abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58122399
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, sorry, maar wat een lelijke kleding. .
Ik vind die 2 zwarte wel leuk, maar die andere vind ik ook niet echt wat. Maar goed, ik hoef het ook niet te dragen natuurlijk

Ik heb net mn kleding gestreken en de afwas gedaan. Moet nou allemaal 's avonds gebeuren nu ik overdag werk. Nou nog ff rustig zitten en dan vroeg naar bed toe
pi_58122720
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Net allemaal kleding in maat 6 besteld
maar het komt uit Engeland dus zal wel groot vallen
Die onderste is leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58122834
Hey niet zo kraken
Ben benieuwd of het me staat
draag normaal 24/7 zwarte tshirt dresses/zwarte skinny/zwarte schoenen/zwart mannenvest
beetje kleur is wel leuk !
pi_58122953
Ha! Ik zal niet kraken. Ik denk dat het echt wat voor jou is, PF
Ik heb er het figuur niet voor; ik denk dat het mij klein en dik zou maken
pi_58123021
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

Ik zit je shirtje nog eens te bekijken
en dat touwtje he
volgens mij hoort dat achter je nek
(en niet voor je hals)
pi_58123234
ja, dat weet ik Levi zag 't ook al

ik had even snel in mijn haast die kleren aangedaan, foto gemaakt, uitgedaan, gaan zitten.. en toen zag ik dat touwtje pas

maarja.. ik dacht, ik stun jullie wel met mijn geweldige maten, dat het touwtje niet meer opvalt
Ja doei.
pi_58123280
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje

scheelde weer verzendkosten
Ja doei.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:07:14 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58123288
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik zit je shirtje nog eens te bekijken
en dat touwtje he
volgens mij hoort dat achter je nek
(en niet voor je hals)
, volgens mij ook.
Ik ben weer terug uit Drachten. Word flink besnuffeld door de katjes (heb de kat van m'n ouders op schoot gehad, vandaar ).
Ik heb nog steeds last van RSI-verschijnselen, ook al heb ik niet achter de pc gezeten. M'n arm (linkerarm) is gewoon móe. Morgen moet ik naar een school in Winschoten, dus ik ga even uitzoeken hoe ik daar precies moet komen en dan is het weer computer.
Weltrusten alvast .
Niet meer actief op Fok!
pi_58123377
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje

En lekker gelopen? hoe ver en hoe hard.
#35.
pi_58123379
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:

vlinder, niet pasta
Het is een online shop
dus - helaas - kun je het niet "gewoon" in Engeland kopen.
Primark is trouwens echt een aanrader
Soort H&M met Wibra prijzen
pi_58123787
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

En lekker gelopen? hoe ver en hoe hard.
ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douche
Ja doei.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:30:26 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58123901
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douche
Ik word moe van die gast.
Krijg echt een beetje een Big Brother-gevoel bij hem... .
Niet meer actief op Fok!
pi_58123932
Haha, hij is gewoon enthausiast.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:33:48 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58123988
Ik zit trouwens te twijfelen wat ik met walnoten moet.
Ik moet meer noten eten aangezien ik minder vlees eet en walnoten zijn gezond, maar ze zijn ook zó calorierijk .
Dan moet ik het gebruik maar zoveel mogelijk zien te beperken, right? .
Heb wel lekkere recepten gezien in de Libelle ( ): aardappel-walnotenbrood, pasta met walnotenpesto. Staan allemaal online (ook minder gezonde dingen though: kokoscake met rum ).
Mijn moeder zat trouwens ook al te zeuren of ik aangekomen was, dus ik moet echt weer even gaan opletten. Sowieso voel ik me lelijk, vies en kut de laatste dagen. Verlate winterdepressie ofzo . Maar als ik weer ga hardlopen en het gaat goed, krijg ik vast en zeker een oppepper .
Verder heb ik een irritante puist op m'n arm die echt pijn doet en ik ben vandaag gevallen midden op straat. Was verstoppertje aan het doen met kids van m'n zus en ik ging ineens door m'n enkel .
Niet meer actief op Fok!
pi_58124116
walnoten + honing + turkse yoghurt

eet er maximaal 10 per dag?

ik ben in 2 maanden weer 4 kg aangekomen of zo
dus nu moet ik er nog weer 6 af
pi_58124151
Viking, je 'bespaart' ook best wat calorieen door geen vlees te eten, hoor. Maar je kunt ook eens proberen wat meer peulvruchten te eten voor de eiwitten.

Verder: trek flatteuze kleren aan, maak je ogen een beetje op en zorg dat je genoeg slaapt. Dat scheelt vaak al flink voor het lelijke gevoel Moeders die zeuren of je bent aangekomen zijn stom En ze hebben het vaak helemaal niet bij het rechte eind.

En dat recept voor de kokoscake met rum wil ik ook wel
pi_58124496
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik word moe van die gast.
Krijg echt een beetje een Big Brother-gevoel bij hem... .
Van mij
haha, sorry als je dat gevoel hebt.
is zeker niet de bedoeling.
#35.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:53:40 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58124648
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je 'bespaart' ook best wat calorieen door geen vlees te eten, hoor. Maar je kunt ook eens proberen wat meer peulvruchten te eten voor de eiwitten.

Verder: trek flatteuze kleren aan, maak je ogen een beetje op en zorg dat je genoeg slaapt. Dat scheelt vaak al flink voor het lelijke gevoel Moeders die zeuren of je bent aangekomen zijn stom En ze hebben het vaak helemaal niet bij het rechte eind.

En dat recept voor de kokoscake met rum wil ik ook wel
@ vleesverhaal: Zo kun je het ook zien idd.

Ja, maar ik bén volgens mij ook aangekomen. Ja 2 kg ofzo, maar het gekke is dat ik dat de ene keer wél zie in de spiegel en de andere keer niet.
Als ik happy ben zie ik een slanke dame en als ik niet happy ben zie ik een vetzak . Het is echt iets psychisch. Ik ga trouwens echt wat meer variëren met eten en meer in de keuken staan, recepten uitproberen enzo (en dat mag ik af en toe ook best eens iets zijn wat niet zo gezond is, eten moet leuk blijven, toch?).
Hier dat recept voor die kokoscake: http://libelle.nl/huistui(...)8-829A-F8F9F563459B}

Er staan sws veel lekkere dingen op de site van Libelle .
Niet meer actief op Fok!
pi_58124886
2 el maar

Als jij jezelf nou eens zo gek krijgt dat je echt plezier hebt in koken... Ongezond mag soms, gevarieerd en gezond moet vaak. Zoiets.

Ik ken het gevoel dat je beschrijft. Maar ik weet ook dat sommige dingen daartegen helpen, bij mij. Bij jou zijn die er vast ook
pi_58125571
De hardlooples

Het begon al 'goed'.
Aangekomen in het USC zag ik direct een groep 'duidelijke lopers' staan: strakke broekjes, gele hesjes en overwegend Asics en Nikes.

Dus nou ja, ik daar maar bij staan dan. En wachten tot de instructeur wat ging zeggen.
Dat gebeurde niet, en toen ben ik maar eens gaan informeren, terwijl we naar buiten liepen. Interval training zou het worden.. van NIJMEGEN RENT/LOOPT/WEETIKVEELWAT stond ik bij het verkeerde groepje.

Terug naar binnen gesprint en het juiste groepje weten te vinden

We vertrokken naar de baan (400m baan) om daar 3 rondjes in te rennen. Dát ging best, opzich, want het eten was toch nog niet helemaal gezakt (Tips gevraagd voor de volgende keer: een andere eet-dag-indeling voor de donderdag, zodat ik niet met een opgeblazen gevoel en steken in mn zij rondloop?)

Na die rondjes hebben we flink wat leuke oefeningen gedaan. Eerst allerlei rek en strek oefeningen met de benen en daarna allerlei loop/buig/strek/zijwaarts/etc. achtige oefeningen Heb spieren gevoeld, waarvan ik het bestaan niet wist, en liever niet zo abrupt had willen leren kennen AUW!! Vooral toen we daarna gingen lopen.

Twee keer dit serietje:

400 meter
800 meter
1200 meter

met tussen alles 200 meter wandelen/joggen.
Dat ging me vandaag niet echt lekker af. Moet nog heel erg wennen aan het lopen in rondjes en in een groep. Je gaat snel te hard meelopen met iemand die voor je loopt, terwijl je juist je eigen tempo moet aanhouden. Heb dus gewoon gelopen wat ik kon, en als mn hartslag te hoog werd ben ik gaan wandelen totdat deze weer respectabel was, in overleg met de trainer.

De trainer! Zo'n sympathieke man Jaar of 60, doorgewinterde loper, vriendelijk, kundig, fijne tips, geduld... jeetje!!! Ik ga voortaan daar lopen echt super!

'We' gaan eerst mn spierkracht opbouwen (ook thuis deoefeningen doen die ik daar geleerd heb) zodat ik wat makkelijker en stabieler ren, en dan gaat het helemaal goedkomen volgens hem! En volgens mij ook. Wat een ontzettend leerzame gave cursus, en ik dénk, dat ik hier lekker blijf hangen Goede begeleiding, en niet te vergeten ook erg leuke meiden waarmee ik ren, gezellig, wordt af en toe gevraagd hoe het gaat (ze hebben die cursus al eerder gedaan), etc.

Al met al: zeer tof!

Note to self: ChampionChip kopen, de baan heeft namelijk een registratiebord
Ja doei.
pi_58128109
Klinkt goed MoBlo
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:16:04 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58128469
Goedemorgen .
Erg vroeg voor mijn doen. Moet de trein van 7:45 hebben, dus om 7:30 weg .
Grappig: maakt niet uit hoe vroeg ik de wekker zet, ik word áltijd wakker vóórdat de wekker gaat. Nu was ik echter weer even ingedommeld. Ik droomde dat ik een doosje crackers het kastje ingooide en net op het moment dat ik wegdook, omdat ze er weer uit vielen, raakten de crackers me en ging de wekker (ik heb een speciale dovenwekker (trilkastje onder m'n kussen) en vaak gebeurt er in mijn droom iets fysieks als de wekker gaat).

Ik zit nu aan de Finse ronde van Bolletje. Ze zijn heel lekker, maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar Wasa vezelrijk, want daar kon ik een stuk beter van poepen. Zo nog even een bakje yoghurt weg werken.
Van mijn gewicht werd ik minder vrolijk: 77,9 . Dus ik moet idd echt anders gaan koken / eten en vooral ook gaan hardlopen . Ik wilde vanavond weer gaan, maar dan is Mark weg (hij heeft een date ), dus het wordt morgen. Ik ga ook even een lijstje maken met recepten die ik allemaal wil gaan maken de komende week en dan haal ik morgen al zoveel mogelijk in huis (behalve de groenten e.d.).
Vanavond de maaltijdsalade van de Plus, morgen tagliatelle met champignons e.d. en voor zondag moet ik nog iets bedenken. En dan ziet het er gewichtstechnisch vast wel weer wat rooskleuriger uit maandag . Dit kutgevoel is ook alleen maar goed, want dat weerhoudt me er iig van om weer het slechte pad op te gaan. Ik wil onder geen beding terug naar hoe het was .

En @Moblo: klinkt leuk en motiverend idd die hardlooples .
Niet meer actief op Fok!
pi_58128573
Goeiemorgen

Ik heb echt slecht geslapen vannacht :S Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend

Eerst maar eens ontbijten. Nou ik werk doe ik dat wel gewoon met brood, ipv met rijstwafels, anders hou ik het niet vol tot tussen de middag.

Weegschaal gaf gisteren 62.6 aan, en vanochtend voor het eerst de 63.0. Zo na het douchen meteen ff huisarts bellen voor afspraak.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 18-04-2008 07:43:45 ]
pi_58128688
goedemorgen

Gelukkig is de spierpijn hier al iets minder dus lekker relaxed aan het onbijten nu en straks met een soepele zwaai op de motor stappen

was verrassend wakker vanochtend, vol energie, en dat terwijl ik geen zin heb om te werken

de weegschaal gaf na het hardlopen gisteren wéér minder aan zal binnenkort wel weer boven de 74 zitten, denk ik hoor, maar vanochtend: 73,3kg
Heb gisteren ook wel iets te weinig gegeten ivm hardlopen, dus wijt ik het daar aan. Vanavond weer een normale portie voedsel

fijne dag allemaal, en jullie zien Faithy wel verschijnen nu eerst even pronken met mn nieuwe kleren op 't werk
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')