quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 map en dan zijn we weer open
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
Idd ik hoefte alleen die lava te ontwijken, maar lukte nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heel vies gewonnen van FOK!dagger, bij die lava 1 meter voor de finish
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef saskia_89 het volgende:
ik zie dat jullie druk aan t racen zijn haha, kan helaas nog niet meedoen, mijn pa is gewoon tv aan t kijken dus moet ff wachten, laat wel weten of ik nog online kom en open dan wel een room want t lukt mij nooit om te joinen, dan disconnect hij mij steeds :S
oke, hoe doe je dat en wat is dat:quote:Op maandag 14 april 2008 21:51 schreef wadgem het volgende:
[..]
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.
Dat is nogal moeilijk uit te leggen zo hier zonder enige info.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
oke, hoe doe je dat en wat is dat:maak btw gebruik van de wifi usb connector en dus niet via de router
Ja, maar we gingen naar Nelson!quote:
nee, niet echt haha, maarja maakt niet uit, soms doet ie t, en soms nietquote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef wadgem het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk uit te leggen zo hier zonder enige info.
Heb je geen techneuten in je omgeving?
Daar moet je toch allemaal een star ranking op alle circuits hebben? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog 1 character unlocken en dan heb ik ze allemaal
Net baby daisy, baby bowser en toadette unlocked. moet alleen Dry Bones Bowser nog.
Volgens mij was dat Luigi's Circuit.quote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
lekker hoor zit je in een super spanende race word je er uit gegooid :S
chanty ik zag idd dat me blauwe schild niet op je werkte was op coopa cape toch ??
Ja, ik was verdomme 2 keer eerstequote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
lekker hoor zit je in een super spanende race word je er uit gegooid :S
chanty ik zag idd dat me blauwe schild niet op je werkte was op coopa cape toch ??
quote:Op maandag 14 april 2008 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, hoe zit Rainbow Road eruit zeze keer, op de DS was ie kut met dt
Tja, RR heeft toch altijd een beetje hetzelfde theme... Vond je de DS-versie trouwens kut omdat ie zo lastig was, of omdat de baan gewoon tegenviel?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vind de muziek een beetje van de DS RR hebben.
Ik vond de baan in het begin wel uitdagend, maar nu kan ik die baan zelfs op 150 cc mirror mode met 2 vingers in mijn neus bij wijze van als eerste uitrijdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, RR heeft toch altijd een beetje hetzelfde theme... Vond je de DS-versie trouwens kut omdat ie zo lastig was, of omdat de baan gewoon tegenviel?
Ja, je kan wel met meer dan vier mensen in een room tegelijk racen, ik vermoed zelfs tot 12, net als bij de worldwide race.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:54 schreef SnuggLe het volgende:
Kan je nou met MEER dan 4 mensen in een race/room?
En kan je met 4 of meer mensen ook tegelijk racen om de echte punten?
Dat is me nog niet geheel duidelijk.
Oh, daar hoef je geen competitie voor op te zetten hoor, ik win toch wel.quote:Waarom? Want ik wil wel eens een keer een echte competitie gaan opzetten. Iets van wekelijks 2 GP's. En dan tellen de X beste (2 slechtste vallen weg) of zoiets aan het eind.. Dus gewoon over een langere tijd. Die mag zich dan FoK!WII-MK-0wner noemen! :-)
quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Net nog potje gespeeld met EvilMarc en nog iemand, maar wat was Marc weer goed, ik moet bekennen: Alle respect!
Haha, ja ik moest ook ff denken (had er zoveel toegevoegd) maar het is iemand van GoT (die daar post, ik zit daar namelijk soms ook)quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:41 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
![]()
En we speelden met ene Pim?
Halloo ??!?!! wie is pim ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |