Misschien is het jou ontgaan dat hij in ruim een jaar DGK meer achter de pc heeft gezeten als dat hij voor vermakelijke streams heeft gezorgd.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je een beetje, maar we hebben de ganse afgelopen week leuke streams dankzij Jaap. En vanavond de climax....ook dankzij Jaap..... Hij heeft dit allemaal in gang gezet.....
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gespuis, simpel.
Amanda is nog zo vrolijk. Ik hoop vanavond nog mee te maken dat ze haar vertellen dat ze niet mee mag. Maar voor hetzelfde geld moet het stilzwijgend gaan.
De vuige vislip!quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
weet niks nieuws meer te verzinnenquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ga jij jouw vraag dan ook maar even bewijzen.
Of stel je die niet vanuit een bewering![]()
En verder is het allemaal vueeeeeeeeels te moeilijk.
Maar zeg nog maar eens hoe je over de vader van Claire denkt.
Ik ben het een beetje vergeten.
Ja, dat laatste bedoel ik.quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.
Vervolgens krijgen H en C een verbod om er nog over te spreken
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Zou ze ook lief en aardig zijn?
Daarvoor hoeft ze alleen maar op te komen dravenquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Maak je niet ongerust, er is al een topic "SMS allemaal voor Claire en Huub"quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zou er een pamperactie moeten komen voor Claire.
Want die is pappie-claire helemaal vergeten af te geven. Of hij gebruikt ze zelf nog die jankerd.
Ze zat compleet voor jan met de korte naamquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Die word momenteel bijgeprogrammeerd achter..quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoel ik.
Maar ook al krijgt ze het achter de schermen te horen, dan hoop ik toch dat het aan haar humeur te merken is.
Het zou voor het eerst zijn. Ik ga Jaap echt een kaartje sturen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijk![]()
En pa schoonzoon Huub maar warm in z'n armen sluiten......
Hij zal toch wel bij Kenniet in de buurt zijn. Tenslotte kon hij Tommy ook niet te woord staan, want ja, zijn broer was er en daar wilde hij toch wel heel graag mee pratenquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |