In het verleden zijn ergere dingen gebeurt.Ik kan me best voorstellen dat de vader van Claire het allemaal niet leuk vond.Het is natuurlijk wel te gek voor woorden dat de redactie zich zo onder druk laat zeggen. Dit is dus een teken dat ze tegen Claire geen spel meer kunnen spelen,want dan wordt papa claire boos en gaat die chanteren .quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?
Het ging pa om het feit dat iemand daar heeft gezegd dat ie zijn vrouw anaal wil uitwonen. En dat Amanda meemocht een jurk uitzoeken.
Lieke is mentaal kapotgemaakt.
Hij was misschien wel naakt voor Claire's moeder gaan staan, maar had haar vast niet vaginaal genomenquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaanquote:
claire en vulgair mmmmmmm fff denkenquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Lekker dan, gooi het maar op de wodka.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wist van nix! Kom net terug uit Roosendaal (pokeravondje) en ik schakel net in...
Ron R. in de kooi, wat een gekkenhuis! Ik zal hem morgen eens bellen, kijken wat hij er allemaal van vindt. Jammer van die hummer. Lekker biertje drinken...![]()
ben weer weg ok, te veel wodka..word duizelig van het scrollen
Had een mooie stunt geweest...Maar jahquote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog eentje dan om vervolgens weer on-topic te gaan
[ afbeelding ]
nogmaalsquote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaan
Claire vindt vast ie dat monogaam moet blijven op zn vrijgezellenfeest, we zullen zien of dat Huub lukt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het toch zn vrijgezellen avond voor
Tja ze nemen die familie gewoon serieusquote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]Damn... dat is wel heel ernstig hoor
![]()
En humor natuurlijk... die angsthazen van de redactie weten dus dat ze echt veel te ver gegaan zijn
Hoezo waar was Jaap gestopt? Wat hij heeft gezegd is geen smaad, geen laster, niks.quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Das ook veul belangrijker dan dat kuthok.quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Leandra het volgende:
Damn... heb ik alle spanning en sensatie weer gemist...![]()
* Leandra zat ff met d'r vader te praten...![]()
Ga lekker bij de rechtbank werken of zo.quote:
Oef.quote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er niet genoeg mensen tegen in gaan
quote:
je stelt de vraag vanuit een beweringquote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Euh???? Moet je bewijs voor een vraag????
Zit in de Kubatz genenquote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Volgens Kenny kun je niet 'beoordelen' over iemand die 24 uur in de villa zit als je alleen tv kijkt. Waarom had hij zijn oordeel over Huub dan al de eerste keer klaar?
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijkquote:
*zucht*quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je stelt de vraag vanuit een bewering
dus is het logies dat ik vraag die bewering te staven alvorens te antwoorden
niet te moeilijk ?
Onderschat die rat en zijn del niet met hen opstookpraktijkenquote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener van een hele turbulente streamavond
Het is of de verhaallijn met relnicht of de hele dag achter de pc.quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer rot die relnicht op? Het is simpelweg een verhaallijntje voor die VetspekJaap.
Het is een Kubatz hè, die weten en kunnen alles, zelfs in de toekomst kijken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Volgens Kenny kun je niet 'beoordelen' over iemand die 24 uur in de villa zit als je alleen tv kijkt. Waarom had hij zijn oordeel over Huub dan al de eerste keer klaar?
Misschien ontgaat het je een beetje, maar we hebben de ganse afgelopen week leuke streams dankzij Jaap. En vanavond de climax....ook dankzij Jaap..... Hij heeft dit allemaal in gang gezet.....quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is of de verhaallijn met relnicht of de hele dag achter de pc.
Ga jij jouw vraag dan ook maar even bewijzen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je stelt de vraag vanuit een bewering
dus is het logies dat ik vraag die bewering te staven alvorens te antwoorden
niet te moeilijk ?
Het is gespuis, simpel.quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een Kubatz hè, die weten en kunnen alles, zelfs in de toekomst kijken.
quote:
Jaap het minste ego?quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijk![]()
Misschien is het jou ontgaan dat hij in ruim een jaar DGK meer achter de pc heeft gezeten als dat hij voor vermakelijke streams heeft gezorgd.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je een beetje, maar we hebben de ganse afgelopen week leuke streams dankzij Jaap. En vanavond de climax....ook dankzij Jaap..... Hij heeft dit allemaal in gang gezet.....
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gespuis, simpel.
Amanda is nog zo vrolijk. Ik hoop vanavond nog mee te maken dat ze haar vertellen dat ze niet mee mag. Maar voor hetzelfde geld moet het stilzwijgend gaan.
De vuige vislip!quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
OMG!
Natasia bij Paul de Leeuw als goudenkoykarper!
Ze doen helemaal niets met d'r.........ze zit in een gouden badpak in een badje .............
weet niks nieuws meer te verzinnenquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ga jij jouw vraag dan ook maar even bewijzen.
Of stel je die niet vanuit een bewering![]()
En verder is het allemaal vueeeeeeeeels te moeilijk.
Maar zeg nog maar eens hoe je over de vader van Claire denkt.
Ik ben het een beetje vergeten.
Ja, dat laatste bedoel ik.quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal ze wel voor naar achteren worden geroepen. Waar ze gelijk een compensatie zal krijgen.Zodat de klap niet zo hard aankomt.
Vervolgens krijgen H en C een verbod om er nog over te spreken
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Zou ze ook lief en aardig zijn?
Daarvoor hoeft ze alleen maar op te komen dravenquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Maak je niet ongerust, er is al een topic "SMS allemaal voor Claire en Huub"quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zou er een pamperactie moeten komen voor Claire.
Want die is pappie-claire helemaal vergeten af te geven. Of hij gebruikt ze zelf nog die jankerd.
Ze zat compleet voor jan met de korte naamquote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar voor lul komt te staan is het OK.![]()
Die word momenteel bijgeprogrammeerd achter..quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Regie laat Brian eens zien....
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoel ik.
Maar ook al krijgt ze het achter de schermen te horen, dan hoop ik toch dat het aan haar humeur te merken is.
Het zou voor het eerst zijn. Ik ga Jaap echt een kaartje sturen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, de man met het minste ego, de meest loyale...., Jaap is er goed voor, nogal makkelijk![]()
En pa schoonzoon Huub maar warm in z'n armen sluiten......
Hij zal toch wel bij Kenniet in de buurt zijn. Tenslotte kon hij Tommy ook niet te woord staan, want ja, zijn broer was er en daar wilde hij toch wel heel graag mee pratenquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Nog een keer theorie-examen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze dan net doen of ze heel vrolijk is. En o zo blij met de compensatie die ze heeft gekregen.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zat compleet voor jan met de korte naam
Jammer dat het publiek geen hengels uit mocht werpen!
Vind jij maar eens 1,2, 3 een hummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Waarom kwam die Pa vandaag pas opdagen?
Als ik als ouder zo nijdig was stond ik diezelfde dag nog op de stoep.
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Kom, kom, kom, ook dit is script.
Er stond wel echt een auto voor de poort...quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Dat zou je helemaal niet doenquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Daar is die rat al... hij was beetje afluisteren enzoquote:Op zondag 13 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Natuurlijk hebben we weer alles aan de Kubatzen te danken, wat een goed volk is het toch ook he?quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef BuffyJan het volgende:
Kenneth denkt dat ze er wel goed aan hebben gedaan. Kenny bo mama: Als wij dit niet hadden gedaan dan had dr vader nooit hier gekomen weet je
Zoietsquote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou je helemaal niet doen![]()
Je zou je kind er niet inlaten of de FEBO een ban geven.......
Jaap heeft zich laten ophitsen door de redaktie en is nooit door de redaktie teruggefloten dat hij misschien met het erbij halen van de moeder van Claire misschien te ver gaat. Dat deze mensen straks geacht worden mee te doen aan het huwelijksfeest van JdM voor de kijkcijfers maar dat deze mensen er niet om vragen om straks met taart besmeurd en in de vijver gegooid op TV te komen. Ze steunen hun dochter maar er staat wel wat tegenover dat de ouders met respect worden behandelt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Py het volgende:
[..]
Hoezo waar was Jaap gestopt? Wat hij heeft gezegd is geen smaad, geen laster, niks.
En dan moeten ze Jaap niet aanpakken met zijn onderbroekenuitspraak over mama.
Dan moeten ze Claire duidelijk maken dat als ze bij Huub blijft, haar eenzelfde toekomst te wachten kan staan. Want die doet alles voor de kijkcijfers. Straks kotst hij Claire net zo uit als hij bij Lieke heeft gedaan. Maar nee, we pakken Japio aan.
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Brian verteld dat hij heeft afgeluisterd dat de vader van Claire achter het huwelijk staat.
En toen bleef het heel lang stil in de jacuzzi.
Jammer, het stond hem zo goedquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de boze buurvrouw hem dat ingefluisterd heeft. Hij mag ook geen staartje meer dragen van de buuf.
Come on, Claire had het eergisteren? nog over Amanda's moeder, ze zat Amanda daar mee te teasen. Beetje hypocriet van pa Claire om te stellen dat hij niet wenst dat familie er bij betrokken wordt.....quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef marky het volgende:![]()
[..]
Er mag geen woord worden gezegd over de moeder van Amanda er mag niet gesproken worden over Netty op een vervelende manier maar de ouders van Clair mogen wel door de stront worden gehaald. Die ouders hebben geen afspraken gemaakt met de redaktie. Zien vol zorg toe hoe hun dochter gebruikt wordt voor de show om vervolgens ook nog een keer mee te maken dat een redaktie beslist dat Amanda mee mag jurk uitzoeken en dat mams thuis mag blijven of dat Huub daarvoor contactpunten op hoest terwijl Amanda en Brian geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik kan me de frustratie van die ouders wel voorstellen. Dit zijn mensen die de kooi volgens mij wel goed volgen en geen zin hebben om op een ongepaste manier te worden gebruikt voor het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |