Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
zo denk ik al een tijdje, dacht dat ik de enige was...
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
zo denk ik al een tijdje, dacht dat ik de enige was...
Ik in elk geval welquote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop dat Amanda zich helemaal het lazerus lacht als ze dit hoort. Die vader begrijpt er echt helemaal niets van. Claire staat nu nog veel meer voorschut. Iedereen lacht haar nu uit.
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Dementor het volgende:
Weet dellie al dat ze niet mee mag?
Ik denk dat dat Claire zal jeuken. Claire is blij met paps.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, pa heeft nu geregeld dat Claire nooit meer de hoofdprijs zal kunnen winnen....hoe dom kun je zijn. "Achter" zal nooit meer toestaan dat iemand die op deze manier te hulp is geschoten met de prijs er vandoor gaat. Dat vermoeden heb ik echt.
Ja, wat gaat ze zeggen danquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?
Amanda heeft helemaal geen vriendinnen. Alleen passanten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Amanda weer: ik hoop dat mijn vriendinnetje ook snel komt.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef BuffyJan het volgende:
Rattekuth staat weer af te luisteren
Nee dat is inderdaad helemaal niet erg. Maar dit slaat echt alles. Dit roekt naar dreigenmenten, waar de redactie van RTL ingetrapt is.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Tuurlijk lacht Amanda, maar van binnen huilt ze. Zo erg is het toch niet dat er familie achter staat die wél reageert ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |