quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 map en dan zijn we weer open
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
Idd ik hoefte alleen die lava te ontwijken, maar lukte nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heel vies gewonnen van FOK!dagger, bij die lava 1 meter voor de finish
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef saskia_89 het volgende:
ik zie dat jullie druk aan t racen zijn haha, kan helaas nog niet meedoen, mijn pa is gewoon tv aan t kijken dus moet ff wachten, laat wel weten of ik nog online kom en open dan wel een room want t lukt mij nooit om te joinen, dan disconnect hij mij steeds :S
oke, hoe doe je dat en wat is dat:quote:Op maandag 14 april 2008 21:51 schreef wadgem het volgende:
[..]
UDP ports forwarden naar je wii lost dat probleem op.
Dat is nogal moeilijk uit te leggen zo hier zonder enige info.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
oke, hoe doe je dat en wat is dat:maak btw gebruik van de wifi usb connector en dus niet via de router
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |