Ik draai het naar volle tevredenheid. Net zoals MacOS en FreeBSDquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Houniet het volgende:
Dat gezeik op Windows elke keer, jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
tssssskquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Houniet het volgende:
Waarin performen ze dan beter? Spelletjes? Nee. Vandaar heb ik nu XP op de baas z'n laptop. Oh ja, en wat applicaties. Elk OS heeft zijn voordelen en zijn beperkingen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tsssssk
jij ken het gewoon fysiek niet handlen dat MacOS en Linux beter performen
HANquote:
Zuinigheid in gebruik van resourcesquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarin performen ze dan beter? Spelletjes? Nee. Vandaar heb ik nu XP op de baas z'n laptop. Oh ja, en wat applicaties. Elk OS heeft zijn voordelen en zijn beperkingen.
Zakken hooiquote:
Zal me écht geen rotzorg zijn wist je dat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tsssssk
jij ken het gewoon fysiek niet handlen dat MacOS en Linux beter performen
de vorige keer kreeg ik ook heel snel antwoord, maar ik wil onderhand weleens weten wanneer ik dat toelatingsexamen mag doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAN
Nou ja, heb wat geinformeerd bij ze voor die master, daar kwam vrij snel antwoord op
Mjaquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
de vorige keer kreeg ik ook heel snel antwoord, maar ik wil onderhand weleens weten wanneer ik dat toelatingsexamen mag doen.
Dat leert wat makkelijker vind ik
Dat zeg ik, elk OS heeft zijn voor en nadelen. Maar een normale gebruiker zal die uptime en resources een worst wezen. Die donwloaden wat (schijfruimte nodig) en zetten hun pc weer uit op het einde van de dagquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuinigheid in gebruik van resources
Stabiele uptime
Spelletjes moet je indd op windows doen
[..]
Zakken hooi
keurig netjesquote:
ik ga voor koffiequote:
Af en toe heb ik er een probleempje mee, maar als je normaal gesproken werkt met een OS dat nooit problemen geeft dan valt het zo op hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:21 schreef Houniet het volgende:
Gaan we het vandaag dan beleven? M&M gaan O&M voorbij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
#346 OA 28394
#347 Muck 28390
#360 DaMart 27687
#362 MPG 27663
#368 Papierversnipperaar 27562
Wie weet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we het vandaag dan beleven? M&M gaan O&M voorbij?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ging gesmeerd jaquote:
MPG, goedemiddagquote:Op vrijdag 18 april 200815:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah [afbeelding]
Goedenavond [afbeelding]
Pas op dat je er niet van af valt danquote:
Waar?quote:
Das een beste fik inderdaadquote:
Ja, nee, daar heb ik wat aanquote:
nou ja, je weer maar nooit hequote:Op vrijdag 18 april 200816:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, daar heb ik wat aan [afbeelding] [afbeelding]
Ik kom net terug van de fitness. Nu even een bord bami naar binnen kauwenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis, snel broodje gegeten, zo naar fitness
Heb ik al 2 weken niet gedaan, dus ben benieuwd hoeveel spierpijn ik ga kweken
Yum!quote:
quote:Spam-records
190 posts - JortK - [JortKSC #788] Waar Koffie helpt om postaantal op te krikken!!!
127 posts - eer-ik - [KSC #393] Bijna 400 al.
125 posts - juon_jacket1 - [KSC 630] On the first day of christmas my true love gave to me.
118 posts - eer-ik - [KSC #698] Dag Amy, is rehab nog steeds een no-no?
115 posts - Sebasser - [Koffie SC #199] MH
En ik sta niet eens in de top-10quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik sta niet eens in de top-10
Allemaal leugensquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:25 schreef Houniet het volgende:
Zal mij een rotzorg zijn waar en hoe ik sta.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, nu kappen dus Jort. Leuk geweest.
Link?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je niet beter in R&P spammen als je zo een bui hebt, Jort?
Ik ben irritant enzulksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |