Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarischquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb vooral om Jaap moeten lachen vanavond. Heerlijke stream was dat, de afgang.
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee magquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
haar ouders komen niet op tvquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Moeder amanda doet niks en dat is niet goed, vader van Claire komt op voor zijn dochter en dat is ook weer niet goed......nou ik weet wel wie er meer aan haar ouders heeft en dat is niet Amanda.
Mokummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een Mokumer, en dat als Utregse.
wat zou dat leuk zijn om het zo te zeggen, komt het teminste aan!quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
En terecht, maar niet op deze manier. Hij is van alles op de hoogte geweest. Zijn dochter zit er pas drie maanden in, dus hebben ze alles van te voren in kunnen schatte.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.
na 1000 maal kan je daar nog om lachen ?quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Mèn, wat een droplul, en dat is de gedoodverfde winnaar? Laat de schilder nu maar komen om het klusje VANAVOND te klarenquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
Die rat staat met zijn wannabe David Beckham looks, af te luisteren met zijn noutleerblokje in zijn handen.....stumpert.
Wel grappig dat je een oude cap van mij hebt gebruikt voor je avater.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Brian denkt: wie schrijft, die blijft.quote:
Heel Jaap's excuusact was een farce. Een bij elkaar verzonnen verhaal, waar hij niet eens heel slecht vanaf komt. Hij heeft de excuses goed ingekleed iig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarisch
quote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |