Ah okequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog steeds met 2. De duim is daar lang genoeg voor
Er staan al meer dan 32 mensen in de lijst ja, da's het maximum. Als er nog veel meer mensen met mario kart zich melden, moeten die misschien een eigen 2e groep starten. Dat lijkt me de enige oplossingquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Je kunt beter onderaan beginnen met toevoegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef roric het volgende:
Nog 29 vraagtekens van de 29 toegevoegde moet toch wel een dieptepunt zijn, of ik heb iedereen met een volle lijst natuurlijk
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Ik speelde net met jou in een race en Neggix op Ghost Valley en daarna Bowser's Castlequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het lijkt wel of ik alleen maar slechter word ipv beter
Wordt gewoon door iedereen afgemaakt online
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had jou ook wel voorin het veld verwacht, verbaasde me gewoon dat je achteraan mee moest doen![]()
Zelf weer een paar overwinningen behaald
Leukste is als je iemand voor de finish squashed met de mega mushroom. Of dat je elkaar aan de kant beukt of tracht te duwen tot de finish. Die maffe momenten maken dat mario kart off- maar met name online hilarisch blijft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou op 1 of andere manier ging het net ff niet zo lekker
Werd overal afgeduwt en kreeg gewoon elke keer schilden op me, en miste de ? blokjes zodat ik zelf niets kreeg
Maarja shit happens
iemand met een goudenl stuurtje gebruik het stuurtje vaak.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:24 schreef Kazango het volgende:
puntentelling blijft wazig! Net eerste geworden en toch had de nummer twee meer punten. Deze speler kreeg daarna meer punten bij elke race (had er even op gelet) Wie weet waarom en wat is het verschil met die stuurtjes geel en wit?
Kheb mn naam net gewijzigd in FoKTheStar, wat duidelijker te herkennenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje net coconut mall met Fok!Tux haha ik ging echt overal fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |