abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58083534
Fok!Dieetclub #244

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58083566
Daar zijn we weer
pi_58083619
Teigan, werkze!
***Levi was here***
pi_58083712
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
Daar zijn we weer
We? Ben je de koningin of ben je zwanger?
***Levi was here***
pi_58083725
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

We? Ben je de koningin of ben je zwanger?
Het topic schat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 11:00:05 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58083935
*meldt met kaasblokjes*

Mijn eiwitcomsumptie moet omhoog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:04:50 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58084048
De enige kaas die ik kan eten is cheddar kaas

Hier geen verandering alleen dat ik de laatste dagen ontzettend veel hoofdpijn heb ik zal wel wat voedsel te kort komen denk ik .

Zo maar eens ontbijten met een bakje vla .
pi_58084049
* freecell meldt met ananas en appel
Markt 2 ananassen voor een euro!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:21:29 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_58084410
toet
disclaimer
pi_58084478
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
toet
Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?

Toet:
***Levi was here***
pi_58084488
Blokjes kaas... Ik wil ook!

*tvp*
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:26:20 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_58084508
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?
Ik moet teveel doen, heb geen tijd
Wilde eigenlijk die dingen gisteren doen, maarja, als er weer een grote beek-klant een trein besluit te koppen om half zes als je net in Best staat met de trein is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je resterende avond-vrije tijd

wat een zin
disclaimer
pi_58084547
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik moet teveel doen, heb geen tijd
Wilde eigenlijk die dingen gisteren doen, maarja, als er weer een grote beek-klant een trein besluit te koppen om half zes als je net in Best staat met de trein is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je resterende avond-vrije tijd

wat een zin
Mooie zin! Wie verzint het ook om die GGz-gasten langs het spoor neer te zetten. Of zou het een vooropgezet plan zijn?

Dan ga ik wel ff alleen zwemmen om half 5, komt wel weer een andere keer dat we saampjes gaan zwemmen. Heb toch zo'n voorgevoel dat ik je zaterdag zie.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 11:27:40 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084549
Gelukkig geen storing die je mij kan verwijten dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:09 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_58084587
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mooie zin! Wie verzint het ook om die GGz-gasten langs het spoor neer te zetten. Of zou het een vooropgezet plan zijn?
Ik denk het wel, anders doen ze het allemaal binnensmuurs, en dat geeft weer zo'n rommel, en dan moeten ze weer extra personeel daarvoor inhuren, dus feitelijk schuift de GGz het probleem gewoon door naar de mensen van het spoorwegennet, onder het motto van: "Die hebben daar toch al mannetjes voor". Ofzo.
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:39 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_58084600
disclaimer
pi_58084610
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Troel het volgende:
Gelukkig geen storing die je mij kan verwijten dus
Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring". Arme Pro-rail.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:31 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_58084636
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring". Arme Pro-rail.
Nee hoor, we stonden stil wegens een aanrijding met een persoon. Aldus de omroepster
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:53 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_58084642
Ruimt ProRail trouwens die rommel op, of is dat weer een ander bedrijf?
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 11:33:25 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58084673
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!

Ik heb allebei trouwens, zou het samenhangen?

Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben

Sorry... gevoelig puntje dit Anyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.

En nog als reactie op een vraag ergens in het vorige topic: ik heb een EOS 40D gekocht

Zo... ben weer bij geloof ik. Dan kan ik nu gaan poepen. Ofzo.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:33:57 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084689
geen idee Ik weet wel dat de hoofdconducteur moet gaan kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58084728
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Yoni het volgende:
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!

Ik heb allebei trouwens, zou het samenhangen?

Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben

Sorry... gevoelig puntje dit Anyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.

Ik heb me meer verdiept dan de meeste maar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
  woensdag 16 april 2008 @ 11:44:49 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_58084952
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Troel het volgende:
geen idee Ik weet wel dat de hoofdconducteur moet gaan kijken
Bedankt, dan weet ik in elk geval welk beroep ik NIET moet ambiëren
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:58:14 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_58085234
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb me meer verdiept dan de meeste maar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
Het is meesten En ik denk eigenlijk dat het wel meevalt en dat je vooral DENKT dat je je meer verdiept hebt. Maar misschien is het een idee om een apart topic hierover te openen in plaats van hier in dit topic erover verder gaan

Overigens ben ik het deels met je eens, maar dan meer in de richting van kinderen die van teveel suiker hyperactief worden en daarom als ADHDer bestempeld worden, maar dat is wat anders als iemand veelvuldig onderzocht is en daarom de stempel ADHD krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58085514
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is meesten En ik denk eigenlijk dat het wel meevalt en dat je vooral DENKT dat je je meer verdiept hebt. Maar misschien is het een idee om een apart topic hierover te openen in plaats van hier in dit topic erover verder gaan

Overigens ben ik het deels met je eens, maar dan meer in de richting van kinderen die van teveel suiker hyperactief worden en daarom als ADHDer bestempeld worden, maar dat is wat anders als iemand veelvuldig onderzocht is en daarom de stempel ADHD krijgt.
Waarom zou ik dat denken? Ik weet er gewoon meer van omdat niet iedereen (lijkt mij) voor de fun er dingen over gaat lezen
Dus of je moet het hebben of het moet op je pad komen zoals bij mij dus kan ik wel zeggen dat ik er meer van weet dat de meeste hier

En ja die foute diagnose had ik het ook al over (dat iedereen tegenwoordig adhd heeft)
Maar goed inderdaad geen discussie voor hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')