VOOR de koffie:quote:
Wie weet, het zou ook iets met storm en glas water kunnen zijnquote:Op zondag 20 april 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar ik denk niet dat we nog stats van JeRa gaan zien.
Dat dus.quote:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:
Goeie site man dat Houseaddictquote:Fatal error: Out of memory (allocated 2621440) (tried to allocate 4864 bytes) in /home/houseaddic/domains/houseaddict.nl/public_html/components/com_sef/sef.php on line 212
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op zondag 20 april 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Wat een verhaalquote:Ik heb pm's van drie users gelezen
Column - door Danny op 20-04-2008 10:27
Onlangs ontving ik een email van iemand die beweerde dat een user waar we veel vertrouwen in hadden, samen met een onbekende andere user, bezig was met het opzetten van een mirror van FOK! en daar al veel gebruikers naartoe had getrokken. Nu wist ik wel dat die user bezig was met een XML implementatie van het forum, maar het idee dat hij een mirror op wilde zetten stond me niet aan en dus verzocht ik hem te stoppen met zijn werkzaamheden.
Ik overlegde met een andere admin en na enig heen en weer gebrainstorm kregen we een flauw vermoeden van wie de andere partij zou kunnen zijn. Een nieuwe mail met daarin een link naar een mirror die op dat moment 'werkzaamheden' ondervond bevestigde het vermoeden over de vermeende andere user. Echter wilde ik alvorens verdere stappen te ondernemen enige mate van zekerheid. De pm's controleren is iets dat we normaliter niet doen, maar volgens onze policy bij misbruik of klachten wel gedaan kan worden. Probleem; de berichten worden gecodeerd opgeslagen en zijn niet zomaar na te lezen. Daar moest ik dus omheen scripten en een uurtje of twee later kon ik aan de slag. Een limit van 50 berichten erop, want dat zou genoeg moeten zijn om duidelijkheid te krijgen, en met bonzend hart opende ik de outbox van eerst de eerste gebruiker en vervolgens de tweede, en een derde, die niets met de zaak te maken bleek te hebben en sowieso al in maanden geen pm had verzonden.
Woest was ik. Meer dan 100 users zouden al dagelijks gebruik maken van de mirror, er waren plannen om middels OCR de emailadressen van users die deze niet verborgen hadden uit te lezen en ze bij downtime een nieuw password te mailen inclusief link naar de mirror om zo de boel op FOK! leeg te plukken en meer users die kant op te trekken. Nodeloos te zeggen dat hun acties een ernstige vorm van schending van het databankenrecht zijn, maar erger vond en vind ik het dat het hier gaat om twee users die we regelmatig hebben geconsulteerd bij onze serverwerkzaamheden. Zo'n mes in je rug voelt niet prettig kan ik je vertellen. Gisteren heb ik beide users noodgedwongen gebanned. Jammer.
Nog vervelender is dat ze zichzelf in de slachtofferrol plaatsen. Die grote boze Danny heeft zomaar privéberichten gelezen. Boo-fucking-hoo. Lees de policy, en denk na. Als mij uit betrouwbare bron ter oren komt dat men probeert mijn levenswerk, want dat is FOK!, en mijn kindje, want dat is FOK! ook min of meer, van me af te pikken dan doe ik daar wat aan. Volledig volgens de voorwaarden overigens, die stellen dat we bij misbruik of klachten alsnog de berichten kunnen decoderen en inzien.
Waar ik probeerde de boel, voor de users in kwestie, discreet af te handelen door niet publiekelijk te melden dat ze (wederom, één van hen had al eerder op oneigenlijke wijze zichzelf toegang verleend tot beschermde onderdelen) de boel aan het flessen zijn, besluiten ze er zelf een andere handelswijze op na te houden. Ze hebben een mooie pagina gemaakt waarin ik 'aan de schandpaal genageld' word. Men suggereert dat ik dagelijks pm's van users zit te lezen, niet te vertrouwen ben etc. Ik kan daar alleen maar om lachen. Ik heb niet eens de tijd om me daarin te verdiepen, noch zal het mij royaal aan mijn anus jeuken wat mensen zoal in hun pm's schrijven. Ik heb noch de behoefte noch de tijd om die berichten te lezen, maar bij een duidelijk en onderbouwde melding van misbruik zal ik zeker onderzoeken of de beweringen kloppen alvorens stappen te ondernemen. Dat lijkt me ook absoluut niet meer dan logisch.
Het mooie is dat men er nu een verhaal omheen heeft gebouwd waarin men stelt dat hun mirror niet echt zou zijn. Leuk geprobeerd natuurlijk, maar niet erg geloofwaardig. Verder klopt de gestelde tijdslijn in hun verhaal niet. Dit 'indekken' heeft een van de users al eerder gedaan en komt niet echt als verrassing. Ik zal me echter niet verlagen tot hun niveau en de namen hier verder niet bekend maken. Ze doen maar met hun sneue verhaaltje. Ze hadden gewoon kunnen stoppen met de mirror en hun activiteiten toen ik dat verzocht. Met deze actie hoeven ze echter helemaal niet meer terug te komen. Het tooltje dat ik gemaakt heb heb ik al niet meer. Bij een eventueel volgende zaak zou ik die dus opnieuw moeten scripten. Eenieder's pm's zijn gewoon veilig en worden niet zomaar gelezen als daar geen dringende reden voor is. Vertrouw je het, of mij, echt niet, gebruik dan gewoon de pm niet. Niemand verplicht het je.
Overigens doet zo'n mes tussen je schouderbladen best pijn.
En nu ga ik me een dagje met mijn gezin bemoeien
Jammer van JeRa.quote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7481
[..]
Wat een verhaal
Is hij een van de....quote:
3.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 20 april 2008 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
MPG is toch niet stuk he?
quote:Op zondag 20 april 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij gaat MPG een deel van zijn standaardinhaalposts op OA missen de komende week.
Want?quote:Op zondag 20 april 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar ik denk niet dat we nog stats van JeRa gaan zien.
Gelezenquote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de quote van Danny's column hierboven en het banmeldtopic.
Heldquote:Op zondag 20 april 2008 13:56 schreef JortK het volgende:
Misschien ga ik maar alle topics indexeren dan
Feliquote:Op zondag 20 april 2008 14:08 schreef JortK het volgende:
En deze post is post 16.000 voor Jortje![]()
Dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor iedereen
quote:Op zondag 20 april 2008 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
hey.....
ik heb het poesje van mn zus gezien
nee ik heb geen foto's helaas,
maar ze is zo lief
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 april 2008 14:08 schreef JortK het volgende:
En deze post is post 16.000 voor Jortje![]()
Dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor iedereen
Wat is er?quote:Op zondag 20 april 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
O jee
Waar doe ik dat danquote:
heb je weleens gezien hoe ik DaMart of papierversnipperaar begroet?quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef JortK het volgende:
[..]
[KSC #798] Waar Koffie je morgen Opvrolijkt
Gast, dat valt alleszins meequote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef JortK het volgende:
[..]
[KSC #798] Waar Koffie je morgen Opvrolijkt
Ik had het ook over MPG dus bemoei je er niet meequote:Op zondag 20 april 2008 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je weleens gezien hoe ik DaMart of papierversnipperaar begroet?
Dudequote:
Immerquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef Muck het volgende:
ik heb vandaag zowaar eens wat cultureels gedaan
ik ben naar een expositie geweestquote:
quote:
kankerkachelquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
kut godverdomme hoere kankerkachel
0 -1 voor PSV
Nou, een kennis van mijn broers baas (volg je het nog) heeft wat kunstwerken in het huis van mijn broers baas staan en zodoende kent ze mijn broer. Vandaag is er kunstroute in Doorn en Maarn en ze vroeg aan mijn broer of die wilde komen kijken. Omdat het een tof mens is, heeft ie dat maar gedaan en omdat ie geen zin had om alleen te gaan, ben ik mee geweestquote:Op zondag 20 april 2008 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wie wat waar? Hoe was het? Doe eens vertellen
Ik snap het hele verhaal gewoonquote:Op zondag 20 april 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, een kennis van mijn broers baas (volg je het nog) heeft wat kunstwerken in het huis van mijn broers baas staan en zodoende kent ze mijn broer. Vandaag is er kunstroute in Doorn en Maarn en ze vroeg aan mijn broer of die wilde komen kijken. Omdat het een tof mens is, heeft ie dat maar gedaan en omdat ie geen zin had om alleen te gaan, ben ik mee geweest
Ik vind abstracte beelden niks, maar ze had ook een paar mooi uilen en katten
quote:
=quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
spam
Op een broodje?quote:
en helaas ziet het er niet naar uitquote:
Maar, VVV komt zeer waarschijnlijk WEL van de laatste plek afquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
en helaas ziet het er niet naar uitDe eredivisie is net zo'n slechte soap als de zondagrel van deze week.
jaquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
en helaas ziet het er niet naar uitDe eredivisie is net zo'n slechte soap als de zondagrel van deze week.
Ik vind de zondagrel deze week wel goedquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij's maar matigquote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind de zondagrel deze week wel goed
quote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee man, vanavond word het pas echt leuk als de kant van JeRa wordt gepost
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind de zondagrel deze week wel goed
preciesquote:Op zondag 20 april 2008 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.
Daarom wil ik wachten tot vanavondquote:Op zondag 20 april 2008 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef BrandX het volgende:
JortK, wat bedoel je in dat PM topic met dat IE7 vs Safari? idd wat ik zeg, dat de logs niet kunnen kloppen?
Ik ben dr niet helemaal zeker van hoor trouwensquote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen verstand van logs maar met logisch nadenken kom je een eind
quote:
Ik heb Chineze nootjes mag dat ook?quote:Op zondag 20 april 2008 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk dat topic in FB, echt popcorn erbij en smullen maar
Link naar de meest goede postsquote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef PoeK het volgende:
godsamme, dat breezertopic blijft ook echt een prachttopic
does een linkje?quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef PoeK het volgende:
godsamme, dat breezertopic blijft ook echt een prachttopic
hai indahquote:Op zondag 20 april 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com zet heimelijk de fok-topic-indexer maar uit
goedenavond
Br33z4H t0p!qUe#109: Ik dOe hEt vOor een slokje BrEeZaHquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:58 schreef PoeK het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!qUe#109: Ik dOe hEt vOor een slokje BrEeZaH
Maar er zijn niet specifiek beste posts, het hele topic bestaat uit goeie posts.
Uitzonderingen daargelaten.
Watvoor filmquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.dev(...)s-Jellofish-83379166
mijn creatiever bui
Even zo snel doorlezend de eerste taalfoutjes eruit gehaaldquote:Artist's Comments
because I have read a story that made me think of a jellofish!
this was the result of the jellofish i had in my mind... i suck
but hey it's a fish!
this fish lives for over 4 weeks which is a generally long span of time for something such high calorized. if you rub a fish like this on your butt you will get burns on your butt and heavy itches..
your butt will not fall off , but in general your skin does! so if you want to have a naked butt ! Rub this fish onto your butt!!!
It also makes a great jelly when captured and is delicious as a dessert.
First freeze the fish before you eat it ,for about 1 hour. because the poision vaporizes when it's frozen deep cold.
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 april 2008 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]Dunya en Desie
en ik vraag wel of Karina mee gaat
komt omdat je een X-chromosoom te wenig hebtquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef PoeK het volgende:
ziet er erg onboeiend uit imo
Ah. Dan heb ik dat dus ook.quote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
komt omdat je een X-chromosoom te wenig hebt
daaromquote:Op zondag 20 april 2008 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dan heb ik dat dus ook.
In dat geval ga je maar lekker met Karina naar die film![]()
Whehe.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef Sjowhan het volgende:
Was ook weer opgevouwen.. Wat een teringwerk
jaquote:
De was WAS een teringwerk, hij is er nu mee klaarquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
komt omdat je een X-chromosoom te wenig hebt
Kunnen ze het gelijk opvouwen tochquote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
al heb ik nu geen wasmachine meer, dus sleep ik alles mee naar mijn ouders
Vandaag weer heerlijk met open dak rondgeredenquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef MPG het volgende:
Vandaag en morgen de voorsprong uitbouwen, en dan staat de jacht op OA open![]()
Oh, het is iets saais over privacy, ICT, overheid en internet.quote:
Heeeee, ik krijg ook wel s PM van een leuk meisje hoor!quote:
Dankjequote:
Weet ik, niet bijster boeiend, Danny heeft het me laten lezenquote:
Immerquote:
De FOK!-oplossingquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef JortK het volgende:
Zo einde rel, topic is op slot
Tijd om naar de mand te gaan![]()
![]()
Je KSC-stats op de website kloppen niet helemaal. ik heb 94 topics geopend, niet 39quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
De FOK!-oplossing
Kun je mij morgen mss ff mailen over de stats, dat gaan we niet via pm doen natuurlijk
Hounietquote:
Bij mij staat er 94 hoorquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
Je KSC-stats op de website kloppen niet helemaal. ik heb 94 topics geopend, niet 39
Nu klopt het zaakjequote:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)or_om_te_lachen.html
Speciaal voor frits een geenstijl linkje
Oh jongen ik heb totaal geen problemen met GS hoor. Vriend van me werkt zelfs voor de nieuwssite van GS, laatst nog Spits overgenomen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:13 schreef ScarFace- het volgende:
Fritstim wel te verstaan.
Trouwens wel een top filmpjequote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)or_om_te_lachen.html
Speciaal voor frits een geenstijl linkje
Plannen lopen weleens uit natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
Goed plan SF- .
Ik duik ook mijn bed maar eens in.
Slaap lekker![]()
Sander jongen hoe is het?quote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Sander170 het volgende:
Is het alweer plaatjes tijd?
Ja ik heb jou ook gemist jongen, alles goed verder?quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Sander170 het volgende:
Hey ouwe beste Collega van me, ik heb je gemist.
En ik om jou te zienquote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben blij om je weer te zien ouwe maat.
Om maar op jouw plaatje voort te borduren:quote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef Sander170 het volgende:
Nu jullie aub.
Mooi mooi, en ik van jouquote:Op maandag 21 april 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Ja gaat uitstekend.
Ik hou nog steeds van je schat.
Geen probleem hoor. Daar is het een SC voor natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 01:29 schreef Sander170 het volgende:
Lekker topic beetje vullen met plaatjes,
hou ik van sorry hoor!
Bij mij niet.quote:Op maandag 21 april 2008 01:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij 'coffee'
Ik ga denk over een klein half uurtje de lichten uitdoen hier, jij dan?quote:Op maandag 21 april 2008 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Wanneer ga je dan naar bed / hoelaat ??
Ik ga over 4 uurtjes naar bed.quote:Op maandag 21 april 2008 01:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga denk over een klein half uurtje de lichten uitdoen hier, jij dan?
Jij bent meer van de tieten?quote:Op maandag 21 april 2008 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, dergelijke konten is niets voor mij... ik wat plaatsen? Ben druk aan het ontbijten!
ik ben inderdaad meer van de borsten maar een algemeen mooi kontje is natuurlijk ook niets mis mee.quote:Op maandag 21 april 200803:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de tieten?
Ben je al klaar met je ontbijten, [afbeelding]
dan kun je een paar konten plaatsen [afbeelding]
de eer is geheel aan jouquote:Op maandag 21 april 200803:31 schreef Sander170 het volgende:
Nou die laatste van mij is niet verkeerd,
die zou ik zeker wel een avondje + nachtje willen palen hoor!
100%
quote:
het is negen uur in de morgen, ben niet echt bezig met geile plaatjesquote:Op maandag 21 april 200803:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je zo vriendelijk zou willen zijn om aub ook maar 1 geil plaatje te tonen,
ben ik blij en vereerd beste vriend. [afbeelding]
Ik heb van alles in huis.quote:Op maandag 21 april 2008 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
getverpielekes.. heb je niet gewoon een mooie Aziatische dame voor me?
Ach om tijden geef ik niks!quote:Op maandag 21 april 2008 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is negen uur in de morgen, ben niet echt bezig met geile plaatjes
alle markten ? zo zo...quote:Op maandag 21 april 200803:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis.
Ik ben van allen markten thuis.
Maar plaats dan zelf iets al doe je het voor mij beste vriend. [afbeelding]
dat blijkt ja!quote:Op maandag 21 april 200803:54 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben makkelijk...
beetje vlees en vet is inderdaad niets mis mee, absoluut niet, maar ik zie alleen maar hamlappen.. beetje kleding om uit te fantaseren is er niet eens meer bijquote:Op maandag 21 april 200803:57 schreef Sander170 het volgende:
Je ziet juist weinig vlees!
Ze mogen best mollig zijn hoor, een lekkere vleeswinkel is niks mis mee hoor.
Beter dan al die Anorexia patïentjes!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |