Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperenquote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)
[....]
Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonderquote:Op maandag 14 april 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperen)
Ben minder koffie aan het drinken en dat is eigenlijk wel goed (behalve in de ochtenduren). Voel me wat beter ervan.
Nou, zo leef ik eigenlijk ook. Soms spaar ik mijn geld een tijdje op, en dan ga ik wat leuks doen. Als het geld er niet is, nouja, dan niet dus. En mijn vriend is nu druk bezig met sparen, dus we doen sowieso eigenlijk niet veel dure dingen. Wintersport is een van mijn duurste uitgaves per jaarquote:Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder(ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)
quote:Op maandag 14 april 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik benen
tegelijk, want mijn date gaat niet door, definitief niet. Om een lang verhaal kort te maken: iets met leeftijdsverschil en iets met een onbereikbare, want heteroseksuele vrouw die haar gedachten zoveel beheerst dat er geen ruimte is voor een ander. Kunnen jullie het nog volgen? Nee? Nou, troost je: ik ook niet
. Toch kut dat ik haar vier weken lang mijn kop op hol heb laten jagen. Ik ga nooit meer zo lang mailen met een vrouw
.
Straks naar de film, afleiding zoeken en dan vanaf is vanaf morgen het jachtseizoen weer geopend.
Iig wel goed voor de lijn dit: Heb beslist geen zin in eten.
Ja, hij heeft net gebeld, maar ben nou al te laat om te gaan zwemmen. Dus ga nou maar lekker relaxed stapel tijdschriften lezen, waar ik van het weekend geen tijd voor had. Woensdag maar weer zwemmen dan...quote:
Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigarettenquote:Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder(ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)
Koffie is waarschijnlijk idd niet zo goed voor je, ik drink er zelf ook heel veel van. (Ik denk zo'n 10 kopjes per dag) Maar als ik dan ziek ben, dan lust ik het direct niet meer, net als ik vroeger had met sigaretten.......
Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelenquote:Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Renske:![]()
![]()
op het bolletje.
Het lijkt me sowieso best moeilijk om niet hetero te zijn, want je hebt zo weinig keusOf zie ik dat nu heel verkeerd? Ik bedoel, maar 10% is homo/lesbisch, dus dat wil zeggen dat 90% van de vrouwen die je tegenkomt, niet voor jou bestemd zijn. Per definitie dus al niet. (buiten het feit dat je iemand ook nog aantrekkelijk moet vinden).
Ja, DUH! Als je een kater hebt dan ben je ziek! Ik heb bijna nooit meer katers: ik stop tegenwoordig netjes op tijd.......en zit ook nooit meer aan de andere troep, dat scheelt ook duizend %!quote:Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigaretten
Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fortquote:Op maandag 14 april 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelen
en 45% voor hetero's al zullen daar ook wel bi's tussen zitten
10 procent van de mannen en 10 procent van de vrouwen is nog steeds 10 procent op het totaalquote:Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fort![]()
En ja, ik laat de Bi's helemaal buiten beschouwing en ook de mensen die van expirimenteren houden.....
-edit- nee, nu maak ik er een zooitje van: laten we het er maar ophouden dat ze gewoon haske weinig keus hebben. Period.![]()
beter nu dan over 2 maanden of zoquote:Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Balen viking!![]()
Daar komt ze dan ook wel een beetje laat mee, of niet?
Meestal heb je ook niet de behoefte aan de kater, maar wel aan alle lekkere dingen die daar aan voorafgaanquote:Op maandag 14 april 2008 19:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog nooit een kater gehad, ook niet zoveel behoefte aan
Je moet alleen wel retehard fietsen en óók als het regentquote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
in het kader van 'hippe beroepen' en voor het alvast rondneuzen (mijn contract eindigt eind december van dit jaar) ben ik eens aan het neuzen of ik niet fietskoerier kan worden
Zitten in zowel Nijmegen als Arnhem wat van die bedrijfjes, en het lijkt me best tof om te doen. Goed voor de conditie, lekker in de buitenlucht. ben benieuwd wat het betaalt, dus binnenkort eens even een informatief mailtje sturen naar die toko's
Iemand zo al enig idee wat dat schuift?
Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukkenquote:Op maandag 14 april 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net al de foto's zitten inplakken van onze overnachting
Altijd leuk werk
Eerst eenquote:Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve reacties.
Ja, ik vind het ook een kutstreek, want twee weken geleden zei ze al dat ze twijfelde, maar toch heeft ze me nog twee weken aan het lijntje gehouden. Ik heb ook gevoelens, hoor
.
En idd: de vijver waaruit ik kan vissen is wel veel kleiner en ik kom maar zeer zelden iemand tegen waarmee het echt lijkt te klikken. En dan gaat het zo.
Maar ik heb even met Mark een hapje gegeten in de stad (), dus heb even alles eruit kunnen gooien en daarna zijn we naar Untraceable geweest. Nu ben ik weer helemaal blij
. En maar afwachten wat nu op mijn pad komt
.
Ik ga ook even een vakantie boeken deze week. Griekenland lijkt me wel wat.
Dat heb ik een tijdje geleden ook gedaanquote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijkenquote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien RenskeMaar het blijft kut natuurlijk
Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk
Tja, ik heb wel fotoalbums van vroeger, maar kijk er amper in. En hier wordt er wel gewoon samen met vrienden en familie achter de pc foto's gekekenquote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken
Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
Succes met je sollicitatiegesprekquote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzosjongejonge.
In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.
Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompstequote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe).
Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
Dat vind ik ook het leukste klinkenquote:Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste)
Nog een Guitar Hero fan?quote:Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:Julie zijn fijn nuchter.
Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.
Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 benblijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
je kan niet overdressed zijn op een sollicitatiequote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe).
Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |