Bart!!! Gelukkig, je leeft nog.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wist van nix! Kom net terug uit Roosendaal (pokeravondje) en ik schakel net in...
Ron R. in de kooi, wat een gekkenhuis! Ik zal hem morgen eens bellen, kijken wat hij er allemaal van vindt. Jammer van die hummer. Lekker biertje drinken...![]()
ben weer weg ok, te veel wodka..word duizelig van het scrollen
Kijk nou! Het verloren schaapquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik wist van nix! Kom net terug uit Roosendaal (pokeravondje) en ik schakel net in...
Ron R. in de kooi, wat een gekkenhuis! Ik zal hem morgen eens bellen, kijken wat hij er allemaal van vindt. Jammer van die hummer. Lekker biertje drinken...![]()
ben weer weg ok, te veel wodka..word duizelig van het scrollen
Zeg jij altijd 50 keer hetzelfde?quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gewoon een mediageile patjepejer
as je aan me wijf kom je aan mij
hallo het is 2008
als mamma clair beledigt is kan toch zelluf wel ff gaan zeuren
Ja ze is zelfs zo mentaal gesloopt dat ze nu best friends is met Amanniequote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?
Het ging pa om het feit dat iemand daar heeft gezegd dat ie zijn vrouw anaal wil uitwonen. En dat Amanda meemocht een jurk uitzoeken.
Lieke is mentaal kapotgemaakt.
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Je wilt wat er met Lieke is gebeurd toch niet vergelijken met wat Claire's moeder nu is overkomen?
Het ging pa om het feit dat iemand daar heeft gezegd dat ie zijn vrouw anaal wil uitwonen. En dat Amanda meemocht een jurk uitzoeken.
Lieke is mentaal kapotgemaakt.
Sneu!quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
Dat denk ik ook, als het al niet stukloopt op het vrijgezellenfeest van Huub, of dat ie op zijn eigen bruiloft nog ff over Gaby gaat.quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens. Ik denk dat papa haar na de dag van haar huwelijk weer op kan komen halen.
Welnee. Die man kwam a) omdat zijn vrouw was beledigd en b) omdat zijn vrouw bij het uitzoeken van de jurk moet zijn omdat ze dat altijd zo hebben afgesproken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Daar is het toch zn vrijgezellen avond voorquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, als het al niet stukloopt op het vrijgezellenfeest van Huub, of dat ie op zijn eigen bruiloft nog ff over Gaby gaat.
Waarom sla je het begin toch over. Het is hier al zo vaak gezegd. Dit spel stinkt aan alle kanten. Als je niet wil dat je ook gaat stinken, dan moet je er bij weg blijven. Je kunt niet voor een miljoen willen gaan en schone handen houden daar. Take it or leave it.....Maar Claire stapt er willens en wetens in, met steun van pa en ma....quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
De vader van Claire heeft willen voorkomen dat wat met Lieke gebeurd is want hoever waren ze werkelijk gegaan??? Waar was Jaap gestopt? Daarbij komt dat de familie van Claire nu wel zo vreselijk vulgair werd bejegend dat ik als ik de vader was geweest daadwerkelijk met een Hummer door de poort was geknald. JdM kan denken dat hij met zijn TV programma boven de wetten en regels kan leven maar niet boven die van mij.
Hij is zo dom, onnozel en lelijk dat hij daardoor wel weer mooi wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |