Nog een keer theorie-examen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
quote:Op zondag 13 april 2008 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zat compleet voor jan met de korte naam
Jammer dat het publiek geen hengels uit mocht werpen!
Vind jij maar eens 1,2, 3 een hummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Waarom kwam die Pa vandaag pas opdagen?
Als ik als ouder zo nijdig was stond ik diezelfde dag nog op de stoep.
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Kom, kom, kom, ook dit is script.
Er stond wel echt een auto voor de poort...quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Dat zou je helemaal niet doenquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Daar is die rat al... hij was beetje afluisteren enzoquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
Natuurlijk hebben we weer alles aan de Kubatzen te danken, wat een goed volk is het toch ook he?quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef BuffyJan het volgende:
Kenneth denkt dat ze er wel goed aan hebben gedaan. Kenny bo mama: Als wij dit niet hadden gedaan dan had dr vader nooit hier gekomen weet je
Zoietsquote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou je helemaal niet doen![]()
Je zou je kind er niet inlaten of de FEBO een ban geven.......
Jaap heeft zich laten ophitsen door de redaktie en is nooit door de redaktie teruggefloten dat hij misschien met het erbij halen van de moeder van Claire misschien te ver gaat. Dat deze mensen straks geacht worden mee te doen aan het huwelijksfeest van JdM voor de kijkcijfers maar dat deze mensen er niet om vragen om straks met taart besmeurd en in de vijver gegooid op TV te komen. Ze steunen hun dochter maar er staat wel wat tegenover dat de ouders met respect worden behandelt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[..]
Hoezo waar was Jaap gestopt? Wat hij heeft gezegd is geen smaad, geen laster, niks.
En dan moeten ze Jaap niet aanpakken met zijn onderbroekenuitspraak over mama.
Dan moeten ze Claire duidelijk maken dat als ze bij Huub blijft, haar eenzelfde toekomst te wachten kan staan. Want die doet alles voor de kijkcijfers. Straks kotst hij Claire net zo uit als hij bij Lieke heeft gedaan. Maar nee, we pakken Japio aan.
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Brian verteld dat hij heeft afgeluisterd dat de vader van Claire achter het huwelijk staat.
En toen bleef het heel lang stil in de jacuzzi.
Jammer, het stond hem zo goedquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.
Come on, Claire had het eergisteren? nog over Amanda's moeder, ze zat Amanda daar mee te teasen. Beetje hypocriet van pa Claire om te stellen dat hij niet wenst dat familie er bij betrokken wordt.....quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef marky het volgende:![]()
[..]
Er mag geen woord worden gezegd over de moeder van Amanda er mag niet gesproken worden over Netty op een vervelende manier maar de ouders van Clair mogen wel door de stront worden gehaald. Die ouders hebben geen afspraken gemaakt met de redaktie. Zien vol zorg toe hoe hun dochter gebruikt wordt voor de show om vervolgens ook nog een keer mee te maken dat een redaktie beslist dat Amanda mee mag jurk uitzoeken en dat mams thuis mag blijven of dat Huub daarvoor contactpunten op hoest terwijl Amanda en Brian geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik kan me de frustratie van die ouders wel voorstellen. Dit zijn mensen die de kooi volgens mij wel goed volgen en geen zin hebben om op een ongepaste manier te worden gebruikt voor het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |