quote:Op donderdag 17 april 2008 14:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In Italië eten ze grapefruit met azijn
Deze waren beter te pellen dan de meeste sinaasappels en die eet ik ook niet met een lepelquote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
freecell, schaf een grapefruitlepel aan als je ze vaak eet. Vind ik veel makkelijker.
Coolquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Behold!!!!
MAAT 38!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo, dat is zeker goedkoop jaquote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef freecell het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsgym/cursus/beweegles
Eigenlijk heb ik er niet zoveel zin in, maar ik wil wél graag weer iets van sporten, aangezien ik het echt mis!
edit: oja, en het is achterlijk goedkoop voor sport
10 lessen van een uur voor 25,- Daar kan ik niet voor fitnessen of zwemmen
Hoe ver of hoe lang moet je lopen?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal morgen wel weer terugschommelen...heb een beetje het twee stappen vooruit - één achteruit ideetje geloof ik
maar inderdaad, het gaat snel.. en ik eet écht genoeg en normaalGisteren zelfs nog twee witte bollen met kaas op bij de opa en oma van René
Zat wel écht vol daarvan overigens.. en heb liever bruine bollen.
Iemand nog een eet-ideetje?Moet vanavond hardlopen, en eet eigenlijk nooit voor het hardlopen, dus moet even bedenken wat licht verteerbaar is.
Die mag je ook wel showen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:dank dank
heb overigens ook nog een running 3/4 short gekocht en een joggingbroek![]()
topshopquote:Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Net allemaal kleding in maat 6 besteld
maar het komt uit Engeland dus zal wel groot vallen
Ik vind die 2 zwarte wel leuk, maar die andere vind ik ook niet echt wat. Maar goed, ik hoef het ook niet te dragen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, sorry, maar wat een lelijke kleding..
Die onderste is leuk!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Net allemaal kleding in maat 6 besteld
maar het komt uit Engeland dus zal wel groot vallen
Ik zit je shirtje nog eens te bekijkenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zit je shirtje nog eens te bekijken
en dat touwtje he
volgens mij hoort dat achter je nek
(en niet voor je hals)
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje
scheelde weer verzendkosten
vlinder, niet pastaquote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou even gewacht had, dan had ik het volgende week voor je meegenomen uit Engeland vandaan Pastaprinsesje
scheelde weer verzendkosten
ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douchequote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
En lekker gelopen? hoe ver en hoe hard.
Ik word moe van die gast.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga zo even een uitgebreid verhaal vertellen na mn douche![]()
Van mijquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word moe van die gast.
Krijg echt een beetje een Big Brother-gevoel bij hem....
@ vleesverhaal: Zo kun je het ook zien idd.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, je 'bespaart' ook best wat calorieen door geen vlees te eten, hoor. Maar je kunt ook eens proberen wat meer peulvruchten te eten voor de eiwitten.
Verder: trek flatteuze kleren aan, maak je ogen een beetje op en zorg dat je genoeg slaapt. Dat scheelt vaak al flink voor het lelijke gevoelMoeders die zeuren of je bent aangekomen zijn stom
En ze hebben het vaak helemaal niet bij het rechte eind.
En dat recept voor de kokoscake met rum wil ik ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |