Ik toevallig net ook, samen met Toadette. Mis nu nog 4 personages, de mirror mode, een zwaar en middengewicht motor en een lichtgewicht kart.quote:Op maandag 14 april 2008 01:29 schreef GGMM het volgende:
Baby Luigi Unlocked.
Gisteren nog gespeeld (Rainbow) maar die gaat nu wel redelijk goedquote:Op maandag 14 april 2008 07:08 schreef Tamaartje het volgende:
Die Rainbow Road is zo moeilijk!net als Gold Mine waar ik wel 8x naar beneden val
meerderequote:Op maandag 14 april 2008 08:50 schreef DroogDok het volgende:
Van het weekend bij een vriend zitten spelen, was erg leuk![]()
Alleen zag ik nou zelfs een circuit uit de SNES tijd voorbij komen?
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
quote:Op maandag 14 april 2008 09:05 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb alles al in huis voor de wii (inc. mariokart wii) maar de wii zelf mist nog
Ik vroeg me af, werkt dat stuurtje een beetje prettig?
ja klopt, moet je je wep key invoerenquote:Op maandag 14 april 2008 09:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..
Wat ik me dan afvraag.. Hoe zit dat als je je wireless hebt beveiligd.. Neem aan dat je die beveiligingsgegevens gewoon in kan voeren in je wii?
Oeh, jij moet echt online gaan racen met Mario Kart Wii, kan ik je laten zien hoe je echt moet racenquote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
is mogelijk met de 4 punts druktoetsquote:Op maandag 14 april 2008 09:29 schreef McGilles het volgende:
Als er vanavond nog word geracet doe ik vrolijk mee!
Nog een korte vraag, kan je met een gamecube controller ook een wheelie doen? Of is dit alleen mogelijk met wiimote?
Ik weet het niet, ben gewoon in 50 cc begonnen en gelijk alles in één keer goud gehaald.quote:Op maandag 14 april 2008 10:31 schreef Lexie het volgende:
Heeft het zin om de cups in 50cc te halen? Ik ben namelijk meteen begonnen met 100cc, maar ik vraag me af of ik zo wel alles unlock.
Oh nee, en onder welke knop zit ie dan precies? En dan bedoel ik een rem he, niet die multifunctionele rem/drift onzin die in de bocht altijd als drift werkt en niet als rem.quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die hebben ze er ook niet uitgehaald hoor
De knop naast de gasknop is toch de rem?quote:Op maandag 14 april 2008 10:41 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Oh nee, en onder welke knop zit ie dan precies? En dan bedoel ik een rem he, niet die multifunctionele rem/drift onzin die in de bocht altijd als drift werkt en niet als rem.
die bocht neem ik gewoon zonder problemen altijdquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
Nee dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken, dat is een combiknop rem/drift (net zoals de B knop). In voorgaande Mario Karts had je gewoon twee verschillende knoppen, een remknop en een driftknop. Het verschil is dat je in MK:Wii dus in bochten altijd drift, je kunt niet meer sec afremmen. Dit afremmen is onder meer heel nuttig bij N64 DK Jungle Parkway als je over het water heen wordt geschoten en na het water meteen die hele scherpe bocht moet nemen.
Die bocht is niet zo scherp meer, kun je gewoon driftenquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
Nee dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken, dat is een combiknop rem/drift (net zoals de B knop). In voorgaande Mario Karts had je gewoon twee verschillende knoppen, een remknop en een driftknop. Het verschil is dat je in MK:Wii dus in bochten altijd drift, je kunt niet meer sec afremmen. Dit afremmen is onder meer heel nuttig bij N64 DK Jungle Parkway als je over het water heen wordt geschoten en na het water meteen die hele scherpe bocht moet nemen.
Welke controller gebruik je dan? Bij mij is het toch echt remmen met de 1 knopquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
moet zeker snel gebeuren!quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Oeh, jij moet echt online gaan racen met Mario Kart Wii, kan ik je laten zien hoe je echt moet racen![]()
Wordt dan Forza met items
100 CC gewoon doen, kunnen we vlot aan de gangquote:Op maandag 14 april 2008 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
moet zeker snel gebeuren!
maar lees hier net dat ik met mijn mii kan racen, dus eerst even alles unlocken
volgens mij heb ik nu jou en raymond gejoinedquote:Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die bocht is niet zo scherp meer, kun je gewoon driften
Werd er midden in een race ook in een keer afgegooid :S, lag net voorop haha, maar ga zo weer online, dus mss zie ik je nogquote:
je hebt er zin in hoor ik!quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
100 CC gewoon doen, kunnen we vlot aan de gang
ik was 2e geworden, yeahquote:Op maandag 14 april 2008 12:53 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
Werd er midden in een race ook in een keer afgegooid :S, lag net voorop haha, maar ga zo weer online, dus mss zie ik je nog. Had je zostraks niet gezien btw
Ik lust je rauwquote:Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er zin in hoor ik!![]()
als je denkt dat hier mijn skills minder zijn dan met forza kom je van een koude, wat zeg ik, bevroren kermis thuis. ik ben geboren en getogen op de SNES. door mario kart is mijn hele race liefhebberij geboren![]()
We zijn in ieder geval aan elkaar gewaagdquote:
net de top 3 voor ons iddquote:Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd
Nee hoor, ik behaalde een nette overwinningquote:
ik nu ookquote:Op maandag 14 april 2008 13:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik behaalde een nette overwinning
Helaas, vanavond naar Herman Finkers (quote:Op maandag 14 april 2008 07:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gisteren nog gespeeld (Rainbow) maar die gaat nu wel redelijk goedVandaag werken helaas maar vanavond weer tijd, dus mss zie ik je dan weer?
Stuur speelt fantastisch, heb de classic controller ook geprobeerd maar dat stuurde echt voor geen meter meer na een paar keer het stuur gebruikt te hebben. En het is echt niet zo dat je alleen maar kunt winnen als je met een controller speeltquote:Op maandag 14 april 2008 13:03 schreef VirtualPOM het volgende:
Aangezien ik door de max nog niemand toegevoegd heb en mijn friendscode nog niet gedropt heb:
Spelen jullie met stuur? Ik speel nu met de classic controller, is wel erg lekker bedienen net als wiimote + nunchuck. Het stuur hadden ze wat mij betreft niet beter kunnen maken, maar tegen uiterst goede spelers (die meestal zonder spelen) delf je altijd het onderspit.
Je ziet ook dat de winnaars van een wedstrijd bijna altijd met een Wii Wheel rijden, het is gewoon even wennen maar het bestuurd geweldigquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Stuur speelt fantastisch, heb de classic controller ook geprobeerd maar dat stuurde echt voor geen meter meer na een paar keer het stuur gebruikt te hebben. En het is echt niet zo dat je alleen maar kunt winnen als je met een controller speelt
Dat vind ik nogal een boude uitspraak. Ik denk ten eerste dat je ongelijk hebt en ten tweede denk ik dat de mensen die het echt langdurig online zullen blijven spelen vroeg of laat de extra precisie van de controller willen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de winnaars van een wedstrijd bijna altijd met een Wii Wheel rijden, het is gewoon even wennen maar het bestuurd geweldig
Ieder zijn voorkeur, ik heb tot nu toe enkel mensen met stuur zien winnen. En vergis je niet in de precisie van het Wii Wheel, je kunt daar namelijk enorm precies mee sturen als je het even de kans geeft.quote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een boude uitspraak. Ik denk ten eerste dat je ongelijk hebt en ten tweede denk ik dat de mensen die het echt langdurig online zullen blijven spelen vroeg of laat de extra precisie van de controller willen.
Het stuurtje kan nog zo precies zijn, maar is niet snel genoeg qua reactie. Als ik met de controller op een bocht af drift dan ga ik straks langs bijvoorbeeld een grasrand af, als ik zie dat ik net te dichtbij kom kan ik heel precies en snel net even wat corrigeren. Met het stuurtje heb ik gemerkt dat deze niet snel/precies genoeg is hiervoor.quote:Op maandag 14 april 2008 14:54 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk ook dat ik te lang de oude Mario Karts heb gespeeld om nog te willen/kunnen wennen aan dat stuur. Maar voor mijn gevoel is het gewoon stukken minder nauwkeurig dan de controller. Het grappige is dat ik hierop Fok veel mensen tegenkom die liever met het stuurtje spelen maar in mijn vriendenkring (offline) ken ik niemand die het stuurtje fijner vindt dan de controller.
'T is de spanningquote:Op maandag 14 april 2008 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
GODSGRUWELIJK die kut pech constant in de laatste ronde hangt me de strot uit1e 2 rondes sta ik altijd 3/4 en in de laatste ronde bots ik altijd tegen muurtjes aan, of andere stomme objecten ( die kut Mii auto's aan het eind van Coconut Mall) Ik heb fucking 4500 punten
quote:Op maandag 14 april 2008 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
10e, 11e of 12e staan,
Idd toen was ik zo godvergeten pissig toen iemand in de derde ronde gewoon over de finishlijn kogelde. WTF echt.quote:Op maandag 14 april 2008 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'T is de spanning
Als je al achter staat kan je maar beter 10e, 11e of 12e staan, dan krijg je nog wat heftige zooi om die laatste ronde iedereen nog ff voorbij te vliegen als kanonskogel
Welke van de 3? Je hebt nu Bowser's Castle, Bowser's Castel N64 en Bowser's Castle SNESquote:Op maandag 14 april 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
De 50cc cups zijn wel zo uitgespeeld zeg. Wel tof dat je ook op de oude circuits kan racen
, Bowser's Castle is nog altijd rete-irritant
.
Fixedquote:Op maandag 14 april 2008 15:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Welke van de 3? Je hebt nu Bowser's Castle, Bowser's Castle N64 en Bowser's Castle GBA
Ik had vandaag hetzelfde met Koopa Cape, gelukkig werd het maar 1 keer die baan. Luigi Circuit is irritant, daarbij is het beter om niet op kop te rijden, zo'n beetje 2e of 3e blijven en vlak voor het eind eroverheen als de nr 1 wordt opgeblazenquote:Op maandag 14 april 2008 16:06 schreef YPrue het volgende:
Bleh, waarom krijg ik als ik 10e sta bijna alleen maar van die (enkele) boostpaddo'sIk wil ook Bullet Bill!
En er kiezen echt veel mensen Coconut Mall en/of Luigi Circuit zeg, na vier keer achterelkaar dezelfde track wil je wel weer eens een andere.
Dan zal je wel balen zegquote:Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
oh ik ben echt domval ik gewoon net voor de finish in het water
![]()
Ik iig nog nietquote:Op maandag 14 april 2008 17:15 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ga met 3 minuten online! Kijken wie er zijn!
Ja inderdaad je probeerd gewoon zo hard je best te doen en dan maak je een lullig foutje en dan ga je erafquote:Op maandag 14 april 2008 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal je wel balen zegMaar ik herken het wel en zeker als je online speelt, dan is de druk/spanning toch hoger (iig voor mij)
Wat gisteravond ook dom van mij was is om onder invloed direct online te gaan zonder eerst een beetje in te spelen (offline), die fout maak ik dus niet meerquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja inderdaad je probeerd gewoon zo hard je best te doen en dan maak je een lullig foutje en dan ga je eraf
hahaquote:Op maandag 14 april 2008 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gisteravond ook dom van mij was is om onder invloed direct online te gaan zonder eerst een beetje in te spelen (offline), die fout maak ik dus niet meer(Ik was niet al te best)
ik net ook zoiets, voor finish een of ander paaltje, eindig je als 5e ofzo terwijl je gewoon heletijd op kop looptquote:Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
oh ik ben echt domval ik gewoon net voor de finish in het water
![]()
Is goed, dan zie ik je mss nog wel vanavond op MK:Wiiquote:Op maandag 14 april 2008 17:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaweet je dat ook meteen weer
Nou ik ga onderweg naar Utrecht, veel plezier en misschien nog tot vanavond
quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een frustrerend kut spel is eigenlijk
Maar toch blijf ik doorspelen
Geel betekend volgens mij dat een van je vrienden in een continentale of wereldwijde race/battle zit en paars houd in dat een van je vrienden een room (kamer) heeft geopendquote:Op maandag 14 april 2008 17:40 schreef SnuggLe het volgende:
Hmm...krijg net in een race ipv in het GEEL dat er vrienden bezig zijn het bericht in het PAARS.
Ga ik naar mijn friends roster, is er niemand beschikbaar.
Wat is het verschil tussen geel en paars?
Later op de avond wil ik best een potje doen maar volgens mij sta je nog niet in mijn lijstquote:Op maandag 14 april 2008 18:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wie wilt nu een potje?
Ik heb nu 5680 punten en ik heb al een gouden stuurtjequote:Op maandag 14 april 2008 17:41 schreef Tweek het volgende:
Niets geeft zo'n bevredigend gevoel als de laatste bocht bij sherbert island goed driften en nog even de slipstream van de nummer 1 pakken om hem enkele centimeters voor de finish in te halen. Dan weet je gewoon dat er weer iemand achter ze wii zit te schelden.
Nu een online ranking van 6300 ben benieuwd wanneer je een gouden stuurtje krijgt.
Okej, voeg je straks ook ff toequote:Op maandag 14 april 2008 18:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
BONG4002 toegevoegt,
mijn code staat in het friendscode topic, laatste post ofzo
Ik ben vanavond ook nog wel online te vinden hoop ik, zit nu nog op werk (te fokken!quote:Op maandag 14 april 2008 18:46 schreef saskia_89 het volgende:
rond half 10 ben ik denk ik online, moet zodalijk eerst sporten
Voeg mij even toe, mijn Friendscode is te vinden in het 'Friendslist topic', laatste paginaquote:Op maandag 14 april 2008 19:25 schreef SnuggLe het volgende:
Ik moet om 21:00 uur tennissen, nu wel even online. Eerst nog wat mensen toevoegen.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:25 schreef SnuggLe het volgende:
Ik moet om 21:00 uur tennissen, nu wel even online. Eerst nog wat mensen toevoegen.
Morgen ga ik even alle cups halen, alles unlockenquote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog 1 character unlocken en dan heb ik ze allemaal
Succes.quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Morgen ga ik even alle cups halen, alles unlocken
Daarna voor het eerst even mooie tijden op de timetrials neerzetten
Is dat zo moeilijk? Op 100cc had ik overal gelijk in 1x 1, 2 of 3 sterren en lag ik meestal wel 1/4 rondje voor op de nr2. Ik ben meestal wel beter op de 150cc als op de 50ccquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes.
Ik moet nu op 150cc overal als rank een ster halen, dat gaat nog moeilijk worden..
Dat geloof ik graag want het gaat KUT!quote:Op maandag 14 april 2008 20:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mee doe, dan kan je mooi mijn uitlaatgassen inademen
Ik zat vanmiddag nog in een aantal races met jouquote:Op maandag 14 april 2008 20:45 schreef Biancavia het volgende:
Ik kom zo ook online denk ik.
Kunnen jullie mooi allemaal achter mij aan rijden.
Ik komquote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Biancavia het volgende:
Zitten jullie al in een room?
Worldwide?quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog in een aantal races met jouIk eindigde constant 1 plaatst achter je
quote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Worldwide?
Wie was je dan?
Eigenlijk is het wel tof om allemaal FOK! voor onze naam te zetten, dan zijn we wel herkenbaar!
quote:Op maandag 14 april 2008 20:45 schreef EvilMarc het volgende:
Even wat mensen toevoegen en dan een potje online.
Kan ik m'n naam veilig wijzigen zonder m'n punten en stuurtje kwijt te raken?
Welke room zitten jullie dan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We zitten nu met 4 man in de room, wie joined ons?
En hoe kunnen er meer als 4 man in een kamer?
eruit!quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We gaan net een grand prix doen helaas, dus we moeten 4 maps doen voor iemand kan joinen dacht ik
quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We gaan net een grand prix doen helaas, dus we moeten 4 maps doen voor iemand kan joinen dacht ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 map en dan zijn we weer open
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
Idd ik hoefte alleen die lava te ontwijken, maar lukte nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heel vies gewonnen van FOK!dagger, bij die lava 1 meter voor de finish
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef saskia_89 het volgende:
ik zie dat jullie druk aan t racen zijn haha, kan helaas nog niet meedoen, mijn pa is gewoon tv aan t kijken dus moet ff wachten, laat wel weten of ik nog online kom en open dan wel een room want t lukt mij nooit om te joinen, dan disconnect hij mij steeds :S
oke, hoe doe je dat en wat is dat:quote:Op maandag 14 april 2008 21:51 schreef wadgem het volgende:
[..]
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.
Dat is nogal moeilijk uit te leggen zo hier zonder enige info.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
oke, hoe doe je dat en wat is dat:maak btw gebruik van de wifi usb connector en dus niet via de router
Ja, maar we gingen naar Nelson!quote:
nee, niet echt haha, maarja maakt niet uit, soms doet ie t, en soms nietquote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef wadgem het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk uit te leggen zo hier zonder enige info.
Heb je geen techneuten in je omgeving?
Daar moet je toch allemaal een star ranking op alle circuits hebben? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog 1 character unlocken en dan heb ik ze allemaal
Net baby daisy, baby bowser en toadette unlocked. moet alleen Dry Bones Bowser nog.
Volgens mij was dat Luigi's Circuit.quote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
lekker hoor zit je in een super spanende race word je er uit gegooid :S
chanty ik zag idd dat me blauwe schild niet op je werkte was op coopa cape toch ??
Ja, ik was verdomme 2 keer eerstequote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
lekker hoor zit je in een super spanende race word je er uit gegooid :S
chanty ik zag idd dat me blauwe schild niet op je werkte was op coopa cape toch ??
quote:Op maandag 14 april 2008 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, hoe zit Rainbow Road eruit zeze keer, op de DS was ie kut met dt
Tja, RR heeft toch altijd een beetje hetzelfde theme... Vond je de DS-versie trouwens kut omdat ie zo lastig was, of omdat de baan gewoon tegenviel?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vind de muziek een beetje van de DS RR hebben.
Ik vond de baan in het begin wel uitdagend, maar nu kan ik die baan zelfs op 150 cc mirror mode met 2 vingers in mijn neus bij wijze van als eerste uitrijdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, RR heeft toch altijd een beetje hetzelfde theme... Vond je de DS-versie trouwens kut omdat ie zo lastig was, of omdat de baan gewoon tegenviel?
Ja, je kan wel met meer dan vier mensen in een room tegelijk racen, ik vermoed zelfs tot 12, net als bij de worldwide race.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:54 schreef SnuggLe het volgende:
Kan je nou met MEER dan 4 mensen in een race/room?
En kan je met 4 of meer mensen ook tegelijk racen om de echte punten?
Dat is me nog niet geheel duidelijk.
Oh, daar hoef je geen competitie voor op te zetten hoor, ik win toch wel.quote:Waarom? Want ik wil wel eens een keer een echte competitie gaan opzetten. Iets van wekelijks 2 GP's. En dan tellen de X beste (2 slechtste vallen weg) of zoiets aan het eind.. Dus gewoon over een langere tijd. Die mag zich dan FoK!WII-MK-0wner noemen! :-)
quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Net nog potje gespeeld met EvilMarc en nog iemand, maar wat was Marc weer goed, ik moet bekennen: Alle respect!
Haha, ja ik moest ook ff denken (had er zoveel toegevoegd) maar het is iemand van GoT (die daar post, ik zit daar namelijk soms ook)quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:41 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
![]()
En we speelden met ene Pim?
Halloo ??!?!! wie is pim ??
Die Tux is ook goed btwquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje net coconut mall met Fok!Tux haha ik ging echt overal fout
Ja is zeker goedquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Tux is ook goed btw
Ik kan nu trouwens als mijn Mii spelenEn Coconut Mall blijft een lastige track vooral het laatste gedeeltes met die Mii-auto's die de weg blocken
Kan nu ff helaas niet, vanmiddag heb ik wel weer tijd dus dan zie je me vanzelfquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wie doet zo een potje? ik ben depressief wil ff lol hebben met kart
ach kommop je bent toch geen klein kind?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
vooral het laatste gedeeltes met die Mii-auto's die de weg blocken
Is ook wel zo, maar bij bijvoorbeeld Rainbow Road hebben velen (iig onder de 6000) er wel problemen mee. Ik haalde zelf in single player sneller dubbele starratings sneller met classic controller dan met het stuur (enkele ster lukte met stuur wel).quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de winnaars van een wedstrijd bijna altijd met een Wii Wheel rijden, het is gewoon even wennen maar het bestuurd geweldig
Tja, die zijn bijna niet te verslaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
speelde tegen Dagger en Nelson..
Verloren met 21 punten.. laatste was ook Rainbow road
Ben 1x eerste geworden met ghost valley 2quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, die zijn bijna niet te verslaan
Ik dacht dat ik goed was in gamen maar moet toegeven dat ik nog veel moet oefenenAls ik een willekeurige race doe continental/worldwide win ik vaker dan als er een paar FOK!kers tussen zitten
Mij lijkt het wel prettiger spelen maar zelf heb ik het nog niet gebruikt om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Is met een stuurtje toch fijner dan alleen de wiimote??
Anders ga ik die straks eens even halen (als ze nog verkijgbaar zijn)
Ja die jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=194144
Dat wiel.
Kweenie, blijf wel bij me wiimote
ja, dat speelt echt een stuk fijner als je de wiimote in het stuur klikt. Het houdt veel prettig vast en de b-knop werkt zo veel beter.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Is met een stuurtje toch fijner dan alleen de wiimote??
Anders ga ik die straks eens even halen (als ze nog verkijgbaar zijn)
Nog steeds met 2. De duim is daar lang genoeg voorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja die ja
Ben wel benieuwd hoe je daar gas moet geven?
Normaal op je wiimote gewoon op de 2 maar nu zit die daar in het midden geklikt dus hoe dan??
Ah okequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog steeds met 2. De duim is daar lang genoeg voor
Er staan al meer dan 32 mensen in de lijst ja, da's het maximum. Als er nog veel meer mensen met mario kart zich melden, moeten die misschien een eigen 2e groep starten. Dat lijkt me de enige oplossingquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Je kunt beter onderaan beginnen met toevoegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Ik speelde net met jou in een race en Neggix op Ghost Valley en daarna Bowser's Castlequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doen![]()
Zelf weer een paar overwinningen behaald
Leukste is als je iemand voor de finish squashed met de mega mushroom. Of dat je elkaar aan de kant beukt of tracht te duwen tot de finish. Die maffe momenten maken dat mario kart off- maar met name online hilarisch blijft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekker
Werd overal afgeduwt en kreeg gewoon elke keer schilden op me, en miste de ? blokjes zodat ik zelf niets kreeg
Maarja shit happens
iemand met een goudenl stuurtje gebruik het stuurtje vaak.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:24 schreef Kazango het volgende:
puntentelling blijft wazig! Net eerste geworden en toch had de nummer twee meer punten. Deze speler kreeg daarna meer punten bij elke race (had er even op gelet) Wie weet waarom en wat is het verschil met die stuurtjes geel en wit?
Kheb mn naam net gewijzigd in FoKTheStar, wat duidelijker te herkennenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje net coconut mall met Fok!Tux haha ik ging echt overal fout
Mijne ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:42 schreef Slein83 het volgende:
ik zal zo me friendcode posten als me wii het nog doet, hij is gevallen (hopelijk komt er snel een einde aan deze kutdag)![]()
Overigens 24 jaar, student kunstacademie.
Met de wii wheel kun je leuk mee frisbeeënquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijne ookik gooide de controller weg toen ik in final lap, 5sec voor de finish door een blauw schild geraakt werd, daarna reed er iemand die een ster had door me heen, 10de
Nog steeds problemen met jullie verbinding of gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:53 schreef Qwea het volgende:
19 student
Vriendlief ; 29 fulltime grafisch vormgever
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hoop dat ik vanavond ook nog mee kan doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hmm, lekker vaag, misschien is dat met iedereen bij mij, nooit iemand komt me joinenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef McGilles het volgende:
Neggix, ik kan jou room niet joinen om 1 of andere vage reden, wel 10x geprobeerd
Hoe stuur je die danquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
Er liggen trouwens nog een paar T-trials (uitdagingen) die ik ontvangen heb van o.a. Tamaartje en Saviour, helaas ben ik daar nog niet echt aan toe gekomen, maar ik ga dr deze week zeker een keertje voor zitten
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijkenquote:
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Nunchuck+ Wiimote besturen > Wii Wheel
Nou weet ik waarom ik altijd zo slecht wasSinds in nu met de Nunchuck en Wiimote besturing speel gaat het allemaal stukken beter! Van de classic controller krijg ik een zere duim.
Volgens mij heb ik je alwel geadd, ik zal het straks even na kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)
Heb je me al geadd btw? Ik zag gisteren nl nog een ? bij je code
Ik speel ook met Mario, puur omdat ik die het fijnst vind. Ik heb ze allemaal nu een keer gebruikt, en me voorkeur gaat dan toch echt uit naar Mario. In Mario Kart DS speelde ik altijd met Luigi, en double dash met de Koopa's. Het verschilt echt heel erg per spel met wat het lekkerste speeltquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef Rikketik het volgende:
Net even Rainbow Road gespeeld, maar die kan zich by far niet meten met de Rainbow Road uit MK64. Sterker nog, het is best een kutbaan.
Net ook even online gespeeld btw. Driekwart natuurlijk weer met Mario, de rest met Peach en ik als enige met Boo.Desalniettemin tweede geworden en helaas net verloren van zo'n hardcore Japanner.
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijken
Ok, ben iig vanaf 19:00uur online, dus dan merk ik het wel en anders geef ik hier nog ff een gilquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je alwel geadd, ik zal het straks even na kijken
Idd, dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doen
Geen tijd voor, Fokkers inmaken is leuker
Tegen time trials van anderen racen is ook leuk. Dan gaat het echt om je racekunsten op een track en wordt je niet gehinderd door items.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doen
Geen tijd voor, Fokkers inmaken is leuker
Pff ik werd goed genaaid elke keer, paar keer bijna laatste gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ha! Net leuke potjes tegen (tegelijkertijd) Fok!Joost, Dylanesque, Fok!Clans en Kitchenbr. Was wel heftig! Toch volgensmij 3 van de 5 x gewonnen (oa vette Coconutmall) en de rest 2e of 3e!
![]()
7149 punten
![]()
![]()
Oh: 27 en werkend hier.
Ik kreeg alleen maar kut items smoesjes jullie waren beter, steeds vierdequote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ha! Net leuke potjes tegen (tegelijkertijd) Fok!Joost, Dylanesque, Fok!Clans en Kitchenbr. Was wel heftig! Toch volgensmij 3 van de 5 x gewonnen (oa vette Coconutmall) en de rest 2e of 3e!
![]()
7149 punten
![]()
![]()
Oh: 27 en werkend hier.
Ik had wel pech net tegen jou hequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:34 schreef neggix het volgende:
23, bijna afgestudeerd
M'n eerste ster status
En Birdo doet wel relaxte trucjes in de lucht
Gewoon iemand joinen in een worldwide of continental racequote:Op dinsdag 15 april 2008 18:58 schreef neggix het volgende:
Sugt, en ik maar tegen jullie allemaal apartWaarom zag ik dat channel ding niet dan
![]()
Zie ook niet iedereen online ofzo
Ja, lekker apart, het word gewoon random gedaan, 50cc, 100cc, 150cc en mirror... Terwijl ik ook nog niet eens mirror hebquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon iemand joinen in een worldwide of continental race
ik had trouwens een grand prix hard van jou verlorenmaar al die banen waren mirrored
Dat is niet specifiek apart!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:58 schreef neggix het volgende:
Sugt, en ik maar tegen jullie allemaal apartWaarom zag ik dat channel ding niet dan
![]()
Zie ook niet iedereen online ofzo
Ja, okee, maar omdat je als je een room maakt, dan heb je met die Championchip punten.. Vind ik wel geiniger dan die 5000+ punten... Al zijn de punten ook leukquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is niet specifiek apart!
Als je een ROOM opent, ja dan moet je wachten totdat er veel mensen komen...
Als je gewoon een friend JOINT, dan race je worldwide/continental tegen andere waaronder ook je vrienden!
Dat verdient bij mij de voorkeur boven een room openen als daar weinig man inzitten...
Altijd leuk om ghosts te ontvangen, ik zal eens gaan zien straks!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:23 schreef neggix het volgende:
Ohh ja, heb kris per ongeluk een ghost verstuurd, dacht dat het downloaden was
Ik heb em al wel verbeterd naar 1:29 ondertussenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Altijd leuk om ghosts te ontvangen, ik zal eens gaan zien straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |