quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen)
Ja, maar jouw BMI is lager, dusquote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
swaatje
2 maanden geledne woog ik 61
nu woog ik 66 zoveel
nee ik sta inderdaad niet stil
ik ga als een speer
dat is ook nog een carrière mogelijkheid: schrijfster worden.quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.
Ja, maar:quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze staan op de site, heb je ze gevonden?
Ik vind mezelf verre van irritant en ik denk dat ik een erg leuke partner ben voor een manquote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen zijn héle nare wezens
heb niet voor niets vooral mannelijke vrienden én val op mannen![]()
Eensch.quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
en Moblo is my inspiration. Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
Sorry was niet gemeen bedoeldquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sneer... -1
![]()
Ik houd niet van goeroe's. Dat zijn professionele betweters![]()
en Moblo is my inspiration. Als je van hardlopen zo'n enorm goede verbranding krijgt dan ga ik toch maar eens sparen voor hardloopschoenen
Ja dat ís ook zo, maar toch voel je je een stuk beter in een slanker lijf, alleen al omdat een slank lijf ook door het andere geslacht (of door hetzelfde geslacht, in mijn gevalquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mwah. Ja ik heb nu zo iets van. Uiterlijk is zo oppervlakkig. Waarom zou ik streven naar een perfect lichaam. Er zijn zoveel meer dingen om je druk te maken dan uiterlijk.
Het moet gewoon weer bikini tijd worden. Dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik ONEE
en de motivatie is terug
ik vind het ook heel knap als je de beslissing maakt om je leven op deze manier ingrijpend te veranderen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef -Splash- het volgende:
Voor sommige mensen is het operatief afvallen de enige optie....tuurlijk is het knapper als je het zonder kan, maar het is niks om je voor te schamen.
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessurequote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sneer... -1
![]()
Ik houd niet van goeroe's. Dat zijn professionele betweters![]()
you go girlquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
Netjesquote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessure![]()
Maar vandaag eventjes 8 km hard gelopen zonder echt te trainen
Ja moblo is érg goed bezig met hardlopenquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Sorry was niet gemeen bedoeld
Als ik naar de dokter ben geweest. Die mij vertelt dat ik geen beginnende hernia heb maar gewoon aanstelleritus. Dan koop ik hardloop schoenen. EN GA IK MOTORBLOEMPJE ER KEIHARD UITLOPEN.
echt waar
daar ben ik dan wel jaloers op
ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij?quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk baalde van mijn heupblessure![]()
Maar vandaag eventjes 8 km hard gelopen zonder echt te trainen
Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja huuuuuh wat dacht je van die kutknie van mij?Ik was verdorie net lekker op gang met Evy (
![]()
). En nu denk ik dat ik rustig aan wel weer kan beginnen en heb ik gewoon geen geld om mijn scapino-blessure-bevorderende schoenen te vervangen voor hemelse hardloopschoenen met
demping
Hardlopen is inderdaad even iets waar je je over heen moet zetten.quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja moblo is érg goed bezig met hardlopen. Daar ben ik ook jaloers op.
Het komt wel eens voor dat ik hardlopen ook leuk vind, maar over het algemeen vind ik het een lijdensweg en als ik net zoveel kon bereiken door het níet te doen dan door het wél te doen, zou ik het ws helemaal niet doen.
Maar ik weet dat dat echt komt door mijn inconsequente loopgedrag. Dus ik móet gewoon 3 keer per week lopen en dat dan ook volhouden!
Hahaha.quote:
quote:
Ik vind het wel leuk, míts ik consequent blijf lopen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu 'al' sinds donderdag niet meer geweest hoor
maar moet zeggen, dat ik vandaag erg graag wilde lopenmet kort truitje en nieuwe korte loopbroek
![]()
posen met mn 'nieuwe lichaam'
maar helaas was de pijn in mn bovenbenen nog te erg, en forceren ga ik niet doen
morgen mag ik weer squashenen dan ga ik proberen om dinsdag nog een rondje te lopen
Weltrusten mordradeadquote:Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik gahet hardlopen deze week proberen erbij te doen.... donderdag heb ik vrij als het goed is omdat ik dan Theorieexamen moet doen voor autorijbewijs, omdat ik lekker laat was met aanvragen moet ik naar Groningen dus daar ga ik lekker naartoegewoon erheen kan niet meer
Omdat volgende week ik maar 3 werkdagen heb moet ik zaterdag ook werken dus even kijken wanneer ik ga hardlopen en dan gewoon rustig aan (les 1 evy gewoon beginnen dus)
En nu zal ik echt op bed gaan, maar chagrijnig ben ik morgen toch welLekker Koesse allemaal
Vooral als je zelf maar 66 kg weegt.quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n vader had voor het eerst in 20 jaar of zo een uurtje gevoetbald
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
En 100zoveel kilo is zwaar om in je eentje ergens af te sleuren
3 keer in de week is het plan nu, met de nieuwe training.quote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hoe vaak in de week ga je lopen?
ps vorige bericht gezien + een mailtje retour?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en toen was hij na 1 uur motorrijden zo stijf geworden dat ik hem huilend van z'n motor heb moeten trekken
Eerlijk gezegd wil ik nu zeker weten dat ik echt goede schoenen voor mijn lichaam koop. Ik ben toch blessuregevoelig blijkbaar (snel geirriteerde kniebanden) en ik ben nog steeds aan de zware kant dus daar moeten de schoenen op aangepast zijn. Bovendien weet ik niet of ik overpronatie oid heb bij het lopen. Wil dus liefst zo'n loopanalyse laten doen en daar mijn koop op baseren. Best kans dat die nike's die je noemt niet de goede schoenen voor mij zijn. Het gaat toch om belangrijke onderdelen van je lichaam die nog lang mee moeten dus daar mag best in geinvesteerd worden.quote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Tja logisch, blessure vs scapino schoenen.
Koop ¤ 49.95 koop je nike o.i.d. met demping.
voor beginner prima.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die jij gaat openen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar eerst nog even een tvp plaatsen in deeltje 152.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |