abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58190535
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen )
Sneer... -1

Ik houd niet van goeroe's. Dat zijn professionele betweters

en Moblo is my inspiration . Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
  zondag 20 april 2008 @ 22:33:29 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190541
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

swaatje
2 maanden geledne woog ik 61
nu woog ik 66 zoveel
nee ik sta inderdaad niet stil
ik ga als een speer
Ja, maar jouw BMI is lager, dus .
Volgens mij ben jij nog steeds niet echt dik, al vind je zelf natuurlijk van wel .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 april 2008 @ 22:33:59 #263
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58190558
Voor sommige mensen is het operatief afvallen de enige optie....tuurlijk is het knapper als je het zonder kan, maar het is niks om je voor te schamen.

Ik vind het EVEN GOED knap als iemand zoveel kan afvallen
Iedereen doet het ook op zijn eigen tempo.

Ikzelf doe het via meer sporten.... mijn eetpatroon is nauwelijks veranderd (behalve dan dat ik soms wat bewuster nadenk over wat ik eet).
Maar als iemand jarig is gaat er gewoon taart in, en als we met het motorclubje ergens wat gaan eten eet ik ook de frietjes
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58190565
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.
dat is ook nog een carrière mogelijkheid: schrijfster worden.

Als ik eenmaal IETS wil zeggen schrijf ik zo een paar pagina's vol
Ja doei.
pi_58190571
Mwah. Ja ik heb nu zo iets van. Uiterlijk is zo oppervlakkig. Waarom zou ik streven naar een perfect lichaam. Er zijn zoveel meer dingen om je druk te maken dan uiterlijk.

Het moet gewoon weer bikini tijd worden. Dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik ONEE
en de motivatie is terug
pi_58190612
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze staan op de site, heb je ze gevonden?
Ja, maar:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.faithy.nl webpagina is vermeld.
#35.
pi_58190614
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen zijn héle nare wezens

heb niet voor niets vooral mannelijke vrienden én val op mannen
Ik vind mezelf verre van irritant en ik denk dat ik een erg leuke partner ben voor een man Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 22:36:07 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190624
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
en Moblo is my inspiration . Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
Eensch.
Ik zou vandaag ook weer lopen met Mark, maar die had rugklachten en bovendien had 'ie te diep in het glaasje gekeken .
Ik ga trouwens mijn stepapparaat ook weer eens onder het stof vandaan halen. Dat zet vast geen zoden aan de dijk - zeker niet in vgl met hardlopen - maar ik ben wel benieuwd of het ook maar een béétje helpt. Toen ik eerder aan steppen deed, had ik m'n eetpatroon nog niet aangepast en nu dus wel, dus ben benieuwd of ik er nu wat mee opschiet.
Toen ik net was begonnen met hardlopen en vervolgens ook ging steppen, zweette ik totaal niet meer, dus het is niet echt een effectieve work-out volgens mij, maar misschien krijg ik er nog strakke billetjes van?
Niet meer actief op Fok!
pi_58190653
Oh trouwens, ik ben dus wel stiekem jaloers he? Ik zit me ook altijd een beetje te verkneukelen dat ik niet meer de zwaarste ben/de hoogste BMI heb

ik wil ook pas in het lijstje hier als ik niet de hoogste BMI heb
pi_58190660
quote:

[..]

Sneer... -1

Sorry was niet gemeen bedoeld
Als ik naar de dokter ben geweest. Die mij vertelt dat ik geen beginnende hernia heb maar gewoon aanstelleritus. Dan koop ik hardloop schoenen. EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
echt waar

daar ben ik dan wel jaloers op
  zondag 20 april 2008 @ 22:37:50 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190685
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mwah. Ja ik heb nu zo iets van. Uiterlijk is zo oppervlakkig. Waarom zou ik streven naar een perfect lichaam. Er zijn zoveel meer dingen om je druk te maken dan uiterlijk.

Het moet gewoon weer bikini tijd worden. Dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik ONEE
en de motivatie is terug
Ja dat ís ook zo, maar toch voel je je een stuk beter in een slanker lijf, alleen al omdat een slank lijf ook door het andere geslacht (of door hetzelfde geslacht, in mijn geval ) gewaardeerd wordt.
Het is gewoon leuk om bekeken te worden op straat. Dat is goed voor je zelfvertrouwen .
En zo'n goed gevoel kun je volgens mij nooit over jezelf krijgen als je > 200 kg weegt.
Niet meer actief op Fok!
pi_58190695
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef -Splash- het volgende:
Voor sommige mensen is het operatief afvallen de enige optie....tuurlijk is het knapper als je het zonder kan, maar het is niks om je voor te schamen.

ik vind het ook heel knap als je de beslissing maakt om je leven op deze manier ingrijpend te veranderen.

Beide wegen vragen om een drastische verandering van levensstijl waarbij die bij een WLS zelfs nog heftiger zijn, gezien bepaalde 'restricties' en 'bijverschijnselen'. Daarbij is het ook niet zonder gevaren.

Mensen die zelf 30kilo of meer afvallen zijn goed bezig , maar ook mensen die zo'n grote stap durven nemen en met de gestelde 'beperkingen' besluiten te leven omwille van hun gezondheid (jojo-en is nooit gezond) zijn erg goed bezig

kortom: iedereen die bewust met zijn/haar gezondheid bezig is, is goed bezig. Want je lichaam heeft vaak geen 9 levens... een 2e kans, soms een 3e, maar zeker niet meer
Ja doei.
pi_58190696
quote:

Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessure
Maar vandaag eventjes 8 km hard gelopen zonder echt te trainen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 22:39:38 #274
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58190737
quote:

[..]

Sneer... -1

Hardlopen is erg leuk en het verbeterd je verbranding (spieren kweken ook spieren verbruiken meer dan vet ).
Morgen weer een uurtje....

Hardlopen is alleen niet voor iedereen weg gelegd en soms is dat moeilijk te accepteren.
Heb je slechte knie-en of erg veel overgewicht... kies dan iets anders en ga later of niet hardlopen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58190745
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]
EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.

you go girl
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:40:47 #276
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58190786
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Netjes
In stukken of in 1 keer ?
  zondag 20 april 2008 @ 22:40:47 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190787
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Sorry was niet gemeen bedoeld
Als ik naar de dokter ben geweest. Die mij vertelt dat ik geen beginnende hernia heb maar gewoon aanstelleritus. Dan koop ik hardloop schoenen. EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
echt waar

daar ben ik dan wel jaloers op
Ja moblo is érg goed bezig met hardlopen . Daar ben ik ook jaloers op.
Het komt wel eens voor dat ik hardlopen ook leuk vind, maar over het algemeen vind ik het een lijdensweg en als ik net zoveel kon bereiken door het níet te doen dan door het wél te doen, zou ik het ws helemaal niet doen.
Maar ik weet dat dat echt komt door mijn inconsequente loopgedrag. Dus ik móet gewoon 3 keer per week lopen en dat dan ook volhouden!
Niet meer actief op Fok!
pi_58190806
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij? Ik was verdorie net lekker op gang met Evy ( ). En nu denk ik dat ik rustig aan wel weer kan beginnen en heb ik gewoon geen geld om mijn scapino-blessure-bevorderende schoenen te vervangen voor hemelse hardloopschoenen met demping
pi_58190814
Soms denk ik dat ik van weinig eten steeds dunner wordt en dan uiteindelijk doorzichtig en onzichtbaar wordt en verdwijn (Levendige fantasie )
En dan neem ik maar snel 2 glazen melk -want je weet maar nooit-
pi_58190829
ik ben nu 'al' sinds donderdag niet meer geweest hoor

maar moet zeggen, dat ik vandaag erg graag wilde lopen met kort truitje en nieuwe korte loopbroek posen met mn 'nieuwe lichaam' maar helaas was de pijn in mn bovenbenen nog te erg, en forceren ga ik niet doen

morgen mag ik weer squashen en dan ga ik proberen om dinsdag nog een rondje te lopen
Ja doei.
pi_58190869
Kijk, zo loop ik morgen ook
pi_58190875
Ik heb astma en aanstelleritus.
En (neiging tot ) zelf verklaarde hyperventilatie en een hele slechte ademhaling.
pi_58190898
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef octopussy het volgende:

[..]

ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij? Ik was verdorie net lekker op gang met Evy ( ). En nu denk ik dat ik rustig aan wel weer kan beginnen en heb ik gewoon geen geld om mijn scapino-blessure-bevorderende schoenen te vervangen voor hemelse hardloopschoenen met demping
Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.
Koop ¤ 49.95 koop je nike o.i.d. met demping.
voor beginner prima.
#35.
  zondag 20 april 2008 @ 22:45:02 #284
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58190926
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja moblo is érg goed bezig met hardlopen . Daar ben ik ook jaloers op.
Het komt wel eens voor dat ik hardlopen ook leuk vind, maar over het algemeen vind ik het een lijdensweg en als ik net zoveel kon bereiken door het níet te doen dan door het wél te doen, zou ik het ws helemaal niet doen.
Maar ik weet dat dat echt komt door mijn inconsequente loopgedrag. Dus ik móet gewoon 3 keer per week lopen en dat dan ook volhouden!
Hardlopen is inderdaad even iets waar je je over heen moet zetten.
Velen vinden het vaak niet leuk.

Ik ben er dol op (heb net als meerdere hier Evys cursus gevolgd (doe ik nog)) en als je het maar vaak genoeg doet is het echt super!

Je moet alleen niet te snel en te veel willen.
Bouw het rustig op (Evy's cursus is daar perfect voor).

Na een tijdje heb je een fase waarbij je eigenlijk alleen maar kan genieten.... je kan even de dag overdenken, van de omgeving genieten of weet ik veel
(of stiekem iemand eruit rennen )

Maar goed... as i said..... ga je niet doodstaren op hardlopen... kan je het niet of vind het je echt niet leuk ?
Er zijn genoeg sporten!
Ik zelf doe dus aan hardlopen en mountainbiken.

Het liefste mountainbiken, maar niet altijd tijd voor (ben dan al gauw 3 a 4 uur op pad), dan is een uurtje hardlopen wel zo makkelijk
  zondag 20 april 2008 @ 22:45:14 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190932
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Isabeau het volgende:

Hahaha.
Post je dan ook een filmpje? .

Ik zag moblo ook op haar motor stappen! (of iig een poging doen tot ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58190938
Als ik een beetje lui ben en het is koud buiten dan neem ik wel eens ventolin want dan ren ik veel makkelijker bij hardlopen/kickboksen Maar heel officieel is m'n astma weg en heb ik niet eens inspanningsastma
Heb nog maar zeven pufjes dus dat trucje kan ik niet meer zo vaak uithalen
  zondag 20 april 2008 @ 22:46:27 #287
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58190960
Ik gahet hardlopen deze week proberen erbij te doen.... donderdag heb ik vrij als het goed is omdat ik dan Theorieexamen moet doen voor autorijbewijs, omdat ik lekker laat was met aanvragen moet ik naar Groningen dus daar ga ik lekker naartoe gewoon erheen kan niet meer
Omdat volgende week ik maar 3 werkdagen heb moet ik zaterdag ook werken dus even kijken wanneer ik ga hardlopen en dan gewoon rustig aan (les 1 evy gewoon beginnen dus)

En nu zal ik echt op bed gaan, maar chagrijnig ben ik morgen toch wel Lekker Koesse allemaal
Bernie en ik zijn tof.
pi_58190984
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Isabeau het volgende:

Briljant filmpje

Herkenbaar ook zo stapte ik ook op mijn motor, vrijdag na de eerste hardlooptraining
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:47:12 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190996
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:45 schreef -Splash- het volgende:
-heel verhaal-
Ik vind het wel leuk, míts ik consequent blijf lopen.
Ik wíl dit gewoon doen. Andere sporten vind ik al helemaal niks. Als ik fiets, fiets ik langzaam, fitness is niks voor mij (heb al vele sportschoolabbo's verkwist) en ik heb ook geen zin in de verplichting van een teamsport.
Áls ik iets aan sport wil doen, dan is het hardlopen. Goedkoop, bevredigend (als het gaat zoals je wilt) en goed voor lijf en leden.
Niet meer actief op Fok!
pi_58191012
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu 'al' sinds donderdag niet meer geweest hoor

maar moet zeggen, dat ik vandaag erg graag wilde lopen met kort truitje en nieuwe korte loopbroek posen met mn 'nieuwe lichaam' maar helaas was de pijn in mn bovenbenen nog te erg, en forceren ga ik niet doen

morgen mag ik weer squashen en dan ga ik proberen om dinsdag nog een rondje te lopen

Hoe vaak in de week ga je lopen?

ps vorige bericht gezien + een mailtje retour?
#35.
  zondag 20 april 2008 @ 22:48:10 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58191024
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik gahet hardlopen deze week proberen erbij te doen.... donderdag heb ik vrij als het goed is omdat ik dan Theorieexamen moet doen voor autorijbewijs, omdat ik lekker laat was met aanvragen moet ik naar Groningen dus daar ga ik lekker naartoe gewoon erheen kan niet meer
Omdat volgende week ik maar 3 werkdagen heb moet ik zaterdag ook werken dus even kijken wanneer ik ga hardlopen en dan gewoon rustig aan (les 1 evy gewoon beginnen dus)

En nu zal ik echt op bed gaan, maar chagrijnig ben ik morgen toch wel Lekker Koesse allemaal
Weltrusten mordradead .
En houd ons op de hoogte van je vorderingen met Evy .
Niet meer actief op Fok!
pi_58191039
M'n vader had voor het eerst in 20 jaar of zo een uurtje gevoetbald
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
En 100zoveel kilo is zwaar om in je eentje ergens af te sleuren
  zondag 20 april 2008 @ 22:49:19 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58191062
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
Vooral als je zelf maar 66 kg weegt.
Dit topic is alweer bijna vol .
Niet meer actief op Fok!
pi_58191085
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Hoe vaak in de week ga je lopen?

ps vorige bericht gezien + een mailtje retour?
3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.

1 keer training en 2 keer Evy

ik ga even kijken of ik de map 'openbaar' kan maken, en anders stuur ik je de linkjes wel even
Ja doei.
pi_58191117
quote:
geweldig!
pi_58191150
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.
Koop ¤ 49.95 koop je nike o.i.d. met demping.
voor beginner prima.
Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.
pi_58191151
quote:

ik weet een klein beetje hoe hij zich voelde da's niet tof namelijk!

Zolang je op die motor zit is 't prima.. maar als je er weer AF moet
Ja doei.
pi_58191163
- Morgen ga ik dokter bellen + afspraak maken
- vragen voor lage rugpijn, tinteling in benen + pijn bij high kicks
- nike de beste luxe what ever schoenen kopen, geen concessies !
- brace om m'n in juni gescheurde enkelbanden doen (is wel over geloof ik? sinds februari oid. maar je weet 't nooit) fysio heeft 't voor genezen verklaard
- letten op ademhaling, mn lichaam kan altijd nog rennen maar m'n adem raakt altijd in de knoei
- en dan rennen en dan moet het goed gaan kutlichaam

o en kan iemand mij volgende week vragen hoe het met dit plan gaat ?
  zondag 20 april 2008 @ 22:53:08 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58191181
Ik ga zo naar bed, maar eerst nog even een tvp plaatsen in deeltje 152 .
Niet meer actief op Fok!
pi_58191184
Pastaprinsesje, zet je ook nog even over je 'lelijke hardloopschoenen-fobie' heen
Ja doei.
pi_58191193
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar eerst nog even een tvp plaatsen in deeltje 152 .
die jij gaat openen?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')