gisteren toen octo alleen hallo zei, was er géén reden om die operatie weer op te rakelen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou Renkse er werd naar die operatie gevraagd dus was er wel een reden, waarom zou ik het 2x uit het niets noemen?
Iedereen moet zelf weten wat ze doen en het lijkt me ook niet dat het een geheim is als ze het op een forum post toch?
7 uur gereden? waar ben je dan allemaal geweest?quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jups
ERRUG lekker
Je voelt je echt helemaal gaar na een rit van 7 uur
Oh ja, ik zie het. Dat heb ik even gemistquote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou Renkse er werd naar die operatie gevraagd dus was er wel een reden, waarom zou ik het 2x uit het niets noemen?
Iedereen moet zelf weten wat ze doen en het lijkt me ook niet dat het een geheim is als ze het op een forum post toch?
Geeft nietquote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Dat heb ik even gemist. Sorry dan
.
Ik ga die film ook nog zien idd. Ff een keer op dvd, denk ik en dan hopen dat er Nederlandse of Engelse subs bij zitten. Kan het anders echt niet volgen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
en Dunya en Desie was leuk![]()
Theo is ook echt grappig
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat....quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ergens geloof ik dat jullie ook hetzelfde bedoelen tenminste gedeeltelijk
Maar het klopt toch dat na 8 uur eten slecht voor je is, een fabeltje is?
Ik heb een paar maanden geleden de ruwe versie gezien, toen was hij net af maar nog zonder muziek en aftiteling enzo, en dat je na afloop zo'n formulier moet invullen zodat de makers weten of er nog iets aan veranderd moet worden. Vond hem idd ook erg leuk! Ik vind die moeder van Desie altijd zo liefquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
en Dunya en Desie was leuk![]()
Theo is ook echt grappig
Ja inderdaad lieve moederquote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden de ruwe versie gezien, toen was hij net af maar nog zonder muziek en aftiteling enzo, en dat je na afloop zo'n formulier moet invullen zodat de makers weten of er nog iets aan veranderd moet worden. Vond hem idd ook erg leuk! Ik vind die moeder van Desie altijd zo lief
Avondeten doe ik altijd om 5 uur en ik ga niet vaak voor 12 uur slapen dus meestal eet ik om 9 uur nog ietsquote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat....
Het punt is dat als je naar bed gaat en gaat slapen, je stofwisseling in een ruststand komt.
Hoe eerder je eet, des te beter zal het avondeten "verbrand" worden.
Let op: Als je TE vroeg je avond eten gaat nuttigen (half 5) zal je honger gevoel 's avonds opspelen en ben je geneigd om te gaan snoepen.
Droom jij soms dat je aan het sporten bent ofzo?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's nachts gaat je verbranding net zo hard door
Slaap kost meer energie dan gewoon liggen/zitten en tv kijken..
SHE is dun en hoeft niet af te vallenquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geloof mij maar, want ik ben een Slankregular en SHE niet.
Let op, ik leg het 1keer uit.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En DAAR heb je het mis.... omdat je 's ochtends ontbijt komt je stofwisseling uit zijn "slaap" toestand waarin je stofwisseling minder verbruikt.
Daardoor komt je stofwisseling dus op gang.. en die heb jij zo lang mogelijk uitgesteld.
Daarom is het ook zo slecht om niet te ontbijten... bron:
http://www.opdieet.nl/verbranding.htm
Slanke mensen is niet hetzelfde als gezonde mensenquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
SHE is dun en hoeft niet af te vallen
en jij wel (daarom zit je in dit topique toch),
dus zou ik eerder haar geloven
herstelprocessen in je slaap kosten energiequote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Droom jij soms dat je aan het sporten bent ofzo?.
En ja, dat van na 20 uur niet meer eten is een fabeltje. Hangt echt van je ritme af en die is er, denk ik, op gebaseerd dat de meeste mensen rond 23:00 - 0:00 uur naar bed gaan. Als je veel later naar bed gaat, zoals Conleche, meen ik, dan kun je gerust nog eten na 20:00 uur.
Dus niet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sja... je kan beter flink ontbijten en wat minder tijdens de lunch dan een heel mager ontbijt etc...
Daarvoor zijn deze topics ook.... to teach and to learn.
van wat ik heb gelezen eet SHE heel gezondquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slanke mensen is niet hetzelfde als gezonde mensen
Je hebt ook mensen die heel slecht eten maar gewoon niet aankomen
Je kunt het ook zo zien:quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
SHE is dun en hoeft niet af te vallen
en jij wel (daarom zit je in dit topique toch),
dus zou ik eerder haar geloven
True, maar het feit dat je hier een regular bent moet toch aangeven dat je iets niet helemaal goed doet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geloof mij maar, want ik ben een Slankregular en SHE niet.
Uhm.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
7 uur gereden? waar ben je dan allemaal geweest?
Ooit ga ik ook nog wel mijn motorrijbewijs halen
Haha. Ja constant dun blijven vind ik eigenlijk een net zo grote prestatie als eerst 40 kg aankomen en dan weer 40 kg afvallen. Maar goed. Het is beide moeilijk.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
SHE is dun, hoeft niet af te vallen, dus waarom zou ze zich in aan afvallen relateerde onderwerpen verdiepen? (of misschien juist wel om slank te blíjven).
En ik wacht even op Isabeau, want die kan ons vast wel uitsluitsel geven in deze discussie.
Dat geloof ik ook wel maar jij begon zo mooi over dun alsof dat gelijk staat aan gezondquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen eet SHE heel gezond
(op haar frietjes met knoflook saus en sambal en dan een half uur laten staan prutje na
sorry)
Nope....quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
's nachts gaat je verbranding net zo hard door
Slaap kost meer energie dan gewoon liggen/zitten en tv kijken..
Dat is zo.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef SHE het volgende:
[..]
True, maar het feit dat je hier een regular bent moet toch aangeven dat je iets niet helemaal goed doet.
Goed... je mag dat gelovenquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Let op, ik leg het 1keer uit.
Je staat laat op; en brunched wat.
Vervolgens eet je s'avonds een pizza.
Totaal inname kcal : 1500
Waar precies denk jij dat je dikker gaat worden van het feit dat je uitgeslapen hebt?
Fabel 2 : je stofwisseling komt niet op gang van een ontbijt. Die komt vanzelf al op gang. Sterker nog, tijdens je slaap verbrand je het meest.
Ontbijten kun je dan ook het best heel licht, net als je brunch.
Om vet te verliezen moet je lichaam in katabole staat zijn, en over 24 uur genomen ben je de hele dag door afwisselend anabool en katabool.
Vooral s'ochtends en net na het sporten ben je katabool.
S'ochtends zo min mogelijk eten, is daarom altijd beter dan zwaar ontbijten. Zo rek je het proces.
Ik vind je link prachtig, maar helaas is wat er staat niet helemaal juist. Ontwaken en verbranding staan niet in relatie tot elkaar.
Wil je meer lezen, dan kan je wat googlen op biochemie, chronobiologische aspecten of de vetzuursynthese.
Mja, vaak wel, denk ik.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar jij begon zo mooi over dun alsof dat gelijk staat aan gezond
Mij maakt niet uit wie er gelijk heeft ik doe toch wel wat ik zelf denk dat het beste is
Dat is een stukjequote:
Ze gelooft het niet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goed... je mag dat geloven
Ik geloof het andere
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Ja constant dun blijven vind ik eigenlijk een net zo grote prestatie als eerst 40 kg aankomen en dan weer 40 kg afvallen. Maar goed. Het is beide moeilijk.
Heel flauw ja en het spijt me ga toch echt niet mijn mond houden voor jouquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
* popcorn pakt *
oeh ik voel een discussie
miss_s
spring er in
nu kan het nog
(flauw, sorry)
Klopt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is een stukje
En ik vind niet dat als je een regular hier bent dat je iets fout doet, vele zitten hier ook volgens mij omdat het gezellig is en om gezond te blijven leven en niet omdat ze nog (zoveel) moeten afvallen
Ookal krijgen ze het nooit aan de buitenkant te zien van binnen krijgen ze het echt wel te merkenquote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, vaak wel, denk ik.
En ik geloof ook dat dunne mensen die niet gezond leven dat vroeg op laat wel op hun bord krijgen.
Dat móet gewoon! Anders is het niet eerlijk!.
Ik ben het niet! Ik ben het niet!quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar fijn dat er altijd wel iemand stookt
quote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
* popcorn pakt *
oeh ik voel een discussie
miss_s
spring er in
nu kan het nog
(flauw, sorry)
Stil jij!quote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben het niet! Ik ben het niet!![]()
Ga je ons wel weer verlaten als het goed gaat?quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in mijn geval gaat dat niet op. Ik doe iets fout en ik weet ook heel goed wát ik fout doe. Ik moet gewoon weer even op de rails zien te komen
.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, vaak wel, denk ik.
En ik geloof ook dat dunne mensen die niet gezond leven dat vroeg op laat wel op hun bord krijgen.
Dat móet gewoon! Anders is het niet eerlijk!.
moet je denk ik nóg iets beter je best doen.. zo komt het namelijk niet (altijd) overquote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
Kan er misschien een keer een ander zwart schaap uitgekozen worden? Ik doe ook mijn best om gewoon en motiverend bezig te zijn
Alvast bedankt
Ik vind het een beetje een zwak excuus om er altijd maar vanuit te gaan dat iemand een betere stofwisseling heeft dan ik. Ik ken SHE niet, dus ik zou me eerst in haar eetpatroon moeten verdiepen om daar iets over te kunnen zeggen. Dat ze veel in CUL zit, wijst erop dat ze kennelijk graag kookt en dat zal wel niet altijd even slank zijn. Daaruit zou je de conclusie kunnen trekken dat ze mogelijk een snellere stofwisseling heeftquote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....
Beetje rare aanname die je daar maakt
Je snapt hem niet helemaal geloof ik. Zelfs met een trage stofwisseling kun je op een constant gewicht blijven.quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet echt... als SHE een betere stofwisseling heeft dan Viking is dat niet zo moeilijk.....
Beetje rare aanname die je daar maakt
Het is nu ook wel extreem hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat een forum zeg....
Ik ga hier geen wellus/nietus discussie voeren SHE en princess....
Als jullie anders geloven dan mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |