kippenlevertjes in de lasagnaquote:Op zondag 20 april 2008 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb maar 3 no-go's:
lever
karnemelk
grapefruits
Verder ben ik echt heel makkelijk over het algemeen. Natuurlijk zijn er combinaties die ik niet lust en dingen die ik minder lekker vind. Maar zolang bovenstaande dingen er niet in verwerkt zijn zit 't meestal wel goed
Verder heb ik gewoon serviesgoed, maar lust mn melk ook uit een glas.
Frisdrank drinken we nooit (goedkoop én gezond) en nou ja.. ik ben gewoon niet zo moeilijk
302 zelfs!quote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
Sinds wanneer gaan er 301 posts in een topic
de database lag eruit, denk dat er hier iets mis is gegaan met het verwerken van de posts die op hetzelfde moment gepost werdenquote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
Sinds wanneer gaan er 301 posts in een topic
Gaat lekker met Fok!quote:
Het zonnetje begint hier ook te komen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat lekker met Fok!
Het is weer mooi weerlekker buiten lezen en over 4 uurtjes naar de bios met de cocktail
quote:Op zondag 20 april 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zonnetje begint hier ook te komen.
Ben benieuwd of het ook warm is. Ik lig nog in bed, maar ik ga zo even bammetjes klaar maken en dan douchen en dan even lekker buiten zitten. Moet m'n kamer ook nog doen, maar dat is in drie kwartier gebeurd, dus dat kan later deze middag nog wel. En vanavond ga ik weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het zal gaan
.
grapefruits vind ik echt erg bitter, ook niet in de salade..quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sinds er een modje langs is geweest denk ik
[..]
kippenlevertjes in de lasagna(mits zelfgemaakt deeg anders is het vies niet zo lekker maar je moet toch avond eten he
)
karnemelkmet limonade
turkse karnemelk
grapfruits.. ook niet in de salade oid? of grapefruitsap
?
ik maak anders ook zelden vaudtenquote:Op zondag 20 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, ik blij dat ik wel vrij redelijk kan spellen over het algemeen!
Heel veel succes Isa!quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, ik ben geen foodsnob en geen autist, wat moet ik hier danNou ja, ik kwam even salueren voor ik dood ga (ben ook geen taalsnob
). Hardlopen wordt geweldig, want er is Ben en Jerry's na afloop voor de deelnemers
Prachtige reden om de finish te halen
quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
*cancelt meet-uitnodigingen voor conleche
Andere mensen in mijn keuken, gruwelBehalve als ze goed kunnen koken en handig met mijn kookspullen omgaan.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds herkenbaar, PF. 'Waaaaat? Heb je dat recept zelf bedacht?'Ja hallo, het is niet alsof ik de pesto heb uitgevonden ofzo
Conleche, van mensen die zomaar een beetje gaan zitten hannessen met mijn keukenmessen word ik echt heel erg zenuwachtig
ook mooiequote:Op zondag 20 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds herkenbaar, PF. 'Waaaaat? Heb je dat recept zelf bedacht?'Ja hallo, het is niet alsof ik de pesto heb uitgevonden ofzo
Conleche, van mensen die zomaar een beetje gaan zitten hannessen met mijn keukenmessen word ik echt heel erg zenuwachtig
nou ja, normaal...quote:Op zondag 20 april 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Echt, wat een stelletje mafkezen hier.
Gelukkig ben ik heel normaal.
Heel veel succes, Isa.
Het was dan ook niet zo serieus bedoeldquote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, normaal...![]()
maar iig niet zo moeilijk...
quote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
olijfolie in tiefen alsof je pipi langkous bent die zeepsop in de wasbak doet
Oh noes!!!quote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zitten er zomaar ineens 20 chocolate chip koekjes in de oven.
Hoe kan dat nou?
Haha.quote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zitten er zomaar ineens 20 chocolate chip koekjes in de oven.
Hoe kan dat nou?
Ik heb niks in huis en als je op dieet bent is het geen goed idee om allemaal dingen te gaan kokenquote:Op zondag 20 april 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! ga koken! Bak een taart! Maak pesto! Sudder runderlappen! Wen jezelf een culinaire verslaving aan!
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 20 april 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh God, ik eet trouwens nooit van mijn leven meer een vierkazenpizza. Ik kom net op de Libellesite een recept tegen en er zitten maar liefst 1165 calorieën in zo'n pizza
.
Spinazie en kaasquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Als je zelf pizza maakt, kun je overwegen een volkoren bodem te maken. Vult beter, dus eet je een minder groot stuk. Ik vind het sowieso wel zo lekker.
Wat voor vulling zat er trouwens in die ravioli's in Italie?
Komt daar je naam ook vandaan?quote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of je pakt een pizza snijder en je snijdt rechthoekjes waar je dan in knijpt en dan heb je farfalle (vlinders)
[ afbeelding ]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesjequote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je wel heel fijn meel hebben, grano duro
[ afbeelding ]
neem bijv een gladde tafel of een marmeren plaat (iets dat tegen een sopje kan)
goed schoonmaken!
Berg meel op de tafel maken, kuiltje er in. verse eieren + olijfolie
en dan met eetstokjes steeds een beetje meer meel uit je vestingsmuur halen
En dan kneden kneden knedentotdat het meel terug veert
- dan zitten er gluten inen gluten zijn goed !
en dan heb je deeg
en dat kun je hier doorheen halen:
[ afbeelding ]
en als je dan dunne plakken hebt kun je het even laten drogen
en dan lasgagna van maken of spaghetti of tagliatelle
en als je opzet stukjes hebt kun je ook
gnocchi maken
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
of je pakt een pizza snijder en je snijdt rechthoekjes waar je dan in knijpt en dan heb je farfalle (vlinders)
[ afbeelding ]
Bedankt voor het recept, je hebt gelijk qua ingredienten. Zoals je het omschrijft lijkt het me heerlijk!quote:Op zondag 20 april 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
ham kaas, aardappels, witlof EN vlees zijn niet bepaald een lekker mager gerecht.
Laat die aardappels ( suikers ) lekker links liggen, de kaas en ham ook. Prik wat knofteentjes in je varkenshaas, even snel aanbraden en dan 20 minuutjes op 190 in de oven.
Daarbij van de witlof een rauwe salade maken, met een beetje halvanaise + mosterd de dressing, en zure appeltjes.
Varkenshaas mooi rose laten rusten onder alu folie en in plakjes snijden. Op bord met de rauwe witlof salade en voila.
nee, die dingen heten farfalle omdat het net kleine vlindertjes zijnquote:
Ahaquote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee, die dingen heten farfalle omdat het net kleine vlindertjes zijn
mijn usernaam betekent "princess butterfly"
maar dat vond ik net iets te corny!
m'n ouders ook - de kat heet dus niet princess butterfly maar speed"
Welke zon?quote:Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesjeik ga van de zon genieten!
Fijne dag allemaal!
Ja, de echt harde stukjes haal je eruit.quote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef HunnY het volgende:
[..]
Bedankt voor het recept, je hebt gelijk qua ingredienten. Zoals je het omschrijft lijkt het me heerlijk!
De knof met sateprikkers in de varkenshaasprikken? Of zie ik dat verkeerd?
Is het verstandig het de kern van de witlof te verwijderen ivm de bittere smaak?
die ene die hier heerlijk schijntquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, want de haas is al dood!
Ja maar.. die pasta is naar vlinders genoemd.. niet andersomquote:Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesje
Zekerquote:Op zondag 20 april 2008 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Echt, bepaalde users moeten gewoon voor een culinair tijdschrift gaan schrijven. Je próeft het eten gewoon als je erover leest.
ooooohquote:Op zondag 20 april 2008 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar.. die pasta is naar vlinders genoemd.. niet andersom
Haha ja ik snapte ook wel dat jij het snapte maarquote:Op zondag 20 april 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oooooh![]()
d'oh..
Heb nog een blauwe maandag Italiaans gestudeerdwist dus al dat jouw naam niet pastaprinsesje betekent
maar het klinkt zo leuk
Dat is serieus niet lekker.quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht aan die uit de allerhande 2007 december
- gerookte zalm plakjes
daar binnen advocado, citroen, vodka saus, garnalen
[ afbeelding ]
ow getsquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Goede nieuws: het hardlopen ging heerlijk. Echt in geen tijden zo fijn![]()
Het slechte nieuws: ik heb een glas water over m'n iPod gekieperd en hoewel de pod het zelf nog wel doet, weigert de chip dienst.Hoop dat als het een beetje gedroogd is daar van binnen, dat hij 't weer doen wil.
Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.
Liquidoosje:
Oh ik dacht dat ik in Culinair wasquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Het slechte nieuws: ik heb een glas water over m'n iPod gekieperd en hoewel de pod het zelf nog wel doet, weigert de chip dienst.Hoop dat als het een beetje gedroogd is daar van binnen, dat hij 't weer doen wil.
Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.
Liquidoosje:
Was gister jarig en mijn volvette taart kwam van de bakker. Er is nog wat over: zin?quote:Op zondag 20 april 2008 17:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik in Culinair was![]()
Maarre ontopic dan. Wat voor een caloriearme taart ga je bakken voor je verjaardag waar je mij niets over verteld hebt en ik via via heb moeten horen?
aha! ok!quote:Op zondag 20 april 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
De chip is niet stuk. Want die zat er ten tijde van de watersnoodramp niet in. Het gat in de iPod waar dat ding in moet (is hetzelfde gat waar ook de oplaadstekker ingaat), dáár is water ingekomen. Dus helaas: als hij het na het drogen niet doet, zal de iPod vervangen moeten worden. Maar laten we maar afwachten, want meestal doet iets het wel weer na droging. (laptop van mijn stiefmoeder deed het ineens weer toen de verzekeringsman na 2 maanden kwam kijken. Er was een heel glas rode wijn ingegaan...)
Waarom zou hij dat doen??quote:Op zondag 20 april 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind m'n vader vrij kinderachtig - hij heeft het wachtwoord van m'n computer veranderd zodat ik er niet meer op kan. Vervolgens geeft hij een hint dat hij het misschien wel heeft gedaan.
(Ik ging daar niet van uit, zo kinderachtig)
Als ik dan zeg, waarom doe je dat, nog al.. flauw.
zegt ie JA JE BESCHULDIGD ME ZOMAAR JE BRENGT ME OP IDEËEN.
terwijl hij het gewoon heeft gedaan
Dan wordt het tijd om op kamers te gaanquote:Op zondag 20 april 2008 17:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Omdat de keuken niet schoon genoeg was
Je hebt het meel zelf gemaakt? Tof, hoe doe je dat?quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef Razztwizzle het volgende:
We hebben net pannekoeken gegetenen om het nog enigszins verantwoord te laten lijken heb ik ze gemaakt van volkorenmeel. Eentje belegd met cottage cheese en ananas en honing, eentje belegd met appelstukjes, rozijnen, kaneel en stroop. Burp.
Vanavond maar niks meer nemen, behalve lekkere muntthee.
Deze week nog even knallen op school en dan twee weken meivakantie. Die weken zitten nu al in m'n hoofd als "weer-beginnen-met-sporten-weken", dus dat ga ik dan ook maar doen. Ik hoop dat ik de motivatie weer terug kan vinden, want het is best zonde van m'n sportschoolabonnement zo.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het meel zelf gemaakt? Tof, hoe doe je dat?
Ik eet zelf altijd meergranenpannenkoeken. Bevat ietsje meer calorieën dan gewone, maar ik vind ze lekkerder en ik denk dat ze ook gezonder zijn dan gewone.
Waren de koekjes lekker?.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal vergeten te zeggen. Ik was ze vergeten en de oven stond niet op automatisch-afslaan en nu zijn ze net-niet-verbrand en veel te bitter
. Ik heb ze maar in de tuin gegooid voor de vogeltjes.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Echt zonde.
En ik heb de hele middag al zin in die koekjes.
Als ik even snel die kant op trein hebben de vogeltjes misschien nog wat kruimels voor me overgelaten.
(maar bittere koekjes, bleh)
Het is vooral erg als je niks in huis hebt en de winkels dicht zijnquote:Op zondag 20 april 2008 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Een zoet-aanval. Dat had ik gisteravond, erg is dat hè. Bananen helpen bij mij vaak wel goed. Mits ik mezelf kan beheersen en ze niet insmeer met pindakaas en hagelslag.
Bananen zijn juist multifunctioneel als fout-snack-eten!quote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vooral erg als je niks in huis hebt en de winkels dicht zijn.
En bananen insmeren met pindakaas en hagelslag... dat kan echt niet joh. .
Ulkquote:Op zondag 20 april 2008 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Een zoet-aanval. Dat had ik gisteravond, erg is dat hè. Bananen helpen bij mij vaak wel goed. Mits ik mezelf kan beheersen en ze niet insmeer met pindakaas en hagelslag.
Ok danquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik houd helemaal niet zo van bananen, maar ik kan me erg goed herinneren dat als ik dan enorm behoefte had aan iets zoets, dat wel de ultieme nu-hoef-ik-een-week-niets-zoets-meer combi was.
Operatie ???quote:Op zondag 20 april 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hey Octo ga jij de eerste in dit topic worden die een operatie heeft gedaan
Hoi Octopussy!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:51 schreef octopussy het volgende:
* octopussy komt ook maar eens voorzichtig om een hoekje kijken![]()
Splash, een mede motorrijderwat leuk. De rit met Motorbloempje vandaag was echt leuk
OH NEE!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh God, ik eet trouwens nooit van mijn leven meer een vierkazenpizza. Ik kom net op de Libellesite een recept tegen en er zitten maar liefst 1165 calorieën in zo'n pizza
.
Ze horen van origine geel te zijnquote:Op zondag 20 april 2008 14:21 schreef Miss_S het volgende:
Wie hadden gister een 4kazenpizza maar die was zwart geworden dus die heb ik niet op
quote:
Klopt niet helemaal afaik...quote:Op zondag 20 april 2008 14:22 schreef SHE het volgende:
Nou en!
Pizza moet je gewoon slim plannen. Op zondag; als je tot 11 uur in je bedje hebt gelegen. Dan om 2 uur hebt gebrunched. Avondeten pizza en hoppa, die dag maar 1500 kcal.
Heb je niet gezondigd, ga je niet naar de hel en ook niets naar je heupen.
Was getekend,
De snobistische autist.
Ja... als je het goed vindt althansquote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb andere talenten
Maar jij bent er ook weer ?
En Octopussy heeft als ik het goed is een weight loss surgery gehad
Ja hoor begon je al te missenquote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... als je het goed vindt althans
Oh.. klinkt heavy...
Waarom zeg je dat steeds?quote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Miss_S het volgende:
En Octopussy heeft als ik het goed is een weight loss surgery gehad
Je stofwisseling heeft geen timer.quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal afaik...
Als je om 11 uur uit je bed komt en om 2 uur pas eet komt je stofwisseling ERG laat op gang.... dus dan verbrand je minder dan je doorgaans zou verbranden
Dus de kans is groot dat je over de gehele dag even veel kwa balans hebt als op een normale dag.
(tenzij je om 3 uur snachts naar bed gaat)
Tijdens je slaap verbrand je minder en het ontbijt is bedoeld om de verbranding op gang te brengen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Je stofwisseling heeft geen timer.
Dus as far as you know, kan je van mij aanemen dat je stofwisseling geen klok kan kijken.
Verbranding gaat gelukkig de hele dag door.
En laat naar bed gaan is ook een dikmaker, net als weinig slapen.
Heeft geen flikker te maken met je stofwisseling, maar met het simpele feit dat hoe langer je slaapt, hoe minder gelegenheid je hebt om te eten.
En DAAR heb je het mis.... omdat je 's ochtends ontbijt komt je stofwisseling uit zijn "slaap" toestand waarin je stofwisseling minder verbruikt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Je stofwisseling heeft geen timer.
Dus as far as you know, kan je van mij aanemen dat je stofwisseling geen klok kan kijken.
Verbranding gaat gelukkig de hele dag door.
En laat naar bed gaan is ook een dikmaker, net als weinig slapen.
Heeft geen flikker te maken met je stofwisseling, maar met het simpele feit dat hoe langer je slaapt, hoe minder gelegenheid je hebt om te eten.
Ja... je was iets eerderquote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tijdens je slaap verbrand je minder en het ontbijt is bedoeld om de verbranding op gang te brengen.
Ergo: als je om 11 uur uit bed komt, vervolgens ontbijt en om 23 uur naar bed gaat, heeft je lichaam minder tijd om te verbranden dan wanneer je om 8 uur uit bed komt, dan eet en om 23 uur naar bed gat.
Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet gelovenquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En DAAR heb je het mis.... omdat je 's ochtends ontbijt komt je stofwisseling uit zijn "slaap" toestand waarin je stofwisseling minder verbruikt.
Daardoor komt je stofwisseling dus op gang.. en die heb jij zo lang mogelijk uitgesteld.
Daarom is het ook zo slecht om niet te ontbijten... bron:
http://www.opdieet.nl/verbranding.htm
Jupsquote:Op zondag 20 april 2008 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja hoor begon je al te missen
Maar je hebt lekker motorsport gedaan ?
Nou je zei het vanochtend (of gisteren, volgens moblo) voor het eerst.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat we hier toch over de manieren van afvallen hebben?
Geloof mij maar, want ik ben een Slankregular en SHE nietquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet geloven
Maar goed ontbijten is inderdaad altijd iets goeds
Hm. Ja het is mijn eigendom. Moet hij afblijven vind ik.quote:Op zondag 20 april 2008 18:18 schreef Inderdaad het volgende:
Je hebt het wachtwoord wel terug? :p
Dat valt nog mee dan, hij had het ook 2 weken lang telkens kunnen veranderen zodat je helemaal niets kan?
Ik vroeg me trouwens af wat jullie tussendoor eten als je trek hebt.
Ik ben gewend aan chips, maar dat is natuurlijk niet zo goed.. Eten jullie alleen fruit/groenten tussendoor?
Sja... je kan beter flink ontbijten en wat minder tijdens de lunch dan een heel mager ontbijt etc...quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet geloven
Maar goed ontbijten is inderdaad altijd iets goeds
Ik moet niet meer op internet komen.... ik zondig... erg slecht voor mequote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef SHE het volgende:
@ Hunny:
Had je beter de popcorn kunnen eten..de oreo's zijn een stuk minder fraai.
Ga eens lekker met je vriendje spelen; misschien dat hij die neiging om dingen in je mond te stoppen kan bedwingen.
Nou Renkse er werd naar die operatie gevraagd dus was er wel een reden, waarom zou ik het 2x uit het niets noemen?quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou je zei het vanochtend (of gisteren, volgens moblo) voor het eerst.
Toen zei je iets in de trant van: 'Volgens mij is Octopussy de eerste hier die dmv een operatie is afgevallen.'
En nu zeg je weer zomaar vanuit het niets: 'Octo heeft WLS gedaan.' (ik heb nog gezocht naar een aanleiding voor die opmerking, maar die heb ik niet gevonden).
Dus ik zie niet zo goed in waarom je dat steeds zegt. Volgens mij is het ook als een sneer bedoeld, dus het zou fijn zijn als je dat soort dingen gewoon niet zou zeggen.
Octo moet de laatste kilo's op dezelfde manier kwijtraken als wij. Laten we ons daar op focussen.
Zonet Sicko van Michael Moore gekeken. Best wel een heftige docu zeg. Je verwacht gewoon niet van een land als de VS dat er zo slecht voor de burgers gezorgd wordt.
Verder heb ik gezondigd vanavond, maar ik zeg niet hoe en wat.
Ja maar ergens geloof ik dat jullie ook hetzelfde bedoelen tenminste gedeeltelijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geloof mij maar, want ik ben een Slankregular en SHE niet.
gisteren toen octo alleen hallo zei, was er géén reden om die operatie weer op te rakelen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou Renkse er werd naar die operatie gevraagd dus was er wel een reden, waarom zou ik het 2x uit het niets noemen?
Iedereen moet zelf weten wat ze doen en het lijkt me ook niet dat het een geheim is als ze het op een forum post toch?
7 uur gereden? waar ben je dan allemaal geweest?quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jups
ERRUG lekker
Je voelt je echt helemaal gaar na een rit van 7 uur
Oh ja, ik zie het. Dat heb ik even gemistquote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou Renkse er werd naar die operatie gevraagd dus was er wel een reden, waarom zou ik het 2x uit het niets noemen?
Iedereen moet zelf weten wat ze doen en het lijkt me ook niet dat het een geheim is als ze het op een forum post toch?
Geeft nietquote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Dat heb ik even gemist. Sorry dan
.
Ik ga die film ook nog zien idd. Ff een keer op dvd, denk ik en dan hopen dat er Nederlandse of Engelse subs bij zitten. Kan het anders echt niet volgen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
en Dunya en Desie was leuk![]()
Theo is ook echt grappig
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat....quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ergens geloof ik dat jullie ook hetzelfde bedoelen tenminste gedeeltelijk
Maar het klopt toch dat na 8 uur eten slecht voor je is, een fabeltje is?
Ik heb een paar maanden geleden de ruwe versie gezien, toen was hij net af maar nog zonder muziek en aftiteling enzo, en dat je na afloop zo'n formulier moet invullen zodat de makers weten of er nog iets aan veranderd moet worden. Vond hem idd ook erg leuk! Ik vind die moeder van Desie altijd zo liefquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
en Dunya en Desie was leuk![]()
Theo is ook echt grappig
Ja inderdaad lieve moederquote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden de ruwe versie gezien, toen was hij net af maar nog zonder muziek en aftiteling enzo, en dat je na afloop zo'n formulier moet invullen zodat de makers weten of er nog iets aan veranderd moet worden. Vond hem idd ook erg leuk! Ik vind die moeder van Desie altijd zo lief
Avondeten doe ik altijd om 5 uur en ik ga niet vaak voor 12 uur slapen dus meestal eet ik om 9 uur nog ietsquote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat....
Het punt is dat als je naar bed gaat en gaat slapen, je stofwisseling in een ruststand komt.
Hoe eerder je eet, des te beter zal het avondeten "verbrand" worden.
Let op: Als je TE vroeg je avond eten gaat nuttigen (half 5) zal je honger gevoel 's avonds opspelen en ben je geneigd om te gaan snoepen.
Droom jij soms dat je aan het sporten bent ofzo?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's nachts gaat je verbranding net zo hard door
Slaap kost meer energie dan gewoon liggen/zitten en tv kijken..
SHE is dun en hoeft niet af te vallenquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Let op, ik leg het 1keer uit.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En DAAR heb je het mis.... omdat je 's ochtends ontbijt komt je stofwisseling uit zijn "slaap" toestand waarin je stofwisseling minder verbruikt.
Daardoor komt je stofwisseling dus op gang.. en die heb jij zo lang mogelijk uitgesteld.
Daarom is het ook zo slecht om niet te ontbijten... bron:
http://www.opdieet.nl/verbranding.htm
Slanke mensen is niet hetzelfde als gezonde mensenquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
SHE is dun en hoeft niet af te vallen
en jij wel (daarom zit je in dit topique toch),
dus zou ik eerder haar geloven
herstelprocessen in je slaap kosten energiequote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Droom jij soms dat je aan het sporten bent ofzo?.
En ja, dat van na 20 uur niet meer eten is een fabeltje. Hangt echt van je ritme af en die is er, denk ik, op gebaseerd dat de meeste mensen rond 23:00 - 0:00 uur naar bed gaan. Als je veel later naar bed gaat, zoals Conleche, meen ik, dan kun je gerust nog eten na 20:00 uur.
Dus niet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sja... je kan beter flink ontbijten en wat minder tijdens de lunch dan een heel mager ontbijt etc...
Daarvoor zijn deze topics ook.... to teach and to learn.
van wat ik heb gelezen eet SHE heel gezondquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slanke mensen is niet hetzelfde als gezonde mensen
Je hebt ook mensen die heel slecht eten maar gewoon niet aankomen
Je kunt het ook zo zien:quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
SHE is dun en hoeft niet af te vallen
en jij wel (daarom zit je in dit topique toch),
dus zou ik eerder haar geloven
True, maar het feit dat je hier een regular bent moet toch aangeven dat je iets niet helemaal goed doet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
7 uur gereden? waar ben je dan allemaal geweest?
Ooit ga ik ook nog wel mijn motorrijbewijs halen
Haha. Ja constant dun blijven vind ik eigenlijk een net zo grote prestatie als eerst 40 kg aankomen en dan weer 40 kg afvallen. Maar goed. Het is beide moeilijk.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
SHE is dun, hoeft niet af te vallen, dus waarom zou ze zich in aan afvallen relateerde onderwerpen verdiepen? (of misschien juist wel om slank te blíjven).
En ik wacht even op Isabeau, want die kan ons vast wel uitsluitsel geven in deze discussie.
Dat geloof ik ook wel maar jij begon zo mooi over dun alsof dat gelijk staat aan gezondquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen eet SHE heel gezond
(op haar frietjes met knoflook saus en sambal en dan een half uur laten staan prutje na
sorry)
Nope....quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's nachts gaat je verbranding net zo hard door
Slaap kost meer energie dan gewoon liggen/zitten en tv kijken..
Dat is zo.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef SHE het volgende:
[..]
True, maar het feit dat je hier een regular bent moet toch aangeven dat je iets niet helemaal goed doet.
Goed... je mag dat gelovenquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Let op, ik leg het 1keer uit.
Je staat laat op; en brunched wat.
Vervolgens eet je s'avonds een pizza.
Totaal inname kcal : 1500
Waar precies denk jij dat je dikker gaat worden van het feit dat je uitgeslapen hebt?
Fabel 2 : je stofwisseling komt niet op gang van een ontbijt. Die komt vanzelf al op gang. Sterker nog, tijdens je slaap verbrand je het meest.
Ontbijten kun je dan ook het best heel licht, net als je brunch.
Om vet te verliezen moet je lichaam in katabole staat zijn, en over 24 uur genomen ben je de hele dag door afwisselend anabool en katabool.
Vooral s'ochtends en net na het sporten ben je katabool.
S'ochtends zo min mogelijk eten, is daarom altijd beter dan zwaar ontbijten. Zo rek je het proces.
Ik vind je link prachtig, maar helaas is wat er staat niet helemaal juist. Ontwaken en verbranding staan niet in relatie tot elkaar.
Wil je meer lezen, dan kan je wat googlen op biochemie, chronobiologische aspecten of de vetzuursynthese.
Mja, vaak wel, denk ik.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar jij begon zo mooi over dun alsof dat gelijk staat aan gezond
Mij maakt niet uit wie er gelijk heeft ik doe toch wel wat ik zelf denk dat het beste is
Dat is een stukjequote:
Ze gelooft het niet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goed... je mag dat geloven
Ik geloof het andere
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Ja constant dun blijven vind ik eigenlijk een net zo grote prestatie als eerst 40 kg aankomen en dan weer 40 kg afvallen. Maar goed. Het is beide moeilijk.
Heel flauw ja en het spijt me ga toch echt niet mijn mond houden voor jouquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
* popcorn pakt *
oeh ik voel een discussie
miss_s
spring er in
nu kan het nog
(flauw, sorry)
Klopt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is een stukje
En ik vind niet dat als je een regular hier bent dat je iets fout doet, vele zitten hier ook volgens mij omdat het gezellig is en om gezond te blijven leven en niet omdat ze nog (zoveel) moeten afvallen
Ookal krijgen ze het nooit aan de buitenkant te zien van binnen krijgen ze het echt wel te merkenquote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, vaak wel, denk ik.
En ik geloof ook dat dunne mensen die niet gezond leven dat vroeg op laat wel op hun bord krijgen.
Dat móet gewoon! Anders is het niet eerlijk!.
Ik ben het niet! Ik ben het niet!quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar fijn dat er altijd wel iemand stookt
quote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
* popcorn pakt *
oeh ik voel een discussie
miss_s
spring er in
nu kan het nog
(flauw, sorry)
Stil jij!quote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben het niet! Ik ben het niet!![]()
Ga je ons wel weer verlaten als het goed gaat?quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in mijn geval gaat dat niet op. Ik doe iets fout en ik weet ook heel goed wát ik fout doe. Ik moet gewoon weer even op de rails zien te komen
.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, vaak wel, denk ik.
En ik geloof ook dat dunne mensen die niet gezond leven dat vroeg op laat wel op hun bord krijgen.
Dat móet gewoon! Anders is het niet eerlijk!.
moet je denk ik nóg iets beter je best doen.. zo komt het namelijk niet (altijd) overquote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
Kan er misschien een keer een ander zwart schaap uitgekozen worden? Ik doe ook mijn best om gewoon en motiverend bezig te zijn
Alvast bedankt
Ik vind het een beetje een zwak excuus om er altijd maar vanuit te gaan dat iemand een betere stofwisseling heeft dan ik. Ik ken SHE niet, dus ik zou me eerst in haar eetpatroon moeten verdiepen om daar iets over te kunnen zeggen. Dat ze veel in CUL zit, wijst erop dat ze kennelijk graag kookt en dat zal wel niet altijd even slank zijn. Daaruit zou je de conclusie kunnen trekken dat ze mogelijk een snellere stofwisseling heeftquote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....
Beetje rare aanname die je daar maakt
Je snapt hem niet helemaal geloof ik. Zelfs met een trage stofwisseling kun je op een constant gewicht blijven.quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....
Beetje rare aanname die je daar maakt
Het is nu ook wel extreem hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat een forum zeg....
Ik ga hier geen wellus/nietus discussie voeren SHE en princess....
Als jullie anders geloven dan mag dat
Goh... serieus ? Wacht even.... ik schrijf mee...quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je snapt hem niet helemaal geloof ik. Zelfs met een trage stofwisseling kun je op een constant gewicht blijven.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een zwak excuus om er altijd maar vanuit te gaan dat iemand een betere stofwisseling heeft dan ik. Ik ken SHE niet, dus ik zou me eerst in haar eetpatroon moeten verdiepen om daar iets over te kunnen zeggen. Dat ze veel in CUL zit, wijst erop dat ze kennelijk graag kookt en dat zal wel niet altijd even slank zijn. Daaruit zou je de conclusie kunnen trekken dat ze mogelijk een snellere stofwisseling heeft.
En moblo heeft zéker een snellere stofwisseling dan ik (volgens mij nog sneller dan iedereen hier), zoveel is wél duidelijk
.
Nee, ik blijf, want het is gezellig hierquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga je ons wel weer verlaten als het goed gaat?
Aardig, tot nu toequote:En hoe gaat het met je nieuwe plan?
ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebbenquote:
Dat klinkt inderdaad redelijk goedquote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf, want het is gezellig hieren het werk is nooit gedaan natuurlijk (slank worden is 1, slank blijven is 2). Dit is echt mijn favoriete topic
. In andere reeksen kan ik niet aarden, maar hier voel ik me helemaal op m'n plek
.
[..]
Aardig, tot nu toe.
Vanwege m'n zoet-aanval (veroorzaakt door Razztwizzle met haar chocolate chip cookies (hoor je dat Razz?) heb ik me vanavond bezondigd aan een paar brownies en een klein bakje Ben & Jerry's (het is al een hele prestatie dat ik geen 500 ml bak nam, dat deed Mark wel).
Maar qua avondeten (dat is altijd het grootste probleem) gaat het tot nu toe redelijk.
Ik zeg 'het zal wel niet altijd even slank zijn'.quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
aanname !
Door je er in te verdiepen kun je er misschien eerder van uit gaan dat het wel gezond is.
Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerstquote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebbenen aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderenquote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebbenen aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad redelijk goedzeker als Mark wel een 'grote' bak at
En het is inderdaad best een leuk topic somsookal voel ik me de laatste tijd steeds minder thuis maar goed
Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
Precies.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad redelijk goedzeker als Mark wel een 'grote' bak at
Nee, versta ik niks van.quote:Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelfquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderen
Terwijl dit topic toch op een gegeven moment heel erg veranderd is en dat komt niet door diegene die nu gelijk willen hebben
Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topicquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.
Oh dat van net was een flauw grapje, sorry. Dacht dat je er tegen kon. Excuze moi.
Ik wil je helemaal nergens op pakkenquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg 'het zal wel niet altijd even slank zijn'.
Daar kun je me helemaal niet op pakken.
Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppenquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerst
Alles is liefde is ook leukquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
En aangezien het maar zeer zelden voorkomt... ach... moet kunnen.
Alleen moet ik het niet te vaak doen, want dan wordt het een gewoonte en slechte gewoontes zijn funest.
[..]
Nee, versta ik niks van.
Vandaar de dvd. Heb Alles is liefde ook pas een paar weken geleden gezien.
Weltrusten!quote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben weer thuis, geen tijd om bij te lezen, want ik duik nu mn bed in en ga mn slaap inhalen.
Trusten!
In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beidequote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelf![]()
en vind je het gek, dat ik reageer op jouw posts, als die niet aardig zijn?
Ik hoef geen gelijk te hebbenquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef -Splash- het volgende:
Vind je het gek met mensen die altijd gelijk willen hebben en dat niet kunnen onderbouwen en iemand gelijk geven omdat ze slank is (want dan zal ze wel gelijk hebben)
meisje, blijkbaar niet goed genoeg..quote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topic
Zoals ik al eerder zei ik doe echt mijn best en dat een of 2 mij steeds naar beneden praten is niet echt leuk
Ik krijg zomaar het idee dat punt 2 en 3 in tegenspraak zijn met elkaarquote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
Laten we even wat fabels uit de wereld helpen;
1. ik ben niet dun
2. Ik word al mollig als ik naar een frietje kijk
3. Ik kook super gezond, maar ik kan toch eten wat ik wil.
Pas maar dat ze je niet inhaalt met de lessenquote:Op zondag 20 april 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:
Welkom HunnY
Leuk nog een Evyloopster erbij
Ik denk niet dat Saskia zo'n opmerking op dit moment erg kan waarderenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Pas maar dat ze je niet inhaalt met de lessen
Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppen).
Een discussie was soms al snel geluwd, maar dan laaide de boel weer op omdat alle regulars er zo nodig óók nog even wat van moesten zeggen. Zo zinloos ook. Maar zo zitten vrouwen in elkaar ofzo? Valt me op dat mordradead bijv nooit bij een discussie betrokken is.
Dat is op zich best een flauwe opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoorIs inderdaad gewoon een vrouwentrekje ofzo, ik moet in ieder geval wel vaak lachen om dat gekat naar elkaar
Mannen zijn wmb veel verstandiger met dit soort dingen.
Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.quote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
ze staan op de site, heb je ze gevonden?quote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beide
je doet je best maarquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
En wederom verschijnt er een post van moblo in het taalfoutentopic.
Wij kijken hier altijd op mapmyrun.quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.
Ik vind het niet leuk dat je dat zo voelt (of het waar is of niet je gevoel is altijd jouw waarheid)quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry dat ik vandaag ff kwijt moest hoe ik me voel in dit topic maar dat zal na vandaag ook niet meer gebeuren
ik bén gewoon goedquote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.
Vooral omdat ze direct in de clinch lag met Miss_S. Gelukkig is het wat dat betreft nu wat rustiger.
Nu is moblo vooral irritant omdat ze zo snel afvalt. Allemaal hartstikke leuk voor haar en ik gun haar dat ook echt, maar iedere ochtend weer een post van moblo waarin ze post dat ze wederom lichter was dan de vorige dag maakt me wel een beetje jaloers....
Ah.... hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
ik had een hele reactie getypt en vervolgens op een verkeerde knop gedrukt ofzo en nu is alles weg![]()
Nouja een kort versie dan: volgens mr. Katan (prof. voedingsleer) is ontbijten overrated. Verbranding is niet op te starten als een motortje maar gaat gewoon dag en nacht door (zie verhaal SHE).
Persoonlijk is het zo dat ik als ik WEL ontbijt, veel meer honger heb de rest van de dag dan als ik niets eet. Alsof die trek wel wordt getriggerd. Ik denk ook dat het idee dat ontbijten helpt komt van het feit dat je dan sowieso al bewuster met je eetpatroon omgaat.
Verder: over die operatie...maak je niet druk, het is geen geheim en ik schaam me er absoluut niet voor. Het grappige is dat ik Splash van een ander forum ken en hem gisteren dus heb gemeet. Daar hebben we het wel over afvallen gehad, maar ik heb niet vermeld dat ik mbv WLS 41 kilo ben afgevallen. Had even geen zin om dat uit te gaan leggen en al helemaal niet tijdens het avondeten.Misschien dat er nu wat dingen op hun plaats vallen voor Splash
Puik planquote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bén gewoon goed
zal ik ook een afvalgoeroe worden?![]()
ik ben niet geïrriteerd hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo geïrriteerd. Ik heb niks gepost hoor
.
hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik ben nooit jaloers als iemand afvaltJuist leuk !
Nee, dan wordt het irritant.quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet geïrriteerd hoormaar van mij mag je, als 't wel zo was
ben zelf ook op de foutjes
niet voerenquote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen)
swaatjequote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het irritant.
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.
En @ PF: nee, jij vindt het niet irritant, maar jij staat dan ook niet al eeuwen stil. Ik weet nog dat ik, toen ik begon, ook als een speer ging en dat bepaalde users mij toen inspirerend vinden... look at me now
.
Ligt eraan he..quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zat mezelf eerder vanavond nog te vloeken dat ik zo nodig op vrouwen moet vallen, want mannen zijn zoveel gemakkelijker en zoveel relaxer.
Ik zou het idd ook meer als een drive moeten zien, want ik weet ook wel dat ik de boel wel weer op gang kan krijgen als ik er echt voor ga, maar ik ben dat gevoel van 'en nú ga ik ervoor!' wat ik in het begin had kwijtquote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.
Kan me wel voorstellen dat als je zelf al tijden zó je best doet en in maanden 3 kilo kwijt bent (bij wijze van spreken, fictief persoon/voorbeeld) je niet zo gemotiveerd raakt van iemand die om de dag post dat ze een pond kwijt is.. Kan wel frustrerend zijn..
Wel hebben de afval'race' van freecell en Isa mij geïnspireerd om ze achterna te gaan. Was geen jaloezie, want ik deed gewoon niets met mn gewichtmaar wel een drive
quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen)
Ja, maar jouw BMI is lager, dusquote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
swaatje
2 maanden geledne woog ik 61
nu woog ik 66 zoveel
nee ik sta inderdaad niet stil
ik ga als een speer
dat is ook nog een carrière mogelijkheid: schrijfster worden.quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.
Ja, maar:quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze staan op de site, heb je ze gevonden?
Ik vind mezelf verre van irritant en ik denk dat ik een erg leuke partner ben voor een manquote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen zijn héle nare wezens
heb niet voor niets vooral mannelijke vrienden én val op mannen![]()
Eensch.quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
en Moblo is my inspiration. Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
Sorry was niet gemeen bedoeldquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sneer... -1
![]()
Ik houd niet van goeroe's. Dat zijn professionele betweters![]()
en Moblo is my inspiration. Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
Ja dat ís ook zo, maar toch voel je je een stuk beter in een slanker lijf, alleen al omdat een slank lijf ook door het andere geslacht (of door hetzelfde geslacht, in mijn gevalquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mwah. Ja ik heb nu zo iets van. Uiterlijk is zo oppervlakkig. Waarom zou ik streven naar een perfect lichaam. Er zijn zoveel meer dingen om je druk te maken dan uiterlijk.
Het moet gewoon weer bikini tijd worden. Dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik ONEE
en de motivatie is terug
ik vind het ook heel knap als je de beslissing maakt om je leven op deze manier ingrijpend te veranderen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef -Splash- het volgende:
Voor sommige mensen is het operatief afvallen de enige optie....tuurlijk is het knapper als je het zonder kan, maar het is niks om je voor te schamen.
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessurequote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sneer... -1
![]()
Ik houd niet van goeroe's. Dat zijn professionele betweters![]()
you go girlquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
Netjesquote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessure![]()
Maar vandaag eventjes 8 km hard gelopen zonder echt te trainen
Ja moblo is érg goed bezig met hardlopenquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Sorry was niet gemeen bedoeld
Als ik naar de dokter ben geweest. Die mij vertelt dat ik geen beginnende hernia heb maar gewoon aanstelleritus. Dan koop ik hardloop schoenen. EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
echt waar
daar ben ik dan wel jaloers op
ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij?quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessure![]()
Maar vandaag eventjes 8 km hard gelopen zonder echt te trainen
Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij?Ik was verdorie net lekker op gang met Evy (
![]()
). En nu denk ik dat ik rustig aan wel weer kan beginnen en heb ik gewoon geen geld om mijn scapino-blessure-bevorderende schoenen te vervangen voor hemelse hardloopschoenen met
demping
Hardlopen is inderdaad even iets waar je je over heen moet zetten.quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja moblo is érg goed bezig met hardlopen. Daar ben ik ook jaloers op.
Het komt wel eens voor dat ik hardlopen ook leuk vind, maar over het algemeen vind ik het een lijdensweg en als ik net zoveel kon bereiken door het níet te doen dan door het wél te doen, zou ik het ws helemaal niet doen.
Maar ik weet dat dat echt komt door mijn inconsequente loopgedrag. Dus ik móet gewoon 3 keer per week lopen en dat dan ook volhouden!
Hahaha.quote:
quote:
Ik vind het wel leuk, míts ik consequent blijf lopen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu 'al' sinds donderdag niet meer geweest hoor
maar moet zeggen, dat ik vandaag erg graag wilde lopenmet kort truitje en nieuwe korte loopbroek
![]()
posen met mn 'nieuwe lichaam'
maar helaas was de pijn in mn bovenbenen nog te erg, en forceren ga ik niet doen
morgen mag ik weer squashenen dan ga ik proberen om dinsdag nog een rondje te lopen
Weltrusten mordradeadquote:Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik gahet hardlopen deze week proberen erbij te doen.... donderdag heb ik vrij als het goed is omdat ik dan Theorieexamen moet doen voor autorijbewijs, omdat ik lekker laat was met aanvragen moet ik naar Groningen dus daar ga ik lekker naartoegewoon erheen kan niet meer
Omdat volgende week ik maar 3 werkdagen heb moet ik zaterdag ook werken dus even kijken wanneer ik ga hardlopen en dan gewoon rustig aan (les 1 evy gewoon beginnen dus)
En nu zal ik echt op bed gaan, maar chagrijnig ben ik morgen toch welLekker Koesse allemaal
Vooral als je zelf maar 66 kg weegt.quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n vader had voor het eerst in 20 jaar of zo een uurtje gevoetbald
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
En 100zoveel kilo is zwaar om in je eentje ergens af te sleuren
3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.quote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hoe vaak in de week ga je lopen?
ps vorige bericht gezien + een mailtje retour?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.quote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.
Koop ¤ 49.95 koop je nike o.i.d. met demping.
voor beginner prima.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die jij gaat openen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar eerst nog even een tvp plaatsen in deeltje 152.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |