quote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar wie/wat Evy is? Hahaha![]()
Ennuh...goedemorgen!
Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een hardloopschema voor op je mp3speler
En Evy 'coacht' je dan
Vanavond trouwens de eerste keer dansen met mijn kniebeschermersben benieuwd
Een half uur in een keer is wel erg veelquote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ow echt, bestaat dat joh? Waar kun je dat kopen/downloaden? Klinkt wel prima =) Ik ga altijd gewoon vanuit niets naar een half uur aan één stuk, houd dat een paar weken vol en stop dan weer... Een lesgroepje/programma zou misschien wel slim zijn![]()
Wat voor soort dans doe je, Miss_S?
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.htmlquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar wie/wat Evy is? Hahaha![]()
Ennuh...goedemorgen!
Haiquote:
Tof!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Miss_S het volgende:
Foto gevonden
[ afbeelding ]
Niet zo'n duidelijke foto maar hij is dus heel fleurig, leuk voor de lente/zomer
En natuurlijk weer maat 170blijft grappig bij de H&M
Thanksquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tof!
Ja, maat 170 is grappig, maar niet als je voor de normale maten al te lang bent
Ik probeer een blote buik juist te vermijden (lukt al niet eens altijd), vind het een beetje ordinair 'op mijn leeftijd'.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Thanks
Hmm ja dan moet je wachten tot blote buiken weer een trend worden
Ja hoogbejaarden in navelshirtjes zien er niet uitquote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik probeer een blote buik juist te vermijden (lukt al niet eens altijd), vind het een beetje ordinair 'op mijn leeftijd'.
Alleen vanwege je borsten (en tja de mijne passen er ook goed in) zou hij misschien in 170 niet passen maar anders waarschijnlijk wel hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoogbejaarden in navelshirtjes zien er niet uit.
Leuk shirtje Miss_S. Als ze die in L hadden zou ik hem ook kopen.
Goedemorgenquote:
Je plan werkt dus goedquote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Eergisterochtend op de weegschaal: 64,9. Gisterochtend: 64,5. Vandaag: 64,5, maaaaaaar, dat is op de Belgische weegschaal en die geeft altijd op z'n minst een halve kilo meer aan. Dus dan zou ik weer 500 gram zijn afgevallen!![]()
Ga zo ontbijten met 2 vezelcrackertjes met zelfgemaakte kipsalade.
Jammer dat je niet vraagt: 'Wat zit daar in?', want dan had ik heel bijdehand 'kip' geantwoordquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je plan werkt dus goed
Zelfgemaakte kipsalade? wat zit daar verder nog in
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vraagt: 'Wat zit daar in?', want dan had ik heel bijdehand 'kip' geantwoord.
Zijn crackers beter dan brood als je koolhydraten wilt vermijden? Ik bedoel: wat maakt het uit of ik volkoren crackers of volkoren brood eet?
Paddepoel heeft sinds kort weer markt op woensdagochtend. Heel klein, maar wel met goede groente en fruit stalletjes en een goede kaasboerquote:Op woensdag 16 april 2008 10:14 schreef teigan het volgende:
Er is toch geen markt op woensdag in de stad freecell?
Of is er bij paddepoel nog eentje?
ik had vier dingen kunnen voorspellen:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ze zijn van Atkins en hebben maar 3 gram koolhydraten per sneetje. In mijn kipsalade zit verder nog een gesnipperd uitje, beetje sambal, chinees 5 kruidenpoeder, komkommer, light mayo en koriander.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ze zijn van Atkins en hebben maar 3 gram koolhydraten per sneetje. In mijn kipsalade zit verder nog een gesnipperd uitje, beetje sambal, chinees 5 kruidenpoeder, komkommer, light mayo en koriander.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had vier dingen kunnen voorspellen:
- het eeuwige gesnipperde uitje;
- de sambal;
- de mayo;
- de koriander.
ah, dat moet ik onthouden, met mijn huidige rooster zou ik er voordat ik les moet geven nog wel langs kunnen namelijk..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Paddepoel heeft sinds kort weer markt op woensdagochtend. Heel klein, maar wel met goede groente en fruit stalletjes en een goede kaasboer
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
Ik zal straks eens kijken, want moet er voor naar beneden en ik ben lui............quote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
die 5 kruidenpoeder klinkt interessant
wat zit daar in, en is dat toko-spul?
Ik gebruik echt veul vaker ui dan knoflook. Vooral bij het ontbijt vind ik knoflook niet zo aantrekkelijk. Eigenlijk is mijn kipsalade ook meer een lunch ding, maar de eieren zijn op......quote:
quote:Wed 16 April 2008 07:37u door MuscleGirlLover
Hi Principessa.Farfalla,
Ik wilde je alleen maar even laten weten dat je niet in hoeft te houden met sterk worden: sterke vrouwen zijn mooi!
Het straalt vitaliteit uit en is 100x mooier dan dat ielige van (te) slanke vrouwen en het fatsige van (wat) dikkere vrouwen.
Als je snel sterker wilt worden, moet je vooral met losse gewichten (dumbbells en barbells) werken. En maak het jezelf zwaar: het moet niet te makkelijk gaan; de laatste herhalingen moet je nog net kunnen doen.
Succes!!
quote:Hey,
bedankt voor je motivatie.
Ik hou zelf wel van sterk maar qua fysiek van dun/mager/spierloos.
Groetjes, PF
Gewoon pijn bij het hardlopen. Ik had een kijkoperatie vanmorgen, en het blijkt dat mijn kraakbeen een beetje beschadigd is.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy-verslaafde meldt..
Succes ColdFeet, mag ik vragen wat er met je knie aan de hand is?
Oh ze heet Kingquote:Op woensdag 16 april 2008 13:18 schreef PretKroket het volgende:
Waarom is mijn zus eigenlijk uit de dikke-mensen lijst gehaald?
Gat-ver-damme. Zoute troep :pquote:Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik drink nu Turkse karnemelk
[ afbeelding ]
Check haar weblogquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, ik heb het gemist omdat ik net op vakantie ging toen jij terugkwam, maar Sylvana, hoe vond jeParijs
?
Dat moet je niet zeggen, dat moet je gewoon doen!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Viking84 het volgende:
*zet irritante broertjes a la PretKroket in de negeermodus.
Viking, de vrouw met antwoorden op alle vragenquote:
Ik heb geen blog.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Viking, de vrouw met antwoorden op alle vragen
En waar is jouw blog, zodat ik kan lezen hoe je date was?
Ik niet dit jaarquote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef PretKroket het volgende:
dus, wie gaat er slank de zomer in?Eenmaal, andermaal?
quote:
Uiteraard mag je me fatty noemen straksquote:Op woensdag 16 april 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nog even en we mogen jou fatty noemen
![]()
Flauw natuurlijk. Ik heb speciaal voor jou even in OUD gelurkt en ik vind je prachtigmet je nonchalante kapsel en je taille. Je bent echt nog steeds slank!
Hier:quote:Op woensdag 16 april 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nog even en we mogen jou fatty noemen
![]()
Flauw natuurlijk. Ik heb speciaal voor jou even in OUD gelurkt en ik vind je prachtigmet je nonchalante kapsel en je taille. Je bent echt nog steeds slank!
Viking, ik wou niet een week topics gaan teruglezen, maar dit wil ik wel even weten. Welke pagina, ongeveer? Begin?
Ja, ik heb inmiddels het hele topic doorgespitquote:Op woensdag 16 april 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier:
Slank de zomer in #148 - vol met luie mensen!
en
Hier:
Slank de zomer in #148 - vol met luie mensen!
En pagina's hangen af van je eigen instellingen hè.
Nu ff boodschappen doen.
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Norrod virus is kut maar je valt er wel van af ... vraag alleen niet hoe
Easy come, easy go... Heel besmettelijk, heel korte incubatietijd, maar ook vrij snel weer over. Toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels het hele topic doorgespit
Wat zonde zeg, kan me voorstellen dat je baalde. En ik zag dat je meer vego wilde gaan koken, misschien kunnen we elkaar uit de brand helpen met lekkere recepten, want ik doe het ook best vaak
Lolquote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hihi, norrod is een computerwinkel. Bedoel je noro?
Ik heb al 2 maaltijdsalades op van de Plus en de ene was echt lekker en de andere echt nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb net voor drie dagen boodschappen gedaan.
Vandaag eet ik aardappelschijfjes, een rijstburger (voor het eerst, ben benieuwd hoe dat smaakt) en rauwe worteltjes (vind ze gekookt niet zo lekker).
Morgen eet ik ws bij m'n ouders (note to self: mama even bellen).
En dan heb ik nog tagliatelle met prei en champignons e.d. (eet ik ook best vaak) en twee maaltijdsalades van de Plus. Ben benieuwd of die kunnen tippen aan die van de AH. Dus ik ben tot en met zaterdag voorzien van best gezond voer. En dan ga ik dit weekend even een eetlijstje maken voor de volgende week en en dan zoveel mogelijk in één keer proberen te halen.
Lijntechnisch gaat het namelijk vaak fout bij mij, omdat ik geen zin heb om naar de winkel te gaan.
En kan iemand nog even reageren op mijn vraag over volkoren crackers vs. volkoren brood? (waarom crackers koolhydraattechnisch gezien beter zijn dan brood?).
Ik heb de geitenkaas en een soort excellentversie van de Plus (appetit) met mozzarella en tomaat voor Mark (maar wil er zelf ook een hapje van proevenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb al 2 maaltijdsalades op van de Plus en de ene was echt lekker en de andere echt niet
Ik had ze allebei van appetit, de kip was lekker maar die met gamba's nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de geitenkaas en een soort excellentversie van de Plus (appetit) met mozzarella en tomaat voor Mark (maar wil er zelf ook een hapje van proeven).
Ja maar sws zegt iedereen dat je ipv brood crackers moet eten.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
Mijn crackers kwamen toch van Atkins, dus daarom zitten er heel weinig koolhydraten in (maar dat had ik al gezegd, of bedoelde je dat niet?)
Echt geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, ik heb het gemist omdat ik net op vakantie ging toen jij terugkwam, maar Sylvana, hoe vond jeParijs
?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 april 2008 16:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Brood heeft minder calorieen/100 gram, maar als je als lunch 2 crackers of 2 boterhammen zou nemen, krijg je met crackers minder kcal binnen. Ik ga voor brood, want dat is lekkerder. Crackers is voor als ik geen brood in huis heb en ik moet toch wat eten
Oh ja, idd beterschap, CF. Ik ben een beetje veel met mezelf bezig de laatste dagenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef Miss_S het volgende:
CF ik wou je nog beterschap wensen met je knie
De kip vond ik lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, idd beterschap, CF. Ik ben een beetje veel met mezelf bezig de laatste dagen.
Maar Saskia, weet je nog welke maaltijdsalade je wél lekker vond en welke niet?
Ja, de vloeren en de plafonds zijn ook erg prachtig daarquote:Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, ja, ik had het gezien. Het Louvre heb ik de laatste keer maar gemeden, zo druk is het daar. Je moet er trouwens niet alleen naar de wanden kijken maar ook naar de vloeren; sommige zijn echt prachtig.
Gek he, dat Parijs zo 'romantisch' voelt, daar 's avonds op de trappen van de Sacre CoeurHoewel het ook leuk is om er uit te gaan met wat vrienden (bij de Bastille in de buurt zitten superleuke clubs/bars: tip voor de volgende keer!).
Deed ik toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
.
Ik eet momenteel alleen maar crackers.
Daarover zal ik binnenkort nader berichtenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
ik zat te denken zal Evy in Belgie ook nog zo populair zijn met hardlopen?
Ik wacht in spanningquote:Op woensdag 16 april 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarover zal ik binnenkort nader berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |