Nee absoluut niet. Zeker in de eerste evy lessen voelde ik me zooo dood! Ben ook nooit sportief geweest. Snelheid ligt bij mij wel heel erg aan het tempo van de muziek, misschien moet je eens op elektro lopen ofzo dat je dan harder gaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb jij misschien al iets meer van een basis hardloop conditie?
Ik weet toen ik als kind (dus altijd 30 kilo te zwaar) nooit fatsoenlijk heb kunnen hardlopen of lang lopen dus misschien gaat het bij mij moeilijker omdat ik bijna geen basis heb
Of ik combineer het met teveel andere sporten dat kan het ook zijn
Maar goed met hardlopen heb ik ook geen doel voor ogen het is gewoon lekker iets voor tussen door, omdat het er zo weinig voor nodig hebt en het duurt niet erg lang
Ik heb geen probleem met het tempo dat ik loopquote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Zeker in de eerste evy lessen voelde ik me zooo dood! Ben ook nooit sportief geweest. Snelheid ligt bij mij wel heel erg aan het tempo van de muziek, misschien moet je eens op elektro lopen ofzo dat je dan harder gaat.
Fietsen doe ik ook niet zo snel meer tegenwoordig, m'n fiets wordt nogal krakkemikkigTrapt wel harder, dat wel.
Van het weekend ga ik dan wel dingen doen. Zaterdag naar de stad en markt ('s avonds werken) en zondag naar utrecht.
Kijk je uit? Het scheelde bij mij al best veel toen ik mezelf aanwende met Workpace te werken!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
*Kijkt bij het weer op Nu.nl
Het wordt echt goed weer de komende dagen!Ja, wel kans op neerslag, maar de temperaturen stijgen
.
Jullie zullen mij trouwens niet zoveel zien de komende dagen, want ik heb last van RSI doordat ik de afgelopen week teveel achtereen achter de pc heb gezeten. Nu speelt het heel snel op, dus ik moet echt even wat rust hebben. Dus ga ik de komende dagen doorbrengen met buiten zitten en het doorlezen van onderzoeksliteratuur.
Vinden die kinderen het niet raar dat jij tijdens de lunchpauze een appel eet, terwijl zij aan de boterhammen (hoop ik) zitten? Geeft geen goed voorbeeld vind ik (zij zien het niet als jij een ander schema hebt). Stellen ze daar geen vragen over?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goedemiddag al weer bijna
Zometeen werken, appeltje eten met de kinderen
Nee want veel vrijwilligers eten helemaal niet mee, de kinderen begrjipen dat het voor ons geen pauze is en dat we een ander tijdschema hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vinden die kinderen het niet raar dat jij tijdens de lunchpauze een appel eet, terwijl zij aan de boterhammen (hoop ik) zitten? Geeft geen goed voorbeeld vind ik (zij zien het niet als jij een ander schema hebt). Stellen ze daar geen vragen over?
Nee sporten doe ik wel 1-2 keer in de week, het is vooral het eten wat niet goed gaat. Ik eet gewoon veel te veel. Schep met avondeten 2 borden vol die ik met gemak opeet, eet bijvoorbeeld gewoon 250 gram pasta, 250 gram champignons en 125 gram hamblokjes gemakkelijk op. Terwijl dat dan eigenlijk voor 2 avonden bedoeld is. Ik kan gewoon geen maat houden. En dan 's avonds nog een koek bij de koffie en een zak chips. Overdag gaat het wel goed, ontbijt gewoon, eet tussen de middag gewoon een paar sneëen brood. Maar vanaf het avondeten gaat het mis zeg maar, vanaf dan eet ik gewoon veel te veel en veel te ongezondquote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar komt het door, niet sporten?
diëtist is een goed idee,
maar dan moet je het nog steeds "zelf" doen.
Nee de laatste tijd is het niet echt emo-eten meer. Dat is het wel vaak geweest, heb ik ook toen wel vaak over gehad toen ik nog in therapie zat, maar nou is het gewoon heel veel eten zonder reden eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Herken het. Ik kan ook heeeeeel veeeel eten.
Je zou dingen kunnen eten waarvan je veel kàn eten en toch niet veel binnenkrijgt (groente vnl. dus)
Dus ipv. 250 gram pasta, 250 gram groentedingen en 125 gram hamblokjes maak je dan
150 gram pasta, 400 gram groente en 75 gram hamblokjes. Dan eet je nog steeds een hoop, maar het zit minder aan.
Als het vnl. emo-eten betreft zou een psycholoog je ook wel kunnen helpen misschien.
Dat zou ik wel een beetje hard vinden, hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een foto van jezelf op de koelkast hangen van toen je wel tevreden was
+ een bordje ophangen. 1x opscheppen svp
Idd, toen ik het antwoord van mn bmi-berekening zag toen schoten de tranen gewoon in mn ogenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, ai, dat doet wel even zeer! Kom op meid, zet je schouders eronder, en regel die verwijzing meteen!
Het is geen schande om hulp te vragen, echt niet (ik spreek uit ervaring). Wees niet boos op jezelf dat het je alleen niet lukt
Ik herken het wel een beetjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een beetje hard vinden, hoor
Of naakt, van je startgewicht of zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:50 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana dat is al een goede stap dat je het weet dat je hulp nodig hebt
Die foto op de koelkast heb ik ook ooit eens over zitten denkenmaar goed echt helpen zal het nu niet meer want ik ben tevreden
Op mijn werk heb ik ook geen appel op want die was ik vergeten
Naakt van mijn start gewicht dat is engquote:Op donderdag 17 april 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Of naakt, van je startgewicht of zo
hahaha
zou gelijk geen mensen meer op bezoek durven vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |