abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58101230
swaatjes check mn schoenen
pi_58101270
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik begin met het zwemmen weer op te pikken en dat ik met de fysio ga kijken wat er aan hardlopen mogelijk is. Ik vind een beetje pijn geen ramp, maar ik wil wel beschadigingen voorkomen, natuurlijk.
Slim
Als ik trouwens snel langs je avatar scroll lijkt die op die van Conleche
pi_58101388
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Slim
Als ik trouwens snel langs je avatar scroll lijkt die op die van Conleche
Ja, en als je langs mijn eetverhalen scrollt, lijk ik ook net op conleche
pi_58101537
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, en als je langs mijn eetverhalen scrollt, lijk ik ook net op conleche
Ahh dus een verloren tweelingzus
pi_58104354
De laatste en de eerste

Goedemorgen allemaal
  donderdag 17 april 2008 @ 08:16:13 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58104431
, ik ben weer wakker en klaar met mijn werk . Moest even een vragenlijst aanpassen voor een onderzoek en dat heb ik gedaan. Dus ik ga zo dadelijk even douchen, dan naar de uni om alles te kopieren en dan ga ik meteen door naar mijn ouders. Doe ik daar wel nietjes in de vragenlijsten. Ik móet m'n ouders weer even zien na twee weken . Ben benieuwd of mijn moeder al weet hoe ze moet sms'en met haar mobieltje .
Niet meer actief op Fok!
pi_58104432
De zon schijnt, de lucht is helder blauw.. en het is -1, volgens mijn vista-weer-ding

toch ga ik zodadelijk lekker met de motor naar Nijmegen.. en dan terug over de dijk moet een beetje oefenen voor het ritje van zaterdag

De weegschaal was weer in een goede bui vandaag: 73,8 kg nog even en ik zit onder de 70 wie had dat ooit durven denken, dat ik lichter zou worden dan mezelf in de 3e klas
Ja doei.
  donderdag 17 april 2008 @ 08:20:38 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58104466
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
De zon schijnt, de lucht is helder blauw.. en het is -1, volgens mijn vista-weer-ding

toch ga ik zodadelijk lekker met de motor naar Nijmegen.. en dan terug over de dijk moet een beetje oefenen voor het ritje van zaterdag

De weegschaal was weer in een goede bui vandaag: 73,8 kg nog even en ik zit onder de 70 wie had dat ooit durven denken, dat ik lichter zou worden dan mezelf in de 3e klas
Nou, écht niet normaal, hoor hoe snel jij gaat. Jij valt gewoon een halve kilo per dag af ofzo .
Je hebt echt een supersnelle stofwisseling.
*Jaloers is .
Niet meer actief op Fok!
pi_58104488
ik zal morgen wel weer terugschommelen... heb een beetje het twee stappen vooruit - één achteruit ideetje geloof ik

maar inderdaad, het gaat snel.. en ik eet écht genoeg en normaal Gisteren zelfs nog twee witte bollen met kaas op bij de opa en oma van René Zat wel écht vol daarvan overigens.. en heb liever bruine bollen.

Iemand nog een eet-ideetje? Moet vanavond hardlopen, en eet eigenlijk nooit voor het hardlopen, dus moet even bedenken wat licht verteerbaar is.
Ja doei.
pi_58104693
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
swaatjes check mn schoenen
De dunks zien er behoorlijk onconfortabel uit om op te hardlopen . Dan zou ik nog liever de converse doen, al ziet de zool er niet bijzonder dempend uit, en een 'echte' hardloopschoen zal altijd beter lopen en beter voor je gewrichten (enkels, knieen) zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58104988
Goedemorgen

Ik ben mijn sportkaart kwijt En vanavond ook al geen tijd om te gaan, zal wel zondag worden
Maar ik heb wel een nieuwe cursus gevonden! Zou eigenlijk vanavond al starten maar dan heb ik gewoon geen tijd ivm tentamen en nog een referaat wat ik morgen moet houden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 17 april 2008 @ 09:13:29 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58105131
Ik zou eigenlijk wel weer willen gaan bootcampen bij de ACLO, maar het jaar is al bijna ten einde en ik heb nu geen sportkaart, dus het wordt me een beetje te gortig om die nu alsnog aan te schaffen.
Maar echt, ik moet wél sporten, dus ik móet hardlopen! Vandaag ben ik weg, maar morgen móet móet móet ik hardlopen! Ik word gewoon pissig op mezelf als ik weer eens niet geweest ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_58105542
Mogge!

Tarly is niets, het worden bleke smakeloze tarwebolletjes. Niet zoals op het plaatje op de verpakking dus Mss is het beter als ze niet in water gekookt worden (bouillon ofzo), maar ik betwijfel of het pak leeg komt.
W.b. het hardlopen: ook als ik een tijd niet hardgelopen heb kan ik i.i.g. wel een half uur achtereen lopen (zij het mss. niet op 10 km/u).

En gefeliciteerd Razz!

En het is mooi weer (maar ik zit binnen ) Wordt het weekend ook zo mooi?
Het mooi kotsende meisje.
pi_58105626
Goedemorgen, prachtig weer hier!
Mijn oppas-uk is er (en blijft tot half 6, vet gezellig!) en hij is in een supergoed humeur en dat terwijl hij eigenlijk al aan zijn voeding toe is

Als het weer zo blijft kan ik vanmiddag op het balkon lunchen
pi_58105802
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

En het is mooi weer (maar ik zit binnen ) Wordt het weekend ook zo mooi?
Als het goed is nog mooier
pi_58105916
Mwa, ik zit nu binnen en het weekend ook (ik heb weekenddienst op m'n werk) maar ook binnen word ik er erg gelukkig van!
En we hebben een balkon op het werk
pi_58105953
Goed nieuws ik ben nog steeds welkom op mijn vakantiewerk van vorig jaar
Alleen moeten ze kijken welke dagen precies ze invalkrachten nodig hebben, dus ben benieuwd hoe vaak ik welkom ben
pi_58106478
Goeiemorgen

Lekker uitgeslapen, het zonnetje schijnt, alleen vanmiddag werken, en van het weekend wordt het nog mooier weer, dus gaat lekker
pi_58106570
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer willen gaan bootcampen bij de ACLO, maar het jaar is al bijna ten einde en ik heb nu geen sportkaart, dus het wordt me een beetje te gortig om die nu alsnog aan te schaffen.
Maar echt, ik moet wél sporten, dus ik móet hardlopen! Vandaag ben ik weg, maar morgen móet móet móet ik hardlopen! Ik word gewoon pissig op mezelf als ik weer eens niet geweest ben .
Heb je geen fiets? met dit weer is fietsen ook altijd lekker
En bootcamp blijft leuk, pas weer een keer op dvd gedaan
pi_58106616
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

W.b. het hardlopen: ook als ik een tijd niet hardgelopen heb kan ik i.i.g. wel een half uur achtereen lopen (zij het mss. niet op 10 km/u).

Heb jij misschien al iets meer van een basis hardloop conditie?
Ik weet toen ik als kind (dus altijd 30 kilo te zwaar) nooit fatsoenlijk heb kunnen hardlopen of lang lopen dus misschien gaat het bij mij moeilijker omdat ik bijna geen basis heb
Of ik combineer het met teveel andere sporten dat kan het ook zijn
Maar goed met hardlopen heb ik ook geen doel voor ogen het is gewoon lekker iets voor tussen door, omdat het er zo weinig voor nodig hebt en het duurt niet erg lang
  donderdag 17 april 2008 @ 10:38:38 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58106661
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je geen fiets? met dit weer is fietsen ook altijd lekker
En bootcamp blijft leuk, pas weer een keer op dvd gedaan
Nee, ik heb geen fiets . Ja natúúrlijk heb ik een fiets .
Maar dat vind ik niet echt onder sport vallen, zeker niet het tempo waarin ik fiets . Ik heb wel een mountainbike staan ook, maar daar vind ik het nog te hard voor waaien en dan ga ik ook niet echt hard.
Nee, hardlopen is echt mijn sport, maar dan moet ik wel gaan .

De kiwi's zijn in de aanbieding bij de Plus, dus gisteren even een hele zak gehaald . Straks even twee uitlepelen en dan ga ik richting Fryslân. Hopelijk is het daar ook mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten . Misschien nog even met m'n moeder de stad in .
Niet meer actief op Fok!
pi_58106691
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen fiets . Ja natúúrlijk heb ik een fiets .
Maar dat vind ik niet echt onder sport vallen, zeker niet het tempo waarin ik fiets . Ik heb wel een mountainbike staan ook, maar daar vind ik het nog te hard voor waaien en dan ga ik ook niet echt hard.
Nee, hardlopen is echt mijn sport, maar dan moet ik wel gaan .

De kiwi's zijn in de aanbieding bij de Plus, dus gisteren even een hele zak gehaald . Straks even twee uitlepelen en dan ga ik richting Fryslân. Hopelijk is het daar ook mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten . Misschien nog even met m'n moeder de stad in .
Ik kan me namelijk herinneren dat niet iedereen hier een fiets heeft
En ja het moet wel een redelijk tempo of echt flinke afstanden

Veel plezier in Friesland
  donderdag 17 april 2008 @ 10:41:21 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58106709
*Kijkt bij het weer op Nu.nl
Het wordt echt goed weer de komende dagen! Ja, wel kans op neerslag, maar de temperaturen stijgen .
Jullie zullen mij trouwens niet zoveel zien de komende dagen, want ik heb last van RSI doordat ik de afgelopen week teveel achtereen achter de pc heb gezeten. Nu speelt het heel snel op, dus ik moet echt even wat rust hebben. Dus ga ik de komende dagen doorbrengen met buiten zitten en het doorlezen van onderzoeksliteratuur .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 april 2008 @ 10:42:33 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58106724
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik kan me namelijk herinneren dat niet iedereen hier een fiets heeft
En ja het moet wel een redelijk tempo of echt flinke afstanden

Veel plezier in Friesland
Mja, als ik fiets, dan doe ik 35 of 40 km en dat vind ik eigenlijk al best wel veel, maar als je ziet wat echte sportievelingen fietsen, dan stelt het natuurlijk geen ruk voor .
Wil nog wel eens naar Drachten fietsen deze zomer (35-40 km) .
Niet meer actief op Fok!
pi_58106726
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
*Kijkt bij het weer op Nu.nl
Het wordt echt goed weer de komende dagen! Ja, wel kans op neerslag, maar de temperaturen stijgen .
Jullie zullen mij trouwens niet zoveel zien de komende dagen, want ik heb last van RSI doordat ik de afgelopen week teveel achtereen achter de pc heb gezeten. Nu speelt het heel snel op, dus ik moet echt even wat rust hebben. Dus ga ik de komende dagen doorbrengen met buiten zitten en het doorlezen van onderzoeksliteratuur .
Sterkte met je RSI dan en veel succes met het doorlezen van de onderzoeksliteratuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')