Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?quote:
Ik bedoel dus dat ik me terugtrek uit die post/spamcapetitie, straks ga sporten, daarna een ruim twee uur durende film wil gaan kijken omvervolgens nog wat te gaan schrijven en dus niet veel meer zal posten vandaag... en dan ben je er zelf niet eens om me voorbij te spammenquote:
de laatste tijd valt dat best meequote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar het over gaat
tuurlijkquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?
Het was slechts een preventieve waarschuwing, die ironisch genoeg leidde tot het gedrag waarvoor ik gewaarschuwd werdquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?
En met dat laatste woord in de TT breng je ze niet op ideeën gelukkigquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar het over gaat
Op zijn tijd is het best lekker ja, Coca Cola dan.quote:
liefquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
even een mededeling van huishoudelijke aard: met deze post ben ik van #350 naar #349 gegaan
eensch!quote:Op maandag 14 april 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op zijn tijd is het best lekker ja, Coca Cola dan.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik me terugtrek uit die post/spamcapetitie, straks ga sporten, daarna een ruim twee uur durende film wil gaan kijken omvervolgens nog wat te gaan schrijven en dus niet veel meer zal posten vandaag... en dan ben je er zelf niet eens om me voorbij te spammen.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat laatste woord in de TT breng je ze niet op ideeën gelukkig.
Nog 4 tot aan OAquote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
even een mededeling van huishoudelijke aard: met deze post ben ik van #350 naar #349 gegaan
Ehhquote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
quote:Op maandag 14 april 2008 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was slechts een preventieve waarschuwing, die ironisch genoeg leidde tot het gedrag waarvoor ik gewaarschuwd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |