Ik toevallig net ook, samen met Toadette. Mis nu nog 4 personages, de mirror mode, een zwaar en middengewicht motor en een lichtgewicht kart.quote:Op maandag 14 april 2008 01:29 schreef GGMM het volgende:
Baby Luigi Unlocked.
Gisteren nog gespeeld (Rainbow) maar die gaat nu wel redelijk goedquote:Op maandag 14 april 2008 07:08 schreef Tamaartje het volgende:
Die Rainbow Road is zo moeilijk!net als Gold Mine waar ik wel 8x naar beneden val
meerderequote:Op maandag 14 april 2008 08:50 schreef DroogDok het volgende:
Van het weekend bij een vriend zitten spelen, was erg leuk![]()
Alleen zag ik nou zelfs een circuit uit de SNES tijd voorbij komen?
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
quote:Op maandag 14 april 2008 09:05 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb alles al in huis voor de wii (inc. mariokart wii) maar de wii zelf mist nog
Ik vroeg me af, werkt dat stuurtje een beetje prettig?
ja klopt, moet je je wep key invoerenquote:Op maandag 14 april 2008 09:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..
Wat ik me dan afvraag.. Hoe zit dat als je je wireless hebt beveiligd.. Neem aan dat je die beveiligingsgegevens gewoon in kan voeren in je wii?
Oeh, jij moet echt online gaan racen met Mario Kart Wii, kan ik je laten zien hoe je echt moet racenquote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
is mogelijk met de 4 punts druktoetsquote:Op maandag 14 april 2008 09:29 schreef McGilles het volgende:
Als er vanavond nog word geracet doe ik vrolijk mee!
Nog een korte vraag, kan je met een gamecube controller ook een wheelie doen? Of is dit alleen mogelijk met wiimote?
Ik weet het niet, ben gewoon in 50 cc begonnen en gelijk alles in één keer goud gehaald.quote:Op maandag 14 april 2008 10:31 schreef Lexie het volgende:
Heeft het zin om de cups in 50cc te halen? Ik ben namelijk meteen begonnen met 100cc, maar ik vraag me af of ik zo wel alles unlock.
Oh nee, en onder welke knop zit ie dan precies? En dan bedoel ik een rem he, niet die multifunctionele rem/drift onzin die in de bocht altijd als drift werkt en niet als rem.quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die hebben ze er ook niet uitgehaald hoor
De knop naast de gasknop is toch de rem?quote:Op maandag 14 april 2008 10:41 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Oh nee, en onder welke knop zit ie dan precies? En dan bedoel ik een rem he, niet die multifunctionele rem/drift onzin die in de bocht altijd als drift werkt en niet als rem.
die bocht neem ik gewoon zonder problemen altijdquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
Nee dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken, dat is een combiknop rem/drift (net zoals de B knop). In voorgaande Mario Karts had je gewoon twee verschillende knoppen, een remknop en een driftknop. Het verschil is dat je in MK:Wii dus in bochten altijd drift, je kunt niet meer sec afremmen. Dit afremmen is onder meer heel nuttig bij N64 DK Jungle Parkway als je over het water heen wordt geschoten en na het water meteen die hele scherpe bocht moet nemen.
Die bocht is niet zo scherp meer, kun je gewoon driftenquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
Nee dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken, dat is een combiknop rem/drift (net zoals de B knop). In voorgaande Mario Karts had je gewoon twee verschillende knoppen, een remknop en een driftknop. Het verschil is dat je in MK:Wii dus in bochten altijd drift, je kunt niet meer sec afremmen. Dit afremmen is onder meer heel nuttig bij N64 DK Jungle Parkway als je over het water heen wordt geschoten en na het water meteen die hele scherpe bocht moet nemen.
Welke controller gebruik je dan? Bij mij is het toch echt remmen met de 1 knopquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
moet zeker snel gebeuren!quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Oeh, jij moet echt online gaan racen met Mario Kart Wii, kan ik je laten zien hoe je echt moet racen![]()
Wordt dan Forza met items
100 CC gewoon doen, kunnen we vlot aan de gangquote:Op maandag 14 april 2008 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
moet zeker snel gebeuren!
maar lees hier net dat ik met mijn mii kan racen, dus eerst even alles unlocken
volgens mij heb ik nu jou en raymond gejoinedquote:Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die bocht is niet zo scherp meer, kun je gewoon driften
Werd er midden in een race ook in een keer afgegooid :S, lag net voorop haha, maar ga zo weer online, dus mss zie ik je nogquote:
je hebt er zin in hoor ik!quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
100 CC gewoon doen, kunnen we vlot aan de gang
ik was 2e geworden, yeahquote:Op maandag 14 april 2008 12:53 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
Werd er midden in een race ook in een keer afgegooid :S, lag net voorop haha, maar ga zo weer online, dus mss zie ik je nog. Had je zostraks niet gezien btw
Ik lust je rauwquote:Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er zin in hoor ik!![]()
als je denkt dat hier mijn skills minder zijn dan met forza kom je van een koude, wat zeg ik, bevroren kermis thuis. ik ben geboren en getogen op de SNES. door mario kart is mijn hele race liefhebberij geboren![]()
We zijn in ieder geval aan elkaar gewaagdquote:
net de top 3 voor ons iddquote:Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |