abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:50:49 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_57984310
Fok!Dieetclub #243 Bijna mooi weer

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:52:20 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_57984342
Ik sloot de boel af met de mededeling dat mijn Word-probleem opgelost is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:58:21 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57984495
Dat is mooi Troel, heb er de ballen verstand van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:04:44 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_57984660
ik ben hier al gebombardeerd tot software expert, maar dat had ik dus ook niet geweten

en nee, ik ben absoluut geen expert, maar vergeleken met mijn directe collega's dan weer wel
disclaimer
pi_57984725
Goeiemiddag..

zo, ik heb vandaag mijn record leerlingen eruitsturen in 1 les gebroken... Het waren er drie vanmorgen...
Nu even bijtanken, en dan morgen examentraining geven..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:11:07 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_57984812
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben hier al gebombardeerd tot software expert, maar dat had ik dus ook niet geweten

en nee, ik ben absoluut geen expert, maar vergeleken met mijn directe collega's dan weer wel
Nou, het punt is dat in de vroegere wordversies het wel automatisch meeging, maar blijkbaar nu dus niet meer. Maarja, dat moet je dus net weten. Toen ik dat eenmaal wist, was het vrij makkelijk om mijn macro wat uit te breiden met de juiste andere handelingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57984977
TVP'tje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 april 2008 @ 16:25:26 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57985175
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig

Dit weekend gaan Christan en ik weer eens naar Haarlem. O.a. morgen naar Ikea

En mijn skates zijn binnen! Alleen de beschermers nog niet, dus verder dan passen ben ik nog niet gekomen. Ze passen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:29:38 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57985266
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:

Dit weekend gaan Christan en ik weer eens naar Haarlem. O.a. morgen naar Ikea

En mijn skates zijn binnen! Alleen de beschermers nog niet, dus verder dan passen ben ik nog niet gekomen. Ze passen
Me too maar dan in Groningen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57985341
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
ja, ze waren niet echt lief, beetje het gebruikelijke gepest tegen elkaar, propjes gooien, en dergelijke.. ik had er in ieder geval geen zin in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57985722
yo! bijna vrij!
Doei.
pi_57985900
Net boodschappen gedaan voor de verjaardag van V.. Moet nog even twee appeltaarten bakken, maar ik ben dus gewoon de kaneel vergeten... doos. Geen zin om nu terug te gaan... ga eerst maar even hier wat opruimen. Het huis ziet er uit alsof er een Balkanoorlog heeft gewoed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:09:15 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57986185
er zit een bossche bol in mijn buik...

tvp
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:13:42 #14
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57986278
Zo, dat is weer snel gegaan! Heb een hoop gemist en een hoop bij te lezen
En wat naar van al die lekkere dingen die jullie opnoemen! Heb me net voorgenomen niet te gaan emotie-eten, kom ik dat tegen!

@Levi: dankje! En je weekend klinkt leuk Veel plezier en gefeliciteerd met je mannetje!

@Zeeltje: wat naar joh! Ik weet niet wat er speelt, maar het klinkt erg naar allemaal
En hoe was het huisje wat je ging bekijken?
En technisch gezien is het mijn ex nog niet We zijn nog samen maar ik weet het niet meer doordat we iedere keer weer dezelfde problemen hebben en ik me nu afvraag of ik dit dan nog wel wil, dat is in het kort wat er speelt.

@missdynastie: Wat vreselijk irritant dat soort mensen!!
En voor zover je het nog niet wist oid, maar als er naast jou nog iemand was die kan getuigen dat je de auto heel parkeerde en beschadigd terug vond dan kun je de schade wellicht verhalen op het Waarborgfonds, weet niet hoe je verzekerd bent en of je rechtsbijstand hebt, maar die kunnen dat eventueel voor je regelen

@Ymme: was even benieuwd hoe het bevalt, weer bij de EGA?
En sorry dat ik nog geen receptjes had gestuurd, maar heb dus heel even andere dingen aan m'n hoofd...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57986729
zo hier ff een tvp, en meteen om jullie een succesvolle afvalweek te wensen, want ik ga lekker een weekje op vakantie naar duitsland, met mijn vriendje, mijn ouders, broer, schoonzus, zus, zwager, 3 neefjes en 1 nichtje maandag vertrekken we naar center parcs hoog sauerland (of zoiets ) en gaan we met zn allen in het 12 persoons huisje zitten. maar straks vertrek ik alvast naar deventer, en daar internet ik bijna niet, dus vanaf rotterdam even een zwaai.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57987410
Waar is het gebak gebleven?
pi_57987454
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:26 schreef Miss_S het volgende:
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!
pi_57987476
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!
Mijn buik zit wel supervol maar niet met gebak
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 april 2008 @ 18:49:11 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57987790
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:26 schreef Miss_S het volgende:
Alsof je in dit topic een doos gebak onbeheerd kunt laten staan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57987979
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
er zit een bossche bol in mijn buik...

tvp
sorry...
Ja doei.
pi_57988071
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
pi_57988159
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
In dit topic ben ik 10 bmi punten afgevallen en heb nu al één jaar een gezond gewicht dus ja het lukt ons zeker
pi_57988564
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:

@Ymme: was even benieuwd hoe het bevalt, weer bij de EGA?
En sorry dat ik nog geen receptjes had gestuurd, maar heb dus heel even andere dingen aan m'n hoofd...
Het bevalt super. 3 kilo kwijt in 2 weken
En van die receptjes, maakt niet uit joh.
pi_57988720
quote:
Het is niet voor iedereen weggelegd om slank te zijn. We zijn nu eenmaal met een levenslange strijd bezig en dan is het toch fijn om daar met 'lotgenoten' over te kunnen praten. We hier zijn in ieder geval goed bezig

Bovendien kennen een aantal van de dieetclub elkaar inmiddels irl en zijn vriendinnen geworden
pi_57991311
quote:
Ook ik ben inmiddels naar het Slank de blabla in topic verhuisd, en binnenkort kunnen/mogen nog een paar fervent DC'ers dat dus ja, er zijn succesverhalen, al ben ik er nog lang niet

Ik schijn nu een gezond gewicht te hebben, maar ben verre van tevreden, dus we gaan stug door. Sommigen hebben een snelle stofwisseling en kunnen eten wat ze dik worden, anderen, zoals de meesten hier, moeten constant letten op wat ze eten om niet gestaag weer aan te komen.
Maar ik heb er vertrouwen in dat minimaal 75% van deze vaste posters vroeg of laat in het Slank de blabla in topic belandt
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')