Arme Faat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen mededieëters en globetrotters
Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...
Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYCquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:15 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Kwakveense, wat zie je er goed uit!![]()
Owja, en gecondoleerd.Wel kutnieuws zo onderweg.
Ik voel me trouwens slank.Ook wel eens lekker.
Hebben jullie nog shoptips voor de VS? Qua eten ga ik iig voor de salades.
Kreta, daar staan de bossen momenteel lekker in de hensquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen mededieëters en globetrotters
Ik heb het niet zo reizen en het liefst ook niet op dieëten eigenlijk, maar goed noodzakelijk kwaad zullen
we maar zeggen. Ben al 10 jaar Nederland niet meer uit geweest en nu moet ik volgende week mee
naar Kreta. Ben nu al ruim 2 weken volledig in de ban van eetbuien, vreten, vreten, vreten en nog eens...
Ik laat mijn update maar even zitten voor wat het is en kom weer lijnen als ik terugkom. Als ik terugkom..
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SOHO for sure, Fifth Avenue voor windowshoppen, en sla spijkerbroeken in. Ik weet niet of je een Levi's fan bent, maar die kosten maar 50 dollar ofzo in NYC
Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederlandquote:
NYCquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog nooit in NYC geweest. En volgens mij staan Levi's bij mij ook niet zo goed. Lee past wel goed trouwens.
Nog duurder?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levi's zitten bij mij voor geen kanten en mijn vriendin staan ze perfect, ik was ook stikjaloers toen zij met 4 nieuwe broeken naar huis ging en ik met niks. (de Diesel broeken waren er, hoe vreemd ook, namelijk nog duurder dan in Nederland)
Allebei prachtig bezongen door Old Blue Eyesquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 6 volle dagen.
Veel te weinig natuurlijk, maar ik heb ook nog 3,5 dagen in Chicago.Dus dat maakt wel iets goed.
Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten inquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog duurder?Weet je wat Diesel betaalt voor die broeken in China??
Heb ooit een doc gezien over zo'n fabriek waar die spijkerbroeken gemaakt werden. De fabriek vangt ongeveer $4.20 per broek.
Dat wel, maar da's toch eigenlijk triest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar er zit minstens 80 euro per broek aan marketingkosten in!!
Sneller opeten danwel kleinere stukken kopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je met (behoorlijk belegen) kaas aan moet die heel snel hard wordt?
Ik heb hem nu buiten de koelkast (als je hem er in legt, is hij echt niet meer te snijden) en goed verpakt in hiushoudfolie. Hij wordt nog stééds harder per keer dat ik hem gebruik.
En is er ook een huismiddeltje om hem weer zacht te krijgen?
om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
GB, wat een vakantie zegHopelijk knapt iedereen weer op.
Kwak, geconcoleerd met je oom
Faat, Kreta is echt leuk! Waarom zie je zo op tegen het reizen? Sterkte dan maar met je vakantie
Ben vandaag nog maar thuis gebleven, voel me iets beter maar heb beroerd geslapen.
Oja, freecell, je brief is er
Hij staat niet in de koelkastquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sneller opeten danwel kleinere stukken kopen
Maar eh, dit probleem ken ik niet eigenlijkStaat je koelkast te koud?
Ja in principe wel. Hij wordt altijd wel iets steviger door vochtverlies, maar niet zo hard dat het niet meer te snijden is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij staat niet in de koelkast
En ik doe er ongeveer anderhalf of twee weken mee, dat moet een kaas toch aankunnen?
Dank je voor de tip, maar dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, uurtje voor het aansnijden uit de koelkast
Mja, ik heb het normaal ook in tupperware, maar dit stukje was iets groter en pastte net niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de trucEn bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.
Vliegen is ook niets aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Schattig.
En ja sorry meis, dat is toch echt de trucEn bewaren in zo'n tupperware (of cheapy) pastic bewaardoos i.p.v. folie.
Faat, hou je niet van vliegen, of gewoon niet van vakantie? Biecht: stiekem vind ik vliegen ook stom. Behalve als je leuk uitzicht hebt. Maar ik reis liever met de trein
Nee hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kaas juist fijner snijden als ie stevig is
Leuke trui Freecell, aan de voorkant zie je er nog steeds niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |