kleine moeite om dat even te googlen:quote:
quote:Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.
De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.
In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.
Succesquote:Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn(dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar
)
lief dat je mij ook aanmoedigtquote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
ow ja jij bent natuurlijk ook Saskiaquote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoordequote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
netjes hoorquote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde![]()
Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinishten ik binnen het uur
(ongetraind en geblesseerd
)
Dat dus...quote:Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
Wat knapquote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde![]()
Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinishten ik binnen het uur
(ongetraind en geblesseerd
)
Wow!quote:Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Lianne zwaait in het roze en ik loop er naast in het blauw, maar achter die mevrouw in het zwartBeetje ongelukkige foto
Ik strompelquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef freecell het volgende:
Toffe foto's zeg! Gefeliciteerd met het uitlopen!
Hoe is het nu met je heup Isa? Erg pijnlijk?
Dat dusquote:
Zeer waarschijnlijk fibromyalgie maar met die stempel kom ik op dit moment niet verder zoals de revalidatiearts ook zei. Hopelijk gaat het me lukken om beter met stress om te gaan en zal het misschien wel wat beter met me gaan.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is balen johWat is er precies mis met je spieren? Die grote stappen komt me bekend voor
Sterkte ermee!
Had dat dan ff gezegd, druifquote:Op maandag 21 april 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:
Rewimo, beterschap! Ik moet ook altijd oppassen dat verkoudheid niet op mijn longen slaat.
Ik heb nu ook last van mijn longen, van zaterdag. Ik dacht eigenlijk wel helemaal over mijn astma heen gegroeid was.Maar na zaterdag in de BBQ- en sigarettenrook te hebben gezeten, heb ik al 2 dagen last van benauwdheid en hoesten. Bah... Toch wel erg blij dat we hebben afgesproken met de trouwlocatie dat ze niet-roken-bordjes neer gaan zetten.
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen.quote:
Mag ik 3 mei wel buiten roken?quote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't wel mee zou vallen.Speltip 63: ken je eigen lijf.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jolijt
Ik ga alvast mooi weer bestellen
Studentikoosquote:Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik heb spierpijn in mijn linker bil van het kegelen.Ik weer.
![]()
Hoe was het feestje eigenlijk waar je nog heen ging?
Ach, ik was wel onder de indruk.quote:Op maandag 21 april 2008 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Studentikoos
En nog mijn excuses voor mijn alcoholconsumptie... hopelijk heb ik mezelf niet onsterfelijk belachelijk gemaakt
Heb me wel puik vermaakt
30? Dat geloof ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ik was wel onder de indruk.Ik heb nog nooit 30 bier in 1 persoon zien verdwijnen.
![]()
Maar je was nog wel heel lief.![]()
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.quote:
Mijn imagoquote:Op maandag 21 april 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had gegeven moment 28 op je pakje sigaretten geschreven... heb natuurlijk niet echt geteld, maar ik denk dat 30 een aardige schatting is.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik jaren eerder moeten doen, een kind.
quote:Op maandag 21 april 2008 16:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Minstens een jaar of twee he?
Go Sjeen! Hoeveel moet eraf?
Bij mij gaat het ook nog steeds lekker. Bijna 7 kilo kwijt, in een week of drie nu. Nu komen de langzame weken, denk ik zo
Volgens mij moet je nu echt héél tevreden zijn, of niet? Zou ik wel zijn in ieder geval!quote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
vandaag was ik vrij, maar we hebben een erg nuttige dag gehad.. vanmorgen al om 10 uur begonnen in de tuin te werken en we waren pas om 17 uur klaar
was echt heeel veel achterstallig werk en ook zwaar werk ...
denk dat ik wel veel calorieen heb verbrand vandaag
euhm bijna iedereen fit. schoonzus had vanavond 40 graden koorts, en is naar de arts gegaan, weet nog niet hoe dat is afgelopen. maar vriendje is wel helemaal ok, morgen gewoon weer gaan werken en zo.quote:Op maandag 21 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Holy moly GB, wat een vakantieVoelt je vriend zich inmiddels weer een beetje OK? Iederen weer fit enzo?
Wanneer gaan jullie 'over'?
Oh, oeps, ik heb je inderdaad niet gezien, had echt m'n 'blik op oneindig' geloof ikquote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb Miss_Dynastie gespot vandaagJe stond bij de bushalte te wachten rond een uurtje of half 6, ik reed op mijn motor langs richting de sportschool
ik zwaaide nog, maar je zag me niet.. kon helaas niet stoppen, want moest echt op tijd voor mn les in de sportscool zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |