abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58227571
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..

ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...

Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:10:52 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_58227669
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..

ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...

Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
Vertel me in hemelsnaam wat dat woord is
Het komt namelijk in mijn ogen vreemder over om er een tweede versie achteraan te sturen
disclaimer
pi_58227784
Ik had er nog open sollicitatie staan, terwijl ik nu gewoon solliciteerde nav een advertentie.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:17:57 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_58227859
auw
disclaimer
pi_58227900
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.

ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.
pi_58227972
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?

Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan, ach ik voel me fijn, heb een vriendin gevonden na 2 jaar weer dus ben errrrg blij. En me broek komt ook wijder te zitten dus misschien is het gewoon spierweefsel haha, altijd positief denken.

Nou morgen me laatste stagedag met me 8 kinderen, als iemand nog iets leuks weet om te maken hoor ik het van harte, zelf leek fonduen me erg leuk is alleen best al snel prijzig en tja, is een budget van 20 euro voor ze 10-en. Of kaasfondue, of rijsttafeltje, alleen tja een rijsttafeltje uitvoeren is misschien wat lastig maar ik hoor het wel als iemand iets leuks weet:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58228023
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef teigan het volgende:
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.

ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.

Ach laat wel zien dat je oplossingsgericht kan denken en niet dat je het constateert, en er verder niks mee doet
Top 5 China producten
pi_58228091
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:

Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan,
Dan klopt je username niet meer
pi_58228133
Even aangepast:)
Top 5 China producten
pi_58228164
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef rene90 het volgende:
Even aangepast:)
Hoe wilde je dát dan doen?
pi_58228207
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
Top 5 China producten
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:35:32 #168
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58228254
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef rene90 het volgende:
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58228262
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
pi_58228317
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef teigan het volgende:

[..]

het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
Top 5 China producten
pi_58228578
Iemand die een geboortenjaar heeft van 1990, daar voel ik mij ook oud bij hoor
pi_58228687
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
[..]

Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
docent scheikunde, voor de bovenbouw.
pi_58228895
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Top 5 China producten
pi_58229069
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:00 schreef rene90 het volgende:
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58229776
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
Ja, inderdaad, dat was wel tof.
Zitten we in die vlammetjes te staren, mompelt er iemand iets dromerigs over roet en de kleur van de vlam, kwám er toch een professioneel verhaal uit!
En nog heel goed te volgen ook!
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:53:35 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58230177
Ah, moeilijke materie

Hier alles goed, gewoon goed, alles lekker.. Fijn is dat

Kus, kus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 17:32:04 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58230978
rene90, is chocoladefondue misschien nog een idee voor je kids? Of wil je niet op de snoeptoer met ze?

qltel heeft vandaag ook skates gekocht Kunnen we met de hele familie skaten. Alleen nog even wachten op zijn beschermers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58231086
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
hihi... had ik al verteld dat ik mijn tentamen C-programmeren toch gehaald heb? Heb een 5.6 En volgens mij heeft de docente me nog gematst ook.
gehaald is gehaald

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:35 #179
13151 crew  Rewimo
pi_58231114
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef motorbloempje het volgende:

gehaald is gehaald

Zo is dat, niemand kijkt later meer naar dat cijfer Gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:48:32 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58231390
Beterschap voor de zieken.

Leuk dat je zingt kwakveense. En daarmee op reis gaat. In mijn 11 jarige koor-zang-carriere kwam ik nooit verder dat het voorlezen van gedichtjes tijdens de kerstvieringen.

Hoe was het Fannetje? Vertel!!!!!!!!!!! En foto's!!!!!!!! Hoe laat waren jullie in de Efteling? Ik heb staan kijken bij de parkeerplaats, maar jullie niet voorbij zien komen.

Wat goed Levi, dat tentamen is binnen.

Leuke trui freecell, hadden ze in mijn tijd nog niet.

CF: hoe is het nu met je knie? Was die nou open gegaan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58231461
Heb je 11 jaar gezongen, Yppy, of zong je toen je 11 was?
Ja, eerst gingen de wondjes van de operatie open, en daarna de huid van m'n knie, omdat ik stiekem tetter-allergisch ben voor pleisters

Mooi zo, Levi. Hoe lang moet je nog studeren?
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:55:53 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58231525
@ yppy: das ook leuk, toch? ik heb toevallig geluk dat ik ooit op goed geluk auditie heb gedaan voor t nederlands studenten kamerkoor, ben aangenomen en sindsdien rol ik van project in project en durf ik ook solo's aan enzo...

het winnende koor van het concours is trws hier te vinden: www.oreya.org

dit nummer: http://www.oreya.org/Sound/Track%20-%20No11.mp3 gaan we ook met ons koor doen volgende week, en ik mag de solo zingen ieieieieh!!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58231827
Oeh, spannend Kwak Wel tof!

Hier bij het eten weer een kan (ongeveer 1,5 Liter) water klaargezet met een uitgeperste limoen er in.
Heerlijk. Is onder het eten al een stukje leger geworden en vanavond drink ik de rest op. Gezond en ik heb het gevoel dat ik de hele avond een frisdrankje heb, maar dan volledig onschuldig
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:14:41 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58231880
ColdFeet, ik ben 11 jaar lid geweest van een jeugdkoor. Was erg gezellig, maar zingen kan ik nog steeds niet zuiver. Kreeg het advies vooral niet te hard te zingen.
Ieks! Wat eng van die wondjes. Is het nu al beter aan het worden?

Gaaf, een solo! Dat is echt leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:15:31 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_58231895
Hu, Rene90 komt uit 1990 en heeft kids? Ik ga even teruglezen, moment!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:19:56 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58231962
rene was volgens mij als stage een groep kids aan t begeleiden in iets van koken, toch?

(zelfs ik voel me nu oud... en ik ben uit 83)

yppy: t bel;angrijkste bij zingen is toch dat je er lol in hebt. er zijn koren van zoveel niveaus... ik zou echt iedereen wel op een koor willen praten...t is zó fijn om samen muziek te maken
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:20:59 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_58231986
Ah, gelukkig, het gaat om stage

Freecell, ik het het kleinste doosje van Tupperware, was toen een keer een stunt en dat kostte me 4 euro. Maar daar passen inderdaad de grotere blokken niet in. Mijn favoriete kaas echter wel

Wij gaan volgende week heerlijk op pad. Eerst met zijn drieeen een hotelletje en dan maandag lekker met zijn tweeen uit eten terwijl mijn mams op Ruben past en dan gaan we dinsdag echt naar mijn ouders (het hotel zit op een kilometer of 6 afstand) en daar blijven we tot vrijdag Ik heb er heel erg veel zin in, ik vind het altijd alleen wel moeilijk om de tijd te verdelen tussen Bert, Ruben, mijn ouders en de mensen die ik daar heel lang niet gezien heb. Ik zou minstens 2 weken daar moeten zitten om die verloren tijd een beetje weer goed te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:22:37 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_58232011
kwak, gecondoleerd met het verlies van je oom!

Ik vind zingen altijd heerlijk trouwens, maar ik kan het gewoon simpelweg niet en ik ben te schijterig om les te nemen, want dan moet er echt iemand naar me luisteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58232973
Eerst en vooral aan de ziekenboeg: verzorg jullie goed en heel veel beterschap

Ik was jullie nog een verslagje schuldig: zaterdagmorgen op stap met mijn zus in Antwerpen en uiteindelijk een pak gevonden dat me goed zat, waar ik me goed in voelde, dat betaalbaar was enzovoorts. Ik had standaard maat 46 uit het rek gehaald maar die bleek te groot!!! Geweldig, een maat kleiner kunnen kopen. Of hoe 5 kilo afvallen duidelijk al effect heeft

De foto is niet geweldig, maar tja, ik woon alleen dus het was een geknoei met heen en weer lopen, zelfontspanner omvallende camera... hier het resultaat:

Vandaag was dan de grote sollicitatie. Ik was natuurlijk veel te vroeg, dus eerst op een bankje buiten in het zonnetje mijn gedachten op een rij gezet. Plots besefte ik dat ik niet eens wist in welke taal het interview zou zijn (eerste telefonische screening was engels/frans), dat heb je zo in Brussel.
Dan een reeks van 3 gesprekken, 2 managers en 1 gewone werknemer die er zelf nog maar pas werkte dus aan wie ik vragen kon stellen.
Deze middag al terug telefoon: ik mag door naar de volgende ronde Dus vrijdagochtend ga ik een halve dag meelopen, zodat ik kan beslissen of het echt iets voor mij is.

Spannend allemaal! Vooral dat het pas het eerste CV is dat ik verstuurde, het gaat allemaal zo snel dat ik mezelf moet dwingen even goed na te denken over alles.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58233070
Levi, bij sommige tentamens mag je gewoon heel erg blij zijn dat je het gehaald hebt! Lekker boeiend welk cijfer je dan hebt gekregen!

Net heerlijk in het zonnetje naar huis gefietst in korte broek. En toen viel het me pas echt op hoe veel ik ben afgevallen! Vorig jaar zat die broek namelijk strak en nu zit ie belachelijk wijd!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 april 2008 @ 19:09:37 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58233145
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.
Jeetje, da's niet fijn! Ik heb die hele molen vorig jaar mei gehad toen ik uit Hongkong terugkwam. Ook verdenking van longontsteking/vogelgriep/legionella... Gelukkig bleek het uiteindelijk een fikse keelontsteking en bovenste luchtwegontsteking. Ik hoop dat je schoonzusje er snel bovenop komt!

Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!

Kwakveense, nog gecondoleerd

Ik ben ongesteld en voel me ook zo En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 19:18:31 #192
13151 crew  Rewimo
pi_58233331
Spruitje, goed gedaan dus met je sollicitatie, en ik vind je pak heel mooi Succes met de tweede ronde!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2008 @ 19:19:07 #193
13151 crew  Rewimo
pi_58233342
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Broekie!
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:28 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58233478
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!

Kwakveense, nog gecondoleerd

Ik ben ongesteld en voel me ook zo En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Goed jaar!
En rest van het bericht had ook de mijne kunnen zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58234261
Zojuist wezen wegen. 0,5 kilo d'r bij.
Viel me nog mee, gezien het aantal voedsel wat er tijdens mijn ongesteldheid en verjaardagen naar binnen is gegaan

Maar goed, dat is geen excuus.
Voortaan de taart laten staan
pi_58234493
Ik denk niet dat de taart het probleem is Ymme. Het gaat uiteindelijk om het geheel.
Van af en toe een stuk taart word je niet te zwaar. Van iedere dag een stuk taart wel.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:09:59 #197
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_58234527
Hey dank voor alle lieve woorden over mijn reisje. Ik drop hier zo nu en dan even neer wat me het
meest dwars zit en dit zit wel heel dwars kan ik jullie zeggen. Normaliter kan ik niet kotsen vanwege
mijn maagbandje, maar ik heb het nu de afgelopen dagen al een paar keer gehad dat het toch ging.

Wel weer een pré dat ik eindelijk eens merk dat mijn bandje werkt, je moet er alleen wel héél veel
voor eten. Tot kotsen toe zeg maar

Nou ja, voorlopig ben ik vanaf morgen tot en met zondag weer aan het werk en hoef ik er niet al te
veel bij stil te staan. Ik heb er verder wel veel zin in om te gaan, ben namelijk gek op Griekse cultuur.
Maar het één sluit het ander dus niet uit en ik ben gewoon doodsbenauwd om Nederland uit te gaan.

Ik kom volgende week nog wel effe een postje maken, maandag en dinsdag ben ik lekker vrij, dan
met Koninginnedag nog een dagje werken en donderdags vlieg ik. Iedereen hier succes met lijnen
en alle andere dingen waar jullie mee bezig zijn en wat fijn zou zijn om succes mee te hebben
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_58235513
Succes dan maar Faat!

ik heb, om de snacklust te bedwingen, een halve komkommer in plakjes in een schaaltje naast me staan.
Heerlijk snacken
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:40:58 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58237027
hmmm ik hen een mode-dilemma... ik heb per internet een jurkje besteld bij h en m, en het zit wat strakker dan ik dacht... ik ben er alleen niet uit of ik deze "strakte" tegenwoordig al kan hebben, of nog niet...en of dit model mn taille (die ik wel heb) ook teveel verbergt of dat t juist mn billen op een goeie manier benadrukt (die zijn dik maar niet uitgezakt)

ik moet nog zo wennen aan mn nieuwe formaat...

dus ehhhh ik zou graag wat advies horen... want ik kom er echt niet uit en heb geen vriendinnen bij de hand...ik neig naar "ja" omdat ik me er sexy in voel, maar ikvind t moeilijk te beoordelen of t niet heel onflatteus is...

[edit] thanks voor de adviezen, ben eruit, hij gaat toch terug [/edit]
[edit twee] dan moet ik natuurlijk wel het linkje weghalen waar mn volledige achternaam in staat *knurft alert*[/edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door kwakveense op 22-04-2008 23:17:51 ]
pi_58237106
Ik zou toch eerder voor een nee gaan
Niet echt een jurkje dat past bij je figuur, je lijkt er nogal klein en breed in
Iets met meer taille zou inderdaad veel mooier zijn
pi_58237284
Je lijkt er inderdaad nogal klein in. Misschien een mooie grote riem om je taille te benadrukken?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:17:04 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238021
ik ben ook klein en breed maar ik snap wat je bedoelt, het benadrukt dat wel...
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:25:22 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238282
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
pi_58238384
Er was hier toch een linkje geplaatst om te kunnen zien welke kleding bij jouw figuur past
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 april 2008 @ 22:29:00 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58238416
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
Zou ik doen! Het laat je taille totaal niet uitkomen, zonde gewoon...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:33:13 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58238538
@ miss s: ja die heb ik bekeken (ruim na het bestellen ) ik ben een cello, en dan moet je o.a. geen brede riemen dragen, maar wel empire lines en diepe decolletees...eigenlijk alles wat dit jurkje niet is

ik had t kunnen weten, maar soms hoop je gewoon dat iets niet zo is omdat je t graag wilt hebben hihi

morgen gaat ie naar t postkantoor. en ik ga op zoek naar een nieuw jurkje met een taille erin
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2008 @ 22:34:06 #207
43556 miss_dynastie
pi_58238557
Sorry, kwak, maar hij doet écht helemaal niks voor je, lekker terugsturen inderdaad, ze hebben vast veel mooiere dingen
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:37:23 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_58238657
Overigens: weet iemand of er ergens iets is in Nederland waar je dit soort adviezen kan krijgen? En dan bedoel ik dus niet de eerste de beste kledingwinkel?
Ik zou best wel graag eens een kledingadvies willen hebben en dan een advies voor wat make-up voor als ik wat speciaals heb ofzo
Nou weet ik dat er kleurenadviseurs zijn die uitzoeken welke kleuren je moet hebben, maar qua kleding ken ik eigenlijk alleen Dyanne en dat zoek ik dus echt niet
Iemand enig idee? Mijn figuur is de laatste jaren nogal veranderd en het kan best zijn dat ik de meest stomme dignen in de kast heb hangen zonder dat ik het zelf door heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')