abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58045538
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)
[....]
Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperen )

Ben minder koffie aan het drinken en dat is eigenlijk wel goed (behalve in de ochtenduren ). Voel me wat beter ervan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58045764
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperen )

Ben minder koffie aan het drinken en dat is eigenlijk wel goed (behalve in de ochtenduren ). Voel me wat beter ervan.
Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder (ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)

Koffie is waarschijnlijk idd niet zo goed voor je, ik drink er zelf ook heel veel van. (Ik denk zo'n 10 kopjes per dag) Maar als ik dan ziek ben, dan lust ik het direct niet meer, net als ik vroeger had met sigaretten.......
pi_58046244
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder (ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)
Nou, zo leef ik eigenlijk ook. Soms spaar ik mijn geld een tijdje op, en dan ga ik wat leuks doen. Als het geld er niet is, nouja, dan niet dus. En mijn vriend is nu druk bezig met sparen, dus we doen sowieso eigenlijk niet veel dure dingen. Wintersport is een van mijn duurste uitgaves per jaar .

En als de maand eens tegenvalt, of er gaat wat stuk, kan ik in ieder geval altijd mijn plusrekening plunderen: nooit écht geld tekort , vind ik wel prettig.

Zo, net avondeten gegeten: dubbele boterham kaas (dubbel, dus 2 boterhammen en 1 plak kaas) en een berg witlofsalade. Wel lekker, maar heb liever de krieltjes. Die zijn straks pas klaar, en ik moet zometeen alweer weg! Oppassen! En hopen dat ik nog kan leren, woensdag 3 herkansingen, allemaal na elkaar met bijna geen pauze ertussen . Ik moet nog best veel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 april 2008 @ 17:52:46 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58046560
Nou ik ben en tegelijk, want mijn date gaat niet door, definitief niet. Om een lang verhaal kort te maken: iets met leeftijdsverschil en iets met een onbereikbare, want heteroseksuele vrouw die haar gedachten zoveel beheerst dat er geen ruimte is voor een ander. Kunnen jullie het nog volgen? Nee? Nou, troost je: ik ook niet . Toch kut dat ik haar vier weken lang mijn kop op hol heb laten jagen. Ik ga nooit meer zo lang mailen met een vrouw .
Straks naar de film, afleiding zoeken en dan vanaf is vanaf morgen het jachtseizoen weer geopend .

Iig wel goed voor de lijn dit: Heb beslist geen zin in eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58046652
Balen viking!
Daar komt ze dan ook wel een beetje laat mee, of niet?
pi_58046695
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben en tegelijk, want mijn date gaat niet door, definitief niet. Om een lang verhaal kort te maken: iets met leeftijdsverschil en iets met een onbereikbare, want heteroseksuele vrouw die haar gedachten zoveel beheerst dat er geen ruimte is voor een ander. Kunnen jullie het nog volgen? Nee? Nou, troost je: ik ook niet . Toch kut dat ik haar vier weken lang mijn kop op hol heb laten jagen. Ik ga nooit meer zo lang mailen met een vrouw .
Straks naar de film, afleiding zoeken en dan vanaf is vanaf morgen het jachtseizoen weer geopend .

Iig wel goed voor de lijn dit: Heb beslist geen zin in eten .
Dat is ook niet leuk
Niet te lang mailen is inderdaad wel een goed idee voor de toekomst
En veel plezier met achter de lekkere meiden aan te gaan
pi_58046701
Balen zeg Renske, komt ze idd wel erg laat mee zeg

Peter was pas om kwart voor 5 thuis om 1 of andere reden, hij zou mailen waarom, maar nog steeds niks van hem gehad en telefoon staat ook uit, dus maak me best wel zorgen. Hoop snel wat van hem te horen, anders ga ik niet zwemmen zolang ik niet weet wat er aan de hand is.
pi_58047636
*eerste overdag-dag zit erop*

Tot nu toe vrij aardig gegaan. Ontbeten met een beschuit en een boterham, toen als tussendoortje Liga Continu, als lunch 2 boterhammen, toen twee appels en net rijst met nep-vlees... Heb niet meteen de meest magere dingen gekozen, want dan is het helemaal niet vol te houden voor mij. Was heel het 'opletten' al voor de lunch beu Nu komt t moeilijke gedeelte van de dag: de avond. Eerst nog even studeren, dan valt de eetdrang nog wel mee, maar daarna...pfoe! 't Is normaliter mijn beloning om na t studeren iets lekkers te nemen, hahaha Vandaag wordt dat een overheerlijke appel...ofzo...

Nee, ik vind t echt nog niet leuk! Hopelijk ga ik héél snel resultaat zien, misschien dat dat me voldoende motiveert om dat suffie, niet vullende eten lekker te gaan vinden =) Heb mezelf al wel wat dingen toegezegd als ik er een paar kilo's af heb, misschien dat dat uiteindelijk gaat motiveren!

Sylvana, al iets gehoord?
pi_58047777
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef SterreMarit het volgende:

Sylvana, al iets gehoord?
Ja, hij heeft net gebeld, maar ben nou al te laat om te gaan zwemmen. Dus ga nou maar lekker relaxed stapel tijdschriften lezen, waar ik van het weekend geen tijd voor had. Woensdag maar weer zwemmen dan...
pi_58047882
Renske: op het bolletje.

Het lijkt me sowieso best moeilijk om niet hetero te zijn, want je hebt zo weinig keus Of zie ik dat nu heel verkeerd? Ik bedoel, maar 10% is homo/lesbisch, dus dat wil zeggen dat 90% van de vrouwen die je tegenkomt, niet voor jou bestemd zijn. Per definitie dus al niet. (buiten het feit dat je iemand ook nog aantrekkelijk moet vinden).
pi_58048167
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Koffie is waarschijnlijk idd niet zo goed voor je, ik drink er zelf ook heel veel van. (Ik denk zo'n 10 kopjes per dag) Maar als ik dan ziek ben, dan lust ik het direct niet meer, net als ik vroeger had met sigaretten.......
Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigaretten
pi_58048197
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Renske: op het bolletje.

Het lijkt me sowieso best moeilijk om niet hetero te zijn, want je hebt zo weinig keus Of zie ik dat nu heel verkeerd? Ik bedoel, maar 10% is homo/lesbisch, dus dat wil zeggen dat 90% van de vrouwen die je tegenkomt, niet voor jou bestemd zijn. Per definitie dus al niet. (buiten het feit dat je iemand ook nog aantrekkelijk moet vinden).
Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelen
en 45% voor hetero's al zullen daar ook wel bi's tussen zitten
pi_58048228
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigaretten
Ja, DUH! Als je een kater hebt dan ben je ziek! Ik heb bijna nooit meer katers: ik stop tegenwoordig netjes op tijd.......en zit ook nooit meer aan de andere troep, dat scheelt ook duizend %!
pi_58048268
Ik heb nog nooit een kater gehad, ook niet zoveel behoefte aan
pi_58048300
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelen
en 45% voor hetero's al zullen daar ook wel bi's tussen zitten
Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fort

En ja, ik laat de Bi's helemaal buiten beschouwing en ook de mensen die van expirimenteren houden.....

-edit- nee, nu maak ik er een zooitje van: laten we het er maar ophouden dat ze gewoon haske weinig keus hebben. Period.
pi_58048370
wat stom Viking!

vrouwen allemaal hetzelfde!

*virtuele knuffel-schouderklop-achtig-er-zijn-meer-vissen-in-de-zee-en-meer-wat-je-niet-wilt-horen*

Ik heb lekker gesquashed daarnet erg tof, lang niet gedaan, maar flink gerend en gezweet
René heeft voor de verandering gekookt, dus zo lekker aan tafel, want: honger!!!!!!

Vandaag alleen 2 appels en 3 knackebrod met smeerkaas op was beetje laat met opstaan én ontbijten, en daarna moest ik 'ineens' haasten om op tijd op college te zijn, dus maar 2 appels meegegrist. Maarja.. had ook geen geld om daar wat te eten te kopen dus ging lekker vandaag!

Zo maar wat inhalen dan maar lasagna carbonara!
Ja doei.
pi_58048660
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fort

En ja, ik laat de Bi's helemaal buiten beschouwing en ook de mensen die van expirimenteren houden.....

-edit- nee, nu maak ik er een zooitje van: laten we het er maar ophouden dat ze gewoon haske weinig keus hebben. Period.
10 procent van de mannen en 10 procent van de vrouwen is nog steeds 10 procent op het totaal
pi_58048678
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Balen viking!
Daar komt ze dan ook wel een beetje laat mee, of niet?
beter nu dan over 2 maanden of zo
pi_58050710
Ik heb net al de foto's zitten inplakken van onze overnachting
Altijd leuk werk
pi_58051991
in het kader van 'hippe beroepen' en voor het alvast rondneuzen (mijn contract eindigt eind december van dit jaar) ben ik eens aan het neuzen of ik niet fietskoerier kan worden

Zitten in zowel Nijmegen als Arnhem wat van die bedrijfjes, en het lijkt me best tof om te doen. Goed voor de conditie, lekker in de buitenlucht. ben benieuwd wat het betaalt, dus binnenkort eens even een informatief mailtje sturen naar die toko's

Iemand zo al enig idee wat dat schuift?
Ja doei.
pi_58052017
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog nooit een kater gehad, ook niet zoveel behoefte aan
Meestal heb je ook niet de behoefte aan de kater, maar wel aan alle lekkere dingen die daar aan voorafgaan .

Vandaag lekker gezond gedaan! Yoghurt als ontbijt, brood als lunch, fruit tussendoor en een kleine zelfgemaakte pizza met restjes-uit-de-koelkast (olijven, tomaat, ansjovis, kappertjes) als avondeten .
En nu lekker pepermuntthee.

Ik ben snotverkouden en heb morgen solliciatiegesprek ik heb de neiging om iets met veel pepers te gaan eten tegen al het snot, en lekker wat cognac ofzo te drinken vanavond, maar ik ben zo bang dat ik me morgen dan nog beroerder voel op het sollicitatiegesprek. Bleh!

Viking: Jammer zeg, wat een rotgevoel. Ben je zo "op jacht" trouwens? Is dat niet juist belemmerend?
Miss_S: Jij bent een snelle! Ik heb nog steeds foto's liggen van twee jaar terug die ik in moet plakken .
  maandag 14 april 2008 @ 21:33:06 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58052802
Wat een lieve reacties .
Ja, ik vind het ook een kutstreek, want twee weken geleden zei ze al dat ze twijfelde, maar toch heeft ze me nog twee weken aan het lijntje gehouden . Ik heb ook gevoelens, hoor .
En idd: de vijver waaruit ik kan vissen is wel veel kleiner en ik kom maar zeer zelden iemand tegen waarmee het echt lijkt te klikken. En dan gaat het zo .
Maar ik heb even met Mark een hapje gegeten in de stad ( ), dus heb even alles eruit kunnen gooien en daarna zijn we naar Untraceable geweest. Nu ben ik weer helemaal blij . En maar afwachten wat nu op mijn pad komt .
Ik ga ook even een vakantie boeken deze week. Griekenland lijkt me wel wat .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 april 2008 @ 21:36:49 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58052922
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
in het kader van 'hippe beroepen' en voor het alvast rondneuzen (mijn contract eindigt eind december van dit jaar) ben ik eens aan het neuzen of ik niet fietskoerier kan worden

Zitten in zowel Nijmegen als Arnhem wat van die bedrijfjes, en het lijkt me best tof om te doen. Goed voor de conditie, lekker in de buitenlucht. ben benieuwd wat het betaalt, dus binnenkort eens even een informatief mailtje sturen naar die toko's

Iemand zo al enig idee wat dat schuift?
Je moet alleen wel retehard fietsen en óók als het regent .
Maar daar word je hard van .
Het lijkt mij op zich ook wel leuk, maar ook vrij vermoeiend .
Niet meer actief op Fok!
pi_58052962
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net al de foto's zitten inplakken van onze overnachting
Altijd leuk werk
Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
pi_58053003
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve reacties .
Ja, ik vind het ook een kutstreek, want twee weken geleden zei ze al dat ze twijfelde, maar toch heeft ze me nog twee weken aan het lijntje gehouden . Ik heb ook gevoelens, hoor .
En idd: de vijver waaruit ik kan vissen is wel veel kleiner en ik kom maar zeer zelden iemand tegen waarmee het echt lijkt te klikken. En dan gaat het zo .
Maar ik heb even met Mark een hapje gegeten in de stad ( ), dus heb even alles eruit kunnen gooien en daarna zijn we naar Untraceable geweest. Nu ben ik weer helemaal blij . En maar afwachten wat nu op mijn pad komt .
Ik ga ook even een vakantie boeken deze week. Griekenland lijkt me wel wat .
Eerst een , wat ongelooflijk klote zeg!
En daarna een: "en hoe was de film? " (leuk he, leuk he, zeg maar dat ie leuk is )

Ik ben terug van het oppassen. Drukke avond, 4 kinderen en tot het moment dat de ouders thuiskwamen druk mee geweest. Nu nog gaan leren, geen zin meer in eigenlijk . Maar het moet. Nog maar 25 uur de tijd. Ik ga zelfs vroeg opstaan op mijn vrije ochtend, om het maar af te krijgen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58053184
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
Dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan
Toch leuk om echte foto's te hebben

Morgen begin ik trouwens weer met opletten op mijn eten, dit weekend heb ik dat natuurlijk niet gedaan
pi_58053350
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

Hier vanavond dus niet gezwommen, maar een beetje gecomputerd en gewassen. Morgenochtend werken, dan 's middags thuis het huishouden doen en strijken enzo, en dan 's avonds weer naar Peter

Ik ga zo slapen, dus welterusten vast
pi_58053471
Vrienden zijn opzichzelf gegaan
en ik vind het ook leuk om een paar foto's te geven
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:43 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58053794
@ Chicolate: ja, de film was wel geinig. Niet heel bijzonder (ergerde me vooral aan dat computerjargon, weet die actrice zelf wel waar ze het over heeft? ). Maar ik heb me wel vermaakt. Iig even m'n gedachten kunnen verzetten. Ik vind mezelf behoorlijk pathetisch ook, want ik heb haar niet eens gemeet, maar zo zie je maar weer hoe mensen die je alleen virtueel kent toch een enorme impact op je kunnen hebben. Maar straks ga ik slapen en morgen is zij voltooid verleden tijd... als ze het tenminste niet in haar kop krijgt om me nog eens terug te mailen .

Oh ja, mijn vega-experiment is in de eerste week al de mist in gegaan en dat realiseerde ik me vanavond pas toen ik de spare ribs al had weggewerkt . Dus ik begin gewoon vanaf morgen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58054074
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
pi_58054164
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
Tja, ik heb wel fotoalbums van vroeger, maar kijk er amper in. En hier wordt er wel gewoon samen met vrienden en familie achter de pc foto's gekeken

Nu echt slapen
pi_58054425
Ik ga morgen denk ik voor 't eten ook nog even een Evy-lesje lopen, even kijken wat René daarvan vindt, maar dat check ik morgen wel even.. moet het zo onverwacht mogelijk vragen, haha!

Les 7 alweer wordt het, van Deel 2, gaat hard zo, nog even en ik loop die 10km met gemak Het is zó verslavend... moet alleen nog wel even bedenken dat ik Pilates en buikspieroefeningen binnenkort écht ga beginnen, aangezien die buik écht weg moet, en snel ook dus maar eens beginnen, morgen na het hardlopen ofzo

Fotoalbums.. heb er één met mn mooiste foto's, maar zit te twijfelen of ik weer écht wil gaan fotograferen.. heb inmiddels aardig wat geld gespaard, en zou zó een nieuwe D70 kunnen kopen, maar vraag me af of ik het genoeg ga doen/er genoeg tijd voor heb.. ik twijfel nog even door iig en dan wordt het dus een DSLR, dus dan geen foto's inplakken, maar gewoon, op de PC in een album, en de mooisten uitprinten en aan de muur hangen
Ja doei.
pi_58054563
Hier een mooie Canon EOS350D, maar fotografeer niet veel meer
Nu dus vooral de leuke momenten en niet zo zeer kunstzinnig

De smaak appel/peer van FruitFlirt vind ik trouwens iets minder....
pi_58054751
mn oude foto's staan hier:

Oude Website Faithy Pictures

Allemaal geschoten met een analoge camera, behalve een paar concertfoto's hiervoor heb ik een 300D gebruikt toen, die had ik te leen.

Al zeg ik het zelf, ben niet heel slecht houd vooral van portretten, maar het is een beetje een 'tijd probleempje' dus ik ga nog even door met twijfelen
Ja doei.
pi_58054819
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
pi_58054884
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
Succes met je sollicitatiegesprek
Voor kleding advies moet je niet hier zijn (mijn smaak is nogal creatief )
pi_58054940
succes Razz niet denken, gewoon doen

en doe aan wat lekker zit, doe ik ook meer advies kan ik je niet geven want ik ben op de laatste sollicitaties in motorpak verschenen, en tóch aagenomen
Ja doei.
pi_58054992
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
pi_58055063
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
pi_58055073
'gewoon'

gewoon 'gewoon' doe die gympies aan, met een nette leuke broek en een vlot truitje/spijkerjasje, weetikveel..

ze willen ene leuke juf zien, met een visie en een passie ( naar woord, passie ), niet een suffe opgedirkte juf die alleen zegt wat ze denkt dat ze willen horen
Ja doei.
pi_58055221
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
Dat vind ik ook het leukste klinken
pi_58055257
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
pi_58055276
adem in, adem uit, komt goed
Ja doei.
pi_58055455
zow even 100 pheautheaux besteld
pi_58055472
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
Nog een Guitar Hero fan?

En komt vast goed morgen joh
pi_58055535
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:

je kan niet overdressed zijn op een sollicitatie
ze weten heus wel dat je moeite doet,
want je neemt die mensen daar serieus.

Dus ik zou niet je spijkerbroek aan doen en je gympen.
Maar een nette broek (rok kan tuttig/te sexy zijn)
en niet te stijf maar ook niet een (te) groot deco
  maandag 14 april 2008 @ 23:04:14 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58056139
Succes met je sollicitatie, Razztwizzle .
Gewoon nette kleren aan doen en je enthousiaste zelf zijn ("Ik vind dat ik het leukste beroep op aarde heb" oid zei je laatst in het lerarentopic. Straal dat uit!).
Niet meer actief op Fok!
pi_58056523
ik eet nu cola light met een bolletje room ijs er in
verveling
pi_58056735
Ik zou gewoon zelfmoord plegen!
pi_58056857
De poster boven mij kan er niet mee omgaan

Cola en roomijs in de mix !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: