avond iedereen,
ben vandaag eindelijk teruggekomen van de vakantie (die ietsjes langer duurde dan gepland). op zich was de vakantie in centerparcs super, het huisje was super mooi, met oa een ps3 amerikaanse koelkast, 4 badkamers, en super groot (mag ook wel voor 12 personen) maar de vakantie zelf was ietsjes minder geslaagd. dat begon al op de vrijdag ervoor, toen kreeg ik van mijn moeder te horen dat mijn schoonzus (die ook mee ging) een dubbele oorontsteking had, maar ze zou wel gewoon mee gaan.
maandag zijn we naar duitsland gereden en de eerste dag was heel gezellig, 's avonds samen met mijn zus en zwager nog wat wezen drinken, en mijn zus belachelijk zitten maken omdat ze met een dubbele tong ging praten na een half glas bier

dat was grappig, totdat ze het de volgende dag nog had. dus toch maar met haar naar de dokter gegaan op dinsdag, en ze had een fikse agina. woensdag overdag ging alles goed, was supergezellig, totdat ik midden in de nacht ging overgeven. waarschijnlijk griep of zo, dus de donderdag was ik in het huisje gebleven.
de nacht van donderdag op vrijdag begint mijn vriend in ene met het overgeven, van elf uur 's avonds tot 3 uur 's nachts, met diaree erbij. het werd na een tijd zo erg dat hij kramp in zijn vingers en voeten kreeg, dus maar de "nacht"dokter gebeld. die had aangegeven dat als hij 1000 mg (of zoiets) asprine binnen hield het goed zou gaan, en anders moest hij naar het ziekenhuis. die 1000 mg moest dan in 2 keer verdeelt worden, 20 minuten na de eerste keer de volgende dosis. de eerste ging er nog in, de tweede dosis kwam er direct weer uit. dus wij zaten om half 5 's nachts in het ziekenhuis in winterberg (het was ongeveer half uur rijden met daglicht als je de weg kende en de auto begreep, wat mijn vader beide niet deed

) daar ging een infuus mijn vriendje in, en werd zijn vocht weer een beetje op pijl gebracht. en weer terug naar het huisje. maar ja, we moesten er vrijdag om half 11 uit zijn. dus we hebben een weekeind bijgeboekt in een ander huisje (die van ons was al bezet voor het weekeind) en ik, vriendje, mijn paps en mams, en zus en zwager samen met kids zijn gebleven tot zondag. vrijdag ging nog niet super met vriendje, maar zaterdag ging redelijk en zondag heeft hij zelfs de 3,5 uur naar deventer terug gereden.
vandaag zijn we dan van deventer naar rotterdam gereden, en we zijn nu sinds vanmiddag eindelijk weer thuis.
ik heb trouwens vandaag ook de verhuiskaartjes geschreven, ook naar iedereen die in het adreslijstje staat, in de hoop dat de adressen niet verandert zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie