abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58189871
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebben en aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerst
pi_58189878
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebben en aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderen
Terwijl dit topic toch op een gegeven moment heel erg veranderd is en dat komt niet door diegene die nu gelijk willen hebben
pi_58189879
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad redelijk goed zeker als Mark wel een 'grote' bak at

En het is inderdaad best een leuk topic soms ookal voel ik me de laatste tijd steeds minder thuis maar goed

Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.
Oh dat van net was een flauw grapje, sorry. Dacht dat je er tegen kon. Excuze moi.
pi_58189881
zit overigens al een uur op mn thee te wachten zo maar eens zelf actie ondernemen

mannen
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:12:48 #213
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58189895
Vind je het gek met mensen die altijd gelijk willen hebben en dat niet kunnen onderbouwen en iemand gelijk geven omdat ze slank is (want dan zal ze wel gelijk hebben)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 20 april 2008 @ 22:12:52 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58189899
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad redelijk goed zeker als Mark wel een 'grote' bak at
Precies.
En aangezien het maar zeer zelden voorkomt... ach... moet kunnen .
Alleen moet ik het niet te vaak doen, want dan wordt het een gewoonte en slechte gewoontes zijn funest.
quote:
Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
Nee, versta ik niks van.
Vandaar de dvd . Heb Alles is liefde ook pas een paar weken geleden gezien.
Niet meer actief op Fok!
pi_58189914
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderen
Terwijl dit topic toch op een gegeven moment heel erg veranderd is en dat komt niet door diegene die nu gelijk willen hebben
deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelf

en vind je het gek, dat ik reageer op jouw posts, als die niet aardig zijn?
Ja doei.
pi_58189921
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.
Oh dat van net was een flauw grapje, sorry. Dacht dat je er tegen kon. Excuze moi.
Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topic
Zoals ik al eerder zei ik doe echt mijn best en dat een of 2 mij steeds naar beneden praten is niet echt leuk
En ik weet dat het van jou grappig bedoelt is maar het is op het moment niet meer grappig, zoals een half jaar geleden bijvoorbeeld wel was
pi_58189933
Ik ben weer thuis, geen tijd om bij te lezen, want ik duik nu mn bed in en ga mn slaap inhalen.

Trusten!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58189940
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg 'het zal wel niet altijd even slank zijn'.
Daar kun je me helemaal niet op pakken.
Ik wil je helemaal nergens op pakken Maar het lijkt mij logischer dat als je je in eten verdiept dat je dan juist bewust wordt van voedingswaarden en zo eerder een gezonde keuze zal maken.
Kennis is macht. En zo.
  zondag 20 april 2008 @ 22:14:54 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58189966
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerst
Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppen ).
Een discussie was soms al snel geluwd, maar dan laaide de boel weer op omdat alle regulars er zo nodig óók nog even wat van moesten zeggen. Zo zinloos ook. Maar zo zitten vrouwen in elkaar ofzo? Valt me op dat mordradead bijv nooit bij een discussie betrokken is .
Niet meer actief op Fok!
pi_58189978
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies.
En aangezien het maar zeer zelden voorkomt... ach... moet kunnen .
Alleen moet ik het niet te vaak doen, want dan wordt het een gewoonte en slechte gewoontes zijn funest.
[..]

Nee, versta ik niks van.
Vandaar de dvd . Heb Alles is liefde ook pas een paar weken geleden gezien.
Alles is liefde is ook leuk
Normaal ben ik toch niet zo van de Nederlandse films

Maar goed ik ga Lost kijken en dan slapen
Sorry dat ik vandaag ff kwijt moest hoe ik me voel in dit topic maar dat zal na vandaag ook niet meer gebeuren
  zondag 20 april 2008 @ 22:15:38 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58189986
Laten we even wat fabels uit de wereld helpen;
1. ik ben niet dun
2. Ik word al mollig als ik naar een frietje kijk
3. Ik kook super gezond, maar ik kan toch eten wat ik wil. Geen kwestie van dingen laten, maar dingen anders eten, anders bereiden en op een bepaalde manier combineren. Daarvoor lees ik me al ruim 10 jaar in op alle mogelijke onderzoeken omtrend voedingsmiddelen, stoffen en biochemie. Had ik niet geweten wat ik nu weet, dan was ik nu zeker een kilootje of 90 geweest. Want mijn passie voor lekker eten, is groter dan die voor bikini's.

Had ik maar een hyperactieve schildklier; dan zou ik nooit meer uit de keuken te trappen zijn.
  zondag 20 april 2008 @ 22:15:57 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58189997
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben weer thuis, geen tijd om bij te lezen, want ik duik nu mn bed in en ga mn slaap inhalen.

Trusten!
Weltrusten!
En je mist niks, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190004
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelf

en vind je het gek, dat ik reageer op jouw posts, als die niet aardig zijn?
In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beide
pi_58190065
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef -Splash- het volgende:
Vind je het gek met mensen die altijd gelijk willen hebben en dat niet kunnen onderbouwen en iemand gelijk geven omdat ze slank is (want dan zal ze wel gelijk hebben)
Ik hoef geen gelijk te hebben
maar je gaat niet in op WAT ik zeg. Dan herhaal ik het nog maar een keer.
maar maakt mij niet uit verder.
pi_58190070
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topic
Zoals ik al eerder zei ik doe echt mijn best en dat een of 2 mij steeds naar beneden praten is niet echt leuk
meisje, blijkbaar niet goed genoeg..

als alles uitmondt in een anti-jouw-topic, dan moet je toch érgens een patroon kunnen ontdekken.

Dit is niet persoonlijk, echt niet, WEER niet, maar is het niet typisch? Alles wat je zegt draait om jou, alles wat gezegd moet worden wordt naar jou verdraaid, en dat is soms best vervelend. Vaak kan ik daar wel overheen lezen, maar soms is het gewoon TE!

Er is nog steeds geharrewar, hier, andere topic, en het gaat altijd fout als jij advies geeft aan anderen.
Ik wil met alle liefde geloven dat het goedbedoeld advies is, écht waar! Een het is ook super dat je bijna 30 kilo kwijt bent! Vooral als deze er al zo lang aanzaten!! top meisje, écht waar maar niet eidereen is het zelfde (gaan we weer) en ziet heil in de methode(s) die voor jou zo goed werken.

Dat je elke scheet hier meldt, prima, dat doet de rest ook, ikzelf ook, maar niet elk advies is juist voor de persoon aan wie je het geeft. En vaak is het ook de manier waarop, omdat jij vindt dat het voor jou heeft geholpen, moet het ook 'voor de ander' heel simpel zijn, en dat is het nu eenmaal niet..

Ja, ik maak me nu schuldig aan datgene wat ik nu ga zeggen: laten we het niet op BLIJVEN rakelen, laten we WEER/NOG STEEDS proberen om elkaar NIET te negeren, de toon die de muziek maakt te veranderen en gezelligheid in dit topic (terug) te brengen/te HOUDEN.

Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:18:58 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190089
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
Laten we even wat fabels uit de wereld helpen;
1. ik ben niet dun
2. Ik word al mollig als ik naar een frietje kijk
3. Ik kook super gezond, maar ik kan toch eten wat ik wil.
Ik krijg zomaar het idee dat punt 2 en 3 in tegenspraak zijn met elkaar .

Ik wil me trouwens ook eens wat meer verdiepen in voedingsleer, maar de één roept dit en de ander roept dat. Ik zie door de bomen het bos niet meer . Momenteel probeer ik me maar zoveel mogelijk aan de schijf van vijf te houden en die prachtige uitspraak van Maarten 't Hart: "Het maakt niet uit waar je in bijt, zolang je er maar flink van schijt." .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190091
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:
Welkom HunnY
Leuk nog een Evyloopster erbij

Pas maar dat ze je niet inhaalt met de lessen
#35.
pi_58190101
Oh cool, ik ben gepromoveerd tot zwart schaap.
pi_58190109
ik had een hele reactie getypt en vervolgens op een verkeerde knop gedrukt ofzo en nu is alles weg

Nouja een kort versie dan: volgens mr. Katan (prof. voedingsleer) is ontbijten overrated. Verbranding is niet op te starten als een motortje maar gaat gewoon dag en nacht door (zie verhaal SHE).
Persoonlijk is het zo dat ik als ik WEL ontbijt, veel meer honger heb de rest van de dag dan als ik niets eet. Alsof die trek wel wordt getriggerd. Ik denk ook dat het idee dat ontbijten helpt komt van het feit dat je dan sowieso al bewuster met je eetpatroon omgaat.

Verder: over die operatie...maak je niet druk, het is geen geheim en ik schaam me er absoluut niet voor. Het grappige is dat ik Splash van een ander forum ken en hem gisteren dus heb gemeet. Daar hebben we het wel over afvallen gehad, maar ik heb niet vermeld dat ik mbv WLS 41 kilo ben afgevallen. Had even geen zin om dat uit te gaan leggen en al helemaal niet tijdens het avondeten. Misschien dat er nu wat dingen op hun plaats vallen voor Splash
  zondag 20 april 2008 @ 22:19:59 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190118
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Saskia zo'n opmerking op dit moment erg kan waarderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190130
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppen ).
Een discussie was soms al snel geluwd, maar dan laaide de boel weer op omdat alle regulars er zo nodig óók nog even wat van moesten zeggen. Zo zinloos ook. Maar zo zitten vrouwen in elkaar ofzo? Valt me op dat mordradead bijv nooit bij een discussie betrokken is .
Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoor Is inderdaad gewoon een vrouwentrekje ofzo, ik moet in ieder geval wel vaak lachen om dat gekat naar elkaar Mannen zijn wmb veel verstandiger met dit soort dingen.
pi_58190136
Uhm. ik deed snel even page up door dit topic heen en zag mijn naam langskomen, maar ik zag ook best veel onzin staan Wetenschappers zijn het over bepaalde onderwerpen niet eens met elkaar eens, laat staan een stel vrouwen in een dieetdiscussie op internet maar voor zover de wetenschap het denkt te weten gaat je stofwisseling 's nachts gewoon door, maar netto echt niet meer dan overdag en ook niet op een hoger niveau dan tv kijken oid, ontbijten wordt gepromoot omdat je dan een paar uur later niet zo geneigd bent om te gaan snaaien, maar het "start" je stofwisseling niet (die loopt al) en je lijf is nooit alleen of anabool of katabool bezig, die processen lopen naast elkaar. 's Morgens normaal ontbijten is goed voor je, zware maaltijden zijn nooit goed voor je. Als je je ontbijt overslaat zal je lijf aan vetreserves moeten komen, maar zal ook sneller geneigd zijn je brein te doen denken dat die Mars in de automaat op het station essentieel is. Eten kan je de hele dag door doen, ook vlak voor het slapen gaan (maar of dat verstandig is qua hoeveelheid energieinname is een andere kwestie); het heeft in ieder geval geen noemenswaardig effect op de stofwisseling.

Even kort door de bocht:
om af te vallen hoef je alleen maar op kcal-inname/uitgave te letten, al het andere is onzin.
om gezond te blijven moet je ook letten op wat je precies eet (afvallen op 1 zak M&M's per dag kan prima, maar ik denk dat je lichaam dan niet echt blij met je is op de langere termijn )

En Miss S een
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 22:20:44 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190141
En wederom verschijnt er een post van moblo in het taalfoutentopic.
Niet meer actief op Fok!
pi_58190150
quote:

[..]

Dat is op zich best een flauwe opmerking
P.s. ik ben al 4 maanden bij les 2 !
  zondag 20 april 2008 @ 22:21:36 #235
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58190160
Vrouwen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 20 april 2008 @ 22:21:47 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190167
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoor Is inderdaad gewoon een vrouwentrekje ofzo, ik moet in ieder geval wel vaak lachen om dat gekat naar elkaar Mannen zijn wmb veel verstandiger met dit soort dingen.
Ja.
Ik zat mezelf eerder vanavond nog te vloeken dat ik zo nodig op vrouwen moet vallen, want mannen zijn zoveel gemakkelijker en zoveel relaxer .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190194
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Goede nieuws: het hardlopen ging heerlijk. Echt in geen tijden zo fijn

Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.

Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.
#35.
pi_58190214
quote:

[..]

ze staan op de site, heb je ze gevonden?
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:23:52 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190231
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beide
Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.
Vooral omdat ze direct in de clinch lag met Miss_S. Gelukkig is het wat dat betreft nu wat rustiger.
Nu is moblo vooral irritant omdat ze zo snel afvalt . Allemaal hartstikke leuk voor haar en ik gun haar dat ook echt, maar iedere ochtend weer een post van moblo waarin ze post dat ze wederom lichter was dan de vorige dag maakt me wel een beetje jaloers....
Niet meer actief op Fok!
pi_58190245
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Isabeau het volgende:

En Miss S een
Dankjewel
pi_58190246
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
En wederom verschijnt er een post van moblo in het taalfoutentopic.
je doet je best maar
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:24:26 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190251
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.
Wij kijken hier altijd op mapmyrun.
Niet meer actief op Fok!
pi_58190253
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry dat ik vandaag ff kwijt moest hoe ik me voel in dit topic maar dat zal na vandaag ook niet meer gebeuren
Ik vind het niet leuk dat je dat zo voelt (of het waar is of niet je gevoel is altijd jouw waarheid)
Dacht dat het allemaal wel redelijk ging nu, vandaar mijn opmerking. Probeer je gewoon niet op je knoppen te laten drukken.
pi_58190266
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.
Vooral omdat ze direct in de clinch lag met Miss_S. Gelukkig is het wat dat betreft nu wat rustiger.
Nu is moblo vooral irritant omdat ze zo snel afvalt . Allemaal hartstikke leuk voor haar en ik gun haar dat ook echt, maar iedere ochtend weer een post van moblo waarin ze post dat ze wederom lichter was dan de vorige dag maakt me wel een beetje jaloers....
ik bén gewoon goed

zal ik ook een afvalgoeroe worden?
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 22:24:57 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190270
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je doet je best maar
Niet zo geïrriteerd . Ik heb niks gepost hoor .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 april 2008 @ 22:25:30 #246
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58190287
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
ik had een hele reactie getypt en vervolgens op een verkeerde knop gedrukt ofzo en nu is alles weg

Nouja een kort versie dan: volgens mr. Katan (prof. voedingsleer) is ontbijten overrated. Verbranding is niet op te starten als een motortje maar gaat gewoon dag en nacht door (zie verhaal SHE).
Persoonlijk is het zo dat ik als ik WEL ontbijt, veel meer honger heb de rest van de dag dan als ik niets eet. Alsof die trek wel wordt getriggerd. Ik denk ook dat het idee dat ontbijten helpt komt van het feit dat je dan sowieso al bewuster met je eetpatroon omgaat.

Verder: over die operatie...maak je niet druk, het is geen geheim en ik schaam me er absoluut niet voor. Het grappige is dat ik Splash van een ander forum ken en hem gisteren dus heb gemeet. Daar hebben we het wel over afvallen gehad, maar ik heb niet vermeld dat ik mbv WLS 41 kilo ben afgevallen. Had even geen zin om dat uit te gaan leggen en al helemaal niet tijdens het avondeten. Misschien dat er nu wat dingen op hun plaats vallen voor Splash
Ah.... hoeft ook niet hoor
Vind het zowiezo knap dat je zoveel bent afgevallen

Je hoeft niet elk detail van je leven bloot te leggen
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 20 april 2008 @ 22:25:30 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190289
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik bén gewoon goed

zal ik ook een afvalgoeroe worden?
Puik plan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190301
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet zo geïrriteerd . Ik heb niks gepost hoor .
ik ben niet geïrriteerd hoor maar van mij mag je, als 't wel zo was ben zelf ook op de foutjes
Ja doei.
pi_58190309
O ik ben nooit jaloers als iemand afvalt Juist leuk !
pi_58190324
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Puik plan .
kan ik wel een nieuwe motor kopen
Ja doei.
pi_58190377
Oh.. en volgens mij bedoelt bijna niemand het zo "kattig" als gepost
maar worden posts wel als kattig opgevat
waardoor er weer kattig op wordt gereageerd
en er zo een vicieus cirkeltje ontstaat
pi_58190401
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik ben nooit jaloers als iemand afvalt Juist leuk !
hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.

Kan me wel voorstellen dat als je zelf al tijden zó je best doet en in maanden 3 kilo kwijt bent (bij wijze van spreken, fictief persoon/voorbeeld) je niet zo gemotiveerd raakt van iemand die om de dag post dat ze een pond kwijt is.. Kan wel frustrerend zijn..

Wel hebben de afval'race' van freecell en Isa mij geïnspireerd om ze achterna te gaan. Was geen jaloezie, want ik deed gewoon niets met mn gewicht maar wel een drive
Ja doei.
pi_58190424
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen )
  zondag 20 april 2008 @ 22:30:52 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190464
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben niet geïrriteerd hoor maar van mij mag je, als 't wel zo was ben zelf ook op de foutjes
Nee, dan wordt het irritant.
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.

En @ PF: nee, jij vindt het niet irritant, maar jij staat dan ook niet al eeuwen stil . Ik weet nog dat ik, toen ik begon, ook als een speer ging en dat bepaalde users mij toen inspirerend vinden... look at me now .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190470
Ja ik moet ook weer echt even m'n best gaan doen
want als het zo doorgaat wordt ik echt moddervet
(niet dat een bmi van 21 moddervet is, maar elke maand een kilo is in een jaar 12, in 5 jaar 60 kg etc.)
pi_58190482
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen )
niet voeren
Ja doei.
pi_58190496
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan wordt het irritant.
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.

En @ PF: nee, jij vindt het niet irritant, maar jij staat dan ook niet al eeuwen stil . Ik weet nog dat ik, toen ik begon, ook als een speer ging en dat bepaalde users mij toen inspirerend vinden... look at me now .
swaatje
2 maanden geledne woog ik 61
nu woog ik 66 zoveel
nee ik sta inderdaad niet stil
ik ga als een speer
pi_58190502
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja.
Ik zat mezelf eerder vanavond nog te vloeken dat ik zo nodig op vrouwen moet vallen, want mannen zijn zoveel gemakkelijker en zoveel relaxer .
Ligt eraan he..
Ik heb me wel eens afgevraagd met wie ik nou beter zou kunnen samenleven, een man of een vrouw. Mannen kunnen best vervelend zijn maar ik vind vrouwen vaak zo verschrikkelijk irritant

sorry mensen
  zondag 20 april 2008 @ 22:32:23 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58190511
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.

Kan me wel voorstellen dat als je zelf al tijden zó je best doet en in maanden 3 kilo kwijt bent (bij wijze van spreken, fictief persoon/voorbeeld) je niet zo gemotiveerd raakt van iemand die om de dag post dat ze een pond kwijt is.. Kan wel frustrerend zijn..

Wel hebben de afval'race' van freecell en Isa mij geïnspireerd om ze achterna te gaan. Was geen jaloezie, want ik deed gewoon niets met mn gewicht maar wel een drive
Ik zou het idd ook meer als een drive moeten zien, want ik weet ook wel dat ik de boel wel weer op gang kan krijgen als ik er echt voor ga, maar ik ben dat gevoel van 'en nú ga ik ervoor!' wat ik in het begin had kwijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_58190521
vrouwen zijn héle nare wezens

heb niet voor niets vooral mannelijke vrienden én val op mannen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')