Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Ligt het aan mij of is al het eten van Sonja Bakker erg machtig?
Ok dan ben ik dus niet gekquote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt! Je hoeft er maar weinig van te eten en je zit al vol. Dat is ook het hele idee achter haar recepten: je krijgt zo niet zoveel kcal binnen, maar hebt wel het gevoel je helemaal volgegeten te hebben! (en dat recept van vandaag is sowieso wel wat machtig)
Laatste toetsen van dit jaar weer gehad. Nu alleen nog 'even' examen doen en dan zit het erop. Eindelijk. En nu is mijn hoofd helemaal moe en watterig, ik kan me niet 7,5 uur achter elkaar bezighouden met school, leren en presteren.
Hoe lang of ver loop je nu?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb een rijstburger gehad, lekker krokant gebakken aardappeltjes en zo dadelijk nog wat worteltjes naar binnen werken. Straks weer hardlopen. Ging gisteren niet zo goed, dus toen voortijdig gestopt.
Ja, ik weet het. Ergens vind ik het een heerlijk gevoel, om eindelijk weer eens is helemaal af te ronden. Straks mag ik laten zien wat ik de afgelopen 6 jaar heb uitgespookt en een nieuw beginnetje maken op de uniquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Chicolate, het zit er bijna op. Cliche misschien, maar wel waar. Over een maand is het ineens allemaal afgelopen en realiseer je je plotsklaps dat je middelbare-schooltijd erop zitEn dan breken er gouden tijden aan; studeren is veel leuker dan op school zitten
ruim 4 km.quote:
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minderquote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ruim 4 km.
Vorig jaar mei begon ik met het beginnersschema en daar ben ik nu eigenlijk nog steeds mee bezig![]()
. We slaan steeds een paar weken over en van 4 x 5 naar 20 minuten achtereen is best nog wel een omschakeling. Ik hoop wel dat we de 20 minuten deze maand nog halen, want dan kunnen we eindelijk eens met het schema voor 45 minuten bezig. Maar ik ben niet zo gemotiveerd. De voorlaatste keer ging het niet zo goed, ik loop niet consequent, de drempel om weer te beginnen ligt steeds hoger etcetera etcetera. Zucht...
.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 16 april 2008 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden
In ieder geval succes met die 20 min halen deze maand(ik ga voor de 5
)
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Loop je dan met een groep of krijg je instructies in looptechniek oid? (dat laatste hebben wij nml ook in Groningen).quote:Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen wel mn eerste hardloop'les' van de sportschool! Ben zeer benieuwd.
Oh jaquote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat laatstehet is een cursus van het USC
![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige.
Ja, ik ging voorheen ook altijd terug in het schema als ik een paar weken niet gelopen had. Dat doe ik nu niet meer, omdat ik dan ineens een enorme sprong terug moet. Dan doe ik liever de les die ik moet doen en dan kijken hoe ver ik kom. Momenteel is dat dus 2 x 2 en 4 x 5. Ik denk dat ik die een paar keer loop en dan 2 x 10 ga doen. Heb 2 weken geleden al eens 1 x 20 geprobeerd, maar dat was toen nog echt teveel. En als het een keertje kut gaat, dan ben ik gewoon weinig gemotiveerd om weer te gaan, terwijl, als het heel goed gaat, ik bijna niet kan wachten om weer te mogen lopen. Uiteindelijk haal ik die 20 min wel
. Ik word gewoon boos op mezelf als ik niet gelopen heb, bah, zeker omdat het afvallen ook niet zo goed gaat de laatste tijd. Ik moet echt een schop onder m'n hol hebben
. Jij ook succes!
.
En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja ik ga echt mijn best doen om in het weekend gewoon met de les verder te gaan waar ik ooit gestopt ben, kijken hoe dood ik ga
Omdat ik morgen niet mag lopen van jullie en het vrijdag al weekend isquote:Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan vraag ik weer: waarom pas in het weekend?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |