Eerst en vooral aan de ziekenboeg: verzorg jullie goed en heel veel beterschap
Ik was jullie nog een verslagje schuldig: zaterdagmorgen op stap met mijn zus in Antwerpen en uiteindelijk een pak gevonden dat me goed zat, waar ik me goed in voelde, dat betaalbaar was enzovoorts. Ik had standaard maat 46 uit het rek gehaald maar die bleek te groot!!! Geweldig, een maat kleiner kunnen kopen. Of hoe 5 kilo afvallen duidelijk al effect heeft
De foto is niet geweldig, maar tja, ik woon alleen dus het was een geknoei met heen en weer lopen, zelfontspanner omvallende camera... hier het resultaat:
![]()
Vandaag was dan de grote sollicitatie. Ik was natuurlijk veel te vroeg, dus eerst op een bankje buiten in het zonnetje mijn gedachten op een rij gezet. Plots besefte ik dat ik niet eens wist in welke taal het interview zou zijn (eerste telefonische screening was engels/frans), dat heb je zo in Brussel.
Dan een reeks van 3 gesprekken, 2 managers en 1 gewone werknemer die er zelf nog maar pas werkte dus aan wie ik vragen kon stellen.
Deze middag al terug telefoon: ik mag door naar de volgende ronde

Dus vrijdagochtend ga ik een halve dag meelopen, zodat ik kan beslissen of het echt iets voor mij is.
Spannend allemaal! Vooral dat het pas het eerste CV is dat ik verstuurde, het gaat allemaal zo snel dat ik mezelf moet dwingen even goed na te denken over alles.