kippenlevertjes in de lasagnaquote:Op zondag 20 april 2008 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb maar 3 no-go's:
lever
karnemelk
grapefruits
Verder ben ik echt heel makkelijk over het algemeen. Natuurlijk zijn er combinaties die ik niet lust en dingen die ik minder lekker vind. Maar zolang bovenstaande dingen er niet in verwerkt zijn zit 't meestal wel goed
Verder heb ik gewoon serviesgoed, maar lust mn melk ook uit een glas.
Frisdrank drinken we nooit (goedkoop én gezond) en nou ja.. ik ben gewoon niet zo moeilijk
302 zelfs!quote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
Sinds wanneer gaan er 301 posts in een topic
de database lag eruit, denk dat er hier iets mis is gegaan met het verwerken van de posts die op hetzelfde moment gepost werdenquote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
Sinds wanneer gaan er 301 posts in een topic
Gaat lekker met Fok!quote:
Het zonnetje begint hier ook te komen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat lekker met Fok!
Het is weer mooi weerlekker buiten lezen en over 4 uurtjes naar de bios met de cocktail
quote:Op zondag 20 april 2008 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zonnetje begint hier ook te komen.
Ben benieuwd of het ook warm is. Ik lig nog in bed, maar ik ga zo even bammetjes klaar maken en dan douchen en dan even lekker buiten zitten. Moet m'n kamer ook nog doen, maar dat is in drie kwartier gebeurd, dus dat kan later deze middag nog wel. En vanavond ga ik weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het zal gaan
.
grapefruits vind ik echt erg bitter, ook niet in de salade..quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sinds er een modje langs is geweest denk ik
[..]
kippenlevertjes in de lasagna(mits zelfgemaakt deeg anders is het vies niet zo lekker maar je moet toch avond eten he
)
karnemelkmet limonade
turkse karnemelk
grapfruits.. ook niet in de salade oid? of grapefruitsap
?
ik maak anders ook zelden vaudtenquote:Op zondag 20 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, ik blij dat ik wel vrij redelijk kan spellen over het algemeen!
Heel veel succes Isa!quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, ik ben geen foodsnob en geen autist, wat moet ik hier danNou ja, ik kwam even salueren voor ik dood ga (ben ook geen taalsnob
). Hardlopen wordt geweldig, want er is Ben en Jerry's na afloop voor de deelnemers
Prachtige reden om de finish te halen
quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
*cancelt meet-uitnodigingen voor conleche
Andere mensen in mijn keuken, gruwelBehalve als ze goed kunnen koken en handig met mijn kookspullen omgaan.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds herkenbaar, PF. 'Waaaaat? Heb je dat recept zelf bedacht?'Ja hallo, het is niet alsof ik de pesto heb uitgevonden ofzo
Conleche, van mensen die zomaar een beetje gaan zitten hannessen met mijn keukenmessen word ik echt heel erg zenuwachtig
ook mooiequote:Op zondag 20 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds herkenbaar, PF. 'Waaaaat? Heb je dat recept zelf bedacht?'Ja hallo, het is niet alsof ik de pesto heb uitgevonden ofzo
Conleche, van mensen die zomaar een beetje gaan zitten hannessen met mijn keukenmessen word ik echt heel erg zenuwachtig
nou ja, normaal...quote:Op zondag 20 april 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Echt, wat een stelletje mafkezen hier.
Gelukkig ben ik heel normaal.
Heel veel succes, Isa.
Het was dan ook niet zo serieus bedoeldquote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, normaal...![]()
maar iig niet zo moeilijk...
quote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
olijfolie in tiefen alsof je pipi langkous bent die zeepsop in de wasbak doet
Oh noes!!!quote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zitten er zomaar ineens 20 chocolate chip koekjes in de oven.
Hoe kan dat nou?
Haha.quote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zitten er zomaar ineens 20 chocolate chip koekjes in de oven.
Hoe kan dat nou?
Ik heb niks in huis en als je op dieet bent is het geen goed idee om allemaal dingen te gaan kokenquote:Op zondag 20 april 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! ga koken! Bak een taart! Maak pesto! Sudder runderlappen! Wen jezelf een culinaire verslaving aan!
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 20 april 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh God, ik eet trouwens nooit van mijn leven meer een vierkazenpizza. Ik kom net op de Libellesite een recept tegen en er zitten maar liefst 1165 calorieën in zo'n pizza
.
Spinazie en kaasquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Als je zelf pizza maakt, kun je overwegen een volkoren bodem te maken. Vult beter, dus eet je een minder groot stuk. Ik vind het sowieso wel zo lekker.
Wat voor vulling zat er trouwens in die ravioli's in Italie?
Komt daar je naam ook vandaan?quote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of je pakt een pizza snijder en je snijdt rechthoekjes waar je dan in knijpt en dan heb je farfalle (vlinders)
[ afbeelding ]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesjequote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je wel heel fijn meel hebben, grano duro
[ afbeelding ]
neem bijv een gladde tafel of een marmeren plaat (iets dat tegen een sopje kan)
goed schoonmaken!
Berg meel op de tafel maken, kuiltje er in. verse eieren + olijfolie
en dan met eetstokjes steeds een beetje meer meel uit je vestingsmuur halen
En dan kneden kneden knedentotdat het meel terug veert
- dan zitten er gluten inen gluten zijn goed !
en dan heb je deeg
en dat kun je hier doorheen halen:
[ afbeelding ]
en als je dan dunne plakken hebt kun je het even laten drogen
en dan lasgagna van maken of spaghetti of tagliatelle
en als je opzet stukjes hebt kun je ook
gnocchi maken
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
of je pakt een pizza snijder en je snijdt rechthoekjes waar je dan in knijpt en dan heb je farfalle (vlinders)
[ afbeelding ]
Bedankt voor het recept, je hebt gelijk qua ingredienten. Zoals je het omschrijft lijkt het me heerlijk!quote:Op zondag 20 april 2008 14:28 schreef SHE het volgende:
ham kaas, aardappels, witlof EN vlees zijn niet bepaald een lekker mager gerecht.
Laat die aardappels ( suikers ) lekker links liggen, de kaas en ham ook. Prik wat knofteentjes in je varkenshaas, even snel aanbraden en dan 20 minuutjes op 190 in de oven.
Daarbij van de witlof een rauwe salade maken, met een beetje halvanaise + mosterd de dressing, en zure appeltjes.
Varkenshaas mooi rose laten rusten onder alu folie en in plakjes snijden. Op bord met de rauwe witlof salade en voila.
nee, die dingen heten farfalle omdat het net kleine vlindertjes zijnquote:
Ahaquote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee, die dingen heten farfalle omdat het net kleine vlindertjes zijn
mijn usernaam betekent "princess butterfly"
maar dat vond ik net iets te corny!
m'n ouders ook - de kat heet dus niet princess butterfly maar speed"
Welke zon?quote:Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesjeik ga van de zon genieten!
Fijne dag allemaal!
Ja, de echt harde stukjes haal je eruit.quote:Op zondag 20 april 2008 14:34 schreef HunnY het volgende:
[..]
Bedankt voor het recept, je hebt gelijk qua ingredienten. Zoals je het omschrijft lijkt het me heerlijk!
De knof met sateprikkers in de varkenshaasprikken? Of zie ik dat verkeerd?
Is het verstandig het de kern van de witlof te verwijderen ivm de bittere smaak?
die ene die hier heerlijk schijntquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, want de haas is al dood!
Ja maar.. die pasta is naar vlinders genoemd.. niet andersomquote:Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik noem je toch met een reden Pastaprinsesje
Zekerquote:Op zondag 20 april 2008 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Echt, bepaalde users moeten gewoon voor een culinair tijdschrift gaan schrijven. Je próeft het eten gewoon als je erover leest.
ooooohquote:Op zondag 20 april 2008 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar.. die pasta is naar vlinders genoemd.. niet andersom
Haha ja ik snapte ook wel dat jij het snapte maarquote:Op zondag 20 april 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oooooh![]()
d'oh..
Heb nog een blauwe maandag Italiaans gestudeerdwist dus al dat jouw naam niet pastaprinsesje betekent
maar het klinkt zo leuk
Dat is serieus niet lekker.quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht aan die uit de allerhande 2007 december
- gerookte zalm plakjes
daar binnen advocado, citroen, vodka saus, garnalen
[ afbeelding ]
ow getsquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Goede nieuws: het hardlopen ging heerlijk. Echt in geen tijden zo fijn![]()
Het slechte nieuws: ik heb een glas water over m'n iPod gekieperd en hoewel de pod het zelf nog wel doet, weigert de chip dienst.Hoop dat als het een beetje gedroogd is daar van binnen, dat hij 't weer doen wil.
Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.
Liquidoosje:
Oh ik dacht dat ik in Culinair wasquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Goede nieuws: het hardlopen ging heerlijk. Echt in geen tijden zo fijn![]()
Het slechte nieuws: ik heb een glas water over m'n iPod gekieperd en hoewel de pod het zelf nog wel doet, weigert de chip dienst.Hoop dat als het een beetje gedroogd is daar van binnen, dat hij 't weer doen wil.
Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.
Liquidoosje:
Was gister jarig en mijn volvette taart kwam van de bakker. Er is nog wat over: zin?quote:Op zondag 20 april 2008 17:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik in Culinair was![]()
Maarre ontopic dan. Wat voor een caloriearme taart ga je bakken voor je verjaardag waar je mij niets over verteld hebt en ik via via heb moeten horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |