We? Ben je de koningin of ben je zwanger?quote:
Het topic schatquote:Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
We? Ben je de koningin of ben je zwanger?
Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?quote:
Ik moet teveel doen, heb geen tijdquote:Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?
Mooie zin!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet teveel doen, heb geen tijd
Wilde eigenlijk die dingen gisteren doen, maarja, als er weer een grote beek-klant een trein besluit te koppen om half zes als je net in Best staat met de trein is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je resterende avond-vrije tijd
wat een zin
Ik denk het wel, anders doen ze het allemaal binnensmuurs, en dat geeft weer zo'n rommel, en dan moeten ze weer extra personeel daarvoor inhuren, dus feitelijk schuift de GGz het probleem gewoon door naar de mensen van het spoorwegennet, onder het motto van: "Die hebben daar toch al mannetjes voor". Ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooie zin!Wie verzint het ook om die GGz-gasten langs het spoor neer te zetten. Of zou het een vooropgezet plan zijn?
Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring".quote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Troel het volgende:
Gelukkig geen storing die je mij kan verwijten dus
Nee hoor, we stonden stil wegens een aanrijding met een persoon. Aldus de omroepsterquote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring".Arme Pro-rail.
Ik heb me meer verdiept dan de meestequote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Yoni het volgende:
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!
Ik heb allebei trouwens, zou het samenhangen?![]()
Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben![]()
Sorry... gevoelig puntje ditAnyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.
Bedankt, dan weet ik in elk geval welk beroep ik NIET moet ambiërenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Troel het volgende:
geen ideeIk weet wel dat de hoofdconducteur moet gaan kijken
Het is meestenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb me meer verdiept dan de meestemaar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
Waarom zou ik dat denken? Ik weet er gewoon meer van omdat niet iedereen (lijkt mij) voor de fun er dingen over gaat lezenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is meestenEn ik denk eigenlijk dat het wel meevalt en dat je vooral DENKT dat je je meer verdiept hebt. Maar misschien is het een idee om een apart topic hierover te openen in plaats van hier in dit topic erover verder gaan
Overigens ben ik het deels met je eens, maar dan meer in de richting van kinderen die van teveel suiker hyperactief worden en daarom als ADHDer bestempeld worden, maar dat is wat anders als iemand veelvuldig onderzocht is en daarom de stempel ADHD krijgt.
Mijn broer heeft ADHD (pas op zijn 40ste vastgesteldquote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb me meer verdiept dan de meestemaar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
Ik vind het niet arrogant om te zeggen dat van de 30 mensen die hier ongeveer posten dat ik gemiddeld meer weetquote:Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ADHD (pas op zijn 40ste vastgesteld) en bijna mijn hele familie heeft darmproblemen. Waarom zou jij er nu weer meer vanaf weten?
Er zitten trouwens ook best wat medici hier in het topic.
![]()
Sorry, maar dat vind ik wel beetje een arrogante aanname van je.
Dat vind ik wel arrogantquote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het niet arrogant om te zeggen dat van de 30 mensen die hier ongeveer posten dat ik gemiddeld meer weet
En waarom heb ik net al uitgelegden dit is echt het laatste wat ik er over ga zeggen want heeft niets met afvallen te maken, maar je mag me natuurlijk pm'en
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef octopussy het volgende:
Tjong, wat een gezelligheid weer hier![]()
![]()
Ik heb me overigens ook wel verdiept in ADHD en ADD omdat ik het gewoonweg interessant vind. Spastische darm heb ik trouwens ook al jaren. Er is een tijd geweest dat ik echt meerdere keren per dag met heftige krampen op de wc zat. Vooral met een beetje zenuwen heb ik daar last van.
Voeding maakt een beetje uit. Maar het is niet de oplossing.
Ik heb sinds juli een totaal ander voedingspatroon, praktisch suikervrij. Mijn spastische darm is niet minder geworden. Wel moet ik gelukkig minder vaak naar de wc omdat ik simpelweg ook veel minder eet. Zakjes met vezels erbij nemen werkt bij mij trouwens averechts.
Mwahahahahahaquote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het niet arrogant om te zeggen dat van de 30 mensen die hier ongeveer posten dat ik gemiddeld meer weet
En waarom heb ik net al uitgelegden dit is echt het laatste wat ik er over ga zeggen want heeft niets met afvallen te maken, maar je mag me natuurlijk pm'en
ja hoi, maar dat wil nog niet zeggen dat je meer weet dan Miss_Squote:Op woensdag 16 april 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
* Afgestudeerd SPH-er met werkervaring met kinderen met ADHD en 2 broers met ADHD meldt*
Ik pretendeer dan ook niets, ik meld alleen maarquote:Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
ja hoi, maar dat wil nog niet zeggen dat je meer weet dan Miss_S
Ja van activa werden mijn darmen direct heel erg actiefquote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef Troel het volgende:
men, van die activia kreeg ik last van mijn darmenEn Ruben kreeg er krampjes van toen ik het gebruikte
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levi: wat spannend dat je over 2.5e week al gaat trouwen! De kapper komt vast ook goedBegint het al te kriebelen? (alsin: kun je al bijna niet meer wachten?
)
Ach, gewoon heeel veeel foto's maken, dan komt het vast goed!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:
Ik ben volgens mij zenuwachtiger dan jij Levi
Pff, ik ken Katwijk verder ook niet zo, maar het was gewoon midden in het centrum, zowat om de hoek bij de Hema en aan een ovalig pleintje.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Jojogirl: waar in Katwijk zit die outlet?Ben regelmatig in leiden en draag de lange vrouwen broeken dus zou er graag een keer een kijkje willen nemen!
Hahaha, ik dus ook niet, maar eens op ontdekkingstocht gaan in Katwijkquote:Op woensdag 16 april 2008 13:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Pff, ik ken Katwijk verder ook niet zo, maar het was gewoon midden in het centrum, zowat om de hoek bij de Hema en aan een ovalig pleintje.
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 14:21 schreef Zeeltje het volgende:
poepen = seks in het belgs
volgens mijn vriend
Gelukkig heb ik geen diploma en studeer en werk ik nietquote:Op woensdag 16 april 2008 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niets, ik meld alleen maar
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt
Maar wij zijn geen belskes
En het is Vlaams, geen Belgs
Gelukkig niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen diploma en studeer en werk ik niet
Wij hebben ook een SLK SL500(convertible) als trouwautoquote:Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, gewoon heeel veeel foto's maken, dan komt het vast goed!![]()
![]()
Ik heb gisteren -zonder overleg met V.- een huurauto geregeld voor 3 mei, een Mercedes SLK![]()
V. vond een trouwauto totaal overbodig, hij vindt zijn 16 jaar oude Mazda 323 een prima auto, ook dáár voor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wij hebben ook een SLK (convertible) als trouwautodat is zo ongeveer het eerste wat stefan heeft geregeld toen we ons gingen verloven.
Auto is van schoonouders.
Was trouwens niet tegen jou, maar de flauwe reacties op jouw reactiequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
hoeraaaaaaaaaa de bus gaat toch om 20 uur s avonds. nu kan ik zelfs nog eten tussen werk en 20 uur durende busreis in
Natuurlijk niet, aten jullie niet samen dan vroeger?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Yoni het volgende:
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!
Ik heb allebei trouwens, zou het samenhangen?![]()
Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben![]()
Sorry... gevoelig puntje ditAnyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.
En nog als reactie op een vraag ergens in het vorige topic: ik heb een EOS 40D gekocht![]()
Zo... ben weer bij geloof ik. Dan kan ik nu gaan poepen. Ofzo.
Je hebt niet gelezen wat MM net hier kwam melden?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:30 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, aten jullie niet samen dan vroeger?![]()
En laaaaaaaat Miss_S nou eens. Niet alleen jij, maar iedereen. Als we allemaal al weten dat ze niets zinnigs te melden heeft, iedereen probeert te stangen en als we zelf al weten wat we wel of niet goed doen, waarom reageren 'we' er dan op? Laat het mens lekker.
Het topic gaat over afvallen en daar had je het niet over.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt niet gelezen wat MM net hier kwam melden?
Of je denkt ik kom ff lekker stoken
De hele discussie ging er juist over waarom meteen vanuit gaan dat ik niets zinnigs te zeggen heb
Als je alles hier weg zou halen wat niet over afvallen gaat dan hou je weinig overquote:Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef Maeghan het volgende:
Hoe kom ik weer in dat lijstje? Ik heb ooit eens een login gehad, maar voor die site veranderd werd geloof ik en ik heb geen idee meer of ik uberhaupt nog een login/ww heb en zo ja, wat ook alweer.
[..]
Het topic gaat over afvallen en daar had je het niet over.
Ja, best wel. Even een zeer onaangenaam gevoel, maar niet superpijnlijk ofzo. De assistent stond heel lief over mn arm te wrijven, die dacht dat ik het echt heel naar vondquote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef teigan het volgende:
CF, sterkte met je knie, viel de ruggeprik nu een beetje mee?
Fijn ik heb wel eens anders meegemaaktquote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, best wel. Even een zeer onaangenaam gevoel, maar niet superpijnlijk ofzo. De assistent stond heel lief over mn arm te wrijven, die dacht dat ik het echt heel naar vond
Maar, ha! De anaesthesist zei dat ik een mooie sterke rug had. Lonen al die uren pilates en yoga ook nog 's![]()
Je mag mee eten hoor, ik maak vier porties. Eigenlijk wou ik er twee invriezen, maar vooruit.quote:
Ontwaken uit een narcose is ook vet space ja, ik begrijp dat welquote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Bubsel, ja, dat weet ik en daarom was ik ook wel een beetje zenuwachtig. Maar ik vond het prikken zelf echt geen pijn doen, alleen dat gevoel als ze m leegspuiten is naar.
En noem mij geschift, maar ik vind dat verdoofde gevoel fascinerend, vooral als je langzaam wakkerwordtIk probeerde als een malle mn tenen te bewegen enzo... Maar dat duurt natuurlijk uren, voordat dat lukt
Maeghan, is vandaag de premiere? Veel plezier iig, het lijkt me erg leuk!
pffffquote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik dacht ik deel mijn priveberichten even:
Miss_S vraagt:
[..]
Bij deze vraag ik Miss_S om mijn inbox niet meer te vervuilen.
Narcose was altijd narigheid bij mij: kotsen, duizelig, moe, slap... Dat was op zn minst een bad tripquote:Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ontwaken uit een narcose is ook vet space ja, ik begrijp dat wel
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat is mooizeker als het er ook af blijft
en dat jullie het weten waarom denk je dat ik het in een PRIVATE message heb gezegd
En ik ook!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
ik was al ontopic *trots meldt*
* freecell fnuffelt kwakquote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
ik was al ontopic *trots meldt*
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef kwakveense het volgende:
@ maeghan: volgens mij moet je troel (stond er ineens trol..ik kan niet typen) even een PBtje sturen...
Het lekkerste is als je opeens in 42 past en in iedere normale winkel kleding kunt kopen, dat je niet meer per se naar de Miss Etam moet of zo. Gewoon, je loopt naar binnen, en van de vijf broeken die je past, zitten er twee of drie goed, in plaats van dat je drie weken bezig bent om een fatsoenlijke broek te vinden (of zoals ik gewoon standaard dezelfde broek koopt omdat je geen zin hebt om te zoekenquote:nieuwe ervaring met winkelen: alles wat ik pak in 46 L/XL past aan, alleen t staat allemaal verschrikkelijk... vanaf mn taille naar beneden..boven mn taille ziet t er fantastisch uit. is nieuw! vroegah kreeg ik dingen vaak niet eens aan!! blijheid. nu nog genoeg krimpen tot t leuk staat...
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt niet gelezen wat MM net hier kwam melden?
Of je denkt ik kom ff lekker stoken
De hele discussie ging er juist over waarom meteen vanuit gaan dat ik niets zinnigs te zeggen heb
hou eens op zeg, jezus nog aan toequote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik dacht ik deel mijn priveberichten even:
Miss_S vraagt:
[..]
Bij deze vraag ik Miss_S om mijn inbox niet meer te vervuilen.
Maar als ik goed begrijp mag je dus priveberichten hier plaatsen?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[..]
hou eens op zeg, jezus nog aan toe
zoiets stuur je niet via de pm naar iemand.
ik heb net al gewaarschuwd.
en buiten dat, ik ben verdulleme géén kleuterjuf.
nu is het klaar.
écht klaar.
als ik straks tijd heb, ga ik hier opschonen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar als ik goed begrijp mag je dus priveberichten hier plaatsen?
het was dan ook macaroni, wat hij maaktequote:Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Moblo, een vent die voor je kookt,die van mij kan supergoed macaroni maken maar dan houdt het wel op, wegwezen uit MIJN keuken
Vraag me alleen af of dat opschonen zo zinvol is. Het zijn geen leuke dingen die gezegd worden, maar opschonen en doen alsof er niets aan de hand is, vind ik ook een beetje raar, eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik straks tijd heb, ga ik hier opschonen.
laat dit een wijze les voor je zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was dan ook macaroni, wat hij maakte
Nou sowieso de pm weg halen want dat heeft nog nooit gemogenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of dat opschonen zo zinvol is. Het zijn geen leuke dingen die gezegd worden, maar opschonen en doen alsof er niets aan de hand is, vind ik ook een beetje raar, eigenlijk.![]()
Niet dat ik een beter idee heb...![]()
Krijg het gevoel dat elke keer als ik een topic open de boel escaleert, geloof dat ik een slecht karma heb.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef kwakveense het volgende:
lieve dieetclubvriendjes, kwak is heel blij met alle knuffels, het helpt echt!
nu vergadering, en dan straks inpakken...
ben morgen ws. nog wel even online een keertje
nee, maar hetzelfde geldt voor de inhoud van de pm, dat weet je dondersgoed.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou sowieso de pm weg halen want dat heeft nog nooit gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |