Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerstquote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebbenen aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderenquote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er 'gezellig' aan is om (steeds) je gelijk te willen hebbenen aan mensen continue negeren en dingen oprakelen die helemaal niet van toepassing zijn (op dit moment)
Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad redelijk goedzeker als Mark wel een 'grote' bak at
En het is inderdaad best een leuk topic somsookal voel ik me de laatste tijd steeds minder thuis maar goed
Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
Precies.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad redelijk goedzeker als Mark wel een 'grote' bak at
Nee, versta ik niks van.quote:Kan je trouwens een Nederlandse film volgen in de bios, of is het daarom dat je hem op dvd wil kijken?
deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelfquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat allemaal opvalt aan anderen
Terwijl dit topic toch op een gegeven moment heel erg veranderd is en dat komt niet door diegene die nu gelijk willen hebben
Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topicquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat is wel jammer want ik dacht dat er nu minder aanvaringen waren.
Oh dat van net was een flauw grapje, sorry. Dacht dat je er tegen kon. Excuze moi.
Ik wil je helemaal nergens op pakkenquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg 'het zal wel niet altijd even slank zijn'.
Daar kun je me helemaal niet op pakken.
Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppenquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Neuh zonder iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, vind ik het zelf ook erg vermoeiend om dat soort dingen steeds te lezen. En als er weer eens iemand genegeerd wordt moet dat ook weer 10 x gezegd worden eerst
Alles is liefde is ook leukquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
En aangezien het maar zeer zelden voorkomt... ach... moet kunnen.
Alleen moet ik het niet te vaak doen, want dan wordt het een gewoonte en slechte gewoontes zijn funest.
[..]
Nee, versta ik niks van.
Vandaar de dvd. Heb Alles is liefde ook pas een paar weken geleden gezien.
Weltrusten!quote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben weer thuis, geen tijd om bij te lezen, want ik duik nu mn bed in en ga mn slaap inhalen.
Trusten!
In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beidequote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deze discussie is al eens eerder gevoerd, en ik geloof niet dat er toen mensen waren die problemen met mij hadden, naast jijzelf![]()
en vind je het gek, dat ik reageer op jouw posts, als die niet aardig zijn?
Ik hoef geen gelijk te hebbenquote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef -Splash- het volgende:
Vind je het gek met mensen die altijd gelijk willen hebben en dat niet kunnen onderbouwen en iemand gelijk geven omdat ze slank is (want dan zal ze wel gelijk hebben)
meisje, blijkbaar niet goed genoeg..quote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan er misschien tegen als niet elk topic steeds uitkwam op een anti Miss_S topic
Zoals ik al eerder zei ik doe echt mijn best en dat een of 2 mij steeds naar beneden praten is niet echt leuk
Ik krijg zomaar het idee dat punt 2 en 3 in tegenspraak zijn met elkaarquote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
Laten we even wat fabels uit de wereld helpen;
1. ik ben niet dun
2. Ik word al mollig als ik naar een frietje kijk
3. Ik kook super gezond, maar ik kan toch eten wat ik wil.
Pas maar dat ze je niet inhaalt met de lessenquote:Op zondag 20 april 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:
Welkom HunnY
Leuk nog een Evyloopster erbij
Ik denk niet dat Saskia zo'n opmerking op dit moment erg kan waarderenquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Pas maar dat ze je niet inhaalt met de lessen
Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je, je moet blij zijn dat je de relletjes in de Dieetclub niet hebt meegemaakt (gelukkig zijn die voorbij, pfiew, even afkloppen).
Een discussie was soms al snel geluwd, maar dan laaide de boel weer op omdat alle regulars er zo nodig óók nog even wat van moesten zeggen. Zo zinloos ook. Maar zo zitten vrouwen in elkaar ofzo? Valt me op dat mordradead bijv nooit bij een discussie betrokken is.
Dat is op zich best een flauwe opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden wel een rel in de Dieetclub meegemaakt hoorIs inderdaad gewoon een vrouwentrekje ofzo, ik moet in ieder geval wel vaak lachen om dat gekat naar elkaar
Mannen zijn wmb veel verstandiger met dit soort dingen.
Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.quote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Goede nieuws: het hardlopen ging heerlijk. Echt in geen tijden zo fijn![]()
Ik weet dus niet precies hoeveel km. ik heb gelopen, maar ik was 45 minuten weg, dus dat is zeker wel ruim 8k.
ze staan op de site, heb je ze gevonden?quote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
In het begin vond ik jou heel erg aanvallend. Of je bent wat genuanceerder. Of het valt mij niet meer op. Of beide
je doet je best maarquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
En wederom verschijnt er een post van moblo in het taalfoutentopic.
Wij kijken hier altijd op mapmyrun.quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Kijk op afstandmeten.nl en je weet het zo.
Ik vind het niet leuk dat je dat zo voelt (of het waar is of niet je gevoel is altijd jouw waarheid)quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry dat ik vandaag ff kwijt moest hoe ik me voel in dit topic maar dat zal na vandaag ook niet meer gebeuren
ik bén gewoon goedquote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik moblo in den beginne rete-irritant vond.
Vooral omdat ze direct in de clinch lag met Miss_S. Gelukkig is het wat dat betreft nu wat rustiger.
Nu is moblo vooral irritant omdat ze zo snel afvalt. Allemaal hartstikke leuk voor haar en ik gun haar dat ook echt, maar iedere ochtend weer een post van moblo waarin ze post dat ze wederom lichter was dan de vorige dag maakt me wel een beetje jaloers....
Ah.... hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
ik had een hele reactie getypt en vervolgens op een verkeerde knop gedrukt ofzo en nu is alles weg![]()
Nouja een kort versie dan: volgens mr. Katan (prof. voedingsleer) is ontbijten overrated. Verbranding is niet op te starten als een motortje maar gaat gewoon dag en nacht door (zie verhaal SHE).
Persoonlijk is het zo dat ik als ik WEL ontbijt, veel meer honger heb de rest van de dag dan als ik niets eet. Alsof die trek wel wordt getriggerd. Ik denk ook dat het idee dat ontbijten helpt komt van het feit dat je dan sowieso al bewuster met je eetpatroon omgaat.
Verder: over die operatie...maak je niet druk, het is geen geheim en ik schaam me er absoluut niet voor. Het grappige is dat ik Splash van een ander forum ken en hem gisteren dus heb gemeet. Daar hebben we het wel over afvallen gehad, maar ik heb niet vermeld dat ik mbv WLS 41 kilo ben afgevallen. Had even geen zin om dat uit te gaan leggen en al helemaal niet tijdens het avondeten.Misschien dat er nu wat dingen op hun plaats vallen voor Splash
Puik planquote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bén gewoon goed
zal ik ook een afvalgoeroe worden?![]()
ik ben niet geïrriteerd hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo geïrriteerd. Ik heb niks gepost hoor
.
hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik ben nooit jaloers als iemand afvaltJuist leuk !
Nee, dan wordt het irritant.quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet geïrriteerd hoormaar van mij mag je, als 't wel zo was
ben zelf ook op de foutjes
niet voerenquote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij kan octopussy beter de goroe worden als ze al 41 kilo is afgevallen
(of telt het niet met ingrepen)
swaatjequote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het irritant.
Als ik zie met wat voor een topsnelheid jij ellenlange posts eruit ramt, vind ik het niet gek dat hier en daar een foutje binnensluipt.
En @ PF: nee, jij vindt het niet irritant, maar jij staat dan ook niet al eeuwen stil. Ik weet nog dat ik, toen ik begon, ook als een speer ging en dat bepaalde users mij toen inspirerend vinden... look at me now
.
Ligt eraan he..quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zat mezelf eerder vanavond nog te vloeken dat ik zo nodig op vrouwen moet vallen, want mannen zijn zoveel gemakkelijker en zoveel relaxer.
Ik zou het idd ook meer als een drive moeten zien, want ik weet ook wel dat ik de boel wel weer op gang kan krijgen als ik er echt voor ga, maar ik ben dat gevoel van 'en nú ga ik ervoor!' wat ik in het begin had kwijtquote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwah, ik zelf ook niet hoor, maargoed, denk ook omdat het bij mij zo lekker gaat.
Kan me wel voorstellen dat als je zelf al tijden zó je best doet en in maanden 3 kilo kwijt bent (bij wijze van spreken, fictief persoon/voorbeeld) je niet zo gemotiveerd raakt van iemand die om de dag post dat ze een pond kwijt is.. Kan wel frustrerend zijn..
Wel hebben de afval'race' van freecell en Isa mij geïnspireerd om ze achterna te gaan. Was geen jaloezie, want ik deed gewoon niets met mn gewichtmaar wel een drive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |