Wat dezelfde eisen zijn als die van Huub & Claire, die maar niet tegemoet worden gekomen. Als Brian en Amanda in dit bootje hadden gezeten, was daar allang duidelijkheid over gegeven. Ik zie uit naar het volgende familielid die nog maar wat recht komt trekken, als het nodig is.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.quote:
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal niet naar zijn zin heeft nu.
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Kunnen ze eens horen zien hoe normale mensen met elkaar praten...quote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef grazygirl het volgende:
gaat dat tuig nu afluisteren en dat mag?
quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ja, is ook!quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee hoor, is helemaal niets mis mee, maar het gaat mij om de combinatie hoe hij met Claire omgaat, hij praat tegen haar alsof ze een klein kind is en natuurlijk kan ik me heel goed voorstellen dat hij vreselijk kwaad is om de dingen die Jaap over zijn vrouw heeft gezed, maar om Claire daarom op hoge poten uit de kooi te willen halen, vind ik te gek voor woorden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en wat is daar fout aan? mijn ouders noem ik ook nog steeds papa en mama, daar is helemaal niets verkeerds mee !
Vertelquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef jacq2 het volgende:
chapeau voor vader van Claire.
Die komt voor zijn dochter op en laat de redaktie even merken dat niet zomaar alles kan.
de redaktie is altijd al erg welwillend geweest richting brian en amanda, het is alleen maar kwalijk te noemen dat iemand van buitenaf het eindelijk voor elkaar krijgt om daar eens een keer paal en perk aan te stellen.
overigens, op VOL is men nagenoeg en masse zwaar over de zeik, ik zeg: ik vind het prachtig !
Waarom luistert Brian niet af?quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Hij is dan ook voor de slimme onder onsquote:Op zondag 13 april 2008 21:56 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...
Veelal in reactie op wat hij naar z'n hoofd kreeg geslingerd over z'n familie. Er zijn lang geleden afspraken gemaakt dat familie er niet meer bij betrokken zou worden. Lafbek Jaap, van Cora - ik weet waar ze woont, inmiddelsquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.
Huub, zijn aanstaande schoonzoon, heeft wel ergere dingen geroepen.
Papa: Ja maar dat is niet erg. Maar wat er over mijn vrouw is gezegd over anaal en vaginaal, dat kan niet.quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Huub vraagt zich af of het een goede manier was om naar Wilma N. te stappen. En hij geeft eerlijk toe dat hij ook uitlatingen over familieleden heeft gedaan.
Tis niet het meisje met de pruik want die zit alweer in de jacuzzi...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ik blijf er vanavond voor wakker om erbij te zijn als Amanda te horen krijgt dat ze dinsdag niet mee magquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
naakt-jaapquote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als japio even naakt het kantoor binnen stapt
Ik kom uit een zeer goed milieu en vind dit een belachelijke vertoning. Je redenatie klopt dus niet. Houd je beledigingen liever voor jequote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Fijn te zien dat er in elk geval nog 1 normale familie meedoet aan dit gebeuren. Het is ergens toch te ziek voor woorden dat er mensen zijn die deze warme ingreep ( daar ben je ouder voor ) zo negatief bespreken.
Nog tragischer is dat blijkbaar ook in deze COS veel kindjes zitten die heel duidelijk uit zeer bedenkelijke milieu's komen. Vervelend he? De warmte van een ouder die het wél iets kan schelen.
Bang voor de Hummer van Ron?quote:
Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat op de persoon gerichte teksten hier niet welkom zijnquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
en weg
Wat dat betreft kan hij Jaap de hand schudden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, ik hoop dat Jaap nu binnekomt......![]()
Anyway, Huub kan never nooit niet meer onder dan huwelijk uit en haar ook niet meer wegstemmen na dit gedoe. Die krijgt nog wat te stellen met papa Claire
Puur spelbederf, anders is het niet...
Ik denk dat Ron met Claire gaat trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef Spaarne het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Ron.
[ link | afbeelding ]
Let op de handjes van Ron en Claire.
Wat schattig!
Ron noemt Claire een poppetje. En zegt nog maar eens dat hij van haar houdt.
ik wel: Flens en co....quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Wat zou Rescue Ronnie doen denk je?quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, Jaap die zich nog een keer vernedert. Leuk!!!!!quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Doet me denken aan een zilverrug.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef MissSomebody het volgende:
Hoe je hem ook capt, hij blijft kind of "funny"
[ afbeelding ]
Misschien weet ze dat allang.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf er vanavond voor wakker om erbij te zijn als Amanda te horen krijgt dat ze dinsdag niet mee mag
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop dat Amanda zich helemaal het lazerus lacht als ze dit hoort. Die vader begrijpt er echt helemaal niets van. Claire staat nu nog veel meer voorschut. Iedereen lacht haar nu uit.
Doe dat even nietquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Fijn te zien dat er in elk geval nog 1 normale familie meedoet aan dit gebeuren. Het is ergens toch te ziek voor woorden dat er mensen zijn die deze warme ingreep ( daar ben je ouder voor ) zo negatief bespreken.
Nog tragischer is dat blijkbaar ook in deze COS veel kindjes zitten die heel duidelijk uit zeer bedenkelijke milieu's komen. Vervelend he? De warmte van een ouder die het wél iets kan schelen.
Werk zequote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
maar lees morgen vast wel de reactie's van Brian en Amanda
Ik sluit me hier volledig bij aan. Stijn toch terug?quote:
Werk zequote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Werk ze Blomst!!quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
Werk ze, tot nu toe hoor ik alleen Jaap blaten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is die rat????
Tuurlijk lacht Amanda, maar van binnen huilt ze. Zo erg is het toch niet dat er familie achter staat die wél reageert ?quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop dat Amanda zich helemaal het lazerus lacht als ze dit hoort. Die vader begrijpt er echt helemaal niets van. Claire staat nu nog veel meer voorschut. Iedereen lacht haar nu uit.
Tja wij vinden dit normaal en gelukkig maarquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Goh...quote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.
en hij heeft er niets mee gedaan of over gezegd.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
huub kreeg het dus inderdaad vrijdagavond al mee
Hij is nou toch ook al een hele tijd on stream, dan kan dat er ook nog wel bijquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pa vind het dus niet erg om in de krant te komen
Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van een spel waarin mensen weg gepest moeten worden. Maar gezien dit gegeven, dat dit het spel is, kan dat wat nu gebeurt toch allemaal echt niet........quote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Als je houdt van grof en script, is hij wel een stoorzender.
Voor de liefhebbers van Real Life, is hij een welkom (hoewel misleid) lichtpunt. Jammer dat Ome Toine niet met de Hummer mocht doorrijden.
En die had dat niet van tevoren kunnen bedenken, dat Claire de gouden kooi in ging waar toevallig al wat volk zat wat niet spoort, incl. een terrorJaapquote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.
gewoon een omhoog gevallen kut proleet die ventquote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.
Yeahquote:Op zondag 13 april 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda denkt nog steeds dat ze mee gaat dinsdag
Ik ben het eens met een Mokumer, en dat als Utregse.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
Goh...
zo denk ik al een tijdje, dacht dat ik de enige was...
Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
Ik in elk geval welquote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Dementor het volgende:
Weet dellie al dat ze niet mee mag?
Ik denk dat dat Claire zal jeuken. Claire is blij met paps.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, pa heeft nu geregeld dat Claire nooit meer de hoofdprijs zal kunnen winnen....hoe dom kun je zijn. "Achter" zal nooit meer toestaan dat iemand die op deze manier te hulp is geschoten met de prijs er vandoor gaat. Dat vermoeden heb ik echt.
Ja, wat gaat ze zeggen danquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?
Amanda heeft helemaal geen vriendinnen. Alleen passanten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Amanda weer: ik hoop dat mijn vriendinnetje ook snel komt.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef BuffyJan het volgende:
Rattekuth staat weer af te luisteren
Nee dat is inderdaad helemaal niet erg. Maar dit slaat echt alles. Dit roekt naar dreigenmenten, waar de redactie van RTL ingetrapt is.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Tuurlijk lacht Amanda, maar van binnen huilt ze. Zo erg is het toch niet dat er familie achter staat die wél reageert ?
Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarischquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb vooral om Jaap moeten lachen vanavond. Heerlijke stream was dat, de afgang.
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee magquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
haar ouders komen niet op tvquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Moeder amanda doet niks en dat is niet goed, vader van Claire komt op voor zijn dochter en dat is ook weer niet goed......nou ik weet wel wie er meer aan haar ouders heeft en dat is niet Amanda.
Mokummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een Mokumer, en dat als Utregse.
wat zou dat leuk zijn om het zo te zeggen, komt het teminste aan!quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
En terecht, maar niet op deze manier. Hij is van alles op de hoogte geweest. Zijn dochter zit er pas drie maanden in, dus hebben ze alles van te voren in kunnen schatte.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.
na 1000 maal kan je daar nog om lachen ?quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Mèn, wat een droplul, en dat is de gedoodverfde winnaar? Laat de schilder nu maar komen om het klusje VANAVOND te klarenquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
Die rat staat met zijn wannabe David Beckham looks, af te luisteren met zijn noutleerblokje in zijn handen.....stumpert.
Wel grappig dat je een oude cap van mij hebt gebruikt voor je avater.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Brian denkt: wie schrijft, die blijft.quote:
Heel Jaap's excuusact was een farce. Een bij elkaar verzonnen verhaal, waar hij niet eens heel slecht vanaf komt. Hij heeft de excuses goed ingekleed iig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarisch
quote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee mag
Hij is echt heerlijk eerlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef noekje het volgende:
Huub lacht keihard om de uitspraken van Jaap omdat hij het ook zo gezegd had kunnen hebben.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig dat je een oude cap van mij hebt gebruikt voor je avater.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef noekje het volgende:
Huub lacht keihard om de uitspraken van Jaap omdat hij het ook zo gezegd had kunnen hebben.
Vihd ik ook hoor. Ik word er bijna sentimenteel van ...quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef marky het volgende:
Ik vind het erg goed van de familie van Claire. Ik zou mijn kind ook willen beschermen. Weet nog wel dat Lieke werd aangepakt, toen was iedereen verbaasd dat de familie van Lieke niet ingreep. Claire's familie voorkomt dat Claire het slachtoffer wordt. Ze mag blij zijn met zo'n familie.
gewoon een mediageile patjepejerquote:Op zondag 13 april 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
En terecht, maar niet op deze manier. Hij is van alles op de hoogte geweest. Zijn dochter zit er pas drie maanden in, dus hebben ze alles van te voren in kunnen schatte.
Huub heeft hier 200 procent gelijk in....Dit ingrijpen maakt haar zo enorm zwak...Claire kan schijnbaar haar eigen boontjes niet doppenquote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef avonne het volgende:
Wat bedoelt Huub? "het is niet in Claires belang"
Volgens mij praat hij poep.
Ja, en?quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
mee eens. Ik denk dat papa haar na de dag van haa rhuwelijk weer op kan komen halen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, pa heeft nu geregeld dat Claire nooit meer de hoofdprijs zal kunnen winnen....hoe dom kun je zijn. "Achter" zal nooit meer toestaan dat iemand die op deze manier te hulp is geschoten met de prijs er vandoor gaat. Dat vermoeden heb ik echt.
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef marky het volgende:
Ik vind het erg goed van de familie van Claire. Ik zou mijn kind ook willen beschermen. Weet nog wel dat Lieke werd aangepakt, toen was iedereen verbaasd dat de familie van Lieke niet ingreep. Claire's familie voorkomt dat Claire het slachtoffer wordt. Ze mag blij zijn met zo'n familie.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Prachtige capquote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig dat je een oude cap van mij hebt gebruikt voor je avater.
[ afbeelding ]
Is er al een alternatief voor na de kooi? BB.etc?quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Prospera het volgende:
Over 39 dagen is het afgelopen, maar hoe ziek het ook is, na zo'n dag als vandaag vind ik het wel jammer.
Dat is onzin. DGK was al meer dan een jaar aan de gang, dus dan weet je des te beter waar je instapt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef marky het volgende:
Wij hebben een Hummer gemist.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wist van nix! Kom net terug uit Roosendaal (pokeravondje) en ik schakel net in...
Ron R. in de kooi, wat een gekkenhuis! Ik zal hem morgen eens bellen, kijken wat hij er allemaal van vindt. Jammer van die hummer. Lekker biertje drinken...![]()
ben weer weg ok, te veel wodka..word duizelig van het scrollen
Misschien gaat Amanda gewoon alsnog mee en hebben ze pappa beloofd van niet zodat ze ook weer even een leuk tv momentje hadden. En anders begrijp ik ook niet waarom ze niet gewoon hebben gezegd 'neem dr maar mee'.quote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda mag nu vast wat anders gaan doen. In ieder geval is duidelijk dat de Febo gezwicht is door invloed van buitenaf. Hier moet meer achter zitten. En ik kan alleen maar denken aan (sponsor)geld, ondanks dat hier gezegd is dat dat niet meer van toepassing is.
Normaal gesproken hadden ze gewoon kunnen zeggen "Neem je dochter maar mee!"
Heerlijk toch, hoe hij daar zelfingenomen met zijn Sherlock-kwaliteiten staat ter wezen, en zichzelf belachelijk maakt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian denkt: wie schrijft, die blijft.
Sukkel
Ja dáág. Jij en Bram hebben dit script bedachtquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wist van nix! Kom net terug uit Roosendaal (pokeravondje) en ik schakel net in...
Ron R. in de kooi, wat een gekkenhuis! Ik zal hem morgen eens bellen, kijken wat hij er allemaal van vindt. Jammer van die hummer. Lekker biertje drinken...![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is onzin. DGK was al meer dan een jaar aan de gang, dus dan weet je des te beter waar je instapt.
Dan moet je na die tijd niet als een huilie binnenkomen en zogenaamd je vrouw en dochter willen verdedigen.
Iemand die zich opgeeft voor het leger weet toch ook dat hij kan worden uitgezonden naar Irak en daarbij kan omkomen?
+1 En als die pa echt het beste met z'n dochter voorhad, dan zou hij alles doen om haar a) er niet in te laten gaan en b) er haar nu uit te halen. Ze is te lief, te aardig, te leuk voor deze setting.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?
Het ging pa om het feit dat iemand daar heeft gezegd dat ie zijn vrouw anaal wil uitwonen. En dat Amanda meemocht een jurk uitzoeken.
Lieke is mentaal kapotgemaakt.
Je gaat er toch niet mee kappen hèquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Bart!!! Gelukkig, je leeft nog.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Kijk nou! Het verloren schaapquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Zeg jij altijd 50 keer hetzelfde?quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gewoon een mediageile patjepejer
as je aan me wijf kom je aan mij
hallo het is 2008
als mamma clair beledigt is kan toch zelluf wel ff gaan zeuren
Ja ze is zelfs zo mentaal gesloopt dat ze nu best friends is met Amanniequote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?
Het ging pa om het feit dat iemand daar heeft gezegd dat ie zijn vrouw anaal wil uitwonen. En dat Amanda meemocht een jurk uitzoeken.
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Sneu!quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
Dat denk ik ook, als het al niet stukloopt op het vrijgezellenfeest van Huub, of dat ie op zijn eigen bruiloft nog ff over Gaby gaat.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens. Ik denk dat papa haar na de dag van haar huwelijk weer op kan komen halen.
Welnee. Die man kwam a) omdat zijn vrouw was beledigd en b) omdat zijn vrouw bij het uitzoeken van de jurk moet zijn omdat ze dat altijd zo hebben afgesproken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Daar is het toch zn vrijgezellen avond voorquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, als het al niet stukloopt op het vrijgezellenfeest van Huub, of dat ie op zijn eigen bruiloft nog ff over Gaby gaat.
Waarom sla je het begin toch over. Het is hier al zo vaak gezegd. Dit spel stinkt aan alle kanten. Als je niet wil dat je ook gaat stinken, dan moet je er bij weg blijven. Je kunt niet voor een miljoen willen gaan en schone handen houden daar. Take it or leave it.....Maar Claire stapt er willens en wetens in, met steun van pa en ma....quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Hij is zo dom, onnozel en lelijk dat hij daardoor wel weer mooi wordt.quote:
In het verleden zijn ergere dingen gebeurt.Ik kan me best voorstellen dat de vader van Claire het allemaal niet leuk vond.Het is natuurlijk wel te gek voor woorden dat de redactie zich zo onder druk laat zeggen. Dit is dus een teken dat ze tegen Claire geen spel meer kunnen spelen,want dan wordt papa claire boos en gaat die chanteren .quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Hij was misschien wel naakt voor Claire's moeder gaan staan, maar had haar vast niet vaginaal genomenquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaanquote:
claire en vulgair mmmmmmm fff denkenquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Lekker dan, gooi het maar op de wodka.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Had een mooie stunt geweest...Maar jahquote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog eentje dan om vervolgens weer on-topic te gaan
[ afbeelding ]
nogmaalsquote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaan
Claire vindt vast ie dat monogaam moet blijven op zn vrijgezellenfeest, we zullen zien of dat Huub lukt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het toch zn vrijgezellen avond voor
Tja ze nemen die familie gewoon serieusquote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]Damn... dat is wel heel ernstig hoor
![]()
En humor natuurlijk... die angsthazen van de redactie weten dus dat ze echt veel te ver gegaan zijn
Hoezo waar was Jaap gestopt? Wat hij heeft gezegd is geen smaad, geen laster, niks.quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Das ook veul belangrijker dan dat kuthok.quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Leandra het volgende:
Damn... heb ik alle spanning en sensatie weer gemist...![]()
* Leandra zat ff met d'r vader te praten...![]()
Ga lekker bij de rechtbank werken of zo.quote:
Oef.quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaan
quote:
je stelt de vraag vanuit een beweringquote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Euh???? Moet je bewijs voor een vraag????
Zit in de Kubatz genenquote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Volgens Kenny kun je niet 'beoordelen' over iemand die 24 uur in de villa zit als je alleen tv kijkt. Waarom had hij zijn oordeel over Huub dan al de eerste keer klaar?
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijkquote:
*zucht*quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je stelt de vraag vanuit een bewering
dus is het logies dat ik vraag die bewering te staven alvorens te antwoorden
niet te moeilijk ?
Onderschat die rat en zijn del niet met hen opstookpraktijkenquote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener van een hele turbulente streamavond
Het is of de verhaallijn met relnicht of de hele dag achter de pc.quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer rot die relnicht op? Het is simpelweg een verhaallijntje voor die VetspekJaap.
Het is een Kubatz hè, die weten en kunnen alles, zelfs in de toekomst kijken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Volgens Kenny kun je niet 'beoordelen' over iemand die 24 uur in de villa zit als je alleen tv kijkt. Waarom had hij zijn oordeel over Huub dan al de eerste keer klaar?
Misschien ontgaat het je een beetje, maar we hebben de ganse afgelopen week leuke streams dankzij Jaap. En vanavond de climax....ook dankzij Jaap..... Hij heeft dit allemaal in gang gezet.....quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is of de verhaallijn met relnicht of de hele dag achter de pc.
Ga jij jouw vraag dan ook maar even bewijzen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je stelt de vraag vanuit een bewering
dus is het logies dat ik vraag die bewering te staven alvorens te antwoorden
niet te moeilijk ?
Het is gespuis, simpel.quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een Kubatz hè, die weten en kunnen alles, zelfs in de toekomst kijken.
quote:
Jaap het minste ego?quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijk![]()
Misschien is het jou ontgaan dat hij in ruim een jaar DGK meer achter de pc heeft gezeten als dat hij voor vermakelijke streams heeft gezorgd.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je een beetje, maar we hebben de ganse afgelopen week leuke streams dankzij Jaap. En vanavond de climax....ook dankzij Jaap..... Hij heeft dit allemaal in gang gezet.....
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gespuis, simpel.
Amanda is nog zo vrolijk. Ik hoop vanavond nog mee te maken dat ze haar vertellen dat ze niet mee mag. Maar voor hetzelfde geld moet het stilzwijgend gaan.
De vuige vislip!quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
weet niks nieuws meer te verzinnenquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ga jij jouw vraag dan ook maar even bewijzen.
Of stel je die niet vanuit een bewering![]()
En verder is het allemaal vueeeeeeeeels te moeilijk.
Maar zeg nog maar eens hoe je over de vader van Claire denkt.
Ik ben het een beetje vergeten.
Ja, dat laatste bedoel ik.quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.
Vervolgens krijgen H en C een verbod om er nog over te spreken
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Zou ze ook lief en aardig zijn?
Daarvoor hoeft ze alleen maar op te komen dravenquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Maak je niet ongerust, er is al een topic "SMS allemaal voor Claire en Huub"quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zou er een pamperactie moeten komen voor Claire.
Want die is pappie-claire helemaal vergeten af te geven. Of hij gebruikt ze zelf nog die jankerd.
Ze zat compleet voor jan met de korte naamquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Die word momenteel bijgeprogrammeerd achter..quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoel ik.
Maar ook al krijgt ze het achter de schermen te horen, dan hoop ik toch dat het aan haar humeur te merken is.
Het zou voor het eerst zijn. Ik ga Jaap echt een kaartje sturen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijk![]()
En pa schoonzoon Huub maar warm in z'n armen sluiten......
Hij zal toch wel bij Kenniet in de buurt zijn. Tenslotte kon hij Tommy ook niet te woord staan, want ja, zijn broer was er en daar wilde hij toch wel heel graag mee pratenquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Nog een keer theorie-examen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zat compleet voor jan met de korte naam
Jammer dat het publiek geen hengels uit mocht werpen!
Vind jij maar eens 1,2, 3 een hummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Waarom kwam die Pa vandaag pas opdagen?
Als ik als ouder zo nijdig was stond ik diezelfde dag nog op de stoep.
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Kom, kom, kom, ook dit is script.
Er stond wel echt een auto voor de poort...quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Dat zou je helemaal niet doenquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Daar is die rat al... hij was beetje afluisteren enzoquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Natuurlijk hebben we weer alles aan de Kubatzen te danken, wat een goed volk is het toch ook he?quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef BuffyJan het volgende:
Kenneth denkt dat ze er wel goed aan hebben gedaan. Kenny bo mama: Als wij dit niet hadden gedaan dan had dr vader nooit hier gekomen weet je
Zoietsquote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou je helemaal niet doen![]()
Je zou je kind er niet inlaten of de FEBO een ban geven.......
Jaap heeft zich laten ophitsen door de redaktie en is nooit door de redaktie teruggefloten dat hij misschien met het erbij halen van de moeder van Claire misschien te ver gaat. Dat deze mensen straks geacht worden mee te doen aan het huwelijksfeest van JdM voor de kijkcijfers maar dat deze mensen er niet om vragen om straks met taart besmeurd en in de vijver gegooid op TV te komen. Ze steunen hun dochter maar er staat wel wat tegenover dat de ouders met respect worden behandelt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[..]
Hoezo waar was Jaap gestopt? Wat hij heeft gezegd is geen smaad, geen laster, niks.
En dan moeten ze Jaap niet aanpakken met zijn onderbroekenuitspraak over mama.
Dan moeten ze Claire duidelijk maken dat als ze bij Huub blijft, haar eenzelfde toekomst te wachten kan staan. Want die doet alles voor de kijkcijfers. Straks kotst hij Claire net zo uit als hij bij Lieke heeft gedaan. Maar nee, we pakken Japio aan.
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Brian verteld dat hij heeft afgeluisterd dat de vader van Claire achter het huwelijk staat.
En toen bleef het heel lang stil in de jacuzzi.
Jammer, het stond hem zo goedquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.
Come on, Claire had het eergisteren? nog over Amanda's moeder, ze zat Amanda daar mee te teasen. Beetje hypocriet van pa Claire om te stellen dat hij niet wenst dat familie er bij betrokken wordt.....quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef marky het volgende:![]()
[..]
Er mag geen woord worden gezegd over de moeder van Amanda er mag niet gesproken worden over Netty op een vervelende manier maar de ouders van Clair mogen wel door de stront worden gehaald. Die ouders hebben geen afspraken gemaakt met de redaktie. Zien vol zorg toe hoe hun dochter gebruikt wordt voor de show om vervolgens ook nog een keer mee te maken dat een redaktie beslist dat Amanda mee mag jurk uitzoeken en dat mams thuis mag blijven of dat Huub daarvoor contactpunten op hoest terwijl Amanda en Brian geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik kan me de frustratie van die ouders wel voorstellen. Dit zijn mensen die de kooi volgens mij wel goed volgen en geen zin hebben om op een ongepaste manier te worden gebruikt voor het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |