Ik ga denk over een klein half uurtje de lichten uitdoen hier, jij dan?quote:Op maandag 21 april 2008 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Wanneer ga je dan naar bed / hoelaat ??
Ik ga over 4 uurtjes naar bed.quote:Op maandag 21 april 2008 01:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga denk over een klein half uurtje de lichten uitdoen hier, jij dan?
Jij bent meer van de tieten?quote:Op maandag 21 april 2008 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, dergelijke konten is niets voor mij... ik wat plaatsen? Ben druk aan het ontbijten!
ik ben inderdaad meer van de borsten maar een algemeen mooi kontje is natuurlijk ook niets mis mee.quote:Op maandag 21 april 200803:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de tieten?
Ben je al klaar met je ontbijten, [afbeelding]
dan kun je een paar konten plaatsen [afbeelding]
de eer is geheel aan jouquote:Op maandag 21 april 200803:31 schreef Sander170 het volgende:
Nou die laatste van mij is niet verkeerd,
die zou ik zeker wel een avondje + nachtje willen palen hoor!
100%
quote:
het is negen uur in de morgen, ben niet echt bezig met geile plaatjesquote:Op maandag 21 april 200803:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je zo vriendelijk zou willen zijn om aub ook maar 1 geil plaatje te tonen,
ben ik blij en vereerd beste vriend. [afbeelding]
Ik heb van alles in huis.quote:Op maandag 21 april 2008 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
getverpielekes.. heb je niet gewoon een mooie Aziatische dame voor me?
Ach om tijden geef ik niks!quote:Op maandag 21 april 2008 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is negen uur in de morgen, ben niet echt bezig met geile plaatjes
alle markten ? zo zo...quote:Op maandag 21 april 200803:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis.
Ik ben van allen markten thuis.
Maar plaats dan zelf iets al doe je het voor mij beste vriend. [afbeelding]
dat blijkt ja!quote:Op maandag 21 april 200803:54 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben makkelijk...
beetje vlees en vet is inderdaad niets mis mee, absoluut niet, maar ik zie alleen maar hamlappen.. beetje kleding om uit te fantaseren is er niet eens meer bijquote:Op maandag 21 april 200803:57 schreef Sander170 het volgende:
Je ziet juist weinig vlees!
Ze mogen best mollig zijn hoor, een lekkere vleeswinkel is niks mis mee hoor.
Beter dan al die Anorexia patïentjes!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |