Ik verhit olijfolie sowieso niet, want ik verhit alleen verzadigde vetten. Maar goed, met mijn overtuigingen over vetten zal ik jullie niet gaan vervelenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een vraagje.
Ik keek gisteren naar Oprah en daar was Dr. Oz, zo'n lifestylegoeroe. Hij zei dat je je eten door olijfolie moet halen en dus niet je olijfolie moet verhitten en dan pas eten in de pan doen, want dan gaan de goede vetten verloren oid.
Wie weet daar iets van? Volgens mij verhit iedereen eerst de olie en mikt er dan het eten in, toch?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Ps. muurbloempje . wil je van je gsx af omdat je hem te koop aan bied?
muurbloempjequote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Ik bedoel het ook niet zo hard dat iedereen maar opgeeft.
maar ik las dat verschillende mensen stopte en dan weer oppakte.
Ik heb ook een schema gevolgd, 12 weken 3x p/wk.
Heb uiteraard ook mijn momentjes gehad,maar 2 weken na die 12 weken schema heb ik meegedaan
aan een wedstrijd 5 km en ik ben niet laatste geworden, en was daar best trots op mezelf.
Ik loop alleen niet om af te vallen maar puur voor iets aan mijn condite te doen.
Ps. muurbloempje. wil je van je gsx af omdat je hem te koop aan bied?
doe nu Evy cursus 2, van 5 naar 10km, waarbij je om de les, om de zoveel minuten 30 seconden versnelt. Intervaltraining dusquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ben nu bezig om mijn tijd te verbeteren op de 5km.daarna denk ik erover om ook eens 10km te proberen,
natuurlijk opbouwend.
Als je tips hebt voor me
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe nu Evy cursus 2, van 5 naar 10km, waarbij je om de les, om de zoveel minuten 30 seconden versnelt. Intervaltraining dus![]()
Denk/geloof dat dat een goede is om je prestaties langzaam omhoog te werkenNiet in één keer heel snel willen gaan lopen, maar elke keer stukjes, waarbij je elke keer zult merken dat 't makkelijker gaat om die 30 seconden versnellen vol te houden
Ik heb zwaar de griep gehadquote:Op woensdag 16 april 2008 21:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het frapante is dat jullie allemaal de moed opgeven wanneer het een beetje zwaarder begint te worden.
Ga er gewoon voor en je zult zien dat het lukt.
Ja, dat was ook het enige puntje waar de school ietwat bezorgd over was (of ik dat wel zou trekken), maar ik vroeg me toen hardop af of je dat door parallelklassen te roosteren niet al grotendeels kon oplossen, en dat vonden ze voor een beginner een heel goed idee. En ach, we gaan het gewoon proberen, ik ben jong, enthousiast en nog lang niet outgeburntquote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef teigan het volgende:
Razztwizzle, gefeliciteerd, maar jeetje, 20 lesuren is wel veel zeg, bijna een fulltime baan joh!
Mietjequote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja verdikkeme, nou voel ik me aangevallen, want ik heb het wel opgegeven omdat ik pijn in mijn knie hadEn voorlopig ga ik niet meer lopen ook
Makkelijk praten, je loopt echt niet door met een blessure...
Mijn knie doet vet zeerBlegh. Hopelijk gaat het slapen fijn volgens plan en zijn de pijnstillers morgen aangeslagen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn knie doet vet zeerBlegh. Hopelijk gaat het slapen fijn volgens plan en zijn de pijnstillers morgen aangeslagen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:Nogsteeds 74,5 kilo, maar nu mét baan.
Miss_s: dit is je eigen tekst,quote:Op woensdag 16 april 2008 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de griep gehad
Ik gaf niet op omdat het zwaar werd
En hardlopen is toevallig niet de enige sport die ik doe
Dansen was trouwens weer super vandaagen die kniebeschermers helpen echt
Zet maar op je website, dat ik hem daar kan downloaden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet meer.. maar kan hem morgen of vrijdag wel even zippen en mailen
Yep en dat was steeds met een reden, en die reden was niet dat ik het niet meer zag zittenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Miss_s: dit is je eigen tekst,
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
JIj zegt dan:
Klinkt bekend ik heb hetzelfde probleem maar dan nog erger ik loop al langer en loop nu nog minder
En ik weet echt niet hoe het komt, ik vind het erg leuk maar kan het niet altijd vol houden.
Ik bedoel er maar mee hou vol je bent op de goede weg.
Dat ookquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
@Miss_S: Waarvan, van me aangevallen voelen?
Echt, ik had vanmiddag een paar keer dat ik even opstond om te gaan plassen ofzo, geez, dan ga je net iets te snel zitten en dan stond ik echt te schelden van de pijn![]()
Dat wordt lachen, de mister had vanmiddag vrijgenomen, maar morgen ben ik alleen thuis. Moet ik mijn koffie in de keuken opdrinken ofzo
Nee, mutsie, die zool is veuls te rigide!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ik hardlopen op mn nike dunks
Als het hardloopschoenen zijn wel, ik ken ze verder nietquote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ik hardlopen op mn nike dunks
nee, ik ga ze niet uploaden, zomaar.. is nogal strafbaar geloof ik (ze controlerenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Zet maar op je website, dat ik hem daar kan downloaden.
idd koop echte hardloopschoenen, daar zit demping in en dat is beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet eens wat Nike Dunks zijndus geen idee, maar ik zou als ik jou was wel (op den duur) echte hardloopschoenen kopen
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep en dat was steeds met een reden, en die reden was niet dat ik het niet meer zag zitten
En na een paar jaar loop ik nog steeds dus ik houd wel vol
toen kende ik Evy nog niet en heb ik andere schema's (uit) gelopenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?
ja, sorry, dit is geen persoonlijke aanval, maar als je met een beetje regelmaat loopt, en al helemaal als je al 'een paar jaar' loopt, dan moet Evy deel 1 echt slaapverwekkend zijn nuVooral die slechte muziek moet je dan al gekilled hebben
Dat waren niet allemaal griepjes nee maar wou toen liever andere sporten 7 uur in de week doenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Clayton1 het volgende:
Miss_S,
Ik bedoel het niet kwaad, maar ik maak op uit de vorige teksten dat jij vorig jaar mei bent begonnen met een 10 of 12 weken training.Dan maak je mij niet wijs dat die vanwege griepjes e.d. nu nog niet voltooid hebt.
Ok,maar wil ze wel graag hebben, maar ik ga hier mijn mailadres niet zettten, zit morgen mijn hele mailbox vol.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ga ze niet uploaden, zomaar.. is nogal strafbaar geloof ik (ze controleren)
Met die operatie ('onder water') spoelen ze het spul dat je gewricht smeert, weg. Duurt 2-6 weken voordat dat opnieuw is aangemaakt. Maar ik verwacht dat het morgen al minder is, het moet geen 6 weken zoveel pijn doenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ook
en lijkt me wel heel vervelend want dat doe je toch zonder na te denken (opstaan en zo)
Weet je al hoelang je hier last van gaat hebben?
ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij staat mijn mail wel in mijn profiel, en anders meot je er gewoon gmail.com achter pleuren
da komt het ook wel in een mailbox terecht hier, dan kan ik je ze wel even mailen
Ga je na die 6 weken weer rustig opbouwen met hardlopen? of laat je dat voorlopig zitten?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met die operatie ('onder water') spoelen ze het spul dat je gewricht smeert, weg. Duurt 2-6 weken voordat dat opnieuw is aangemaakt. Maar ik verwacht dat het morgen al minder is, het moet geen 6 weken zoveel pijn doen
Ik knapte echt wel af op de muziekkeuze van Evy trouwens. Heeeelemaal niet mijn stijl (*kuch.... Les 14... *kuch)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en na een paar jaar ben je nog steeds bij les 5 ofzo? Of alweer? Je had 'm al een keer uitgelopen of wat?
ja, sorry, dit is geen persoonlijke aanval, maar als je met een beetje regelmaat loopt, en al helemaal als je al 'een paar jaar' loopt, dan moet Evy deel 1 echt slaapverwekkend zijn nuVooral die slechte muziek moet je dan al gekilled hebben
Ik denk dat ik begin met het zwemmen weer op te pikken en dat ik met de fysio ga kijken wat er aan hardlopen mogelijk is. Ik vind een beetje pijn geen ramp, maar ik wil wel beschadigingen voorkomen, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga je na die 6 weken weer rustig opbouwen met hardlopen? of laat je dat voorlopig zitten?
Ik kan altijd wel lachen om de muziekkeuze maar ik begrijp dat niet iedereen het lekker vind om te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |