heb je 11 jaar gezongen, Yppy, of zong je toen je 11 was?
Ja, eerst gingen de wondjes van de operatie open, en daarna de huid van m'n knie, omdat ik stiekem tetter-allergisch ben voor pleisters

Mooi zo, Levi. Hoe lang moet je nog studeren?
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:55:53 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58231525
@ yppy: das ook leuk, toch? ik heb toevallig geluk dat ik ooit op goed geluk auditie heb gedaan voor t nederlands studenten kamerkoor, ben aangenomen en sindsdien rol ik van project in project en durf ik ook solo's aan enzo...

het winnende koor van het concours is trws hier te vinden: www.oreya.org

dit nummer: http://www.oreya.org/Sound/Track%20-%20No11.mp3 gaan we ook met ons koor doen volgende week, en ik mag de solo zingen ieieieieh!!!
pi_58231827
Oeh, spannend Kwak Wel tof!

Hier bij het eten weer een kan (ongeveer 1,5 Liter) water klaargezet met een uitgeperste limoen er in.
Heerlijk. Is onder het eten al een stukje leger geworden en vanavond drink ik de rest op. Gezond en ik heb het gevoel dat ik de hele avond een frisdrankje heb, maar dan volledig onschuldig
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:14:41 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58231880
ColdFeet, ik ben 11 jaar lid geweest van een jeugdkoor. Was erg gezellig, maar zingen kan ik nog steeds niet zuiver. Kreeg het advies vooral niet te hard te zingen.
Ieks! Wat eng van die wondjes. Is het nu al beter aan het worden?

Gaaf, een solo! Dat is echt leuk.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:15:31 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_58231895
Hu, Rene90 komt uit 1990 en heeft kids? Ik ga even teruglezen, moment!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:19:56 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58231962
rene was volgens mij als stage een groep kids aan t begeleiden in iets van koken, toch?

(zelfs ik voel me nu oud... en ik ben uit 83)

yppy: t bel;angrijkste bij zingen is toch dat je er lol in hebt. er zijn koren van zoveel niveaus... ik zou echt iedereen wel op een koor willen praten...t is zó fijn om samen muziek te maken
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:20:59 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_58231986
Ah, gelukkig, het gaat om stage

Freecell, ik het het kleinste doosje van Tupperware, was toen een keer een stunt en dat kostte me 4 euro. Maar daar passen inderdaad de grotere blokken niet in. Mijn favoriete kaas echter wel

Wij gaan volgende week heerlijk op pad. Eerst met zijn drieeen een hotelletje en dan maandag lekker met zijn tweeen uit eten terwijl mijn mams op Ruben past en dan gaan we dinsdag echt naar mijn ouders (het hotel zit op een kilometer of 6 afstand) en daar blijven we tot vrijdag Ik heb er heel erg veel zin in, ik vind het altijd alleen wel moeilijk om de tijd te verdelen tussen Bert, Ruben, mijn ouders en de mensen die ik daar heel lang niet gezien heb. Ik zou minstens 2 weken daar moeten zitten om die verloren tijd een beetje weer goed te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:22:37 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_58232011
kwak, gecondoleerd met het verlies van je oom!

Ik vind zingen altijd heerlijk trouwens, maar ik kan het gewoon simpelweg niet en ik ben te schijterig om les te nemen, want dan moet er echt iemand naar me luisteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58232973
Eerst en vooral aan de ziekenboeg: verzorg jullie goed en heel veel beterschap

Ik was jullie nog een verslagje schuldig: zaterdagmorgen op stap met mijn zus in Antwerpen en uiteindelijk een pak gevonden dat me goed zat, waar ik me goed in voelde, dat betaalbaar was enzovoorts. Ik had standaard maat 46 uit het rek gehaald maar die bleek te groot!!! Geweldig, een maat kleiner kunnen kopen. Of hoe 5 kilo afvallen duidelijk al effect heeft

De foto is niet geweldig, maar tja, ik woon alleen dus het was een geknoei met heen en weer lopen, zelfontspanner omvallende camera... hier het resultaat:

Vandaag was dan de grote sollicitatie. Ik was natuurlijk veel te vroeg, dus eerst op een bankje buiten in het zonnetje mijn gedachten op een rij gezet. Plots besefte ik dat ik niet eens wist in welke taal het interview zou zijn (eerste telefonische screening was engels/frans), dat heb je zo in Brussel.
Dan een reeks van 3 gesprekken, 2 managers en 1 gewone werknemer die er zelf nog maar pas werkte dus aan wie ik vragen kon stellen.
Deze middag al terug telefoon: ik mag door naar de volgende ronde Dus vrijdagochtend ga ik een halve dag meelopen, zodat ik kan beslissen of het echt iets voor mij is.

Spannend allemaal! Vooral dat het pas het eerste CV is dat ik verstuurde, het gaat allemaal zo snel dat ik mezelf moet dwingen even goed na te denken over alles.
pi_58233070
Levi, bij sommige tentamens mag je gewoon heel erg blij zijn dat je het gehaald hebt! Lekker boeiend welk cijfer je dan hebt gekregen!

Net heerlijk in het zonnetje naar huis gefietst in korte broek. En toen viel het me pas echt op hoe veel ik ben afgevallen! Vorig jaar zat die broek namelijk strak en nu zit ie belachelijk wijd!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 april 2008 @ 19:09:37 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58233145
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.
Jeetje, da's niet fijn! Ik heb die hele molen vorig jaar mei gehad toen ik uit Hongkong terugkwam. Ook verdenking van longontsteking/vogelgriep/legionella... Gelukkig bleek het uiteindelijk een fikse keelontsteking en bovenste luchtwegontsteking. Ik hoop dat je schoonzusje er snel bovenop komt!

Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!

Kwakveense, nog gecondoleerd

Ik ben ongesteld en voel me ook zo En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 19:18:31 #192
13151 crew  Rewimo
pi_58233331
Spruitje, goed gedaan dus met je sollicitatie, en ik vind je pak heel mooi Succes met de tweede ronde!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 19:19:07 #193
13151 crew  Rewimo
pi_58233342
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Broekie!
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:28 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58233478
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!

Kwakveense, nog gecondoleerd

Ik ben ongesteld en voel me ook zo En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Goed jaar!
En rest van het bericht had ook de mijne kunnen zijn
pi_58234261
Zojuist wezen wegen. 0,5 kilo d'r bij.
Viel me nog mee, gezien het aantal voedsel wat er tijdens mijn ongesteldheid en verjaardagen naar binnen is gegaan

Maar goed, dat is geen excuus.
Voortaan de taart laten staan
pi_58234493
Ik denk niet dat de taart het probleem is Ymme. Het gaat uiteindelijk om het geheel.
Van af en toe een stuk taart word je niet te zwaar. Van iedere dag een stuk taart wel.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:09:59 #197
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_58234527
Hey dank voor alle lieve woorden over mijn reisje. Ik drop hier zo nu en dan even neer wat me het
meest dwars zit en dit zit wel heel dwars kan ik jullie zeggen. Normaliter kan ik niet kotsen vanwege
mijn maagbandje, maar ik heb het nu de afgelopen dagen al een paar keer gehad dat het toch ging.

Wel weer een pré dat ik eindelijk eens merk dat mijn bandje werkt, je moet er alleen wel héél veel
voor eten. Tot kotsen toe zeg maar

Nou ja, voorlopig ben ik vanaf morgen tot en met zondag weer aan het werk en hoef ik er niet al te
veel bij stil te staan. Ik heb er verder wel veel zin in om te gaan, ben namelijk gek op Griekse cultuur.
Maar het één sluit het ander dus niet uit en ik ben gewoon doodsbenauwd om Nederland uit te gaan.

Ik kom volgende week nog wel effe een postje maken, maandag en dinsdag ben ik lekker vrij, dan
met Koninginnedag nog een dagje werken en donderdags vlieg ik. Iedereen hier succes met lijnen
en alle andere dingen waar jullie mee bezig zijn en wat fijn zou zijn om succes mee te hebben
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_58235513
Succes dan maar Faat!

ik heb, om de snacklust te bedwingen, een halve komkommer in plakjes in een schaaltje naast me staan.
Heerlijk snacken
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:40:58 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58237027
hmmm ik hen een mode-dilemma... ik heb per internet een jurkje besteld bij h en m, en het zit wat strakker dan ik dacht... ik ben er alleen niet uit of ik deze "strakte" tegenwoordig al kan hebben, of nog niet...en of dit model mn taille (die ik wel heb) ook teveel verbergt of dat t juist mn billen op een goeie manier benadrukt (die zijn dik maar niet uitgezakt)

ik moet nog zo wennen aan mn nieuwe formaat...

dus ehhhh ik zou graag wat advies horen... want ik kom er echt niet uit en heb geen vriendinnen bij de hand...ik neig naar "ja" omdat ik me er sexy in voel, maar ikvind t moeilijk te beoordelen of t niet heel onflatteus is...

[edit] thanks voor de adviezen, ben eruit, hij gaat toch terug [/edit]
[edit twee] dan moet ik natuurlijk wel het linkje weghalen waar mn volledige achternaam in staat *knurft alert*[/edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door kwakveense op 22-04-2008 23:17:51 ]
pi_58237106
Ik zou toch eerder voor een nee gaan
Niet echt een jurkje dat past bij je figuur, je lijkt er nogal klein en breed in
Iets met meer taille zou inderdaad veel mooier zijn
pi_58237284
Je lijkt er inderdaad nogal klein in. Misschien een mooie grote riem om je taille te benadrukken?
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:17:04 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238021
ik ben ook klein en breed maar ik snap wat je bedoelt, het benadrukt dat wel...
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:25:22 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238282
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
pi_58238384
Er was hier toch een linkje geplaatst om te kunnen zien welke kleding bij jouw figuur past
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 april 2008 @ 22:29:00 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58238416
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
Zou ik doen! Het laat je taille totaal niet uitkomen, zonde gewoon...
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:33:13 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238538
@ miss s: ja die heb ik bekeken (ruim na het bestellen ) ik ben een cello, en dan moet je o.a. geen brede riemen dragen, maar wel empire lines en diepe decolletees...eigenlijk alles wat dit jurkje niet is

ik had t kunnen weten, maar soms hoop je gewoon dat iets niet zo is omdat je t graag wilt hebben hihi

morgen gaat ie naar t postkantoor. en ik ga op zoek naar een nieuw jurkje met een taille erin
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2008 @ 22:34:06 #207
43556 miss_dynastie
pi_58238557
Sorry, kwak, maar hij doet écht helemaal niks voor je, lekker terugsturen inderdaad, ze hebben vast veel mooiere dingen
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:37:23 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_58238657
Overigens: weet iemand of er ergens iets is in Nederland waar je dit soort adviezen kan krijgen? En dan bedoel ik dus niet de eerste de beste kledingwinkel?
Ik zou best wel graag eens een kledingadvies willen hebben en dan een advies voor wat make-up voor als ik wat speciaals heb ofzo
Nou weet ik dat er kleurenadviseurs zijn die uitzoeken welke kleuren je moet hebben, maar qua kleding ken ik eigenlijk alleen Dyanne en dat zoek ik dus echt niet
Iemand enig idee? Mijn figuur is de laatste jaren nogal veranderd en het kan best zijn dat ik de meest stomme dignen in de kast heb hangen zonder dat ik het zelf door heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58238756
Ik durf niet zo goed mijn meining te geven.
Ik vind het zeker niet lelijk staan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 april 2008 @ 22:42:58 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58238835
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef Miss_S het volgende:
Er was hier toch een linkje geplaatst om te kunnen zien welke kleding bij jouw figuur past
Linkje, linkje, linkje
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:44:04 #211
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238869
thnx allemaal. neej, lelijk niet, maar ik denk na 1000 keer kijken dat ik het eens ben met de meerderheid dat het niks voor me doet. en ik moet júist proberen mn sterke putnen te benadrukken en niet te verbergen...

dus morgen gaat ie naar de post terug (heb overigens ook een andere gekocht die wel heel leuk staat)
pi_58239653
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:19 schreef kwakveense het volgende:
rene was volgens mij als stage een groep kids aan t begeleiden in iets van koken, toch?

(zelfs ik voel me nu oud... en ik ben uit 83)

yppy: t bel;angrijkste bij zingen is toch dat je er lol in hebt. er zijn koren van zoveel niveaus... ik zou echt iedereen wel op een koor willen praten...t is zó fijn om samen muziek te maken
helemaal correct haha, geen kids hoor pff, heb wel een vriendin sinds kort die echt kinderen wilt (nu nog niet gelukkig) maar nu nog maar geen kinderen, eerst lekker opleiding afmaken.

Morgen wordt het zweedse gehaktballetjes met pasta of iets, komt goed:). Maar tja ik voel me nu echt weer zo een broekie en buitenstaander haha
Top 5 China producten
pi_58239832
sorry kwak maar ik vind 't niets..

nou ja, het jurkje opzich wel, maar 't werkt een beetje in je nadeel...
Bij mij kun je niet terecht voor kledingadvies, ben zo modieus als een pot pindakaas maar ik kan wel zeggen wat ik ergens van vind

@ander nieuws:

ga morgen of donderdag misschien proefrijden op mijn toekomstige nieuwe motor

heb een heule mooie gevonden, en hoop dat hij niet te groot voor me is.

Dit is 'm..
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:16:08 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58239994
en ik weet weer niks van motoren, maar die ziet er wel tof uit!
pi_58240228
Gave motor! Ik hoop ook niet dat ie te groot voor je is. Ach, en anders laat je hem toch verlagen
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:30:49 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58240470
gewoon onderste randje van de wielen eraf zagen toch?
pi_58245257
Gave motor MoBlo! Wel een flink grote! Hoeveel cc is 'ie?

@Kwak: jammer dat ik de link/foto gemist heb van je jurkje. Ik ben ook een cello. Op die site met kleding voor "cello's" staat zo'n gaaf jurkje.

Baal er nog steeds van dat ze niet in NL leveren.
Ik wil heel graag zo'n jurkje... al zou ik niet weten wanneer ik het moet dragen.

oja, de link: http://www.littlewoodsdir(...)o?page=landinghtml97
***Levi was here***
pi_58245669
wat een mooi jurkje jeetje, zelfs ik vind 't mooi

@motor: de motor is even hoog als mn huidige, éxact even hoog, maar het gaat meer om 't gewicht en de handelbaarheid (hij is 50 kilo zwaarder, afgetankt en al )

dus ja, het is best een groot ding, 1100 cc maar wel ideaal voor vakanties en zulks
Ja doei.
pi_58245698
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Gave motor MoBlo! Wel een flink grote! Hoeveel cc is 'ie?

@Kwak: jammer dat ik de link/foto gemist heb van je jurkje. Ik ben ook een cello. Op die site met kleding voor "cello's" staat zo'n gaaf jurkje.
[ afbeelding ]
Baal er nog steeds van dat ze niet in NL leveren.
Ik wil heel graag zo'n jurkje... al zou ik niet weten wanneer ik het moet dragen.

oja, de link: http://www.littlewoodsdir(...)o?page=landinghtml97
Ik heb ook zo'n soort jurkje, ookal ben ik een zandloper
En die heb ik volgens mij bij de Wehkamp gekocht
pi_58245713
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat een mooi jurkje jeetje, zelfs ik vind 't mooi

@motor: de motor is even hoog als mn huidige, éxact even hoog, maar het gaat meer om 't gewicht en de handelbaarheid (hij is 50 kilo zwaarder, afgetankt en al )

dus ja, het is best een groot ding, 1100 cc maar wel ideaal voor vakanties en zulks
1100cc...
Ik heb al moeite met 50cc maarja, ik heb dan ook geen motorrijbewijs.
***Levi was here***
pi_58245754
MB, leuke motor

Hier blijft de motor overigens gewoon
Hij staat niet meer te koop. We kunnen echt niet zonder.
Elke avond hebben wij nog wel een ritje gemaakt, met dit mooie weer.

Oh en vandaag lekker een dagje vrij.

Moest ik alleen nog vroeg op staan Schoonmoeders heeft de enkel gebroken. Heb vanochtend voor haar brood gesmeert, schone kleren gepakt boven, bak met sop en washandje en handdoek gegevens.

Nu genieten van het mooie weer.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:21:12 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58247573
Mooie motor, al hou ik meer van die sport/kuip gevallen

Ymme, schoonmoeders *zucht*

Even ontbijten en dan ga ik 2 uur wandelen... Heb een ontstoken oog, lekker irritant is dat..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 10:27:01 #223
13151 crew  Rewimo
pi_58247703
Jeetje, wat een monster (als in groot, niet als in lelijk , MB Wel stoer!

ymme, wat een pech voor je schoonmoeder. Misschien kan ze over een paar dagen met zo'n hoes onder de douche? Informeer eens bij de apotheek.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:28:30 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_58247735
Niemand die iets weet dus? Jammer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 10:30:12 #225
13151 crew  Rewimo
pi_58247780
Geen idee Troel, kun je niks vinden via internet?
pi_58247850
Troel: ik weet een winkel in Delft waar je zowel kleur- als stijladvies kunt boeken. Maar ik weet niet of je zin hebt om daarheen te gaan?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:56:26 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58248435
@ troel: ik googelde op kleur en kledingadvies en kreeg zoveel links dat ik niet weet welke ik moet posten voor je...

@ levi: als je t nog wilt zien (ter info van wat staat een cello niet, en doet haar lijken op een vierkantje) kun je op [edit]niet meer nodig[/edit] kijken

dat jurkje is mooooi! maar ik denk dat ik daar te dikke schouders voor heb. ze zijn niet breed namelijk (vrij smal zelfs) maar nog wat te vettig voor een haltertop... en mn rug zeker. dat kan pas over een kilo of 8 vind ik zelf (je begint bij mij nu net weer een beetje sleutelbeen te zien, de schouderdefinitie is next hoop ik...

oh mn uitslag voor t weegrondje van woensdag op weg naar de tachtig is 83.8 ..... jeeeej!!! eindelijk onder de 84. nu daar blijven...

[ Bericht 8% gewijzigd door kwakveense op 23-04-2008 11:53:50 ]
pi_58248590
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef kwakveense het volgende:
@ troel: ik googelde op kleur en kledingadvies en kreeg zoveel links dat ik niet weet welke ik moet posten voor je...

@ levi: als je t nog wilt zien (ter info van wat staat een cello niet, en doet haar lijken op een vierkantje) kun je op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijken (even in spoiler tags zodat mn achternaam niet meteen open en bloot op t net staat

dat jurkje is mooooi! maar ik denk dat ik daar te dikke schouders voor heb. ze zijn niet breed namelijk (vrij smal zelfs) maar nog wat te vettig voor een haltertop... en mn rug zeker. dat kan pas over een kilo of 8 vind ik zelf (je begint bij mij nu net weer een beetje sleutelbeen te zien, de schouderdefinitie is next hoop ik...

oh mn uitslag voor t weegrondje van woensdag op weg naar de tachtig is 83.8 ..... jeeeej!!! eindelijk onder de 84. nu daar blijven...
Linkje werkt niet. Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.

Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje. Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 23-04-2008 11:09:12 ]
***Levi was here***
  woensdag 23 april 2008 @ 11:07:05 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_58248725
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Troel: ik weet een winkel in Delft waar je zowel kleur- als stijladvies kunt boeken. Maar ik weet niet of je zin hebt om daarheen te gaan?
Ik hou me aanbevolen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 april 2008 @ 11:07:49 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_58248750
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee Troel, kun je niks vinden via internet?
Bomen en bos is dat echt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 april 2008 @ 11:13:46 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58248902
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Linkje werkt niet. Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.

Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje. Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.
hmmm het was .com niet .nl *blont*
ik laat m nog wel even staan. in spoilertags vind ik t niet zo erg...

oh ik denk dat t ook vast wel mooi zal staan bij je. je bent een stuk minder spekkig dan ik hoor!!!

ik wil vanalles kopen door die littlewoods site, maar ik doe t niet... grrrrrrrr....
pi_58248929
zo, als het goed is krijgen de mensen vandaag het verhuiskaartje (behalve als je in den haag woont, met die tnt stakingen), en ik ben heel erg benieuwd wat iedereen ervan vind (rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus )
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 11:16:56 #233
43556 miss_dynastie
pi_58248993
Troel, ik weet wel een goed make-upadvies in Utrecht (Douglas aan de Vredenburg, afdeling Mac)
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 11:18:25 #234
43556 miss_dynastie
pi_58249039
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, als het goed is krijgen de mensen vandaag het verhuiskaartje (behalve als je in den haag woont, met die tnt stakingen), en ik ben heel erg benieuwd wat iedereen ervan vind (rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus )
Leuk!!!

Deed me wel even denken aan de keer dat we een verhuiskaartje kregen waar een voor ons onbekend huisdier de nieuwe woning van 'de baasjes' aankondigde. Geen namen, geen oud adres, ik heb de beste mensen nooit meer kunnen achterhalen
  woensdag 23 april 2008 @ 11:21:28 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_58249134
Ah, die Douglas ken ik wel ja

Misschien maar eens gewoon een afspraak maken Wil er toevallig iemand mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58249156
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, ik weet wel een goed make-upadvies in Utrecht (Douglas aan de Vredenburg, afdeling Mac)
Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.
pi_58249164
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hmmm het was .com niet .nl *blont*
ik laat m nog wel even staan. in spoilertags vind ik t niet zo erg...

oh ik denk dat t ook vast wel mooi zal staan bij je. je bent een stuk minder spekkig dan ik hoor!!!

ik wil vanalles kopen door die littlewoods site, maar ik doe t niet... grrrrrrrr....
Heb 't nu wél gezien. Leuk jurkje, maar ik denk inderdaad dat een ander jurkje je leuker staat.
Het "fijne" van die littlewoods site is dat ze niet in NL leveren en je jezelf dus ook niet in hoeft te houden.
***Levi was here***
pi_58249204
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, wat een monster (als in groot, niet als in lelijk , MB Wel stoer!

ymme, wat een pech voor je schoonmoeder. Misschien kan ze over een paar dagen met zo'n hoes onder de douche? Informeer eens bij de apotheek.
Nou ze ligt beneden op de bank, haar bed is ookal naar beneden gehaald.
Ze is helemaal alleen, en durft dus niet naar boven.

Maar goed, ze laat dus echt alles doen. Ik vind dat ze best meer zelf kan doen, het is maar 1 enkel, en niet twee. Ze heeft krukken, maar deze gebruikt ze alleen als ze naar de wc moet.
Maar goed, als ze weer belt help ik haar lekker, kunnen ze over mij nooit zeggen dat ik niet behulpzaam ben
  woensdag 23 april 2008 @ 11:27:18 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_58249289
Toen ik mijn been brak mocht ik pas naar huis als ik alleen de trap op en af kon komen met krukken. Douchen moest ook wel, gips en daarna tape heeft toch zeker wel 3 maanden gezeten en dan ga je zo stinken. Gewoon een flinke vuilniszak erom heen en een krukje in de douche. Uiteraard is alleen douchen uit den boze, zorg dat er altijd iemand thuis is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58249609
plastic zak, en de oude "ptt-elastieken" dan moet het gaan lukken hoor.En gewoon kruipen zoals vroeger de trap op haha, en op je bips de trap weer af.
Top 5 China producten
  woensdag 23 april 2008 @ 11:40:36 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_58249641
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef rene90 het volgende:
plastic zak, en de oude "ptt-elastieken" dan moet het gaan lukken hoor.En gewoon kruipen zoals vroeger de trap op haha, en op je bips de trap weer af.
Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendig
disclaimer
pi_58249738
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendig
handig als je teveel gezopen hebt. En waarschijnlijk -dan- ook heel amusant.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 11:45:09 #243
43556 miss_dynastie
pi_58249798
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:22 schreef ymme het volgende:

[..]

Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.
Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestel Die pigmentpotjes mogen van mij wel kleiner overigens, die krijg ik in geen 100 jaar op.
pi_58250108
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestel Die pigmentpotjes mogen van mij wel kleiner overigens, die krijg ik in geen 100 jaar op.
Dat klopt ja.
Ik heb toen der tijd, door middel van Lush ruilen, kennis gemaakt met de mac.
Jammer dat je hier in de buurt niet kan kopen. Als mijn pigmenten op zijn, tja dan zijn ze op.

En ik heb geen creditkaart, dus bestellen online gaat voor mij niet op.
pi_58250244
Ik ben echt zo'n cosmetica-kneus... ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
***Levi was here***
pi_58250267
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
Ik ben echt zo'n cosmetica-kneus... ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
je bent niet de enige...
Ja doei.
pi_58250285
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je bent niet de enige...
Zullen we het dan maar weer gewoon over poep hebben?
***Levi was here***
pi_58250319
Ach ja, ga het weer over poep hebben
pi_58250333
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef ymme het volgende:
Ach ja, ga het weer over poep hebben
Daar kan ik tenminste over meepraten.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 12:07:44 #250
43556 miss_dynastie
pi_58250367
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat klopt ja.
Ik heb toen der tijd, door middel van Lush ruilen, kennis gemaakt met de mac.
Jammer dat je hier in de buurt niet kan kopen. Als mijn pigmenten op zijn, tja dan zijn ze op.

En ik heb geen creditkaart, dus bestellen online gaat voor mij niet op.
Arnhem- Utrecht is toch niet zo heel ver reizen? Met de trein prima te doen, naar mijn idee.
Ik heb nog een leuke link voor pigment samples, niet duur, authentiek en met paypal te betalen: http://www.thebodyneeds.com/
pi_58250431
Volgens mij is het in Arnhem niet te verkrijgen.
Toen der tijd, praat ik over 3 jaar geleden, was het alleen bij de bijenkorf in Amsterdam te verkrijgen
  woensdag 23 april 2008 @ 12:10:20 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_58250432
poep
disclaimer
pi_58250563
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

handig als je teveel gezopen hebt. En waarschijnlijk -dan- ook heel amusant.
wel het riempje vastmaken dan he
Top 5 China producten
pi_58250591
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zullen we het dan maar weer gewoon over poep hebben?
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 12:17:17 #255
43556 miss_dynastie
pi_58250609
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:10 schreef ymme het volgende:
Volgens mij is het in Arnhem niet te verkrijgen.
Toen der tijd, praat ik over 3 jaar geleden, was het alleen bij de bijenkorf in Amsterdam te verkrijgen
Maar jij woont toch bij Arnhem in de buurt ? Da's iets meer dan een uurtje reizen naar Utrecht. Ook is het inmiddels in Rotterdam en Maastricht te koop.

En nu ga ik shoppen. Goed voor de lijn
pi_58250661
MAC heeft fijne gezichtsverzorging voor gevoelige huid
pi_58250700
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar jij woont toch bij Arnhem in de buurt ? Da's iets meer dan een uurtje reizen naar Utrecht. Ook is het inmiddels in Rotterdam en Maastricht te koop.

Eindhoven ook? Dan ga ik even kijken waar jullie het in vredesnaam over hebben...
***Levi was here***
pi_58250717
Nou, ik ben aan één kant heel blij en aan de andere kant weer niet

Vanmorgen bij de verloskundige geweest.

Goed nieuws:
- Groeit goed (baarmoeder zit al tot mijn navel!)
- Hartje was meteen goed te horen
- Spartelt lekker
- Ik zit perfect met mijn gewicht en mijn voedingspatroon is uitstekend zo.

Minder:
- Bloeddruk is 110/50 (het was me al opgevallen. Zelfs soms duizelig als ik gewoon zit)
- Zwangerschaps-ischias
Ik vond het al raar dat mensen niet méér piepten over die lage rugpijn, pijn in je heupen en in je benen. Blijkt het er niet bij te horen
Voordeel dat ik dit nu weet is dat ik nu van mezelf niet meer krampachtig mijn "auwe! " in hoef houden als ik opsta of iets dergelijks.
pi_58251218
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik woon 25 km van Arnhem vandaan ja.
Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over reizen naar Utrecht
Misschien wel een idee om dat eens te gaan doen.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:55:44 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_58251625
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef freecell het volgende:
Nou, ik ben aan één kant heel blij en aan de andere kant weer niet

Vanmorgen bij de verloskundige geweest.

Goed nieuws:
- Groeit goed (baarmoeder zit al tot mijn navel!)
- Hartje was meteen goed te horen
- Spartelt lekker
- Ik zit perfect met mijn gewicht en mijn voedingspatroon is uitstekend zo.

Minder:
- Bloeddruk is 110/50 (het was me al opgevallen. Zelfs soms duizelig als ik gewoon zit)
- Zwangerschaps-ischias
Ik vond het al raar dat mensen niet méér piepten over die lage rugpijn, pijn in je heupen en in je benen. Blijkt het er niet bij te horen
Voordeel dat ik dit nu weet is dat ik nu van mezelf niet meer krampachtig mijn "auwe! " in hoef houden als ik opsta of iets dergelijks.
Gelukkig gaat het over

Ik wacht denk ik nog maar een paar jaar
disclaimer
pi_58251742
Hey Freecell, wat rot van die zwangerschaps-ischias Heb je er veel last van?

Wel fijn dat de beeb het goed doet
  woensdag 23 april 2008 @ 13:18:23 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_58252094
He bah freecell, dat is eigenlijk gewoon flink kut. Misschien meer, maar zeker niet minder.

Ik gebruik eigenlijk nooit make-up, maar wil dat best gaan doen bij speciale gelegenheden, maar ik heb dus geen flauw idee wat en hoe Vandaar.
Poep weet ik alles van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 14:15:10 #263
13151 crew  Rewimo
pi_58253334
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
(rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus )
Zal qltel binnenkort die kant op sturen
pi_58253391
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zal qltel binnenkort die kant op sturen
`

je hoef m niet te sturen hoor, zo'n haast heeft een verhuiskaartje nou ook weer niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 14:19:58 #265
13151 crew  Rewimo
pi_58253461
Ach, we gaan zeker 1x per week die kant op (nou ja, qltel dan)

freecell, die lage bloeddruk is vervelend, maar die ischias nog meer lijkt me. Rustig aan dus maar en laat je vooral verwennen. En niet meer poetsen op je werk
pi_58253464
Ik gebruik inderdaad ook bijna nooit make-up en dat bevalt me prima.
Als ik het dan een keer wel doe, blijft het ook bijzonder!

Ontopic: ik heb brownies gemaakt (vanavond kleine groep van de kerk bij ons thuis, we moeten toch iets bij de koffie hebben )

Van de ischias heb ik wel last ja, maar het is nog wel dragelijk en ik ben al halverwege
  woensdag 23 april 2008 @ 14:50:17 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_58254216
Ja, de tijd gaat snel en als je net zo bent als ik zou je willen dat de tijd nog sneller zou gaan (is dat trouwens normaal tijdens een zwangerschap?)

En als je dan je kindje in je armen hebt dan kan je niet wachten totdat ze hun sprongetjes maken, maar o wee als ze te snel gaan, dat is ook weer niet leuk, want dan zijn ze zo weer het huis uit. Makkelijk is het niet hoor, ouders zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58255486
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik woon 25 km van Arnhem vandaan ja.
Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over reizen naar Utrecht
Misschien wel een idee om dat eens te gaan doen.
je bent nog nooit in Utrecht geweest?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 15:52:29 #269
13151 crew  Rewimo
pi_58255935
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:50 schreef Troel het volgende:
Ja, de tijd gaat snel en als je net zo bent als ik zou je willen dat de tijd nog sneller zou gaan (is dat trouwens normaal tijdens een zwangerschap?)

En als je dan je kindje in je armen hebt dan kan je niet wachten totdat ze hun sprongetjes maken, maar o wee als ze te snel gaan, dat is ook weer niet leuk, want dan zijn ze zo weer het huis uit. Makkelijk is het niet hoor, ouders zijn
En voor je het weet zijn ze zeveneneenhalf
pi_58256373
freecell, goed om te horen dus, en wel jammer van de ischias. Is daar nou nog iets aan te doen?
pi_58256752
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
freecell, goed om te horen dus, en wel jammer van de ischias. Is daar nou nog iets aan te doen?
Neh, niet echt. Wel doorverwezen naar een chiropractor voor verlichting, maar ik weet het nog niet echt of ik dat ga doen. Zit ik meteen aan mijn eigen risico en de kans dat het niet helpt is vrij groot.
pi_58258131
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je bent nog nooit in Utrecht geweest?
Toevallig vorig jaar, 2 nachtjes met mijn vriend.

Maar voor te shoppen ga ik eigenlijk meestal alleen naar Arnhem en Doetinchem.
Maar om speciaal naar Utrecht te gaan voor oogschaduw

Oh, en is het zo raar, als ik in bepaalde steden nog nooit geweest ben?
Ken lang nog niet, heel Nederland hoor. Ook geen behoefte aan.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:29:38 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_58258407
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Toevallig vorig jaar, 2 nachtjes met mijn vriend.

Maar voor te shoppen ga ik eigenlijk meestal alleen naar Arnhem en Doetinchem.
Maar om speciaal naar Utrecht te gaan voor oogschaduw

Oh, en is het zo raar, als ik in bepaalde steden nog nooit geweest ben?
Ken lang nog niet, heel Nederland hoor. Ook geen behoefte aan.
naja, Utrecht is toch wel een uitzonderlijk Nederlands knooppunt hoor
disclaimer
pi_58258454
Freecell, ik geloof dat ik jou maandag weer zie, leuk!
Lijn gaat niet super... vooral chagrijnig van het feit dat ik de hele dag op mn gat zit
pi_58258539
Van Utrecht heb ik toch vooral het station gezien en de jaarbeurs
Veel verder ben ik ook nooit gekomen
pi_58258561
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
De binnenstad is haske leuk. De rest is niet zo bijzonder.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:36:23 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_58258565
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
Bij deze raad ik het je aan!
Woon je ver van Utrecht?
disclaimer
  woensdag 23 april 2008 @ 17:36:59 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_58258578
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De binnenstad is haske leuk. De rest is niet zo bijzonder.
Noem es een stad waarbij dat anders is dan?
disclaimer
pi_58258601
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij deze raad ik het je aan!
Woon je ver van Utrecht?
45 tot 60 min met auto of trein, dus valt wel mee
Maar meestal gaat mijn reis dus verder
Misschien maar een keer gaan shoppen dan
pi_58258606
freecell, je kan het natuurlijk altijd een keertje proberen, of is 1 behandeling niet genoeg?

ik ga morgen op sollicitatiegesprek, gisteren brief gestuurd, en vandaag al een telefoontje, dus ik ben heel benieuwd.
pi_58258617
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, ik geloof dat ik jou maandag weer zie, leuk!
Lijn gaat niet super... vooral chagrijnig van het feit dat ik de hele dag op mn gat zit
Kom je? Tof!
pi_58258663
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef teigan het volgende:
freecell, je kan het natuurlijk altijd een keertje proberen, of is 1 behandeling niet genoeg?

ik ga morgen op sollicitatiegesprek, gisteren brief gestuurd, en vandaag al een telefoontje, dus ik ben heel benieuwd.
Ik weet eigenlijk niet of één behandeling genoeg is, maar één behandeling is wél 70,-
Als ze er dan bij zeggen dat er best wel een kans is dat het niet of weinig helpt, vind ik dat erg veel. Als ik zeker zou weten dat het zou helpen, zou ik het trouwens wel doen.
pi_58258701
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Noem es een stad waarbij dat anders is dan?
Eindhoven

Freecell, ja, ik denk het wel, maar goeie kans dat ik de sauna oversla.
pi_58258704
Utrecht is geweldig!
Binnenstad is tof en waar ik woon ook!

Oe, ik ben ook aan een sauna toe. Hopelijk gaat die stomme hoest dan een keer over.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:42:21 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_58258732
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eindhoven

Eindhoven heeft hèle leuke plekjes als je ze weet te vinden
disclaimer
pi_58258779
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eindhoven heeft hèle leuke plekjes als je ze weet te vinden
Dat geloof ik best. Maar ik heb ze nog niet gevonden. En het winkelcentrum van EIndhoven is echt stom en sfeerloos. Vind ik dan. De koopgoot in Rotterdam trouwens ook
pi_58258795
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eindhoven

Ik misschien ook wel Mijn bloeddruk is zo laag dat ik het éven ga proberen, maar er waarschijnlijk na 2 minuten weer uit ben
Gelukkig hebben ze ook een hip zwembad
  woensdag 23 april 2008 @ 17:45:02 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_58258801
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Maar ik heb ze nog niet gevonden. En het winkelcentrum van EIndhoven is echt stom en sfeerloos. Vind ik dan. De koopgoot in Rotterdam trouwens ook
Je moet ook niet gaan winkelen in Eindhoven
In Eindhoven moet je gaan stappen
disclaimer
pi_58258847
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik misschien ook wel Mijn bloeddruk is zo laag dat ik het éven ga proberen, maar er waarschijnlijk na 2 minuten weer uit ben
Gelukkig hebben ze ook een hip zwembad
Mja, even kijken wat die knie van mij doet, maar ik durf niet zo goed met open, geirriteerde huid te gaan zwemmen, laat staan in de sauna...
pi_58258865
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je moet ook niet gaan winkelen in Eindhoven
In Eindhoven moet je gaan stappen
Laten we een drankmeet plannen
  woensdag 23 april 2008 @ 17:48:18 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_58258878
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Laten we een drankmeet plannen
Check. FAITHYYYYYYYYYYY!!!! ZUIPMEET!
disclaimer
pi_58258943
Drankmeet? Met whiskey? Ik ben van de partij . Gaan we daarna naar Ad Visser toe
pi_58259023
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Pandorah het volgende:
Drankmeet? Met whiskey? Ik ben van de partij . Gaan we daarna naar Ad Visser toe
... want zonder drank is dat niet te doen?

Ik heb in Reykjavik samen met M een fles goedkope whisky geledigd in een avond. Ik krijg daar altijd zo'n hoofdpijn van
  woensdag 23 april 2008 @ 17:53:34 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58259031
Zuipen? *check*
pi_58259140
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
... want zonder drank is dat niet te doen?

Ik heb in Reykjavik samen met M een fles goedkope whisky geledigd in een avond. Ik krijg daar altijd zo'n hoofdpijn van
Hoe raad je dat zomaar! Tip: veel flessen rose drinken met zijn allen voordat je naar Ad V. gaat. Dan is het te doen .

Ik heb een keer een whiskeyproefavond gedaan waarbij we veel franse kaas en water / cola light hebben gedronken, dat gaat prima. Nergens last van...
pi_58260540
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Check. FAITHYYYYYYYYYYY!!!! ZUIPMEET!
Ik ga mee, neem mijn fototoestel en videocamera mee.
***Levi was here***
  woensdag 23 april 2008 @ 19:37:24 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_58261809
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga mee, neem mijn fototoestel en videocamera mee.
OMG, wis dat stukje tape nog even voor me
disclaimer
pi_58261946
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:58 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Hoe raad je dat zomaar! Tip: veel flessen rose drinken met zijn allen voordat je naar Ad V. gaat. Dan is het te doen .
Vergeet niet te vertellen dat het gezelschap ook bijzonder leuk was. We moeten trouwens nog steeds iets plannen omdat we niet naar Ad zijn gegaan afgelopen januari. Iets vervangends met drank enzo.
  woensdag 23 april 2008 @ 19:42:47 #299
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_58261964
Ik moet nog wat pontjes kwijt. TVP
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
  woensdag 23 april 2008 @ 19:48:30 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_58262146
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef ObviousClone het volgende:
Ik moet nog wat pontjes kwijt. TVP
Pontjes steken de rivier over, wat kosten ze?
disclaimer
pi_58263312
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Pontjes steken de rivier over, wat kosten ze?
Taalnazi
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')