Hey ben jij niet die jongen die het woord lemming bedacht heeft?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef ThE_ED het volgende:
Ben blij dat ik 'm nog niet gekocht heb, nintendo doet er namelijk een paar maanden bij elk spel over om de online functionaliteit goed te krijgen.
Wel als in "kopieer een kuttopic" niet als in "een beestje".quote:Op maandag 14 april 2008 20:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey ben jij niet die jongen die het woord lemming bedacht heeft?
Waar zie jij dan aan dat het op de DS gespeeld word ? kan ook op de Wii zijnquote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef hamkaastosti het volgende:
koop dan een echte console ipv zo'n DS in een grotere kast zodat je hem niet kunt meenemen
Nee een 360 is portablequote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef hamkaastosti het volgende:
koop dan een echte console ipv zo'n DS in een grotere kast zodat je hem niet kunt meenemen
Voor het eerst met je eens.quote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Waar zie jij dan aan dat het op de DS gespeeld word ? kan ook op de Wii zijn... Verder DS >> PSP
Gelukkig is dat het meest serieuze blad ter wereld....quote:Op maandag 14 april 2008 21:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die kreeg in de PU een 69 schandalig !!
zeg er wat van Mortal Marcel!quote:Op maandag 14 april 2008 21:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kan ik mij niet meer herinneren, ik las de PU pas enkele jaren later, als het echt zo is, dan is dat inderdaad schandalig. Deze Mario kart is ontzettend goed , heb er veel tijd in gestoken enzo..quote:Op maandag 14 april 2008 21:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat is ....waarquote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het meest serieuze blad ter wereld....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |