abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58091900
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Ligt het aan mij of is al het eten van Sonja Bakker erg machtig?
Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtig )

Laatste toetsen van dit jaar weer gehad. Nu alleen nog 'even' examen doen en dan zit het erop . Eindelijk. En nu is mijn hoofd helemaal moe en watterig, ik kan me niet 7,5 uur achter elkaar bezighouden met school, leren en presteren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58091940
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtig )

Laatste toetsen van dit jaar weer gehad. Nu alleen nog 'even' examen doen en dan zit het erop . Eindelijk. En nu is mijn hoofd helemaal moe en watterig, ik kan me niet 7,5 uur achter elkaar bezighouden met school, leren en presteren.
Ok dan ben ik dus niet gek wel slim idee

Examen komt wel goed joh die zijn meestal makkelijker dan de toetsen
pi_58092071
Ik had vandaag een toets, en dat was het herexamen van vorig jaar. Ze worden lui, die docenten . Maar weet wel meteen hoe hoog het niveau ligt. Best hoog.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:47:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58092126
Zo, ik heb een rijstburger gehad, lekker krokant gebakken aardappeltjes en zo dadelijk nog wat worteltjes naar binnen werken . Straks weer hardlopen. Ging gisteren niet zo goed, dus toen voortijdig gestopt.

Even vraagje aan Conleche: welke mayo gebruik jij precies?
Niet meer actief op Fok!
pi_58092165
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb een rijstburger gehad, lekker krokant gebakken aardappeltjes en zo dadelijk nog wat worteltjes naar binnen werken . Straks weer hardlopen. Ging gisteren niet zo goed, dus toen voortijdig gestopt.

Hoe lang of ver loop je nu?
pi_58092247
Was de rijstburger lekker? Ik ken ze niet. Let bij vego-eten wel een beetje op de balans koolhydraten-eiwitten-vetten, he!

Chicolate, het zit er bijna op. Cliche misschien, maar wel waar. Over een maand is het ineens allemaal afgelopen en realiseer je je plotsklaps dat je middelbare-schooltijd erop zit En dan breken er gouden tijden aan; studeren is veel leuker dan op school zitten
pi_58092455
Had juist een beetje een dipje toen ik mn diploma kreeg. Alles veranderde en het beeld dat me thuis werd voorgeschoteld over studeren was niet zo positief, dus ik maakte me wel druk hoe ik dat allemaal voor elkaar kon krijgen.
Eenmaal begonnen was het erg leuk en toen ik uit huis ging helemaal super

Hebben jullie weleens tarly op? Ik ga het nu proberen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58092545
Ik ken het niet, veiligheidsspeldje. Ik denk altijd dat het vast op bulghur lijkt, en dat is best OK. Maar het is enorm belnagrijk om dat goed op smaak te maken, want van zichzelf is het vrij smakeloos.
pi_58092560
Chicolate: de examens zijn echt makkelijker! Ik had zelfs voor economie een ruime voldoende
Weet je al welke je opleiding je wilt gaan doen?

En veiligheidsspeldje, tarly heb ik nog nooit op nee,...het ziet er een beetje uit als macaroni
pi_58092587
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, het zit er bijna op. Cliche misschien, maar wel waar. Over een maand is het ineens allemaal afgelopen en realiseer je je plotsklaps dat je middelbare-schooltijd erop zit En dan breken er gouden tijden aan; studeren is veel leuker dan op school zitten
Ja, ik weet het. Ergens vind ik het een heerlijk gevoel, om eindelijk weer eens is helemaal af te ronden. Straks mag ik laten zien wat ik de afgelopen 6 jaar heb uitgespookt en een nieuw beginnetje maken op de uni . En ik ben er echt aan toe. Ik verveel me op dit moment heel erg op school. Ik wil altijd nieuwe dingen leren, dingen ontdekken ... en nu zijn we alleen maar herhalen wat we al eerder gedaan hebben. Geen "he ik snap iets en nu kan ik opeens verklaren waarom mensen ziek zijn of hoe het afweersysteem werkt" ofzo ... alleen maar: "oh ja, daar hadden we het al over gehad, iets met een lastige berekening, laat ik maar eens kijken of ik het nog weet" ... Nieuwe dingen leren, nieuwe kennis

En nog een voor je operatie
  woensdag 16 april 2008 @ 18:17:20 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58092722
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe lang of ver loop je nu?
ruim 4 km.
Vorig jaar mei begon ik met het beginnersschema en daar ben ik nu eigenlijk nog steeds mee bezig . We slaan steeds een paar weken over en van 4 x 5 naar 20 minuten achtereen is best nog wel een omschakeling. Ik hoop wel dat we de 20 minuten deze maand nog halen, want dan kunnen we eindelijk eens met het schema voor 45 minuten bezig. Maar ik ben niet zo gemotiveerd. De voorlaatste keer ging het niet zo goed, ik loop niet consequent, de drempel om weer te beginnen ligt steeds hoger etcetera etcetera. Zucht... .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 april 2008 @ 18:20:17 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58092788
Oh en wb de examens. Het is alweer 7 jaar geleden dat ik examen heb gedaan en ik was ook bloedjenerveus. We zouden vanaf 15 uur gebeld worden als we niet geslaagd waren. Ging om 15:30 de telefoon . Ik bestierf het.
Was het gewoon een kennis van m'n ouders. Die heeft later nog wel een bloemetje gebracht en haar excuses aangeboden . Ik had het gewoon gemakkelijk gehaald en aangezien ik tot de top 3 van de klas hoorde was dat ook niet meer dan vanzelfsprekend. Maar tóch was ik nerveus.

Volgens mij is Chico ook wel een vrij serieuze scholier en écht, mindere goden halen het, dus jij ook wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_58093129
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ruim 4 km.
Vorig jaar mei begon ik met het beginnersschema en daar ben ik nu eigenlijk nog steeds mee bezig . We slaan steeds een paar weken over en van 4 x 5 naar 20 minuten achtereen is best nog wel een omschakeling. Ik hoop wel dat we de 20 minuten deze maand nog halen, want dan kunnen we eindelijk eens met het schema voor 45 minuten bezig. Maar ik ben niet zo gemotiveerd. De voorlaatste keer ging het niet zo goed, ik loop niet consequent, de drempel om weer te beginnen ligt steeds hoger etcetera etcetera. Zucht... .
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden

In ieder geval succes met die 20 min halen deze maand (ik ga voor de 5 )
  woensdag 16 april 2008 @ 18:45:10 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58093221
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden

In ieder geval succes met die 20 min halen deze maand (ik ga voor de 5 )
Gelukkig ben ik niet de enige .
Ja, ik ging voorheen ook altijd terug in het schema als ik een paar weken niet gelopen had. Dat doe ik nu niet meer, omdat ik dan ineens een enorme sprong terug moet. Dan doe ik liever de les die ik moet doen en dan kijken hoe ver ik kom. Momenteel is dat dus 2 x 2 en 4 x 5. Ik denk dat ik die een paar keer loop en dan 2 x 10 ga doen. Heb 2 weken geleden al eens 1 x 20 geprobeerd, maar dat was toen nog echt teveel. En als het een keertje kut gaat, dan ben ik gewoon weinig gemotiveerd om weer te gaan, terwijl, als het heel goed gaat, ik bijna niet kan wachten om weer te mogen lopen . Uiteindelijk haal ik die 20 min wel . Ik word gewoon boos op mezelf als ik niet gelopen heb, bah, zeker omdat het afvallen ook niet zo goed gaat de laatste tijd. Ik moet echt een schop onder m'n hol hebben . Jij ook succes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58093268

hele dag weggeweest. Lekker gereden en gezellig even bij opa en oma van langsgeweest. Opa gaat wel steeds meer achteruit erg vervelend om te zien... zie er (net als iedereen,en niet meer dan logisch) erg tegenop om afscheid te nemen..

Desondanks na het bezoek lekker doorgereden maar nu wel helemaal verkleumd Het was niet zo warm als ik dacht dat het was, dus had best nog wel een extra trui aan kunnen doen

Spinnen is er dus neit van gekomen, door bezoek aan opa en oma, maar opa gaat even voor alle sport en lijnactiviteiten

Morgen wel mn eerste hardloop'les' van de sportschool! Ben zeer benieuwd.

René is nu groente aan het snijden, en dan ga ik daarna koken. Pasta met tonijn, creme fraiche en groente
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 18:49:11 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58093302
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef motorbloempje het volgende:

Morgen wel mn eerste hardloop'les' van de sportschool! Ben zeer benieuwd.

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Loop je dan met een groep of krijg je instructies in looptechniek oid? (dat laatste hebben wij nml ook in Groningen).
Niet meer actief op Fok!
pi_58093387
dat laatste het is een cursus van het USC
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 18:54:38 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58093428
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat laatste het is een cursus van het USC
Oh ja . De studentensportclub . Ik ben ook wel benieuwd. Bruikbare adviezen mag je hier dus ook wel even posten . Gaan jullie ook met z'n allen trainen voor één of andere loop? En heb jij echt nog instructies in het lopen nodig? Het gaat toch goed? Je hebt toch nergens last van? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58093572
Nee, maar ik vind 't gewoon leuk om 's met wat andere mensen te lopen dan met René

Kom zo misschien gewoon (nog meer) leuke mensen tegen die van hardlopen houden

En wie weet valt er nog wat aan mijn techniek (houding/ademhaling) te verbeteren Je weet maar nooit. Iets kan heel goed gaan, maar het kan ook misschien ook wel beter, zodat het nog beter kan gaan Heb nergens last van, maar wie weet. En als ik iets bruikbaars hoor, dan zal ik het uiteraard met jullie delen
Ja doei.
pi_58093608
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige .
Ja, ik ging voorheen ook altijd terug in het schema als ik een paar weken niet gelopen had. Dat doe ik nu niet meer, omdat ik dan ineens een enorme sprong terug moet. Dan doe ik liever de les die ik moet doen en dan kijken hoe ver ik kom. Momenteel is dat dus 2 x 2 en 4 x 5. Ik denk dat ik die een paar keer loop en dan 2 x 10 ga doen. Heb 2 weken geleden al eens 1 x 20 geprobeerd, maar dat was toen nog echt teveel. En als het een keertje kut gaat, dan ben ik gewoon weinig gemotiveerd om weer te gaan, terwijl, als het heel goed gaat, ik bijna niet kan wachten om weer te mogen lopen . Uiteindelijk haal ik die 20 min wel . Ik word gewoon boos op mezelf als ik niet gelopen heb, bah, zeker omdat het afvallen ook niet zo goed gaat de laatste tijd. Ik moet echt een schop onder m'n hol hebben . Jij ook succes! .
Dankjewel
En ja ik ga echt mijn best doen om in het weekend gewoon met de les verder te gaan waar ik ooit gestopt ben, kijken hoe dood ik ga
  woensdag 16 april 2008 @ 19:11:24 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58093820
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel
En ja ik ga echt mijn best doen om in het weekend gewoon met de les verder te gaan waar ik ooit gestopt ben, kijken hoe dood ik ga
En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58093985
*meldt

Mijn meer sporten actie faalt. Heb 1 of ander iets in m'n kuitspier wat voelt als kramp maar dan voortdurend. Wil niet sporten (hardlopen/fietsen) totdat het over is.

Vanavond wel weer yoga, voor het eerst in 3 weken, dat zal wat worden met verkrampte kuit.

Sowieso is fitness + yoga geen succesvolle combinatie ben ik achter gekomen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58094083
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend? .
Omdat ik morgen niet mag lopen van jullie en het vrijdag al weekend is
pi_58094331
Ik heb ook 5k gerend vandaag. Ik doe de laatste tijd eigenlijk bijna nooit meer langer. Zal misschien vrijdag eens proberen om weer eens 8k te lopen (dat is zeker een maand geleden)

@Viking: De mayo die ik gebruik is uit Frankrijk en is de light versie van het huismerk van de HyperU een supermarktketen daar. Als die op is koop ik hier in Belgie een soort light dressing. Maar die is heel dik en lijkt daar een beetje op. Het verschil met de Nederlandse mayo is dat ze veel zuurder zijn. (zowel de Belgische als de Franse). Gewone halvanaise vind ik veel te zoet.

Vandaag gegeten:

O: kipsalade met cracker
L: gebakken eitje met beetje ham
T: wodka met zalm sashimi

Zometeen avondeten= Italiaans stoofvlees met gestoofde witlof.
pi_58094370
Conleche! Recept van Italiaans stoofvlees, alsjeblieft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')