abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58175111
... en dat terwijl Bruin brood gezonder is

Fok!Dieetclub #245 - Zonnig clubje

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
pi_58175163
Hihi, grappige TT

De wittebroodsweken komen hier nu wel héél erg dichtbij. Nog maar 2 nachtjes slapen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 12:23:33 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58175177
Klinkt erg leuk, Levi

Fannetje, dat schiet al heel hard op ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58175179
waarom heet dat eigenlijk zo
pi_58175302
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef Miss_S het volgende:
waarom heet dat eigenlijk zo
kleine moeite om dat even te googlen:
quote:
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.

De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.

In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.
Ja doei.
pi_58175478
tvptje:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58175550
Ik herhaal mijn vraag: Levi, laat die foto's eens zien, alsjeblieft?
pi_58175751
Klinkt als een geweldig vrijgezellenfeestje Levi! Ben benieuwd naar de foto's
pi_58175878
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 13:13:45 #10
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58176164
Goedemorgen dames!
Druk geweest de afgelopen par dagen, dus heb veeeel gemist... Heb de puf niet om alles helemaal bij te lezen, dus dan maar de laatste pagina van het vorige topic
Was afgelopen vrijdag wezen wandelen, en merkte de dag erna hoe slecht het met mijn wandelconditie gesteld is... Spierpijn en vreselijk last van mijn rug, terwijl de wandeling niet eens zo heel ver was (11 km). (was trouwens wel een erg mooie wandeling op de Veluwe) Verder alles eet-technisch goed hier Vanmiddag lekker asperges bij de lunch, had er zo'n zin in!

Liejannuhh en Isa: veel succes!!

En leuk levi, dat vrijgezelenfeestje!

Oeh, en ik las iets over een meet binnenkort! Lijkt me erg gezellig, ik kan alleen nooit dat meet topic vinden, wil iemand een linkje posten??
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 20 april 2008 @ 13:32:06 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58176556
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58176786
ik begin 1 mei met afvallen. Begint nu aardig uit de hand te lopen.
  zondag 20 april 2008 @ 14:03:34 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_58177221
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
disclaimer
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 14:12:50 #14
43556 miss_dynastie
pi_58177456
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
Succes
pi_58177842
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
  zondag 20 april 2008 @ 14:33:34 #16
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58178022
Bla.

[ Bericht 94% gewijzigd door Q_Orianka op 20-04-2008 14:45:07 ]
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 20 april 2008 @ 16:10:27 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180664
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
ow ja jij bent natuurlijk ook Saskia naja ook succes dan maar haha (weet niet waarmee)

maar ik ben dus geweest en heb Lianne en Isa niet gespot, maar het was ook heeeeel erg druk maar leuk sfeertje.
Heb mezelf ook voorgenomen om volgend jaar ook mee te lopen.

en bedankt, maar ik moet eigenlijk naar de kapper, het zit al niet meer zo goed de laatste 2 weken ... wordt een beetje te lang

hebben net besloten om straks chinees te halen veel zin in... niet gezond, maar moet een keertje kunnen... eet verder eigenlijk heel gezond, dus zou geen probleem moeten zijn om chinees te eten...
pi_58180681
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 16:19:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180962
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
netjes hoor knap dat je het toch gehaald hebt j
ik ga volgend jaar ook een poging doen , was toch wel een enorm leuk sfeertje daar ....
pi_58181450
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
Dat dus...
Was vanmiddag weg, vandaar dat ik niet reageerde. Eerst naar het DAFmuseum geweest in Einhoven en daarna gewandeld bij een kasteeltje in de tuinen (in Geldrop). Zijn fotolocaties aan het screenen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 16:53:19 #21
43556 miss_dynastie
pi_58182042
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat knap
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 17:03:38 #22
13151 crew  Rewimo
pi_58182296
Goed gedaan allebei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58183079
Netjes gefeliciteerd:D

Ik gaat nu maar even simpele macaroni maken, blikje gepelde tomaten in de blender, knoflookje erin, wat smack, en macaroni, was vergeten boodschappen te doen. Wie wilt ook meeeten:P?
Top 5 China producten
pi_58183119
tof dames

het was iig prachtig weer
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 17:54:08 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58183365
Super, dames
pi_58183835
Goed gedaan, dames!
pi_58183956
Jaaa, volgend jaar met z'n allen!! Je kan het dus gewoon ongetraind uitlopen We wachten alleen al de hele tijd op de uitslagen en die zijn er nog steeds niet
pi_58184063

Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwart Beetje ongelukkige foto
  zondag 20 april 2008 @ 18:47:11 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58184474
Wow dames, ontzettend goed
Whehe Isa, een beetje ongelukkig? Nee maar knap gedaan!

Hier druk met werken dus ik ga morgenochtend wel updaten qua gewicht, geen idee hoe ik nu zit.

Doei
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58184488
Onze buit

Liejannuh

Isa

Onze gekregen t-shirts:

pi_58184802
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwart Beetje ongelukkige foto
Wow! Ik zie er best slank uit zo rennend.
pi_58184818
Je bènt ook heel slank
  zondag 20 april 2008 @ 19:30:28 #33
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58185494
Hartstikke goed gedaan dames!
Ik had het je ongetraind niet na gedaan isa, dus super knap!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 20 april 2008 @ 19:32:34 #34
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58185547
Zelfs rennend zien jullie er super uit Volgend jaar doe ik wel mee
pi_58185632

Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!

Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
  zondag 20 april 2008 @ 19:52:12 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_58186028
Die Ben en Jerry's kreeg je als je de boel uitliep of hebben jullie die gewoon zelf gehaald?

Maar super gelopen hoor dames!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58186324
Jeetje, wat een stapel ijs zeg!

Maareh, netjes gedaan dames, en Isa, ik hoop dat je nu niet je blessure verergerd hebt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58186392
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef freecell het volgende:

Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!

Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
Ik strompel morgen kan ik denk ik helemaal niet meer lopen. We wachten nog steeds op de uitslagen online Dat mag er nu toch wel een keer staan...

En die B&J's kreeg je als je de run uitliep Heeeeel attent dus. En ook bananen, sinaasappelpartjes, water etc.
  zondag 20 april 2008 @ 20:20:37 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58186770
Wat waren jullie snel! Echt goed! En al dat ijs. Volgend jaar loop ik ook mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58187270
wat gaaf

gefeliciteerd, en idd, volgend jaar doe ik ook mee
Ja doei.
pi_58187343
Yeah! Leuk! Mega-hardloopmeeting!
Er is bij mij in het dorp trouwens ook een leuke loop: Westlands Mooiste. En ik ga misschien wel de Kadeloop doen in Schipluiden. Die schijnt ook erg leuk te zijn.
pi_58187582
Lianne en Isa, echt super goed zeg! En wat een mooie tijden!!

Loopt er iemand in oktober mee bij de Eindhovense Marathon? Wil daar de 6km doen.
***Levi was here***
pi_58187750
Indien ik niet op vakantie ben, wil ik daar best 6 km komen rennen.
Isa gaat ook mee.
  zondag 20 april 2008 @ 21:03:04 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58187914
Seau... net terug van het sporten.... motorsporten
Flink aan mijn motor gehangen om met 110 km/u nog die bochten door te komen... tempo lag hoog iig

Wel erg genoten in ieder geval... kan alleen maar goed zijn zo heen en weer bewegen op je motor
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 20 april 2008 @ 21:03:30 #45
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58187924
Verkeerde topic

[ Bericht 85% gewijzigd door -Splash- op 20-04-2008 21:19:55 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58189041
Over sporten mag je het hier best hebben

Isa, Liejannuh, wat lekker dat jullie zo goed gelopen hebben Ik heb nog wel even in gedachten aangemoedigd hoor

Heb vandaag ook een beetje gemotorsport Het was zulk mooi weer en aangezien mijn mamma vorige week haar motorrijbewijs heeft gehaald wilde ik haar lekker laten toeren op mijn motor
Eind april komt als het goed is haar eigen spiksplinternieuwe motor binnen, maar tot die tijd mag ze de mijne lenen om even lekker los te gaan.
  maandag 21 april 2008 @ 03:49:33 #47
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58195314
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Je bènt ook heel slank
Dat dus En jij ook, trouwens, Isa. Goed gedaan hoor!

Hier is het de eerste dag na een schoolvakantie. Dan ben ik altijd een beetje "bleeeehh". En op maandagmorgen is het in ons sportzaaltje zo vreselijk druk dat ik daar niet eens aan begonnen ben. Oudste heeft een 'lange' dag op school, dus tussen het ophalen en in bed stoppen van de jongste en het ophalen van de oudste kan ik vast wel even rennen.

Voor die tijd nog even 'grote' boodschappen doen, allerlei schoolspul regelen, langs de bieb..... aaahhh, ik wil vakantie!
pi_58195337
geweldig! mmm, hoop dat ik ooit meeloop... al is het voor dat lekkere ijs!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58195632
We hebben, heel schandalig, gisteren 7 bakjes ijs opgegeten (kleintjes en gedeeld )
En we hebben ook nog een niet te volgen Bollywoodfilm gekeken (was wel 'Nederlands' ondertiteld, maar mijn Nederlands was niet slecht genoeg om dat echt te begrijpen...).

Ik loop overigens vrij normaal

Hey, Gaoxing, kom je ooit nog eens in Nederland? Kom eens naar een meeting En succes/sterkte/veel plezier vandaag
pi_58195683
7 bakjes?
Fijn dat je normaal loopt!
pi_58196129
Jeetje 7 bakjes, maar ik kan het mij ook wel voorstellen hoor, je blijft erin eten als je niet oppast.

Ik ben vrij vandaag, en zit te denken wat ik ga doen... Zoveel ideeën, maar wat zal ik nou eens doen. Ik wilde naar de bieb, boeken halen over kleding maken, is de bieb 2 weken dicht, en die hier in de buurt heeft denk ik niet wat ik zoek...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 08:42:42 #52
13151 crew  Rewimo
pi_58196308
O, nou snap ik waarom jullie liepen IJS!!!

Ik vond al dat mijn fysio zo'n Nederlands klinkende naam had. Is dus ook een Nederlander. Wel handig. Ik was alleen minder blij met wat ie deed

En ik ben ziek De keelpijn heeft doorgezet, compleet met snotneuzen, niesbuien en voor de afwisseling maar weer eens bronchitis. Ik lag gisteren al om 7 uur plat maar door de koorts heb ik vreselijk onrustig geslapen. Vandaag dus maar thuisblijven.
pi_58196719
Beterschap Rewimo:) komt goed, hopelijk voor de meivakantie weer beter.

Hmmmmm...ik ben beetje in de wolken:p heerlijk gevoel(A)
Top 5 China producten
pi_58196893
TVP
pi_58197162
Ymme, gaat het goed met je dieet?

Rewimo, jeetje, je blijft wel kwakkelen.... Heeft dat te maken met bepaalde tekorten? Het is behoorlijk balen dat je zo vaak ziek bent!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:07:15 #56
13151 crew  Rewimo
pi_58197580
Geen idee, CF, ik denk het niet. Waarschijnlijk heeft de griepgolf me te pakken nu hij eindelijk overgewaaid lijkt op het werk. En ik ben helaas erg vatbaar voor bronchitis.
pi_58197603
ontzettend grote beterschaps-anti-kwakkel-gets-wat-naar-knuffel voor Rewimo

't zit je niet écht mee
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:22:07 #58
13151 crew  Rewimo
pi_58197872
Tnx

Ik heb wat gezondheid betreft echt een mindere periode inderdaad. Voor de rest gaat het gelukkig allemaal goed
pi_58197954
OW jakkes, dezelfde griep als die ik de week voor mijn afstuderen te pakken had
Beterschap, meid. Het is bijna zomer, dan gaat het vast beter. Of moet je eerst het hooikoortsseizoen nog door?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:32:36 #60
13151 crew  Rewimo
pi_58198055
Nee, hooikoorts heb ik gelukkig niet. Maar goed ook, hier midden op het platteland
pi_58198235
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.

Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was. Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 10:43:10 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58198238
beterschap Rewimo

Mijn spieren gaan waarschijnlijk niet meer over we gaan er aan werken om het beter beheersbaar te maken. Dus de keer pak je leven maar weer op is erg makkelijk maar heel moeilijk uit te voeren.

Nu mag ik eerst naar een psycholoog een paar keer en dan mijn revalidatie doelen op gaan stellen. Dat is nog best lastig want ik heb alleen maar te grote stappen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 10:57:08 #63
13151 crew  Rewimo
pi_58198482
Levi, rook is inderdaad heel vervelend als je astmatisch bent, ik blijf ook altijd een paar dagen na-hoesten.

bubsel, dat is balen joh Wat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor Sterkte ermee!
pi_58198488
Bubseltje, wat vervelend zeg, hopelijk kan je jezelf wat kleine doelen stellen.

Rewimo, beterschap
  maandag 21 april 2008 @ 11:27:03 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58199177
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is balen joh Wat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor Sterkte ermee!
Zeer waarschijnlijk fibromyalgie maar met die stempel kom ik op dit moment niet verder zoals de revalidatiearts ook zei. Hopelijk gaat het me lukken om beter met stress om te gaan en zal het misschien wel wat beter met me gaan.
pi_58199326
Met mijn dieet gaat het goed.
Ik ben sinds vorige week vrijdag ook aan de praat met een persoon die mij kan helpen. Ik zie alleen de negatieve dingen op dit moment. Hij gaat mij helpen met ook de positieve dingen in het leven te zien.

er is de afgelopen 2 weken weer van alles gebeurt. En ik trek het niet langer.
Maar goed, de lijn gaat nog steeds super/. POSITIEF dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 12:01:49 #67
13151 crew  Rewimo
pi_58199959
Goed dat je hulp hebt gezocht, ymme. En fijn dat het met de lijn wel goed gaat
  maandag 21 april 2008 @ 12:03:18 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_58199994
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.

Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was. Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
Had dat dan ff gezegd, druif
disclaimer
pi_58200099
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Had dat dan ff gezegd, druif
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen. Speltip 63: ken je eigen lijf.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:09:05 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_58200124
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik dacht dat 't wel mee zou vallen. Speltip 63: ken je eigen lijf.
Mag ik 3 mei wel buiten roken?
disclaimer
pi_58200140
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mag ik 3 mei wel buiten roken?
Tuurlijk.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:11:57 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_58200170
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
disclaimer
pi_58200238
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
Goed plan!

Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen. Ik weer.
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:17:22 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_58200275
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed plan!

Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen. Ik weer.
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
disclaimer
pi_58200369
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
Ach, ik was wel onder de indruk. Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
Maar je was nog wel heel lief.
***Levi was here***
pi_58200378
Rewinmo succes Klinkt absoluut weer eens niet prettig.

Ik heb pijn in mijn heupen, rug en bekken, omdat ik de hele ochtend heb staan dweilen en stofzuigen
Onze schoonmaakster was ziek, de cliënten waren rustig en het was héél smerig in de huizen van de cliënten. Dus toen hebben we maar even aangepakt met z'n tweeën.

En nu ben ik dood

Gelukkig ben ik morgen overdag vrij en heb ik vanmiddag alleen maar mijn oppas-uk, dus ik kan even bijkomen
  maandag 21 april 2008 @ 12:27:37 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_58200457
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, ik was wel onder de indruk. Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
Maar je was nog wel heel lief.
30? Dat geloof ik niet
disclaimer
pi_58200473
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

30? Dat geloof ik niet
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
***Levi was here***
  maandag 21 april 2008 @ 12:30:06 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_58200499
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
Mijn imago
disclaimer
pi_58200515
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn imago
Volgende keer gaan we gewoon proberen wat er gebeurt als je zoveel cola drinkt.
***Levi was here***
pi_58201229
Een dikke knuffel voor Rewimo en Bubsel, heel vervelend als je lijf niet doet wat je zou willen
En ymme, wat geweldig van je dat je hulp hebt gezocht! Positief proberen te denken is gewoon domweg heel moeilijk als er heel veel tegenzit, maar er zijn altijd wel dingen in je leven di ewel positief zijn Probeer je juist daar op te focussen.

Freecell, heel bewonderingswaardig dat jullie zijn gaan schoonmaken, dat kom je denk ik bijna nergens meer tegen Petje af. En shit dat je nu dus dood bent, hopenlijk gaat de pijn snel voorbij.

Ik heb overigens spieren in mijn bovenbenen, kont en rug En ik voel mijn heup niet Whaaaaaa!!
(en onze tijden staan op http://www.hoogeveensecascaderun.nl/ en mijn nettotijd was 58:14, dus onder het uur en dat was de 389ste plaats van de 449 vrouwen Ik vind het nog heel knap van mezelf dat ik geblesseerd en ongetraind sneller was dan 70 anderen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 13:15:39 #82
13151 crew  Rewimo
pi_58201307
Is zeker knap, Isa

Bankhangen is helemaal niet zo vervelend als je niet lekker bent. Allemaal "saaie" BBC-programma's waarbij je alleen maar hoeft te kijken en niet na te denken
  Licht Ontvlambaar maandag 21 april 2008 @ 13:23:27 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58201454
Hoi Een beterschap voor alle zieken en/of spierpijn hebbenden. En een dikke proficiat voor eenieder die hardgelopen heeft

Ik ben vandaag weer 'echt' begonnen... Drie jaar geleden de eerste succesvolle poging (waarvan er nu nog steeds ruim 18 weg zijn), leek me een leuk idee om er nog zo'n serie achteraan te plakken

Van het weekend geen internet gehad thuis. Isa's kamer en de overloop van behang ontdaan... En Isa's kamer gedeeltelijk opnieuw behangen en het ander deel gestructuurd. Ik voel spieren op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58201890
Ik had na het skaten spierpijn in mijn billen, die spieren waren het skaten duidelijk niet meer gewend.
  maandag 21 april 2008 @ 14:40:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58203161
Sjeen, zet hem op!

Hier gaat het nog steeds supergoed.
Ik blijf dat altijd zo raar vinden, maanden lang denk je elke ochtend 'en nu is het klaar' en vervolgens geef je een paar uur later toch toe, en nu kan ik zonder moeite overal vanaf blijven, ik beweeg lekker veel, ben lekker bezig, heerlijk!
Voordeel is ook wel dat het een beetje sneeuwbalt, alles gaat goed, en dan vind ik het zonde om te gaan vreten want ik heb toch net een stuk gelopen etc. etc.

Ik ga over 2 weken weer met softbal beginnen!
Zie er wel tegenkop, want mijn conditie is nog steeds prut, maar goed... je moet ergens weer beginnen.
Ben vanmorgen lopend naar de gemeente gegaan en heb zo mijn dagelijkse wandeling weer gehad.
Vanavond lekker zwemmen, en daar ga ik op de fiets heen.

Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
pi_58203509
Isa, wat goed dat je je heup niet voelt
Zou het dan toch beter gaan?

Ik zit hier te posten met een klein knulletje op schoot, maar eigenlijk wil ik wel even een uurtje slapen. Gelukkig komt TARA zo thuis, mag hij even gastouder spelen, ga ik even op de bank
  maandag 21 april 2008 @ 16:49:49 #87
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58205561
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
Minstens een jaar of twee he?

Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?

Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
  Licht Ontvlambaar maandag 21 april 2008 @ 16:52:11 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58205617
iets tussen de 10 en 15 kilo... voorlopig is het streven onder de 80. Als dat gehaald is, ga ik naar een nieuw streefgewicht kijken.

Mooie start hoor, 7 kilo in drie weken!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 21 april 2008 @ 17:46:53 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58206491
succes Sjeen het gaat je vast lukken ik moet ook onder de 80 kg... wat weeg je nu?

vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag

straks nog trainen (volleybal) en denk dat ik van8 echt heeeeeel erg goed kan slapen....
nu weer aan aantal dagen werken.
  maandag 21 april 2008 @ 17:55:57 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58206653
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:49 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Minstens een jaar of twee he?

Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?

Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
Het had me zo'n 20 kilo gescheeld denk ik.
Je gaat goed joh!
pi_58207890
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag
Volgens mij moet je nu echt héél tevreden zijn, of niet? Zou ik wel zijn in ieder geval!

Ik zit aan mijn toetje: een decaf cappuccino, lekker!
Vandaag bij het eten trouwens als drinken een grote kan koud water met een uitgeperste limoen erdoor. Dat is óók erg lekker! (ik vind het heerlijk, maar de meeste mensen vinden een hele limoen te veel )
pi_58209897
BE en Gaoxing: goed bezig Grappig vind ik dat, BE, dat jij dat ook hebt. Ineens is de knop om, ofzo...

En Sjeen, veel succes. En blijf lekker koken en eten!
pi_58210621
Ik heb een afspraakje met Walturrr En heb vies gegeten. Heb besloten mijn voorraadkast wat te legen en niet alles is even lekker.
pi_58210931
*meldt zich ook in de ziekenboeg*
Ik heb voor de tweede keer in vier weken keelontsteking. Mijn tandvlees doet ook een beetje mee, m'n neus zit verstopt (hooray for xylometazoline!), ik hoest weer lekker en ik ben moe. En ik heb slecht geslapen door een of andere irritante mug die het op mijn oor had voorzien. Nu kan ik heel goed tegen muggenbeten, alleen niet tegen dat gezoem!

Ik heb net een cornetto op. Lekker hoor. Jammer dat het pak leeg is, ik kom eigenlijk altijd maar net op gang met 1 zo'n klein ijsje =P
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 21:08:36 #95
13151 crew  Rewimo
pi_58211262
Welkom in de ziekenboeg, Maeghan Hoop trouwens dat ie nu vol is hoor.

Ik ben niet zo van cornetto's, te veel vanilleijs. Die bakjes van Liejannuh en Isa trekken mij veel meer Maar ik heb geloof ik pas 2x B&J gegeten.
pi_58213343
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaag

Je stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn

Ja doei.
pi_58214120
avond iedereen,

ben vandaag eindelijk teruggekomen van de vakantie (die ietsjes langer duurde dan gepland). op zich was de vakantie in centerparcs super, het huisje was super mooi, met oa een ps3 amerikaanse koelkast, 4 badkamers, en super groot (mag ook wel voor 12 personen) maar de vakantie zelf was ietsjes minder geslaagd. dat begon al op de vrijdag ervoor, toen kreeg ik van mijn moeder te horen dat mijn schoonzus (die ook mee ging) een dubbele oorontsteking had, maar ze zou wel gewoon mee gaan.

maandag zijn we naar duitsland gereden en de eerste dag was heel gezellig, 's avonds samen met mijn zus en zwager nog wat wezen drinken, en mijn zus belachelijk zitten maken omdat ze met een dubbele tong ging praten na een half glas bier dat was grappig, totdat ze het de volgende dag nog had. dus toch maar met haar naar de dokter gegaan op dinsdag, en ze had een fikse agina. woensdag overdag ging alles goed, was supergezellig, totdat ik midden in de nacht ging overgeven. waarschijnlijk griep of zo, dus de donderdag was ik in het huisje gebleven.

de nacht van donderdag op vrijdag begint mijn vriend in ene met het overgeven, van elf uur 's avonds tot 3 uur 's nachts, met diaree erbij. het werd na een tijd zo erg dat hij kramp in zijn vingers en voeten kreeg, dus maar de "nacht"dokter gebeld. die had aangegeven dat als hij 1000 mg (of zoiets) asprine binnen hield het goed zou gaan, en anders moest hij naar het ziekenhuis. die 1000 mg moest dan in 2 keer verdeelt worden, 20 minuten na de eerste keer de volgende dosis. de eerste ging er nog in, de tweede dosis kwam er direct weer uit. dus wij zaten om half 5 's nachts in het ziekenhuis in winterberg (het was ongeveer half uur rijden met daglicht als je de weg kende en de auto begreep, wat mijn vader beide niet deed ) daar ging een infuus mijn vriendje in, en werd zijn vocht weer een beetje op pijl gebracht. en weer terug naar het huisje. maar ja, we moesten er vrijdag om half 11 uit zijn. dus we hebben een weekeind bijgeboekt in een ander huisje (die van ons was al bezet voor het weekeind) en ik, vriendje, mijn paps en mams, en zus en zwager samen met kids zijn gebleven tot zondag. vrijdag ging nog niet super met vriendje, maar zaterdag ging redelijk en zondag heeft hij zelfs de 3,5 uur naar deventer terug gereden.

vandaag zijn we dan van deventer naar rotterdam gereden, en we zijn nu sinds vanmiddag eindelijk weer thuis.

ik heb trouwens vandaag ook de verhuiskaartjes geschreven, ook naar iedereen die in het adreslijstje staat, in de hoop dat de adressen niet verandert zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_58214354
Holy moly GB, wat een vakantie Voelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?

Wanneer gaan jullie 'over'?
pi_58214508
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Holy moly GB, wat een vakantie Voelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?

Wanneer gaan jullie 'over'?
euhm bijna iedereen fit. schoonzus had vanavond 40 graden koorts, en is naar de arts gegaan, weet nog niet hoe dat is afgelopen. maar vriendje is wel helemaal ok, morgen gewoon weer gaan werken en zo.

euhm de sleuteloverdracht is op 29 april, en dat is ook de datum die we op het kaartje gezet hebben maar we hopen binnen anderhalve week over te zijn. jouw adres stond er trouwens niet tussen, ik kan wel een soort van kaartje naar je sturen via de pm als je dat wil. (ook voor anderen die geen adres hebben gegeven)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  † In Memoriam † maandag 21 april 2008 @ 23:13:05 #100
43556 miss_dynastie
pi_58214971
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaag

Je stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn

Oh, oeps, ik heb je inderdaad niet gezien, had echt m'n 'blik op oneindig' geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')