Nou, het punt is dat in de vroegere wordversies het wel automatisch meeging, maar blijkbaar nu dus niet meer. Maarja, dat moet je dus net weten. Toen ik dat eenmaal wist, was het vrij makkelijk om mijn macro wat uit te breiden met de juiste andere handelingenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben hier al gebombardeerd tot software expert, maar dat had ik dus ook niet geweten
en nee, ik ben absoluut geen expert, maar vergeleken met mijn directe collega's dan weer wel
Me too maar dan in Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Dit weekend gaan Christan en ik weer eens naar Haarlem. O.a. morgen naar Ikea
En mijn skates zijn binnen! Alleen de beschermers nog niet, dus verder dan passen ben ik nog niet gekomen. Ze passen
ja, ze waren niet echt lief, beetje het gebruikelijke gepest tegen elkaar, propjes gooien, en dergelijke.. ik had er in ieder geval geen zin in..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!quote:
Mijn buik zit wel supervol maar niet met gebakquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!
Alsof je in dit topic een doos gebak onbeheerd kunt laten staanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
er zit een bossche bol in mijn buik...
tvp
In dit topic ben ik 10 bmi punten afgevallen en heb nu al één jaar een gezond gewicht dus ja het lukt ons zekerquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Het bevalt super. 3 kilo kwijt in 2 wekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Ymme: was even benieuwd hoe het bevalt, weer bij de EGA?
En sorry dat ik nog geen receptjes had gestuurd, maar heb dus heel even andere dingen aan m'n hoofd...
Het is niet voor iedereen weggelegd om slank te zijn. We zijn nu eenmaal met een levenslange strijd bezig en dan is het toch fijn om daar met 'lotgenoten' over te kunnen praten. We hier zijn in ieder geval goed bezigquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Ook ik ben inmiddels naar het Slank de blabla in topic verhuisd, en binnenkort kunnen/mogen nog een paar fervent DC'ers datquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |