abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58083534
Fok!Dieetclub #244

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58083566
Daar zijn we weer
pi_58083619
Teigan, werkze!
***Levi was here***
pi_58083712
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
Daar zijn we weer
We? Ben je de koningin of ben je zwanger?
***Levi was here***
pi_58083725
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

We? Ben je de koningin of ben je zwanger?
Het topic schat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 11:00:05 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58083935
*meldt met kaasblokjes*

Mijn eiwitcomsumptie moet omhoog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:04:50 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58084048
De enige kaas die ik kan eten is cheddar kaas

Hier geen verandering alleen dat ik de laatste dagen ontzettend veel hoofdpijn heb ik zal wel wat voedsel te kort komen denk ik .

Zo maar eens ontbijten met een bakje vla .
pi_58084049
* freecell meldt met ananas en appel
Markt 2 ananassen voor een euro!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:21:29 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_58084410
toet
disclaimer
pi_58084478
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
toet
Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?

Toet:
***Levi was here***
pi_58084488
Blokjes kaas... Ik wil ook!

*tvp*
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:26:20 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_58084508
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zeg Toet, gaan wij swemmen vanavond?
Ik moet teveel doen, heb geen tijd
Wilde eigenlijk die dingen gisteren doen, maarja, als er weer een grote beek-klant een trein besluit te koppen om half zes als je net in Best staat met de trein is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je resterende avond-vrije tijd

wat een zin
disclaimer
pi_58084547
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik moet teveel doen, heb geen tijd
Wilde eigenlijk die dingen gisteren doen, maarja, als er weer een grote beek-klant een trein besluit te koppen om half zes als je net in Best staat met de trein is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor je resterende avond-vrije tijd

wat een zin
Mooie zin! Wie verzint het ook om die GGz-gasten langs het spoor neer te zetten. Of zou het een vooropgezet plan zijn?

Dan ga ik wel ff alleen zwemmen om half 5, komt wel weer een andere keer dat we saampjes gaan zwemmen. Heb toch zo'n voorgevoel dat ik je zaterdag zie.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 11:27:40 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084549
Gelukkig geen storing die je mij kan verwijten dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:09 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_58084587
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mooie zin! Wie verzint het ook om die GGz-gasten langs het spoor neer te zetten. Of zou het een vooropgezet plan zijn?
Ik denk het wel, anders doen ze het allemaal binnensmuurs, en dat geeft weer zo'n rommel, en dan moeten ze weer extra personeel daarvoor inhuren, dus feitelijk schuift de GGz het probleem gewoon door naar de mensen van het spoorwegennet, onder het motto van: "Die hebben daar toch al mannetjes voor". Ofzo.
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:39 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_58084600
disclaimer
pi_58084610
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Troel het volgende:
Gelukkig geen storing die je mij kan verwijten dus
Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring". Arme Pro-rail.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:31 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_58084636
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij roepen ze dit om als een "seinstoring" of een "wisselstoring". Arme Pro-rail.
Nee hoor, we stonden stil wegens een aanrijding met een persoon. Aldus de omroepster
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:53 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_58084642
Ruimt ProRail trouwens die rommel op, of is dat weer een ander bedrijf?
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 11:33:25 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58084673
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!

Ik heb allebei trouwens, zou het samenhangen?

Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben

Sorry... gevoelig puntje dit Anyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.

En nog als reactie op een vraag ergens in het vorige topic: ik heb een EOS 40D gekocht

Zo... ben weer bij geloof ik. Dan kan ik nu gaan poepen. Ofzo.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:33:57 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084689
geen idee Ik weet wel dat de hoofdconducteur moet gaan kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58084728
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Yoni het volgende:
Jeetje, let je even niet op en mis je weer een hele discussie over poep! En spastische darmen en ADHD!

Misschien heb ik wel ADHD doordat ik verkeerd eet! Wel raar dat mijn vader, broertje én zusje het ook allemaal hebben

Sorry... gevoelig puntje dit Anyway, voeding kan op bepaalde aspecten echt wel invloed hebben, maar je ADHD is niet te genezen door andere voeding hoor Miss_S. Misschien moet je je eerst iets meer verdiepen in wat ADHD nou precies is.

Ik heb me meer verdiept dan de meeste maar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
  woensdag 16 april 2008 @ 11:44:49 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_58084952
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Troel het volgende:
geen idee Ik weet wel dat de hoofdconducteur moet gaan kijken
Bedankt, dan weet ik in elk geval welk beroep ik NIET moet ambiëren
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 11:58:14 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_58085234
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb me meer verdiept dan de meeste maar waar zie je me zeggen dat het te genezen is?
Ik zei alleen dat er door voeding veel te bereiken is en dat je dat misschien beter kan doen dan meteen pillen te nemen (en dat was naar niemand persoonlijk gericht)
Het is meesten En ik denk eigenlijk dat het wel meevalt en dat je vooral DENKT dat je je meer verdiept hebt. Maar misschien is het een idee om een apart topic hierover te openen in plaats van hier in dit topic erover verder gaan

Overigens ben ik het deels met je eens, maar dan meer in de richting van kinderen die van teveel suiker hyperactief worden en daarom als ADHDer bestempeld worden, maar dat is wat anders als iemand veelvuldig onderzocht is en daarom de stempel ADHD krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58085514
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is meesten En ik denk eigenlijk dat het wel meevalt en dat je vooral DENKT dat je je meer verdiept hebt. Maar misschien is het een idee om een apart topic hierover te openen in plaats van hier in dit topic erover verder gaan

Overigens ben ik het deels met je eens, maar dan meer in de richting van kinderen die van teveel suiker hyperactief worden en daarom als ADHDer bestempeld worden, maar dat is wat anders als iemand veelvuldig onderzocht is en daarom de stempel ADHD krijgt.
Waarom zou ik dat denken? Ik weet er gewoon meer van omdat niet iedereen (lijkt mij) voor de fun er dingen over gaat lezen
Dus of je moet het hebben of het moet op je pad komen zoals bij mij dus kan ik wel zeggen dat ik er meer van weet dat de meeste hier

En ja die foute diagnose had ik het ook al over (dat iedereen tegenwoordig adhd heeft)
Maar goed inderdaad geen discussie voor hier
pi_58085673
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn broer heeft ADHD (pas op zijn 40ste vastgesteld ) en bijna mijn hele familie heeft darmproblemen. Waarom zou jij er nu weer meer vanaf weten? Er zitten trouwens ook best wat medici hier in het topic.
Sorry, maar dat vind ik wel beetje een arrogante aanname van je.
***Levi was here***
pi_58085804
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn broer heeft ADHD (pas op zijn 40ste vastgesteld ) en bijna mijn hele familie heeft darmproblemen. Waarom zou jij er nu weer meer vanaf weten? Er zitten trouwens ook best wat medici hier in het topic.
Sorry, maar dat vind ik wel beetje een arrogante aanname van je.
Ik vind het niet arrogant om te zeggen dat van de 30 mensen die hier ongeveer posten dat ik gemiddeld meer weet
En waarom heb ik net al uitgelegd en dit is echt het laatste wat ik er over ga zeggen want heeft niets met afvallen te maken, maar je mag me natuurlijk pm'en
pi_58085840
Tjong, wat een gezelligheid weer hier

Ik heb me overigens ook wel verdiept in ADHD en ADD omdat ik het gewoonweg interessant vind. Spastische darm heb ik trouwens ook al jaren. Er is een tijd geweest dat ik echt meerdere keren per dag met heftige krampen op de wc zat. Vooral met een beetje zenuwen heb ik daar last van.
Voeding maakt een beetje uit. Maar het is niet de oplossing.
Ik heb sinds juli een totaal ander voedingspatroon, praktisch suikervrij. Mijn spastische darm is niet minder geworden. Wel moet ik gelukkig minder vaak naar de wc omdat ik simpelweg ook veel minder eet. Zakjes met vezels erbij nemen werkt bij mij trouwens averechts.
pi_58085945
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het niet arrogant om te zeggen dat van de 30 mensen die hier ongeveer posten dat ik gemiddeld meer weet
En waarom heb ik net al uitgelegd en dit is echt het laatste wat ik er over ga zeggen want heeft niets met afvallen te maken, maar je mag me natuurlijk pm'en
Dat vind ik wel arrogant
je hebt geen idee wat de mensen hier weten. We zijn hier op basis van overeenkomstige kenmerken en we zijn niet een willekeurig groepje personen. Jouw referentie van een gemiddelde persoon is dus niet van toepassing.
pi_58086000
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef octopussy het volgende:
Tjong, wat een gezelligheid weer hier

Ik heb me overigens ook wel verdiept in ADHD en ADD omdat ik het gewoonweg interessant vind. Spastische darm heb ik trouwens ook al jaren. Er is een tijd geweest dat ik echt meerdere keren per dag met heftige krampen op de wc zat. Vooral met een beetje zenuwen heb ik daar last van.
Voeding maakt een beetje uit. Maar het is niet de oplossing.
Ik heb sinds juli een totaal ander voedingspatroon, praktisch suikervrij. Mijn spastische darm is niet minder geworden. Wel moet ik gelukkig minder vaak naar de wc omdat ik simpelweg ook veel minder eet. Zakjes met vezels erbij nemen werkt bij mij trouwens averechts.
Dat heb ik ook! Ik word daar best ziek van. Net als van die yoghurtjes met probiotica.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 12:41:31 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_58086141
men, van die activia kreeg ik last van mijn darmen En Ruben kreeg er krampjes van toen ik het gebruikte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58086231
ik heb net een heerlijke verse bananen-mango smoothie op wel handig dat de catering voor de sessies hier vaak eten en drinken over heeft
  woensdag 16 april 2008 @ 12:49:49 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_58086320
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mwahahahahaha
disclaimer
pi_58086628
* Afgestudeerd SPH-er met werkervaring met kinderen met ADHD en 2 broers met ADHD meldt *
  woensdag 16 april 2008 @ 13:08:13 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_58086735
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
* Afgestudeerd SPH-er met werkervaring met kinderen met ADHD en 2 broers met ADHD meldt *
ja hoi, maar dat wil nog niet zeggen dat je meer weet dan Miss_S
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58086796
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

ja hoi, maar dat wil nog niet zeggen dat je meer weet dan Miss_S
Ik pretendeer dan ook niets, ik meld alleen maar
  woensdag 16 april 2008 @ 13:13:06 #37
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58086824
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef Troel het volgende:
men, van die activia kreeg ik last van mijn darmen En Ruben kreeg er krampjes van toen ik het gebruikte
Ja van activa werden mijn darmen direct heel erg actief
pi_58086889
* Weliswaar geen ADHD maar wel erg veel verstand van gezonde voeding en eten algemeen meldt

Nog eeeeeventjes een poep-opmerking mijn knie doet erg zeer en ik kan hem niet buigen en wij hebben een angstwekkend klein WC'tje dus nu moet ik poepen met de deur open

BTW Levi: ik heb ook wel last van spastische darmen, maar ik geloof dat ik een beetje masochistisch ben: als ik verstopt zit, ga ik gewoon keihard darm-irriterend voer eten (denk chili con carne, denk indiaas, denk veel ui en zoete aardappel). Even flinke kramp, maar daarna gaat het weer als een zonnetje
  woensdag 16 april 2008 @ 13:29:16 #39
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58087141
Goeiemiddag allemaal!

Zo, heb een hoop gemist en net een heel deel bijgelezen... Het was er niet echt gezelliger op geworden zag ik al wel...
Dan maar even een lekkere positieve input van mij het gaat niet goed met de lijn... vanochtend 6 ons erbij en heb me dan ook maar even vergrepen aan de bonbons
Verder alles ok hier, de rust tussen het vriendje en mij is weergekeerd, ik ben alleen nog zo vreselijk MOE En nog zo veel te doen... Heb nu zelfs zo'n behoefte aan rust, dat m'n mp3-speler al te veel geluid is op de fiets/in de trein Ben toe aan vakantie.. Heb voor 1 juni met een vriendinnetje afgesproken te gaan sauna-en Voor die tijd zou ik heel graag nog zo'n 5 kg verliezen, dus dat heb ik vandaag met mezelf als klein tussendoel afgesproken Dus jullie steun is meer dan welkom!

@Gao: ik doe zelf nu ook de NL WW, dus als je vragen oid hebt of leuke tips/ideeën/recepten dan hoor ik het graag

@Jojogirl: waar in Katwijk zit die outlet? Ben regelmatig in leiden en draag de lange vrouwen broeken dus zou er graag een keer een kijkje willen nemen!

@CF: welkom terug! Volgens mij heb je wel een leuke vakantie gehad, ben benieuwd naar je verslagje En sterkte met de kijkoperatie, hopelijk valt het mee

@Levi: wat spannend dat je over 2.5e week al gaat trouwen! De kapper komt vast ook goed Begint het al te kriebelen? (alsin: kun je al bijna niet meer wachten? )
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58087239
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levi: wat spannend dat je over 2.5e week al gaat trouwen! De kapper komt vast ook goed Begint het al te kriebelen? (alsin: kun je al bijna niet meer wachten? )
Niet nerveus, maar wel positive vibes...
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 13:39:53 #41
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58087385
Ik ben volgens mij zenuwachtiger dan jij Levi
pi_58087419
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:
Ik ben volgens mij zenuwachtiger dan jij Levi
Ach, gewoon heeel veeel foto's maken, dan komt het vast goed!
Ik heb gisteren -zonder overleg met V.- een huurauto geregeld voor 3 mei, een Mercedes SLK
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 13:48:32 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58087569
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Jojogirl: waar in Katwijk zit die outlet? Ben regelmatig in leiden en draag de lange vrouwen broeken dus zou er graag een keer een kijkje willen nemen!
Pff, ik ken Katwijk verder ook niet zo, maar het was gewoon midden in het centrum, zowat om de hoek bij de Hema en aan een ovalig pleintje.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 13:56:10 #44
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58087728
Oh mooie auto Levi!
  woensdag 16 april 2008 @ 13:58:41 #45
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58087770
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:48 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Pff, ik ken Katwijk verder ook niet zo, maar het was gewoon midden in het centrum, zowat om de hoek bij de Hema en aan een ovalig pleintje.
Hahaha, ik dus ook niet, maar eens op ontdekkingstocht gaan in Katwijk Dank voor de tip!
  woensdag 16 april 2008 @ 14:21:22 #46
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58088250
poepen = seks in het belgs
volgens mijn vriend
The girl that lost her mind
  woensdag 16 april 2008 @ 14:23:41 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_58088287
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:21 schreef Zeeltje het volgende:
poepen = seks in het belgs
volgens mijn vriend
Klopt
Maar wij zijn geen belskes
En het is Vlaams, geen Belgs
disclaimer
pi_58088425
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik pretendeer dan ook niets, ik meld alleen maar
Gelukkig heb ik geen diploma en studeer en werk ik niet
pi_58088597
Thanks, Marijke! Lekker joh, een dagje sauna. Kan ik iig echt van genieten, zo'n hele dag tuttelen en trutten 5 Kilo gaat vast lukken. Gewoon lekker veel bewegen en niet teveel snoepen, dat is het halve werk!

Vanavond maakt de Mr thaise rosbiefsalade naar het recept van minilotje (ooit uit het slanktopic). Is voor mij een beetje troost-eten, want ik zit echt ontzettend hard te balen op de bank met een ontieglijk zere knie Dus dan mag het gewoon, troost-eten. Zeker als het zo calorie-arm is

Even de mister vragen of hij mijn paracetamolletjes wil pakken. En de zak Tyrkisk Peber, luchthavenformaat
pi_58088643
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt
Maar wij zijn geen belskes
En het is Vlaams, geen Belgs
Belgie
vanavond even op huizenjacht
pi_58088740
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen diploma en studeer en werk ik niet
Gelukkig niet inderdaad.

CF: kusje op de knie
pi_58088825
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, gewoon heeel veeel foto's maken, dan komt het vast goed!
Ik heb gisteren -zonder overleg met V.- een huurauto geregeld voor 3 mei, een Mercedes SLK
Wij hebben ook een SLK SL500(convertible) als trouwauto dat is zo ongeveer het eerste wat stefan heeft geregeld toen we ons gingen verloven. Auto is van schoonouders.
pi_58088898
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:49 schreef octopussy het volgende:

[..]

Wij hebben ook een SLK (convertible) als trouwauto dat is zo ongeveer het eerste wat stefan heeft geregeld toen we ons gingen verloven. Auto is van schoonouders.
V. vond een trouwauto totaal overbodig, hij vindt zijn 16 jaar oude Mazda 323 een prima auto, ook dáár voor. Hij weet nu wel dat ik een auto gehuurd heb, maar niet wat voor eentje.
***Levi was here***
pi_58088973
Ach, liefst had ik een entree gemaakt op de motor, maar dat is zo moeilijk met jurk en zonde van het kapsel. Zonder beschermende kleding en helm ga ik namelijk echt niet rijden.

Een aso mercedes cabrio is ook goed genoeg. Helemaal als het ons niets kost
pi_58089233
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Gelukkig niet inderdaad.

Was trouwens niet tegen jou, maar de flauwe reacties op jouw reactie
Ik heb ook gewoon een diploma voor SCW en studeer nog Pedagogiek en werk ook al jaren met kinderen (met ADHD)
Dus ik weet ook echt wel iets
pi_58089238
beetje jammer van de anonieme TR. valt allemaal wel weer mee hoor hier.
ik lees verder mee, no worries.

en kan de ADHD discussie ergens anders verder gevoerd worden? dank u.

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58089256
oh, en dat geldt ook voor het gepretendeer wie er meer zou weten dan de ander.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:12:14 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_58089273
Wij hadden vooral behoefte aan een auto waar mijn jurk in kon. Mijn ouders rijden een S-Max, dus dat was simpel Mijn vader was zo lief in de weer met poetslappen om die auto telkens weer droog te krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 april 2008 @ 16:00:11 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58090159
hoeraaaaaaaaaa de bus gaat toch om 20 uur s avonds. nu kan ik zelfs nog eten tussen werk en 20 uur durende busreis in
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:04:57 #60
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58090255
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
hoeraaaaaaaaaa de bus gaat toch om 20 uur s avonds. nu kan ik zelfs nog eten tussen werk en 20 uur durende busreis in
Fijn om te horen, in ieder geval een zorg minder Hoe is het eigenlijk nu met je en met je oom?
pi_58090275
Mooi, kwakveense Zorg dat je lekker veel vezeltjes eet dan, lange busreizen zijn in het algemeen niet erg bevorderlijk voor je darmwerking (of is dat alleen bij mij zo?).

Lekker zingen, meid
pi_58090719
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Yoni het volgende:

En nog als reactie op een vraag ergens in het vorige topic: ik heb een EOS 40D gekocht

Zo... ben weer bij geloof ik. Dan kan ik nu gaan poepen. Ofzo.
Natuurlijk niet, aten jullie niet samen dan vroeger?

En laaaaaaaat Miss_S nou eens. Niet alleen jij, maar iedereen. Als we allemaal al weten dat ze niets zinnigs te melden heeft, iedereen probeert te stangen en als we zelf al weten wat we wel of niet goed doen, waarom reageren 'we' er dan op? Laat het mens lekker.
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 16:30:57 #63
13151 crew  Rewimo
pi_58090737
kwakveense, fijn dat het voor elkaar is met de bus

CF, sterkte met de knie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58090762
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, aten jullie niet samen dan vroeger?

En laaaaaaaat Miss_S nou eens. Niet alleen jij, maar iedereen. Als we allemaal al weten dat ze niets zinnigs te melden heeft, iedereen probeert te stangen en als we zelf al weten wat we wel of niet goed doen, waarom reageren 'we' er dan op? Laat het mens lekker.
Je hebt niet gelezen wat MM net hier kwam melden?
Of je denkt ik kom ff lekker stoken
De hele discussie ging er juist over waarom meteen vanuit gaan dat ik niets zinnigs te zeggen heb
pi_58090820
Hoe kom ik weer in dat lijstje? Ik heb ooit eens een login gehad, maar voor die site veranderd werd geloof ik en ik heb geen idee meer of ik uberhaupt nog een login/ww heb en zo ja, wat ook alweer.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De hele discussie ging er juist over waarom meteen vanuit gaan dat ik niets zinnigs te zeggen heb
Het topic gaat over afvallen en daar had je het niet over.
pi_58090886
CF, sterkte met je knie, viel de ruggeprik nu een beetje mee?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58090951
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef Maeghan het volgende:
Hoe kom ik weer in dat lijstje? Ik heb ooit eens een login gehad, maar voor die site veranderd werd geloof ik en ik heb geen idee meer of ik uberhaupt nog een login/ww heb en zo ja, wat ook alweer.
[..]

Het topic gaat over afvallen en daar had je het niet over.
Als je alles hier weg zou halen wat niet over afvallen gaat dan hou je weinig over
pi_58090958
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef teigan het volgende:
CF, sterkte met je knie, viel de ruggeprik nu een beetje mee?
Ja, best wel. Even een zeer onaangenaam gevoel, maar niet superpijnlijk ofzo. De assistent stond heel lief over mn arm te wrijven, die dacht dat ik het echt heel naar vond
Maar, ha! De anaesthesist zei dat ik een mooie sterke rug had. Lonen al die uren pilates en yoga ook nog 's
  woensdag 16 april 2008 @ 16:44:11 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58090981
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, best wel. Even een zeer onaangenaam gevoel, maar niet superpijnlijk ofzo. De assistent stond heel lief over mn arm te wrijven, die dacht dat ik het echt heel naar vond
Maar, ha! De anaesthesist zei dat ik een mooie sterke rug had. Lonen al die uren pilates en yoga ook nog 's
Fijn ik heb wel eens anders meegemaakt

Sterkte met je knie verder lijkt me niet fijn
pi_58091049
Ik ga koken! Lekker een ovenschotel van gehakt, witlof, champignons, rozijnen en natuurlijk wat gegratineerde kaas. Echt heel lekker. Toen ik het voor het eerst aan m'n vriend voerde zei ie "waarom eten we dit niet iedere dag?". Je wordt er niet dun van, maar who cares? Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan! Lekker eten en we gingen vanavond toevallig al naar Les Mis, dus ik ben vrolijk vandaag!
  woensdag 16 april 2008 @ 16:49:32 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_58091083
nou heb ik weer honger
disclaimer
pi_58091109
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
nou heb ik weer honger
Je mag mee eten hoor, ik maak vier porties. Eigenlijk wou ik er twee invriezen, maar vooruit.
pi_58091187
Bubsel, ja, dat weet ik en daarom was ik ook wel een beetje zenuwachtig. Maar ik vond het prikken zelf echt geen pijn doen, alleen dat gevoel als ze m leegspuiten is naar.
En noem mij geschift, maar ik vind dat verdoofde gevoel fascinerend, vooral als je langzaam wakkerwordt Ik probeerde als een malle mn tenen te bewegen enzo... Maar dat duurt natuurlijk uren, voordat dat lukt

Maeghan, is vandaag de premiere? Veel plezier iig, het lijkt me erg leuk!
  woensdag 16 april 2008 @ 17:00:44 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_58091234
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Bubsel, ja, dat weet ik en daarom was ik ook wel een beetje zenuwachtig. Maar ik vond het prikken zelf echt geen pijn doen, alleen dat gevoel als ze m leegspuiten is naar.
En noem mij geschift, maar ik vind dat verdoofde gevoel fascinerend, vooral als je langzaam wakkerwordt Ik probeerde als een malle mn tenen te bewegen enzo... Maar dat duurt natuurlijk uren, voordat dat lukt

Maeghan, is vandaag de premiere? Veel plezier iig, het lijkt me erg leuk!
Ontwaken uit een narcose is ook vet space ja, ik begrijp dat wel
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 17:06:24 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58091331
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik dacht ik deel mijn priveberichten even:
Miss_S vraagt:
[..]

Bij deze vraag ik Miss_S om mijn inbox niet meer te vervuilen.
pffff dat weten we nu ook wel een keer

zal ik ook nog ff melden dat ik al 33 kg minder weeg dan toen ik hier begon haha

ow ja ik ben Evy aan het downloaden, heb me voorgenomen om, als de volleybalcompetitie erop zit, andere beweging ervoor in de plaats te gaan doen. dus ga me aan Evy wagen vanaf volgende week ofzo... (komend weekend finaleweekend heb 2 wedstrijden)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 16 april 2008 @ 17:10:16 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58091397
@ maeghan: volgens mij moet je troel (stond er ineens trol..ik kan niet typen) even een PBtje sturen...

@ CF: hihi ik vond dat met mn wangen al gek na mn verstandskiesverwijder actie...eerste keer drinken toen mn tong nog half verdoofd was, de helft voelde koud de andere helft warm hihihihi

@ euhhh ik weet niet meer wie t allemaal vroegen, marijke geloof ik: geen idee hoe t met mn oom is nu, heb mn ouders niet meer gesproken, maar als alles "op schema" ligt is ie nog afscheid aan t nemen van mensen of nu al met zn vrouw alleen thuis...
met mij gaat het redelijk. ik ben niet meer zo heel erg gestressed en ook al wat minder heftig verdrietig...maar er is nog steeds maar zó'n zetje nodig om me "over t randje" of overstuur of aan t huilen te krijgen.

nieuwe ervaring met winkelen: alles wat ik pak in 46 L/XL past aan, alleen t staat allemaal verschrikkelijk... vanaf mn taille naar beneden..boven mn taille ziet t er fantastisch uit. is nieuw! vroegah kreeg ik dingen vaak niet eens aan!! blijheid. nu nog genoeg krimpen tot t leuk staat...
pi_58091405
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ontwaken uit een narcose is ook vet space ja, ik begrijp dat wel
Narcose was altijd narigheid bij mij: kotsen, duizelig, moe, slap... Dat was op zn minst een bad trip
  woensdag 16 april 2008 @ 17:13:58 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58091474
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kijk dat is mooi zeker als het er ook af blijft
en dat jullie het weten waarom denk je dat ik het in een PRIVATE message heb gezegd

haha alleen wassie niet meer private
en ik ben ook al 2 jaar stabiel geweest met 25 kg gewichtsverlies, dus dat zal na dit 2e gedeelte ook wel gaan lukken denk ik
gewoon gezond blijven denken en doen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58091725
Mijn TT was eigenlijk bedoeld als hint, dames.
Volgens mij had ik er beter "Bitchy clubje" van kunnen maken.
***Levi was here***
pi_58092070
Ik wacht wel ff af met posten tot het hier weer ontopic gaat

Ik doe een poging: Al de hele middag écht trek, inmiddels al een paar crackers extra gehad, een ananas en een appel, maar het gaat maar niet over.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:55:08 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58092287
ik was al ontopic *trots meldt*
  woensdag 16 april 2008 @ 17:56:26 #82
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58092318
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
En ik ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 17:57:43 #83
13151 crew  Rewimo
pi_58092346
Klinkt heerlijk, Meaghan
pi_58092439
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef kwakveense het volgende:
* freecell fnuffelt kwak
pi_58092451
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef kwakveense het volgende:
@ maeghan: volgens mij moet je troel (stond er ineens trol..ik kan niet typen) even een PBtje sturen...

Zal k wel doen dan.
quote:
nieuwe ervaring met winkelen: alles wat ik pak in 46 L/XL past aan, alleen t staat allemaal verschrikkelijk... vanaf mn taille naar beneden..boven mn taille ziet t er fantastisch uit. is nieuw! vroegah kreeg ik dingen vaak niet eens aan!! blijheid. nu nog genoeg krimpen tot t leuk staat...
Het lekkerste is als je opeens in 42 past en in iedere normale winkel kleding kunt kopen, dat je niet meer per se naar de Miss Etam moet of zo. Gewoon, je loopt naar binnen, en van de vijf broeken die je past, zitten er twee of drie goed, in plaats van dat je drie weken bezig bent om een fatsoenlijke broek te vinden (of zoals ik gewoon standaard dezelfde broek koopt omdat je geen zin hebt om te zoeken ).
pi_58093473
ik ben zó blij dat ik vandaag de hele dag ben weggeweest goed voor mn bloeddruk

goedemiddag

ik ga mischien op zoek naar een nieuwe motor niet omdat deze kapot is, maar omdat mn uitlaat niet (goed) te vervangen is... dus moet nu kijken of ik de motor kwijt raak aan iemand die NIET in Duitsland wil gaan rijden of niet bang is voor een boete en dan ga ik naar een andere motor mét koffers motoren zoeken is leuk
Ja doei.
pi_58093544
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik dacht ik deel mijn priveberichten even:
Miss_S vraagt:
[..]

Bij deze vraag ik Miss_S om mijn inbox niet meer te vervuilen.
hou eens op zeg, jezus nog aan toe
zoiets stuur je niet via de pm naar iemand.
ik heb net al gewaarschuwd.
en buiten dat, ik ben verdulleme géén kleuterjuf.
nu is het klaar.
écht klaar.
pi_58093617
René kookt voor de derde aaneensluitende avond

en ik zit lekker met een dekentje en een laptop op de bank, Gilmore Girls op, en nog steed sop te warmen
Ja doei.
pi_58093861
Ik zit ook op de bank met een laptop, MB
En Mr CF gaat zo het eten klaarmaken
pi_58094027
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

[..]

hou eens op zeg, jezus nog aan toe
zoiets stuur je niet via de pm naar iemand.
ik heb net al gewaarschuwd.
en buiten dat, ik ben verdulleme géén kleuterjuf.
nu is het klaar.
écht klaar.
Maar als ik goed begrijp mag je dus priveberichten hier plaatsen?
  woensdag 16 april 2008 @ 19:25:15 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58094095
Heb al lang gegeten, ga over een uurtje al naar bed
Evy 2 les 2 gelopen op mijn nieuwe schoenen, wow dat heeft een hele andere vering.. Geloof dat ik deze lekkerder vind lopen net alsof je sneller vooruit komt.

CF, hoe is het nu met je knie?
Oeh, Freecell ik heb even je buikje bewonderd, echt te lief! Mooi hoor.
Kwakveense, gewoon een knuffel
Lekker Moblo, een vent die voor je kookt,die van mij kan supergoed macaroni maken maar dan houdt het wel op, wegwezen uit MIJN keuken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58094470
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar als ik goed begrijp mag je dus priveberichten hier plaatsen?
als ik straks tijd heb, ga ik hier opschonen.
laat dit een wijze les voor je zijn.
pi_58094619
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Moblo, een vent die voor je kookt,die van mij kan supergoed macaroni maken maar dan houdt het wel op, wegwezen uit MIJN keuken
het was dan ook macaroni, wat hij maakte
Ja doei.
pi_58094960
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als ik straks tijd heb, ga ik hier opschonen.
laat dit een wijze les voor je zijn.
Vraag me alleen af of dat opschonen zo zinvol is. Het zijn geen leuke dingen die gezegd worden, maar opschonen en doen alsof er niets aan de hand is, vind ik ook een beetje raar, eigenlijk.
Niet dat ik een beter idee heb...

Krijg het gevoel dat elke keer als ik een topic open de boel escaleert, geloof dat ik een slecht karma heb.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 20:02:51 #95
43556 miss_dynastie
pi_58095064
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het was dan ook macaroni, wat hij maakte
pi_58095084
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vraag me alleen af of dat opschonen zo zinvol is. Het zijn geen leuke dingen die gezegd worden, maar opschonen en doen alsof er niets aan de hand is, vind ik ook een beetje raar, eigenlijk.
Niet dat ik een beter idee heb...

Krijg het gevoel dat elke keer als ik een topic open de boel escaleert, geloof dat ik een slecht karma heb.
Nou sowieso de pm weg halen want dat heeft nog nooit gemogen
  woensdag 16 april 2008 @ 20:07:45 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58095180
lieve dieetclubvriendjes, kwak is heel blij met alle knuffels, het helpt echt!

nu vergadering, en dan straks inpakken...

ben morgen ws. nog wel even online een keertje
pi_58095243
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef kwakveense het volgende:
lieve dieetclubvriendjes, kwak is heel blij met alle knuffels, het helpt echt!

nu vergadering, en dan straks inpakken...

ben morgen ws. nog wel even online een keertje
Heel veel succes, Kwak!
kwak klinkt wel heel lief
***Levi was here***
pi_58095575
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou sowieso de pm weg halen want dat heeft nog nooit gemogen
nee, maar hetzelfde geldt voor de inhoud van de pm, dat weet je dondersgoed.
laat dit de laatste keer zijn.
pi_58096472
nee, nu is het wel klaar

[ Bericht 91% gewijzigd door Mirjam op 16-04-2008 20:51:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')