Zou ik doen! Het laat je taille totaal niet uitkomen, zonde gewoon...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
tsja, aan mijn 1.60 kan ik niet veel doen, maar grote riemen maken mn heupen te breed. Ik denk dat dit gewoon niet het model jurkje voor me is. ik wil m erg graag leuk vinden, maar ik denk dat t beter is als ik m lekker tewrugstuur en mn 15 euro (cheap jurkje) aan iets anders besteed.
Linkje, linkje, linkjequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef Miss_S het volgende:
Er was hier toch een linkje geplaatst om te kunnen zien welke kleding bij jouw figuur past
helemaal correct haha, geen kids hoor pff, heb wel een vriendin sinds kort die echt kinderen wilt (nu nog niet gelukkig) maar nu nog maar geen kinderen, eerst lekker opleiding afmaken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:19 schreef kwakveense het volgende:
rene was volgens mij als stage een groep kids aan t begeleiden in iets van koken, toch?
(zelfs ik voel me nu oud... en ik ben uit 83)
yppy: t bel;angrijkste bij zingen is toch dat je er lol in hebt. er zijn koren van zoveel niveaus... ik zou echt iedereen wel op een koor willen praten...t is zó fijn om samen muziek te maken
Ik heb ook zo'n soort jurkje, ookal ben ik een zandloperquote:Op woensdag 23 april 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Gave motor MoBlo! Wel een flink grote! Hoeveel cc is 'ie?
@Kwak: jammer dat ik de link/foto gemist heb van je jurkje. Ik ben ook een cello.Op die site met kleding voor "cello's" staat zo'n gaaf jurkje.
![]()
[ afbeelding ]
Baal er nog steeds van dat ze niet in NL leveren.![]()
Ik wil heel graag zo'n jurkje... al zou ik niet weten wanneer ik het moet dragen.
oja, de link: http://www.littlewoodsdir(...)o?page=landinghtml97
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat een mooi jurkjejeetje, zelfs ik vind 't mooi
@motor: de motor is even hoog als mn huidige, éxact even hoog, maar het gaat meer om 't gewicht en de handelbaarheid (hij is 50 kilo zwaarder, afgetankt en al)
dus ja, het is best een groot ding, 1100 ccmaar wel ideaal voor vakanties en zulks
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef kwakveense het volgende:
@ troel: ik googelde op kleur en kledingadvies en kreeg zoveel links dat ik niet weet welke ik moet posten voor je...
@ levi: als je t nog wilt zien (ter info van wat staat een cello niet, en doet haar lijken op een vierkantje) kun je opLinkje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kijken (even in spoiler tags zodat mn achternaam niet meteen open en bloot op t net staat
dat jurkje is mooooi! maar ik denk dat ik daar te dikke schouders voor heb. ze zijn niet breed namelijk (vrij smal zelfs) maar nog wat te vettig voor een haltertop... en mn rug zeker. dat kan pas over een kilo of 8 vind ik zelf (je begint bij mij nu net weer een beetje sleutelbeen te zien, de schouderdefinitie is next hoop ik...
oh mn uitslag voor t weegrondje van woensdag op weg naar de tachtig is 83.8 ..... jeeeej!!! eindelijk onder de 84. nu daar blijven...
Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.
![]()
Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje.Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 23-04-2008 11:09:12 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Troel: ik weet een winkel in Delft waar je zowel kleur- als stijladvies kunt boeken. Maar ik weet niet of je zin hebt om daarheen te gaan?
Bomen en bos is dat echt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee Troel, kun je niks vinden via internet?
hmmm het was .com niet .nl *blont*quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Linkje werkt niet.Haal maar weer weg... is inderdaad niet zo handig met je hele naam er in.
![]()
Ik ben ook nog spekkig, hoor. Maar ik wil tóch zo'n jurkje.Mijn trouwjurk heeft ook een halter en een blote rug... en tja, beetje spekkig is het wel... but that's just me.
![]()
Leuk!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, als het goed is krijgen de mensen vandaag het verhuiskaartje (behalve als je in den haag woont, met die tnt stakingen), en ik ben heel erg benieuwd wat iedereen ervan vind(rewimo, de jouwe ligt dan in de postbus
)
Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, ik weet wel een goed make-upadvies in Utrecht (Douglas aan de Vredenburg, afdeling Mac)
Heb 't nu wél gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm het was .com niet .nl *blont*
ik laat m nog wel even staan. in spoilertags vind ik t niet zo erg...
oh ik denk dat t ook vast wel mooi zal staan bij je. je bent een stuk minder spekkig dan ik hoor!!!
ik wil vanalles kopen door die littlewoods site, maar ik doe t niet... grrrrrrrr....
Nou ze ligt beneden op de bank, haar bed is ookal naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, wat een monster (als in groot, niet als in lelijk, MB
Wel stoer!
ymme, wat een pech voor je schoonmoeder. Misschien kan ze over een paar dagen met zo'n hoes onder de douche? Informeer eens bij de apotheek.
Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendigquote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef rene90 het volgende:
plastic zak, en de oude "ptt-elastieken" dan moet het gaan lukken hoor.En gewoon kruipen zoals vroeger de trap op haha, en op je bips de trap weer af.
handig als je teveel gezopen hebt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een bezichtiging in een huis met een traplift, vet hendig
Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestelquote:Op woensdag 23 april 2008 11:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Mac, I love it. Ik gebruik hiervan de oogschaduw's, met pure pigmenten.
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n grootverbruiker dat ik mijn boeltje in Amerika bestelDie pigmentpotjes mogen van mij wel kleiner overigens, die krijg ik in geen 100 jaar op.
je bent niet de enige...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
Ik ben echt zo'n cosmetica-kneus... ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Zullen we het dan maar weer gewoon over poep hebben?quote:
Daar kan ik tenminste over meepraten.quote:
Arnhem- Utrecht is toch niet zo heel ver reizen? Met de trein prima te doen, naar mijn idee.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik heb toen der tijd, door middel van Lush ruilen, kennis gemaakt met de mac.
Jammer dat je hier in de buurt niet kan kopen. Als mijn pigmenten op zijn, tja dan zijn ze op.
En ik heb geen creditkaart, dus bestellen online gaat voor mij niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |