Op een broodje?quote:
en helaas ziet het er niet naar uitquote:
Maar, VVV komt zeer waarschijnlijk WEL van de laatste plek afquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
en helaas ziet het er niet naar uitDe eredivisie is net zo'n slechte soap als de zondagrel van deze week.
jaquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
en helaas ziet het er niet naar uitDe eredivisie is net zo'n slechte soap als de zondagrel van deze week.
Ik vind de zondagrel deze week wel goedquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij's maar matigquote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind de zondagrel deze week wel goed
quote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee man, vanavond word het pas echt leuk als de kant van JeRa wordt gepost
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind de zondagrel deze week wel goed
preciesquote:Op zondag 20 april 2008 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.
Daarom wil ik wachten tot vanavondquote:Op zondag 20 april 2008 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis maar een hoop geblaat tot nu toe. Een hoop geroep zonder concrete bewijzen. allemaal circumstantional.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef BrandX het volgende:
JortK, wat bedoel je in dat PM topic met dat IE7 vs Safari? idd wat ik zeg, dat de logs niet kunnen kloppen?
Ik ben dr niet helemaal zeker van hoor trouwensquote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen verstand van logs maar met logisch nadenken kom je een eind
quote:
Ik heb Chineze nootjes mag dat ook?quote:Op zondag 20 april 2008 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk dat topic in FB, echt popcorn erbij en smullen maar
Link naar de meest goede postsquote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef PoeK het volgende:
godsamme, dat breezertopic blijft ook echt een prachttopic
does een linkje?quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef PoeK het volgende:
godsamme, dat breezertopic blijft ook echt een prachttopic
hai indahquote:Op zondag 20 april 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com zet heimelijk de fok-topic-indexer maar uit
goedenavond
Br33z4H t0p!qUe#109: Ik dOe hEt vOor een slokje BrEeZaHquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:58 schreef PoeK het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!qUe#109: Ik dOe hEt vOor een slokje BrEeZaH
Maar er zijn niet specifiek beste posts, het hele topic bestaat uit goeie posts.
Uitzonderingen daargelaten.
Watvoor filmquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.dev(...)s-Jellofish-83379166
mijn creatiever bui
Even zo snel doorlezend de eerste taalfoutjes eruit gehaaldquote:Artist's Comments
because I have read a story that made me think of a jellofish!
this was the result of the jellofish i had in my mind... i suck
but hey it's a fish!
this fish lives for over 4 weeks which is a generally long span of time for something such high calorized. if you rub a fish like this on your butt you will get burns on your butt and heavy itches..
your butt will not fall off , but in general your skin does! so if you want to have a naked butt ! Rub this fish onto your butt!!!
It also makes a great jelly when captured and is delicious as a dessert.
First freeze the fish before you eat it ,for about 1 hour. because the poision vaporizes when it's frozen deep cold.
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 april 2008 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]Dunya en Desie
en ik vraag wel of Karina mee gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |