Die Tux is ook goed btwquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje net coconut mall met Fok!Tux haha ik ging echt overal fout
Ja is zeker goedquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Tux is ook goed btw
Ik kan nu trouwens als mijn Mii spelenEn Coconut Mall blijft een lastige track vooral het laatste gedeeltes met die Mii-auto's die de weg blocken
Kan nu ff helaas niet, vanmiddag heb ik wel weer tijd dus dan zie je me vanzelfquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wie doet zo een potje? ik ben depressief wil ff lol hebben met kart
ach kommop je bent toch geen klein kind?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
vooral het laatste gedeeltes met die Mii-auto's die de weg blocken
Is ook wel zo, maar bij bijvoorbeeld Rainbow Road hebben velen (iig onder de 6000) er wel problemen mee. Ik haalde zelf in single player sneller dubbele starratings sneller met classic controller dan met het stuur (enkele ster lukte met stuur wel).quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de winnaars van een wedstrijd bijna altijd met een Wii Wheel rijden, het is gewoon even wennen maar het bestuurd geweldig
Tja, die zijn bijna niet te verslaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
speelde tegen Dagger en Nelson..
Verloren met 21 punten.. laatste was ook Rainbow road
Ben 1x eerste geworden met ghost valley 2quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, die zijn bijna niet te verslaan
Ik dacht dat ik goed was in gamen maar moet toegeven dat ik nog veel moet oefenenAls ik een willekeurige race doe continental/worldwide win ik vaker dan als er een paar FOK!kers tussen zitten
Mij lijkt het wel prettiger spelen maar zelf heb ik het nog niet gebruikt om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Is met een stuurtje toch fijner dan alleen de wiimote??
Anders ga ik die straks eens even halen (als ze nog verkijgbaar zijn)
Ja die jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=194144
Dat wiel.
Kweenie, blijf wel bij me wiimote
ja, dat speelt echt een stuk fijner als je de wiimote in het stuur klikt. Het houdt veel prettig vast en de b-knop werkt zo veel beter.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Is met een stuurtje toch fijner dan alleen de wiimote??
Anders ga ik die straks eens even halen (als ze nog verkijgbaar zijn)
Nog steeds met 2. De duim is daar lang genoeg voorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja die ja
Ben wel benieuwd hoe je daar gas moet geven?
Normaal op je wiimote gewoon op de 2 maar nu zit die daar in het midden geklikt dus hoe dan??
Ah okequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog steeds met 2. De duim is daar lang genoeg voor
Er staan al meer dan 32 mensen in de lijst ja, da's het maximum. Als er nog veel meer mensen met mario kart zich melden, moeten die misschien een eigen 2e groep starten. Dat lijkt me de enige oplossingquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Je kunt beter onderaan beginnen met toevoegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Ik speelde net met jou in een race en Neggix op Ghost Valley en daarna Bowser's Castlequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doen![]()
Zelf weer een paar overwinningen behaald
Leukste is als je iemand voor de finish squashed met de mega mushroom. Of dat je elkaar aan de kant beukt of tracht te duwen tot de finish. Die maffe momenten maken dat mario kart off- maar met name online hilarisch blijft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekker
Werd overal afgeduwt en kreeg gewoon elke keer schilden op me, en miste de ? blokjes zodat ik zelf niets kreeg
Maarja shit happens
iemand met een goudenl stuurtje gebruik het stuurtje vaak.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:24 schreef Kazango het volgende:
puntentelling blijft wazig! Net eerste geworden en toch had de nummer twee meer punten. Deze speler kreeg daarna meer punten bij elke race (had er even op gelet) Wie weet waarom en wat is het verschil met die stuurtjes geel en wit?
Kheb mn naam net gewijzigd in FoKTheStar, wat duidelijker te herkennenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje net coconut mall met Fok!Tux haha ik ging echt overal fout
Mijne ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:42 schreef Slein83 het volgende:
ik zal zo me friendcode posten als me wii het nog doet, hij is gevallen (hopelijk komt er snel een einde aan deze kutdag)![]()
Overigens 24 jaar, student kunstacademie.
Met de wii wheel kun je leuk mee frisbeeënquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijne ookik gooide de controller weg toen ik in final lap, 5sec voor de finish door een blauw schild geraakt werd, daarna reed er iemand die een ster had door me heen, 10de
Nog steeds problemen met jullie verbinding of gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:53 schreef Qwea het volgende:
19 student
Vriendlief ; 29 fulltime grafisch vormgever
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hoop dat ik vanavond ook nog mee kan doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hmm, lekker vaag, misschien is dat met iedereen bij mij, nooit iemand komt me joinenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef McGilles het volgende:
Neggix, ik kan jou room niet joinen om 1 of andere vage reden, wel 10x geprobeerd
Hoe stuur je die danquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
Er liggen trouwens nog een paar T-trials (uitdagingen) die ik ontvangen heb van o.a. Tamaartje en Saviour, helaas ben ik daar nog niet echt aan toe gekomen, maar ik ga dr deze week zeker een keertje voor zitten
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijkenquote:
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Nunchuck+ Wiimote besturen > Wii Wheel
Nou weet ik waarom ik altijd zo slecht wasSinds in nu met de Nunchuck en Wiimote besturing speel gaat het allemaal stukken beter! Van de classic controller krijg ik een zere duim.
Volgens mij heb ik je alwel geadd, ik zal het straks even na kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)
Heb je me al geadd btw? Ik zag gisteren nl nog een ? bij je code
Ik speel ook met Mario, puur omdat ik die het fijnst vind. Ik heb ze allemaal nu een keer gebruikt, en me voorkeur gaat dan toch echt uit naar Mario. In Mario Kart DS speelde ik altijd met Luigi, en double dash met de Koopa's. Het verschilt echt heel erg per spel met wat het lekkerste speeltquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef Rikketik het volgende:
Net even Rainbow Road gespeeld, maar die kan zich by far niet meten met de Rainbow Road uit MK64. Sterker nog, het is best een kutbaan.
Net ook even online gespeeld btw. Driekwart natuurlijk weer met Mario, de rest met Peach en ik als enige met Boo.Desalniettemin tweede geworden en helaas net verloren van zo'n hardcore Japanner.
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijken
Ok, ben iig vanaf 19:00uur online, dus dan merk ik het wel en anders geef ik hier nog ff een gilquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je alwel geadd, ik zal het straks even na kijken
Idd, dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doen
Geen tijd voor, Fokkers inmaken is leuker
Tegen time trials van anderen racen is ook leuk. Dan gaat het echt om je racekunsten op een track en wordt je niet gehinderd door items.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doen
Geen tijd voor, Fokkers inmaken is leuker
Pff ik werd goed genaaid elke keer, paar keer bijna laatste gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ha! Net leuke potjes tegen (tegelijkertijd) Fok!Joost, Dylanesque, Fok!Clans en Kitchenbr. Was wel heftig! Toch volgensmij 3 van de 5 x gewonnen (oa vette Coconutmall) en de rest 2e of 3e!
![]()
7149 punten
![]()
![]()
Oh: 27 en werkend hier.
Ik kreeg alleen maar kut items smoesjes jullie waren beter, steeds vierdequote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ha! Net leuke potjes tegen (tegelijkertijd) Fok!Joost, Dylanesque, Fok!Clans en Kitchenbr. Was wel heftig! Toch volgensmij 3 van de 5 x gewonnen (oa vette Coconutmall) en de rest 2e of 3e!
![]()
7149 punten
![]()
![]()
Oh: 27 en werkend hier.
Ik had wel pech net tegen jou hequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:34 schreef neggix het volgende:
23, bijna afgestudeerd
M'n eerste ster status
En Birdo doet wel relaxte trucjes in de lucht
Gewoon iemand joinen in een worldwide of continental racequote:Op dinsdag 15 april 2008 18:58 schreef neggix het volgende:
Sugt, en ik maar tegen jullie allemaal apartWaarom zag ik dat channel ding niet dan
![]()
Zie ook niet iedereen online ofzo
Ja, lekker apart, het word gewoon random gedaan, 50cc, 100cc, 150cc en mirror... Terwijl ik ook nog niet eens mirror hebquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon iemand joinen in een worldwide of continental race
ik had trouwens een grand prix hard van jou verlorenmaar al die banen waren mirrored
Dat is niet specifiek apart!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:58 schreef neggix het volgende:
Sugt, en ik maar tegen jullie allemaal apartWaarom zag ik dat channel ding niet dan
![]()
Zie ook niet iedereen online ofzo
Ja, okee, maar omdat je als je een room maakt, dan heb je met die Championchip punten.. Vind ik wel geiniger dan die 5000+ punten... Al zijn de punten ook leukquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is niet specifiek apart!
Als je een ROOM opent, ja dan moet je wachten totdat er veel mensen komen...
Als je gewoon een friend JOINT, dan race je worldwide/continental tegen andere waaronder ook je vrienden!
Dat verdient bij mij de voorkeur boven een room openen als daar weinig man inzitten...
Altijd leuk om ghosts te ontvangen, ik zal eens gaan zien straks!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:23 schreef neggix het volgende:
Ohh ja, heb kris per ongeluk een ghost verstuurd, dacht dat het downloaden was
Ik heb em al wel verbeterd naar 1:29 ondertussenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Altijd leuk om ghosts te ontvangen, ik zal eens gaan zien straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |