quote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar wie/wat Evy is? Hahaha![]()
Ennuh...goedemorgen!
Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een hardloopschema voor op je mp3speler
En Evy 'coacht' je dan
Vanavond trouwens de eerste keer dansen met mijn kniebeschermersben benieuwd
Een half uur in een keer is wel erg veelquote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijn![]()
Wat voor soort dans doe je, Miss_S?
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.htmlquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar wie/wat Evy is? Hahaha![]()
Ennuh...goedemorgen!
Haiquote:
Tof!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Miss_S het volgende:
Foto gevonden
[ afbeelding ]
Niet zo'n duidelijke foto maar hij is dus heel fleurig, leuk voor de lente/zomer
En natuurlijk weer maat 170blijft grappig bij de H&M
Thanksquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tof!
Ja, maat 170 is grappig, maar niet als je voor de normale maten al te lang bent
Ik probeer een blote buik juist te vermijden (lukt al niet eens altijd), vind het een beetje ordinair 'op mijn leeftijd'.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Thanks
Hmm ja dan moet je wachten tot blote buiken weer een trend worden
Ja hoogbejaarden in navelshirtjes zien er niet uitquote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik probeer een blote buik juist te vermijden (lukt al niet eens altijd), vind het een beetje ordinair 'op mijn leeftijd'.
Alleen vanwege je borsten (en tja de mijne passen er ook goed in) zou hij misschien in 170 niet passen maar anders waarschijnlijk wel hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoogbejaarden in navelshirtjes zien er niet uit.
Leuk shirtje Miss_S. Als ze die in L hadden zou ik hem ook kopen.
Goedemorgenquote:
Je plan werkt dus goedquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Eergisterochtend op de weegschaal: 64,9. Gisterochtend: 64,5. Vandaag: 64,5, maaaaaaar, dat is op de Belgische weegschaal en die geeft altijd op z'n minst een halve kilo meer aan. Dus dan zou ik weer 500 gram zijn afgevallen!![]()
Ga zo ontbijten met 2 vezelcrackertjes met zelfgemaakte kipsalade.
Jammer dat je niet vraagt: 'Wat zit daar in?', want dan had ik heel bijdehand 'kip' geantwoordquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je plan werkt dus goed
Zelfgemaakte kipsalade? wat zit daar verder nog in
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vraagt: 'Wat zit daar in?', want dan had ik heel bijdehand 'kip' geantwoord.
Zijn crackers beter dan brood als je koolhydraten wilt vermijden? Ik bedoel: wat maakt het uit of ik volkoren crackers of volkoren brood eet?
Paddepoel heeft sinds kort weer markt op woensdagochtend. Heel klein, maar wel met goede groente en fruit stalletjes en een goede kaasboerquote:Op woensdag 16 april 2008 10:14 schreef teigan het volgende:
Er is toch geen markt op woensdag in de stad freecell?
Of is er bij paddepoel nog eentje?
ik had vier dingen kunnen voorspellen:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ze zijn van Atkins en hebben maar 3 gram koolhydraten per sneetje. In mijn kipsalade zit verder nog een gesnipperd uitje, beetje sambal, chinees 5 kruidenpoeder, komkommer, light mayo en koriander.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ze zijn van Atkins en hebben maar 3 gram koolhydraten per sneetje. In mijn kipsalade zit verder nog een gesnipperd uitje, beetje sambal, chinees 5 kruidenpoeder, komkommer, light mayo en koriander.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had vier dingen kunnen voorspellen:
- het eeuwige gesnipperde uitje;
- de sambal;
- de mayo;
- de koriander.
ah, dat moet ik onthouden, met mijn huidige rooster zou ik er voordat ik les moet geven nog wel langs kunnen namelijk..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Paddepoel heeft sinds kort weer markt op woensdagochtend. Heel klein, maar wel met goede groente en fruit stalletjes en een goede kaasboer
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ik zal straks eens kijken, want moet er voor naar beneden en ik ben lui............quote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
die 5 kruidenpoeder klinkt interessant
wat zit daar in, en is dat toko-spul?
Ik gebruik echt veul vaker ui dan knoflook. Vooral bij het ontbijt vind ik knoflook niet zo aantrekkelijk. Eigenlijk is mijn kipsalade ook meer een lunch ding, maar de eieren zijn op......quote:
quote:Wed 16 April 2008 07:37u door MuscleGirlLover
Hi Principessa.Farfalla,
Ik wilde je alleen maar even laten weten dat je niet in hoeft te houden met sterk worden: sterke vrouwen zijn mooi!
Het straalt vitaliteit uit en is 100x mooier dan dat ielige van (te) slanke vrouwen en het fatsige van (wat) dikkere vrouwen.
Als je snel sterker wilt worden, moet je vooral met losse gewichten (dumbbells en barbells) werken. En maak het jezelf zwaar: het moet niet te makkelijk gaan; de laatste herhalingen moet je nog net kunnen doen.
Succes!!
quote:Hey,
bedankt voor je motivatie.
Ik hou zelf wel van sterk maar qua fysiek van dun/mager/spierloos.
Groetjes, PF
Gewoon pijn bij het hardlopen. Ik had een kijkoperatie vanmorgen, en het blijkt dat mijn kraakbeen een beetje beschadigd is.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy-verslaafde meldt..
Succes ColdFeet, mag ik vragen wat er met je knie aan de hand is?
Oh ze heet Kingquote:Op woensdag 16 april 2008 13:18 schreef PretKroket het volgende:
Waarom is mijn zus eigenlijk uit de dikke-mensen lijst gehaald?
Gat-ver-damme. Zoute troep :pquote:Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik drink nu Turkse karnemelk
[ afbeelding ]
Check haar weblogquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, ik heb het gemist omdat ik net op vakantie ging toen jij terugkwam, maar Sylvana, hoe vond jeParijs
?
Dat moet je niet zeggen, dat moet je gewoon doen!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Viking84 het volgende:
*zet irritante broertjes a la PretKroket in de negeermodus.
Viking, de vrouw met antwoorden op alle vragenquote:
Ik heb geen blog.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Viking, de vrouw met antwoorden op alle vragen
En waar is jouw blog, zodat ik kan lezen hoe je date was?
Ik niet dit jaarquote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef PretKroket het volgende:
dus, wie gaat er slank de zomer in?Eenmaal, andermaal?
quote:
Uiteraard mag je me fatty noemen straksquote:Op woensdag 16 april 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nog even en we mogen jou fatty noemen
![]()
Flauw natuurlijk. Ik heb speciaal voor jou even in OUD gelurkt en ik vind je prachtigmet je nonchalante kapsel en je taille. Je bent echt nog steeds slank!
Hier:quote:Op woensdag 16 april 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nog even en we mogen jou fatty noemen
![]()
Flauw natuurlijk. Ik heb speciaal voor jou even in OUD gelurkt en ik vind je prachtigmet je nonchalante kapsel en je taille. Je bent echt nog steeds slank!
Viking, ik wou niet een week topics gaan teruglezen, maar dit wil ik wel even weten. Welke pagina, ongeveer? Begin?
Ja, ik heb inmiddels het hele topic doorgespitquote:Op woensdag 16 april 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier:
Slank de zomer in #148 - vol met luie mensen!
en
Hier:
Slank de zomer in #148 - vol met luie mensen!
En pagina's hangen af van je eigen instellingen hè.
Nu ff boodschappen doen.
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Norrod virus is kut maar je valt er wel van af ... vraag alleen niet hoe
Easy come, easy go... Heel besmettelijk, heel korte incubatietijd, maar ook vrij snel weer over. Toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels het hele topic doorgespit
Wat zonde zeg, kan me voorstellen dat je baalde. En ik zag dat je meer vego wilde gaan koken, misschien kunnen we elkaar uit de brand helpen met lekkere recepten, want ik doe het ook best vaak
Lolquote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?
Ik heb al 2 maaltijdsalades op van de Plus en de ene was echt lekker en de andere echt nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb net voor drie dagen boodschappen gedaan.
Vandaag eet ik aardappelschijfjes, een rijstburger (voor het eerst, ben benieuwd hoe dat smaakt) en rauwe worteltjes (vind ze gekookt niet zo lekker).
Morgen eet ik ws bij m'n ouders (note to self: mama even bellen).
En dan heb ik nog tagliatelle met prei en champignons e.d. (eet ik ook best vaak) en twee maaltijdsalades van de Plus. Ben benieuwd of die kunnen tippen aan die van de AH. Dus ik ben tot en met zaterdag voorzien van best gezond voer. En dan ga ik dit weekend even een eetlijstje maken voor de volgende week en en dan zoveel mogelijk in één keer proberen te halen.
Lijntechnisch gaat het namelijk vaak fout bij mij, omdat ik geen zin heb om naar de winkel te gaan.
En kan iemand nog even reageren op mijn vraag over volkoren crackers vs. volkoren brood? (waarom crackers koolhydraattechnisch gezien beter zijn dan brood?).
Ik heb de geitenkaas en een soort excellentversie van de Plus (appetit) met mozzarella en tomaat voor Mark (maar wil er zelf ook een hapje van proevenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb al 2 maaltijdsalades op van de Plus en de ene was echt lekker en de andere echt niet
Ik had ze allebei van appetit, de kip was lekker maar die met gamba's nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de geitenkaas en een soort excellentversie van de Plus (appetit) met mozzarella en tomaat voor Mark (maar wil er zelf ook een hapje van proeven).
Ja maar sws zegt iedereen dat je ipv brood crackers moet eten.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
Mijn crackers kwamen toch van Atkins, dus daarom zitten er heel weinig koolhydraten in (maar dat had ik al gezegd, of bedoelde je dat niet?)
Echt geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, ik heb het gemist omdat ik net op vakantie ging toen jij terugkwam, maar Sylvana, hoe vond jeParijs
?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 april 2008 16:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Brood heeft minder calorieen/100 gram, maar als je als lunch 2 crackers of 2 boterhammen zou nemen, krijg je met crackers minder kcal binnen. Ik ga voor brood, want dat is lekkerder. Crackers is voor als ik geen brood in huis heb en ik moet toch wat eten
Oh ja, idd beterschap, CF. Ik ben een beetje veel met mezelf bezig de laatste dagenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef Miss_S het volgende:
CF ik wou je nog beterschap wensen met je knie
De kip vond ik lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, idd beterschap, CF. Ik ben een beetje veel met mezelf bezig de laatste dagen.
Maar Saskia, weet je nog welke maaltijdsalade je wél lekker vond en welke niet?
Ja, de vloeren en de plafonds zijn ook erg prachtig daarquote:Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, ja, ik had het gezien. Het Louvre heb ik de laatste keer maar gemeden, zo druk is het daar. Je moet er trouwens niet alleen naar de wanden kijken maar ook naar de vloeren; sommige zijn echt prachtig.
Gek he, dat Parijs zo 'romantisch' voelt, daar 's avonds op de trappen van de Sacre CoeurHoewel het ook leuk is om er uit te gaan met wat vrienden (bij de Bastille in de buurt zitten superleuke clubs/bars: tip voor de volgende keer!).
Deed ik toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
.
Ik eet momenteel alleen maar crackers.
Daarover zal ik binnenkort nader berichtenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
ik zat te denken zal Evy in Belgie ook nog zo populair zijn met hardlopen?
Ik wacht in spanningquote:Op woensdag 16 april 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarover zal ik binnenkort nader berichten
Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Ligt het aan mij of is al het eten van Sonja Bakker erg machtig?
Ok dan ben ik dus niet gekquote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtig)
Laatste toetsen van dit jaar weer gehad. Nu alleen nog 'even' examen doen en dan zit het erop. Eindelijk. En nu is mijn hoofd helemaal moe en watterig, ik kan me niet 7,5 uur achter elkaar bezighouden met school, leren en presteren.
Hoe lang of ver loop je nu?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb een rijstburger gehad, lekker krokant gebakken aardappeltjes en zo dadelijk nog wat worteltjes naar binnen werken. Straks weer hardlopen. Ging gisteren niet zo goed, dus toen voortijdig gestopt.
Ja, ik weet het. Ergens vind ik het een heerlijk gevoel, om eindelijk weer eens is helemaal af te ronden. Straks mag ik laten zien wat ik de afgelopen 6 jaar heb uitgespookt en een nieuw beginnetje maken op de uniquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, het zit er bijna op. Cliche misschien, maar wel waar. Over een maand is het ineens allemaal afgelopen en realiseer je je plotsklaps dat je middelbare-schooltijd erop zitEn dan breken er gouden tijden aan; studeren is veel leuker dan op school zitten
ruim 4 km.quote:
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minderquote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ruim 4 km.
Vorig jaar mei begon ik met het beginnersschema en daar ben ik nu eigenlijk nog steeds mee bezig![]()
. We slaan steeds een paar weken over en van 4 x 5 naar 20 minuten achtereen is best nog wel een omschakeling. Ik hoop wel dat we de 20 minuten deze maand nog halen, want dan kunnen we eindelijk eens met het schema voor 45 minuten bezig. Maar ik ben niet zo gemotiveerd. De voorlaatste keer ging het niet zo goed, ik loop niet consequent, de drempel om weer te beginnen ligt steeds hoger etcetera etcetera. Zucht...
.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 16 april 2008 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden
In ieder geval succes met die 20 min halen deze maand(ik ga voor de 5
)
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Loop je dan met een groep of krijg je instructies in looptechniek oid? (dat laatste hebben wij nml ook in Groningen).quote:Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen wel mn eerste hardloop'les' van de sportschool! Ben zeer benieuwd.
Oh jaquote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat laatstehet is een cursus van het USC
![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige.
Ja, ik ging voorheen ook altijd terug in het schema als ik een paar weken niet gelopen had. Dat doe ik nu niet meer, omdat ik dan ineens een enorme sprong terug moet. Dan doe ik liever de les die ik moet doen en dan kijken hoe ver ik kom. Momenteel is dat dus 2 x 2 en 4 x 5. Ik denk dat ik die een paar keer loop en dan 2 x 10 ga doen. Heb 2 weken geleden al eens 1 x 20 geprobeerd, maar dat was toen nog echt teveel. En als het een keertje kut gaat, dan ben ik gewoon weinig gemotiveerd om weer te gaan, terwijl, als het heel goed gaat, ik bijna niet kan wachten om weer te mogen lopen. Uiteindelijk haal ik die 20 min wel
. Ik word gewoon boos op mezelf als ik niet gelopen heb, bah, zeker omdat het afvallen ook niet zo goed gaat de laatste tijd. Ik moet echt een schop onder m'n hol hebben
. Jij ook succes!
.
En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja ik ga echt mijn best doen om in het weekend gewoon met de les verder te gaan waar ik ooit gestopt ben, kijken hoe dood ik ga
Omdat ik morgen niet mag lopen van jullie en het vrijdag al weekend isquote:Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend?.
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche! Recept van Italiaans stoofvlees, alsjeblieft!
Je hebt wel gelijk hoor, maar ik eet deze week weinig koolhydraten en ik moet mijn calorieen dus uit de eiwitten halen. Normaal gesproken eet ik ook maar 100 tot 150 gram vlees of vis. (met meestal 1 of 2 vega-dagjes per week ook nog)quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef -marz- het volgende:
Dat is best veel vlees/vis op 1 dag conleche?
Ja eigenlijk wel Atkins achtig jaquote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef -marz- het volgende:
Een Atkins achtig iets?
Wat knap zo'n gecoordineerd plan qua eten. Zo te lezen hierboven werkt je aanpak wel.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Jeej!! Wat tof joh!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Stoerquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Razz komt om in de vragenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Razz! Jay!Vanaf augustus hard aan de bak! Voor hoeveel uur is het? En is het bij je woonplaats in de buurt, of ga je verhuizen?
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Nee, vanochtend om half 6 ging de wekker, hele dag gewerkt en na het eten dus op de bank in slaap gevallen. Na 3 maanden thuis gezeten te hebben toch wel ff wennen om weer een ritme te hebben en te werken enzo. Op de moeheid na, gaat het lichamelijk verder wel beter dan dat ik verwacht hadquote:Op woensdag 16 april 2008 20:12 schreef -marz- het volgende:
Dutjes zijn lekker! Of lag je de hele dag al te tukken
gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Wat tof! Het klinkt perfect. Fantastisch hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:Nee, ik ben nog niet afgestudeerd, dat gaan we hopelijk in juli allemaal voor elkaar krijgen . Ik moet deze stage nog afmaken, het portfolio daarvan, m'n scriptie is nagenoeg klaar, en nog een praktijkonderzoek. En dan is 't gebeurd.
Het is voor 20 lesuren in de week, op een school met alleen HAVO/Atheneum/Gymnasium (en ze doen aan pluslessen Engels en de Cambridge/Anglia certificaten voor getalenteerde leerlingen ). En dus vanaf het begin van schooljaar 08/09, dus in augustus beginnen met voorbereiden en in september beginnen met lesgeven.
En het is op 20 minuten fietsen van m'n huis. Whiiiii.
Lalala. Tijd voor lekkere thee.
wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja ik ga echt mijn best doen om in het weekend gewoon met de les verder te gaan waar ik ooit gestopt ben, kijken hoe dood ik ga
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Ja, erg frappant, we worden ook allemaal met de dag dikker!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:05 schreef Clayton1 het volgende:
Het frapante is dat jullie allemaal de moed opgeven wanneer het een beetje zwaarder begint te worden.
Ga er gewoon voor en je zult zien dat het lukt.
*kuch*quote:Op woensdag 16 april 2008 21:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het frapante is dat jullie allemaal de moed opgeven wanneer het een beetje zwaarder begint te worden.
Sorry dan bijna iedereenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*kuch*
pardon?ik geef niets op hoor?
GSX600F kopen?
Ik verhit olijfolie sowieso niet, want ik verhit alleen verzadigde vetten. Maar goed, met mijn overtuigingen over vetten zal ik jullie niet gaan vervelenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een vraagje.
Ik keek gisteren naar Oprah en daar was Dr. Oz, zo'n lifestylegoeroe. Hij zei dat je je eten door olijfolie moet halen en dus niet je olijfolie moet verhitten en dan pas eten in de pan doen, want dan gaan de goede vetten verloren oid.
Wie weet daar iets van? Volgens mij verhit iedereen eerst de olie en mikt er dan het eten in, toch?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Ps. muurbloempje . wil je van je gsx af omdat je hem te koop aan bied?
muurbloempjequote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Ik bedoel het ook niet zo hard dat iedereen maar opgeeft.
maar ik las dat verschillende mensen stopte en dan weer oppakte.
Ik heb ook een schema gevolgd, 12 weken 3x p/wk.
Heb uiteraard ook mijn momentjes gehad,maar 2 weken na die 12 weken schema heb ik meegedaan
aan een wedstrijd 5 km en ik ben niet laatste geworden, en was daar best trots op mezelf.
Ik loop alleen niet om af te vallen maar puur voor iets aan mijn condite te doen.
Ps. muurbloempje. wil je van je gsx af omdat je hem te koop aan bied?
doe nu Evy cursus 2, van 5 naar 10km, waarbij je om de les, om de zoveel minuten 30 seconden versnelt. Intervaltraining dusquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ben nu bezig om mijn tijd te verbeteren op de 5km.daarna denk ik erover om ook eens 10km te proberen,
natuurlijk opbouwend.
Als je tips hebt voor me
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe nu Evy cursus 2, van 5 naar 10km, waarbij je om de les, om de zoveel minuten 30 seconden versnelt. Intervaltraining dus![]()
Denk/geloof dat dat een goede is om je prestaties langzaam omhoog te werkenNiet in één keer heel snel willen gaan lopen, maar elke keer stukjes, waarbij je elke keer zult merken dat 't makkelijker gaat om die 30 seconden versnellen vol te houden
Ik heb zwaar de griep gehadquote:Op woensdag 16 april 2008 21:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige puntje waar de school ietwat bezorgd over was (of ik dat wel zou trekken), maar ik vroeg me toen hardop af of je dat door parallelklassen te roosteren niet al grotendeels kon oplossen, en dat vonden ze voor een beginner een heel goed idee. En ach, we gaan het gewoon proberen, ik ben jong, enthousiast en nog lang niet outgeburntquote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef teigan het volgende:
Razztwizzle, gefeliciteerd, maar jeetje, 20 lesuren is wel veel zeg, bijna een fulltime baan joh!
Mietjequote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja verdikkeme, nou voel ik me aangevallen, want ik heb het wel opgegeven omdat ik pijn in mijn knie hadEn voorlopig ga ik niet meer lopen ook
Makkelijk praten, je loopt echt niet door met een blessure...
Mijn knie doet vet zeerBlegh. Hopelijk gaat het slapen fijn volgens plan en zijn de pijnstillers morgen aangeslagen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn knie doet vet zeerBlegh. Hopelijk gaat het slapen fijn volgens plan en zijn de pijnstillers morgen aangeslagen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Miss_s: dit is je eigen tekst,quote:Op woensdag 16 april 2008 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de griep gehad
Ik gaf niet op omdat het zwaar werd
En hardlopen is toevallig niet de enige sport die ik doe
Dansen was trouwens weer super vandaagen die kniebeschermers helpen echt
Zet maar op je website, dat ik hem daar kan downloaden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet meer.. maar kan hem morgen of vrijdag wel even zippen en mailen
Yep en dat was steeds met een reden, en die reden was niet dat ik het niet meer zag zittenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Miss_s: dit is je eigen tekst,
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
JIj zegt dan:
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden.
Ik bedoel er maar mee hou vol je bent op de goede weg.
Dat ookquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
@Miss_S: Waarvan, van me aangevallen voelen?
Echt, ik had vanmiddag een paar keer dat ik even opstond om te gaan plassen ofzo, geez, dan ga je net iets te snel zitten en dan stond ik echt te schelden van de pijn![]()
Dat wordt lachen, de mister had vanmiddag vrijgenomen, maar morgen ben ik alleen thuis. Moet ik mijn koffie in de keuken opdrinken ofzo
Nee, mutsie, die zool is veuls te rigide!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ik hardlopen op mn nike dunks
Als het hardloopschoenen zijn wel, ik ken ze verder nietquote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ik hardlopen op mn nike dunks
nee, ik ga ze niet uploaden, zomaar.. is nogal strafbaar geloof ik (ze controlerenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Zet maar op je website, dat ik hem daar kan downloaden.
idd koop echte hardloopschoenen, daar zit demping in en dat is beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet eens wat Nike Dunks zijndus geen idee, maar ik zou als ik jou was wel (op den duur) echte hardloopschoenen kopen
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep en dat was steeds met een reden, en die reden was niet dat ik het niet meer zag zitten
En na een paar jaar loop ik nog steeds dus ik houd wel vol
toen kende ik Evy nog niet en heb ik andere schema's (uit) gelopenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?
ja, sorry, dit is geen persoonlijke aanval, maar als je met een beetje regelmaat loopt, en al helemaal als je al 'een paar jaar' loopt, dan moet Evy deel 1 echt slaapverwekkend zijn nuVooral die slechte muziek moet je dan al gekilled hebben
Dat waren niet allemaal griepjes nee maar wou toen liever andere sporten 7 uur in de week doenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Clayton1 het volgende:
Miss_S,
Ik bedoel het niet kwaad, maar ik maak op uit de vorige teksten dat jij vorig jaar mei bent begonnen met een 10 of 12 weken training.Dan maak je mij niet wijs dat die vanwege griepjes e.d. nu nog niet voltooid hebt.
Ok,maar wil ze wel graag hebben, maar ik ga hier mijn mailadres niet zettten, zit morgen mijn hele mailbox vol.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ga ze niet uploaden, zomaar.. is nogal strafbaar geloof ik (ze controleren)
Met die operatie ('onder water') spoelen ze het spul dat je gewricht smeert, weg. Duurt 2-6 weken voordat dat opnieuw is aangemaakt. Maar ik verwacht dat het morgen al minder is, het moet geen 6 weken zoveel pijn doenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ook
en lijkt me wel heel vervelend want dat doe je toch zonder na te denken (opstaan en zo)
Weet je al hoelang je hier last van gaat hebben?
ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij staat mijn mail wel in mijn profiel, en anders meot je er gewoon gmail.com achter pleuren
da komt het ook wel in een mailbox terecht hier, dan kan ik je ze wel even mailen
Ga je na die 6 weken weer rustig opbouwen met hardlopen? of laat je dat voorlopig zitten?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met die operatie ('onder water') spoelen ze het spul dat je gewricht smeert, weg. Duurt 2-6 weken voordat dat opnieuw is aangemaakt. Maar ik verwacht dat het morgen al minder is, het moet geen 6 weken zoveel pijn doen
Ik knapte echt wel af op de muziekkeuze van Evy trouwens. Heeeelemaal niet mijn stijl (*kuch.... Les 14... *kuch)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?
ja, sorry, dit is geen persoonlijke aanval, maar als je met een beetje regelmaat loopt, en al helemaal als je al 'een paar jaar' loopt, dan moet Evy deel 1 echt slaapverwekkend zijn nuVooral die slechte muziek moet je dan al gekilled hebben
Ik denk dat ik begin met het zwemmen weer op te pikken en dat ik met de fysio ga kijken wat er aan hardlopen mogelijk is. Ik vind een beetje pijn geen ramp, maar ik wil wel beschadigingen voorkomen, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga je na die 6 weken weer rustig opbouwen met hardlopen? of laat je dat voorlopig zitten?
Ik kan altijd wel lachen om de muziekkeuze maar ik begrijp dat niet iedereen het lekker vind om te lopen
Slimquote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin met het zwemmen weer op te pikken en dat ik met de fysio ga kijken wat er aan hardlopen mogelijk is. Ik vind een beetje pijn geen ramp, maar ik wil wel beschadigingen voorkomen, natuurlijk.
Ja, en als je langs mijn eetverhalen scrollt, lijk ik ook net op conlechequote:Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slim
Als ik trouwens snel langs je avatar scroll lijkt die op die van Conleche
Ahh dus een verloren tweelingzusquote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, en als je langs mijn eetverhalen scrollt, lijk ik ook net op conleche
Nou, écht niet normaal, hoor hoe snel jij gaat. Jij valt gewoon een halve kilo per dag af ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
De zon schijnt, de lucht is helder blauw.. en het is -1, volgens mijn vista-weer-ding
toch ga ik zodadelijk lekker met de motor naar Nijmegen.. en dan terug over de dijkmoet een beetje oefenen voor het ritje van zaterdag
De weegschaal was weer in een goede bui vandaag: 73,8 kg![]()
nog even en ik zit onder de 70
wie had dat ooit durven denken, dat ik lichter zou worden dan mezelf in de 3e klas
![]()
De dunks zien er behoorlijk onconfortabel uit om op te hardlopenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
swaatjes check mn schoenen
Als het goed is nog mooierquote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En het is mooi weer(maar ik zit binnen
) Wordt het weekend ook zo mooi?
Heb je geen fiets? met dit weer is fietsen ook altijd lekkerquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer willen gaan bootcampen bij de ACLO, maar het jaar is al bijna ten einde en ik heb nu geen sportkaart, dus het wordt me een beetje te gortig om die nu alsnog aan te schaffen.
Maar echt, ik moet wél sporten, dus ik móet hardlopen! Vandaag ben ik weg, maar morgen móet móet móet ik hardlopen! Ik word gewoon pissig op mezelf als ik weer eens niet geweest ben.
Heb jij misschien al iets meer van een basis hardloop conditie?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
W.b. het hardlopen: ook als ik een tijd niet hardgelopen heb kan ik i.i.g. wel een half uur achtereen lopen (zij het mss. niet op 10 km/u).
Nee, ik heb geen fietsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je geen fiets? met dit weer is fietsen ook altijd lekker
En bootcamp blijft leuk, pas weer een keer op dvd gedaan
Ik kan me namelijk herinneren dat niet iedereen hier een fiets heeftquote:Op donderdag 17 april 2008 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen fiets. Ja natúúrlijk heb ik een fiets
.
Maar dat vind ik niet echt onder sport vallen, zeker niet het tempo waarin ik fiets. Ik heb wel een mountainbike staan ook, maar daar vind ik het nog te hard voor waaien en dan ga ik ook niet echt hard.
Nee, hardlopen is echt mijn sport, maar dan moet ik wel gaan![]()
.
De kiwi's zijn in de aanbieding bij de Plus, dus gisteren even een hele zak gehaald![]()
. Straks even twee uitlepelen en dan ga ik richting Fryslân. Hopelijk is het daar ook mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten
. Misschien nog even met m'n moeder de stad in
.
Mja, als ik fiets, dan doe ik 35 of 40 km en dat vind ik eigenlijk al best wel veel, maar als je ziet wat echte sportievelingen fietsen, dan stelt het natuurlijk geen ruk voorquote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk herinneren dat niet iedereen hier een fiets heeft
En ja het moet wel een redelijk tempo of echt flinke afstanden
Veel plezier in Friesland
Sterkte met je RSI dan en veel succes met het doorlezen van de onderzoeksliteratuurquote:Op donderdag 17 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
*Kijkt bij het weer op Nu.nl
Het wordt echt goed weer de komende dagen!Ja, wel kans op neerslag, maar de temperaturen stijgen
.
Jullie zullen mij trouwens niet zoveel zien de komende dagen, want ik heb last van RSI doordat ik de afgelopen week teveel achtereen achter de pc heb gezeten. Nu speelt het heel snel op, dus ik moet echt even wat rust hebben. Dus ga ik de komende dagen doorbrengen met buiten zitten en het doorlezen van onderzoeksliteratuur.
Nee absoluut niet. Zeker in de eerste evy lessen voelde ik me zooo dood! Ben ook nooit sportief geweest. Snelheid ligt bij mij wel heel erg aan het tempo van de muziek, misschien moet je eens op elektro lopen ofzo dat je dan harder gaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb jij misschien al iets meer van een basis hardloop conditie?
Ik weet toen ik als kind (dus altijd 30 kilo te zwaar) nooit fatsoenlijk heb kunnen hardlopen of lang lopen dus misschien gaat het bij mij moeilijker omdat ik bijna geen basis heb
Of ik combineer het met teveel andere sporten dat kan het ook zijn
Maar goed met hardlopen heb ik ook geen doel voor ogen het is gewoon lekker iets voor tussen door, omdat het er zo weinig voor nodig hebt en het duurt niet erg lang
Ik heb geen probleem met het tempo dat ik loopquote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Zeker in de eerste evy lessen voelde ik me zooo dood! Ben ook nooit sportief geweest. Snelheid ligt bij mij wel heel erg aan het tempo van de muziek, misschien moet je eens op elektro lopen ofzo dat je dan harder gaat.
Fietsen doe ik ook niet zo snel meer tegenwoordig, m'n fiets wordt nogal krakkemikkigTrapt wel harder, dat wel.
Van het weekend ga ik dan wel dingen doen. Zaterdag naar de stad en markt ('s avonds werken) en zondag naar utrecht.
Kijk je uit? Het scheelde bij mij al best veel toen ik mezelf aanwende met Workpace te werken!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
*Kijkt bij het weer op Nu.nl
Het wordt echt goed weer de komende dagen!Ja, wel kans op neerslag, maar de temperaturen stijgen
.
Jullie zullen mij trouwens niet zoveel zien de komende dagen, want ik heb last van RSI doordat ik de afgelopen week teveel achtereen achter de pc heb gezeten. Nu speelt het heel snel op, dus ik moet echt even wat rust hebben. Dus ga ik de komende dagen doorbrengen met buiten zitten en het doorlezen van onderzoeksliteratuur.
Vinden die kinderen het niet raar dat jij tijdens de lunchpauze een appel eet, terwijl zij aan de boterhammen (hoop ik) zitten? Geeft geen goed voorbeeld vind ik (zij zien het niet als jij een ander schema hebt). Stellen ze daar geen vragen over?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goedemiddag al weer bijna
Zometeen werken, appeltje eten met de kinderen
Nee want veel vrijwilligers eten helemaal niet mee, de kinderen begrjipen dat het voor ons geen pauze is en dat we een ander tijdschema hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vinden die kinderen het niet raar dat jij tijdens de lunchpauze een appel eet, terwijl zij aan de boterhammen (hoop ik) zitten? Geeft geen goed voorbeeld vind ik (zij zien het niet als jij een ander schema hebt). Stellen ze daar geen vragen over?
Nee sporten doe ik wel 1-2 keer in de week, het is vooral het eten wat niet goed gaat. Ik eet gewoon veel te veel. Schep met avondeten 2 borden vol die ik met gemak opeet, eet bijvoorbeeld gewoon 250 gram pasta, 250 gram champignons en 125 gram hamblokjes gemakkelijk op. Terwijl dat dan eigenlijk voor 2 avonden bedoeld is. Ik kan gewoon geen maat houden. En dan 's avonds nog een koek bij de koffie en een zak chips. Overdag gaat het wel goed, ontbijt gewoon, eet tussen de middag gewoon een paar sneëen brood. Maar vanaf het avondeten gaat het mis zeg maar, vanaf dan eet ik gewoon veel te veel en veel te ongezondquote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar komt het door, niet sporten?
diëtist is een goed idee,
maar dan moet je het nog steeds "zelf" doen.
Nee de laatste tijd is het niet echt emo-eten meer. Dat is het wel vaak geweest, heb ik ook toen wel vaak over gehad toen ik nog in therapie zat, maar nou is het gewoon heel veel eten zonder reden eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Herken het. Ik kan ook heeeeeel veeeel eten.
Je zou dingen kunnen eten waarvan je veel kàn eten en toch niet veel binnenkrijgt (groente vnl. dus)
Dus ipv. 250 gram pasta, 250 gram groentedingen en 125 gram hamblokjes maak je dan
150 gram pasta, 400 gram groente en 75 gram hamblokjes. Dan eet je nog steeds een hoop, maar het zit minder aan.
Als het vnl. emo-eten betreft zou een psycholoog je ook wel kunnen helpen misschien.
Dat zou ik wel een beetje hard vinden, hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een foto van jezelf op de koelkast hangen van toen je wel tevreden was
+ een bordje ophangen. 1x opscheppen svp
Idd, toen ik het antwoord van mn bmi-berekening zag toen schoten de tranen gewoon in mn ogenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, ai, dat doet wel even zeer! Kom op meid, zet je schouders eronder, en regel die verwijzing meteen!
Het is geen schande om hulp te vragen, echt niet (ik spreek uit ervaring). Wees niet boos op jezelf dat het je alleen niet lukt
Ik herken het wel een beetjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een beetje hard vinden, hoor
Of naakt, van je startgewicht of zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:50 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana dat is al een goede stap dat je het weet dat je hulp nodig hebt
Die foto op de koelkast heb ik ook ooit eens over zitten denkenmaar goed echt helpen zal het nu niet meer want ik ben tevreden
Op mijn werk heb ik ook geen appel op want die was ik vergeten
Naakt van mijn start gewicht dat is engquote:Op donderdag 17 april 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Of naakt, van je startgewicht of zo
hahaha
zou gelijk geen mensen meer op bezoek durven vragen
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In Italië eten ze grapefruit met azijn
Deze waren beter te pellen dan de meeste sinaasappels en die eet ik ook niet met een lepelquote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
freecell, schaf een grapefruitlepel aan als je ze vaak eet. Vind ik veel makkelijker.
Coolquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Behold!!!!
MAAT 38!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo, dat is zeker goedkoop jaquote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef freecell het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsgym/cursus/beweegles
Eigenlijk heb ik er niet zoveel zin in, maar ik wil wél graag weer iets van sporten, aangezien ik het echt mis!
edit: oja, en het is achterlijk goedkoop voor sport
10 lessen van een uur voor 25,- Daar kan ik niet voor fitnessen of zwemmen
Hoe ver of hoe lang moet je lopen?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal morgen wel weer terugschommelen...heb een beetje het twee stappen vooruit - één achteruit ideetje geloof ik
maar inderdaad, het gaat snel.. en ik eet écht genoeg en normaalGisteren zelfs nog twee witte bollen met kaas op bij de opa en oma van René
Zat wel écht vol daarvan overigens.. en heb liever bruine bollen.
Iemand nog een eet-ideetje?Moet vanavond hardlopen, en eet eigenlijk nooit voor het hardlopen, dus moet even bedenken wat licht verteerbaar is.
Die mag je ook wel showen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:dank dank
heb overigens ook nog een running 3/4 short gekocht en een joggingbroek![]()
topshopquote:Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Net allemaal kleding in maat 6 besteld
maar het komt uit Engeland dus zal wel groot vallen
Ik vind die 2 zwarte wel leuk, maar die andere vind ik ook niet echt wat. Maar goed, ik hoef het ook niet te dragen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, sorry, maar wat een lelijke kleding..
Die onderste is leuk!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Net allemaal kleding in maat 6 besteld
maar het komt uit Engeland dus zal wel groot vallen
Ik zit je shirtje nog eens te bekijkenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zit je shirtje nog eens te bekijken
en dat touwtje he
volgens mij hoort dat achter je nek
(en niet voor je hals)
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje
scheelde weer verzendkosten
vlinder, niet pastaquote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje
scheelde weer verzendkosten
ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douchequote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
En lekker gelopen? hoe ver en hoe hard.
Ik word moe van die gast.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douche![]()
Van mijquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word moe van die gast.
Krijg echt een beetje een Big Brother-gevoel bij hem....
@ vleesverhaal: Zo kun je het ook zien idd.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je 'bespaart' ook best wat calorieen door geen vlees te eten, hoor. Maar je kunt ook eens proberen wat meer peulvruchten te eten voor de eiwitten.
Verder: trek flatteuze kleren aan, maak je ogen een beetje op en zorg dat je genoeg slaapt. Dat scheelt vaak al flink voor het lelijke gevoelMoeders die zeuren of je bent aangekomen zijn stom
En ze hebben het vaak helemaal niet bij het rechte eind.
En dat recept voor de kokoscake met rum wil ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |