Mijne ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:42 schreef Slein83 het volgende:
ik zal zo me friendcode posten als me wii het nog doet, hij is gevallen (hopelijk komt er snel een einde aan deze kutdag)![]()
Overigens 24 jaar, student kunstacademie.
Met de wii wheel kun je leuk mee frisbeeënquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijne ookik gooide de controller weg toen ik in final lap, 5sec voor de finish door een blauw schild geraakt werd, daarna reed er iemand die een ster had door me heen, 10de
Nog steeds problemen met jullie verbinding of gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:53 schreef Qwea het volgende:
19 student
Vriendlief ; 29 fulltime grafisch vormgever
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hoop dat ik vanavond ook nog mee kan doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond potjes beginnen om 20:10?
* gaat de kamer open om 20:00 ... *
Hmm, lekker vaag, misschien is dat met iedereen bij mij, nooit iemand komt me joinenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef McGilles het volgende:
Neggix, ik kan jou room niet joinen om 1 of andere vage reden, wel 10x geprobeerd
Hoe stuur je die danquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
Er liggen trouwens nog een paar T-trials (uitdagingen) die ik ontvangen heb van o.a. Tamaartje en Saviour, helaas ben ik daar nog niet echt aan toe gekomen, maar ik ga dr deze week zeker een keertje voor zitten
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijkenquote:
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Nunchuck+ Wiimote besturen > Wii Wheel
Nou weet ik waarom ik altijd zo slecht wasSinds in nu met de Nunchuck en Wiimote besturing speel gaat het allemaal stukken beter! Van de classic controller krijg ik een zere duim.
Volgens mij heb ik je alwel geadd, ik zal het straks even na kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nunchuk/Wiimote is idd veel makkelijker (vind ik), en met het stunten hoef je alleen de wiimote een zwiep te geven ipv dat kleine D-pad te gebruiken op de GCN controller (wat geen handige plek heeft)
Heb je me al geadd btw? Ik zag gisteren nl nog een ? bij je code
Ik speel ook met Mario, puur omdat ik die het fijnst vind. Ik heb ze allemaal nu een keer gebruikt, en me voorkeur gaat dan toch echt uit naar Mario. In Mario Kart DS speelde ik altijd met Luigi, en double dash met de Koopa's. Het verschilt echt heel erg per spel met wat het lekkerste speeltquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef Rikketik het volgende:
Net even Rainbow Road gespeeld, maar die kan zich by far niet meten met de Rainbow Road uit MK64. Sterker nog, het is best een kutbaan.
Net ook even online gespeeld btw. Driekwart natuurlijk weer met Mario, de rest met Peach en ik als enige met Boo.Desalniettemin tweede geworden en helaas net verloren van zo'n hardcore Japanner.
Aah, dan moeten we dus eerst ff Time trial doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je ergens een goede tijd heb gereden kan je volgens mij kiezen voor Send Ghost data (of via het Friends menu) en dan iemand kiezen uit je lijst, zijn meerdere mogelijkheden, ik zal het straks wel ff nakijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |