Vertel me in hemelsnaam wat dat woord isquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik weet zo niet of ik je nou moet feliciteren Levitation, maar je bent er iig vanaf..
ik baal, ik heb al een rotdag, en nu kom ik er net achter dat ik in de sollicitatiebrief die ik net gemailed heb nog iets ben vergeten en ergens een woord weg had moeten halen...
Ik heb er maar een verbeterde versie achteraan gestuurt, en hopen dat ik er niet op afgerekend word, ik wil gewoon heel graag dat dit goed gaat.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef teigan het volgende:
En ik was de contactgegevens van mijn referentie vergeten.
ik kreeg net een mailtje dat ze mijn brief vervangen hadden door de verbeterde versie. Dus dat zou goed moeten gaan.
Dan klopt je username niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Gister stond ik weer eens op de schaal, en gaf 95,0 aan,
Hoe wilde je dát dan doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef rene90 het volgende:
Even aangepast:)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef rene90 het volgende:
Ooh me username, haha tja das gewoon geboortejaar, aangezien ik geen orginele kon verzinnen zelf dus tja, ik dacht me resultaat in de 1e openingspost had ik nog niet me "resultaat" toegevoegd
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef rene90 het volgende:
Hmm een 2e versie sturen ook geen idee van of dat handig is, weet niet wat voor functie je naar solliciteert?
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geboortejaar 1990?
Levi is een ouwe muts.
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef teigan het volgende:
[..]
het gaat om een functie als docent, en het gaat via een bureau dat verschillende scholen vertegenwoordigd, dus waarschijnlijk was mijn sollicitatie nog niet doorgestuurt, en valt het hopelijk niet op.
docent scheikunde, voor de bovenbouw.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo een beetje de enige "jongen" hier ook maar ach haha
[..]
Dan zal het wel goed zitten ja, ook gezien hun reactie, en docent als wat?
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressivequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:00 schreef rene90 het volgende:
Aha leuk haha, heb zelf profiel NGNT gehad, heerlijk al die elektronen neutronen en protonen, heb mijn gehele profielwerkstuk over een scheikundig iets gehad, namelijk het veranderen van de kleur van een vlam, maar daar weet jij natuurlijk wel over mee te praten haha.
Ja, inderdaad, dat was wel tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist teigan terwijl we genoten van een haardvuurtje zo uit haar mouw te schudden, impressive
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
hihi... had ik al verteld dat ik mijn tentamen C-programmeren toch gehaald heb?Heb een 5.6
En volgens mij heeft de docente me nog gematst ook.
![]()
Zo is dat, niemand kijkt later meer naar dat cijferquote:
Jeetje, da's niet fijn! Ik heb die hele molen vorig jaar mei gehad toen ik uit Hongkong terugkwam. Ook verdenking van longontsteking/vogelgriep/legionella... Gelukkig bleek het uiteindelijk een fikse keelontsteking en bovenste luchtwegontsteking. Ik hoop dat je schoonzusje er snel bovenop komt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
om maar even hierop te reageren, met de rest van de familie gaat het goed, alleen met schoonzusje niet. die is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. na vele onderzoeken doen denken ze aan longontsteking, maar ze zijn ook nog naar oa legionella aan het kijken en zo. ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven totdat de koorts 24 uur lang weg is. en dan hopen dat eindelijk de problemen opgelost zijn.
Broekie!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
En ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Goed jaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fannetje, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad vandaag!
Kwakveense, nog gecondoleerd
Ik ben ongesteld en voel me ook zoEn ik voel me ook een ouwe taart, ben uit 1976
Zou ik doen! Het laat je taille totaal niet uitkomen, zonde gewoon...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |